Jaunais Passat - šeit un tagad 9

 
18.februāris 2005 0:02

Pēc VW Bora jaunais Passat kļuvis par otro sērijveida auto, kurā nojaušamas konceptu Concept R un Concept C iezīmes - hromā rāmēta radiatora reste, agresīva dizaina lukturi un apaļi aizmugures lukturi.

pst.jpgTurklāt priekšējie pagriezienu rādītāji nav vis ievietoti bloklukturos, bet iestrādāti buferī, kas kopā ar radiatora resti V-veidā harmoniski saplūst ar motora dzesēšanas gaisa savācējlūku. Šīs priekšdaļas līnijas plūstoši turpinās līdz priekšējiem balstiem, kas sestās paaudzes Passat piešķir raksturīgākas līnijas.

Uzlūkojot auto profilā, tūlīt kļūst skaidrs, ka Volkswagen izvēlējušies nemīt evolucionālo taciņu – līdzība ar pašreizējo Passat ir minimāla. Pateicoties spēcīgi noslīpinātajiem priekšējiem balstiem, auto iegūst harmonisku profilu, bet durvju kontūras atgādina biznesa klases auto. Interesanti, ka jumta līnija gan praktiski nav mainījusies.

pst1.jpgAutomobiļa aizmugures daļa izskatās pēc pilnīga pretmeta - pateicoties apaļajiem gaismas diožu lukturiem, aizmugures spārnu līnijām un bagāžas nodalījuma durvīm, Passat no aizmugures izskatās agresīvs, kas varētu piesaistīt gados salīdzinoši jaunus pircējus.

pst3.jpgJaunais Passat paaudzies arī izmēros un tagad šinī ziņā pat nedomā piekāpties, piemēram, E klases Mercedes-Benz. Garumam nākuši klāt 6,2 cm - līdz 4,77 metriem, bet platumā tagad ir 1,82 metri. Augstumā Passat dabūjis klāt centimetru un tagad ir 1,47 metrus augsts. Riteņu bāze ir 2,71 m, kas ir par centimetru vairāk.

Dimensiju palielināšana ne tikai paaugstinājusi komforta līmeni aizmugurējiem pasažieriem, bet paplašinājusi arī bagāžas nodalījumu – tagad tā maksimālā ietilpība ir 565 litri (+90 litri). Salīdzinājumam - E klases Mercedes-Benz – 540 litri, 5. sērijas BMW – 520 litri.

pst2.jpgVW Passat kļuvis ne tikai lielāks, bet arī tehniski mūsdienīgāks. Parasto stāvbremzi aizstājusi elektrohidrauliskā, kas atbrīvo bremzes, nospiežot gāzes pedāli. Turklāt Passat tagad aprīkots ar bezkontakta atslēgu, kas spēj ne tikai atslēgt un aizslēgt durvis, bet arī iedarbināt dzinēju (protams, pēc Start Engine pogas nospiešanas).

Par papildus samaksu iespējams tikt pie adaptētās kruīza kontroles sistēmas – ja attālums līdz priekšā braucošajam auto samazināsies līdz bīstamības robežai, elektronika piebremzēs auto, bet pēc tam atkal palielinās ātrumu, kad sadursme vairs nedraudēs.

pst4.jpgVēl vairāk tehnisku jauninājumu varēs izbaudīt tieši jaunā auto pasažieri. Par papildus samaksu var pasūtīt hands-free sistēmu ar Bluetooth, Hi-End klases 600 vatu audiosistēmu, digitālo navigācijas sistēmu un dubulto divzonu klimata kontroles sistēmu līdzīgu tai, kas uzstādīta modelī Phaeton.

Tirgū jaunais Passat parādīsies ar četriem iespējamiem dzinējiem. Pirmo reizi šim modelim tiks uzstādīts 1,6 litru FSI dzinējs (115 Zs) un 2 litru FSI (150 Zs). Turklāt auto tiks aprīkots ar diviem dīzeļdzinējiem pēc izvēles - 1,9 un 2 litru TDI ar jaudu attiecīgi 105 un 140 zirgspēki.

pst5.jpg

Bāzes versijā auto tiks aprīkots ar mehānisko ātrumkārbu. "Automātu" pūs iespējams pasūtīt FSI un 2 litru turbodīzeļdzinējam. Visdrīzāk, ka pēc parādīšanās tirgū Passat tiks piedāvāta jauna bāzes versija ar 102 Zs jaudas dzinēju, kas maksās tik pat, cik līdzšinējās paaudzes bāzes versija.

Gada beigās Volkswagen sola prezentēt Passat top-versiju, aprīkotu ar 3,2 litru V6 dzinēju ar 250 Zs jaudu. Kā līdzšinējai paaudze, arī jaunajam Passat būs četri komplektācijas līmeņi - Trendline, Comfortline, Sportline un Highline.
 
Visi komentāri
 
157805. viesis 18.februāris 2005 9:31
0 0 Atbildēt

Priekša atgādina audi, aizmugure hondu.

157815. viesis 18.februāris 2005 9:39
0 0 Atbildēt

Tautasmašīna... Bet cena būs kā kraislerim 300...

Izskats ar' - ņemam visu to labāko, saliekam kopā, sanāk passāts...nekāds, kā parasti :D

157862. viesis 18.februāris 2005 10:43
0 0 Atbildēt

aizmugureejie likturi taadi kaa accordam !!!

157944. viesis 18.februāris 2005 12:51
0 0 Atbildēt

Nezinu, bet nekā "revolucionāri" augoša un pacīlājoša šjā modelī nesaskatu - tas pats boras, pašreizējā passata, oktavijas un mondeo veidols vien palicis . Tikai lampas aizmugurē japaniešu stilā.

157945. viesis 18.februāris 2005 12:57
0 0 Atbildēt

vau vau vau

157965. viesis 18.februāris 2005 14:02
0 0 Atbildēt

Jaaredz dabaa. Baazee 102 zsp --> tikpat cik Hyundai Getz. Tas labi.

158000. viesis 18.februāris 2005 18:47
0 0 Atbildēt

Ja. Roku balsti standartversija nav. Skopi tie vaciesi, pat par piesmeketaju ir japiemaksa Debesu brinumi saksies kad bus javeic elektronikas remonts, jo salidzinajuma ar Vaciju, te macas ar jauno modeli. Ari tas 1.6 FSi bus drosi vien par svaku, jo Touran knapi savus kaulus velk ar tadu motoru. Un Passats tacu ir daudz smagaks. Tas ir manas domas.

127.0.0.1 212.93.97.204

SIE-C55/18 UP.Browser/5.0.3.3 (GUI)

158033. viesis 19.februāris 2005 19:24
0 0 Atbildēt

PIRKSSSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUU

158039. viesis 19.februāris 2005 21:53
0 0 Atbildēt

varēja būt krutāks!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti