«Lancia» sapņo par karjeru sportā 6

 
25.februāris 2005 11:01

Pēc ilgākas "atturības", proti - pilnīga jebkādu sportisku modeļu trūkuma, itāļu Lancia atkal vēlas ražot sportiskus auto. Ženēvas autosalonā kompānija prezentēs prototipu Ypsilon, kas aprīkots ar 150 Zs dīzeļdzinēju.

Itāļi apgalvo, ka 1,9 litru turbodīzelis ir lieliski izstrādāts, kā rezultātā subkompaktais Ypsilon 100 km/h spēj sasniegt 7,9 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 212 km/h.

Protams, ka arī standartauto piekare, kas bijusi paredzēta tieši dāmu gaumei, tikusi pakļauta nopietniem pārveidojumiem. Klīrenss pazemināts par 15 mm, piekare tikusi pie jauniem amortizatoriem un atsperēm, kas ir cietākas kā parastās un nodrošina labāku vadāmību. Nelielā Ypsilon virsbūvīte balstās uz milzīgiem 17 collu riteņiem ar 205/45 izmēra riepām.

Automobilis ieguvis arī profesionāļu ateljē Zagato veidotu aerodinamisku veidolu. Priekšējais buferis ticis pie uzreiz vairākām gaisa savācējlūkām. Loģiski, ka sportprototips var lepoties ar bagātīgu komplektāciju, ieskaitot stiklotu jumtu.



Vienīgi žēl, ka šim auto lemts tā arī palikt par prototipu - Lancia neveicas tik labi, lai kompānija būtu spējīga ieveist šo auto ražošanā.
 
Visi komentāri
 
158511. viesis 25.februāris 2005 11:07
0 0 Atbildēt

Būtu labāk atjaunojuši S4 kā ekskluzīvu sēriju ar mūsdienīgākiem risinājumiem drošības un vadāmības ziņā, bet veco dizainu, pamatā. Manuprāt tā ir viena no superīgākājām sporta auto visos laikos...

Ehhhhhh, visu cieņu Toivonena piemiņai, bet man ļoti žēl, ka Group B tika slēgta. Tagad rallī tomēr jaušams tāds kā ideju zudums...

158513. viesis 25.februāris 2005 11:10
0 0 Atbildēt

te nu gan līdz sporta auto izskatam vai cik tālu!

158515. viesis 25.februāris 2005 11:19
0 0 Atbildēt

eh, kā pietrūkst balto garenlīniju pilnai sportistu laimei.......

158516. viesis 25.februāris 2005 11:19
0 0 Atbildēt

ar shaadu paskatu vinji var sapnjot taalaak...

158591. viesis 25.februāris 2005 20:34
0 0 Atbildēt

nu FIAT tak pusdzīvs kur tāda sasparošanās...

158745. viesis 28.februāris 2005 18:19
0 0 Atbildēt

Jaa, dereeja atjaunot Deltu kaa ljoti sportisku kompaktnieku ar pirmaas Deltas dizaina ieziimeem. Alfa shosejai, Lancia rallijam. Kaadeelj gan taada nevareetu buut Fiat koncerna autosporta aktivitaashu strateegija. Peec Peugeot un Citroen aizieshanas WRC paliks liels caurums, un Lancia atgrieshanaas buutu tieshi laikaa.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti