Honda Civic Si konceptauto debitē Čikāgas autošovā 19

 
14.februāris 2005 10:11

Čikāgas auto izstādē debitējis Civic Si konceptauto, dodot precīzas norādes par jaunās paaudzes Civic Si kupejas izskatu, kuras galīgo variantu ir paredzēts prezentēt šī gada nogalē.



Civic Si Coupe būs topmodelis visai jaunajai 2006.gada Civic paaudzei, kurai raksturīgs būs emocionālāks dizians, uzlabota dinamika un pēdējās paaudzes „inteliģentā” i-VTEC tehnoloģija. 2006.gada Civic klāstā, kas tirdzniecībā stratēs šī gada beigās, ietilps 4-durvju sedans, 2-durvju Coupe un SI Coupe, vēl taupīgāks Civic Hybrid un ar dabasgāzi darbināms Civic GX.



Honda Civic Si konceptauto ir aprīkots ar 200Zs, 16 vārstu DOHC i-VTEC dzinēju, kura apgriezienu rādītāja sarkanā zona sākas pie atzīmes 8000 apgr./min., un 6-pakāpju pārnesumkārbu ar īsākām pārnesumu attiecībām. Lai šo jaudu noturētu pie zemes, Civic Si ir arī ierobežotas slīdes diferenciālis labākai vilkmes kontrolei un vadāmībai līkumos. Vēl šis jaudīgais auto ir aprīkots ar 18”vieglmetāla diskiem un 225/40R18 riepām, kā arī disku bremzēm uz visiem četriem riteņiem ar perforētiem bremžu diskiem un četru virzuļu „Brembo” bremžu skavām.



“2006.gada Civic Si Coupe būs visjaudīgākais un ātrākais „Si”, kas jebkad ir izbraucis uz ielas un šis konceptauto skaidri parāda sērijveida auto vaibstus, aprīkojumu un tehnoloģisko risinājumu,” saka Džons Mendels, Amerikas Hondas vecākais viceprezidents. „Tas ir viens no jaunās Civic ģimenes locekļiem, un šī paaudze raksturosies ar jau labi pazīstamajām Civic iezīmēm- drošību, dizainu, jaudu un degvielas ekonomiju.”



Šajā konceptautomobilī ir stipri piedomāts arī par aerodinamiku. Riteņu arkas ir veidotas tā, lai minimizētu atstarpi starp riteni un automašīnas virsbūvi. Aerodinamikas uzlabošanai Civic Si Coupe ir aprīkots ar pilnu priekšējo un sānu spoileru komplektu, aizmugurējo antispārnu un lielāku aizmugurējo bamperu ar vidū integrētu izplūdes sistēmas izvadu.

2006.gada Civic Si Coupe būs sestās paaudzes Si, kurš sākotnēji tirgū parādījās kā 3-durvju hečbeks 1986.gadā ar sekojošām paaudzēm 1989., 1992., 1999. un 2002.gadā. Sērijveida modelis Si tiks publikai parādīts šī gada novembrī Speciālā aprīkojuma asociācijas (SEMA) izstādē. Civic Si koncepts tika izstrādāts Honda R&D Losandželosas dizaina centrā.

 
Visi komentāri
 
157203. viesis 14.februāris 2005 10:22
0 0 Atbildēt

skaists (M@a)

157209. viesis 14.februāris 2005 10:43
0 0 Atbildēt

No saniem izskataas pec peugeot

157212. viesis 14.februāris 2005 10:46
0 0 Atbildēt

Calibra :D

157221. viesis 14.februāris 2005 11:01
0 0 Atbildēt

Reāli smuks....

157222. viesis 14.februāris 2005 11:03
0 0 Atbildēt

Wow, pieduuriigs drapaks! Bet nu atkal koncepts... Origjinalais noteikti ne tuvu neliidzinaasies shim, buus kaatreejaa copy paste no toyotas vai mazdas.

157229. viesis 14.februāris 2005 11:37
0 0 Atbildēt

Kāda starpība kā tas auto izskatīsies, tā kā tā Si ir ASV tirgum domāts! :((((

157232. viesis 14.februāris 2005 11:52
0 0 Atbildēt

Mjaa bet ja gribi neviens tachu neliedz taadus atvest arii uz LV.

Buusi pirmais dzjeks miestaa. Bet dizains man arii patiik.

157233. viesis 14.februāris 2005 11:53
0 0 Atbildēt

siekalu dziedzeri nevaru novaldiit

157236. viesis 14.februāris 2005 12:07
0 0 Atbildēt

to WALA

Ja jāved, tad jau labāk skatīties RSX virzienā! ;)

157242. viesis 14.februāris 2005 12:26
0 0 Atbildēt

2 Hesus:

Tas jau ir gaumes jautaajums. Manis peec kaut NSX vai ka tur to sportiigaako no Hondaam sauca. Starp citu tas NSX gan baigais ilgdziivotaajs, cik gadus jau uz konvejera. Pedeejais arii laikam bija tikai restailinga variants nevis pilnigi jauns auto.

157244. viesis 14.februāris 2005 12:28
0 0 Atbildēt

2 Hesus.

Tas jau ir gaumes jautajums. Manis peec kaut NSX vai kaa nu tur to sportiigaako no Hondaam sauca. NSX starp citu gan baigais ilgdziivotaajs.

157254. viesis 14.februāris 2005 13:39
0 0 Atbildēt

Nu NSX gan nav ar RSX un Si vienā cenu kategorijā! :)

157267. viesis 14.februāris 2005 14:48
0 0 Atbildēt

Acura RSX

157269. viesis 14.februāris 2005 14:58
0 0 Atbildēt

Vienkārši SUPER!

157282. viesis 14.februāris 2005 16:09
0 0 Atbildēt

Si amerikai ir tas pac kas type-r eiropai

157289. viesis 14.februāris 2005 17:15
0 0 Atbildēt

kaut kas pa vidu starp pezhoo 307 coupe, ford puma un seat leon :)

157294. viesis 14.februāris 2005 19:18
0 0 Atbildēt

Super

157388. viesis 15.februāris 2005 10:22
0 0 Atbildēt

to 157282. viesis

Te nu tu maldies!

Si gan '99 gan '02 ir tikai 160 zs pret type-R 200 zs un iepriekšējās paaudzes type-R ar 185 zs (tiesa pieejams tikai kreisās puses kustībai)! ;)

158115. viesis 21.februāris 2005 13:36
0 0 Atbildēt

nu type r man skjiet ledusskapis saliidzinaajumaa ar sho-tieshaam smuks!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti