Tieši 45 gadus atpakaļ no GAZ konveijera pirmo reizi nonāca automobīlis GAZ-21 Volga, kura dizains tika izstrādāts L. Jevemejeva vadībā. 1958. gada starptautiskajā Briseles autoizstādē "divdesmit pirmā" saņēma Grand Prix.
![](images/zinas/volga.200.0.jpg)
![](images/zinas/volga.200.1.jpg)
![](images/zinas/volga.200.2.jpg)
![](images/zinas/volga.200.3.jpg)
![](images/zinas/volga.200.4.jpg)
Tieši 45 gadus atpakaļ no GAZ konveijera pirmo reizi nonāca automobīlis GAZ-21 Volga, kura dizains tika izstrādāts L. Jevemejeva vadībā. 1958. gada starptautiskajā Briseles autoizstādē "divdesmit pirmā" saņēma Grand Prix.
Biju kautkur dzirdējis, ka GAZ-21 ir nokopēts no kautkāda ASV auto.
Lai nu kā, bet arī tagad neatteiktos no šāda auto "ar odziņu"
Tropiskais ir kabrio, vai ar kondicionieri ? :)
Ja gribat redzēt, kādas pārmaiņas ir notikušas ar GAZ-21, kad tā virsbūve ir 'izstaipīta' un 'uzmaukta' uz BMW 850, iegūstot jaunu nosaukumu Volga V12 Coupe 5,6i, tad lieniet te-
www.autoreview.ru/new_site/year...olga/volga.htm
Impressive! B)
Klasisks auto, esmu braucis sajūta, kā tankā, ja vēl orģinālā ātrumkārba ar 3 pārnesumiem un pārslēgu pie stūres - labais. Esmu lasijis, ka 21 volgām arī esot bijusi uzkonstruēta automātiskā ātrumkārba.
Jaa un 24ajaam valdiibas volgaam, baaza iekshaa GAZ-53 V8 taakaa 20l uz sotaku bet rivoks...
sūds tā Wolga, krievu klasika :D :P ir jau tiešām klasiski un novērtējami auto....
Manam bračkam joprojām tāda ir 100 % oriģināla un atrestaurēta, ar visu briedi un 3 ātrumu pārslēgu pie stūres. :D
Baigi rullē vasarā braukt zaļumos, jo sēdeklis nolaižas tā ka sanāk baigais dīvāns-seksodroms. What tā ir funkcionalitāte! :D
a man a man.... :) man teetis brauc veel shodien ar taadu briinumu... 67 gada izl. - apskates iziet ar 1 reizi... uz celja ir naacies saskarties ar CP inspektoru izbriinu par auto ideaalo tehnisko staavokli un dzirdeet komplimentus ka shii veel kust tikk aatri... esmu licis pilnu spidometru pa Juurmalas shosi... baigi labaa sajuuta kad ar to kugji ej garaam kaadam sagrabeejusham opeliitim un redzi kaa mainaas shofera sejas izteiksme.. :P
Mjā, 21-ā Volga ir labs auto. Vasara, rokenrols, ātrums .....9cik jau var). Fantastiskas izjūtas. Lūk tas ir dzīves stils :))
Vienreiz raidījumā "BEZ TABU" rādīja onkulīti, kuram ir paša pirmā izlaides gada GAZ-21 ar oriģinālo rādio, kurš arī darbojas :o, labākais jau tas, ka tai Volgai nobraukums bija kaut kādi 50'000km :o
Iečekojiet to saitu, kur ir par Volga V12 Coupe
SandisK, taas Volgas briedis nebija redzams arii TV , kaada speelju kluba reklaamaa??? :))
shitaadu radio es jums varu uzdaavinaat... darbojoshos un ar visu straavas paarveidotaaju komplektaa... vinjam naaca paarveidotaajs no 12V un 220V :) faateriits to Gazu ir bishku patjuuneejis (aatrunkaste, pakalj.tilts no GAZ-2410, motors pasha paarlasiits un forseets) koroche lejam E95 vai E98 un iet tas auto lopaa ar visu to ka pateerinjsh tie pashi 10l videeji kas parastai Volgai...
Slinkums to visu krieviski lasiit, bet kaadu laiku atpakalj bija Klubaa raksts par shito pashu Volga V12 Coupe 5,6i, beigaas shiem prasiiju cenjiku - onka iisti nemaaceeja atbildeet, itkaa nepaardodoties, bet apmeeram 500'000$ - varbuut kads veelas ;)
labs puishos braucamais auto - nevar nepamaniit :))
:) mana muteriite diendienaa rulz ar sho uz darbu un apukljam... :) shii smej ka daudz atskatoties un pie krustojuma baigi peetot... a kad shii iedo griida ta daudziem vispaar zhoklis atkaroties... :P
:)) velk tas autiņš labi. Un kā blakussēdētājam un vispār kā pasažierim - īstā bauda. Vēl mūziku attiecīgo un auto pārņem pilnīgi savā varā :))
Runājot par to Volga V12 Coupe 5,6i... Konkrētu cenu neviens nezin. Par tiem $500'000 īpašniekam bija nopietns piedāvājums, bet viņš atteicās par šādu summu pārdot savu lolojumu, starp citu, tam rulzim teh. pasē raxtīts "BMW 850i ar virsbūves pārmaiņām".... :D
Bimmer, ar to arī vajadzēja sākt, kādēļ vispār šis raksts parādījās....nobojāji visu tēmu
Šis raxts parādījās, jo iAuto nebija neviena tēma par RUS auto, ar kādiem lielākā daļa iAuto lietoāju pirms 12 gadiem rulzoja... Turpmāk būs vēl, jo skatos, ka te daži labi gremdējas atmiņās... ;)
Bimmer, nu bet protams - arī padomju tehnikas sasniegumos ir atrodamas nezūdošas vērtības :)
Labi, pameklēšu kaut ko par Moskvičiem un Žiguļiem, nesen te pirmajam Žigulim bija 30 gadu jubileja :D
Bimmer, labāk par krievu džipiem bobikiem pameklē..interesantāk varētu būt :)
Kādas tev ir atmiņas par krievu 'džipiem', ja jau gribi te tādu raxtiņu kā pa Volgu? :p
Bimmer, visas tās labākas. Es braukt mācījos ar GAZ-69 , un uz krogu ar braucu ar to autiņu. Turklāt nemaz ne tik senā pagātnē :))
Bimmer, nu manis dēļ īpaši necenties Varu jau arī pati nepaslinkot un paskatīties info. Nevar jau zināt, cik interesanti tas būs pārējiem lietotājiem :)
Būs, būs, kā jau minēju, tad te lielākā daļa savā mūžā ir braukuši ar CCCP auto...
buus, buus..... es jau a maaciijos braukaat ar vecajiem padomijas razhojumiem... :P pasha 1 machiina bij ZAZ 968 naakamaa POBEDA GAZ M-20 tad Moskvich 412 un tikai tad paarsviedos uz niikuliigu vecu Kadett.... :) a straadaat saaku uz UAZ 469 taa ka incanti palasiities buus... it iipashi par paartaisiitaam machiinaam, jo pasha sapnis i naakotnee paarbuuveet teeva Volgu... :)
Dzhipo, darbietilpīgs process...bet rezultāts atsevr pūliņus :))
nu jas.... zato kaa peectam rulzzzzzz..... :P (nu naudietilpiigs jau a tas i)
Dzhipo, naudietilpīgumu pat neminēju :)) Sākumā liekās, kas tad tur īpašs, atrestaurēt padomju tehnikas sasniegumu, rezerves daļas taču maksā tīro nieku. Bet sasummējot.......Taču galvenais ir un paliek jau pieminētais REZULTĀTS :)
Nākošais raxts būs par to Volga V12 Coupe, ja jau jums to RUS auto pārbūve tā interesē...;)
ko ta tu veel vienu esi atradis taadu pashu? mosh i kaac citc auto a?
Nē, es visu laiku runāju par vienu un to pašu Volga V12 Coupe....
Varu uzraxtīt par jaunajiem RUS auto, jo par tiem iekš AutoReview ir dafiga infas, bet par vecajiem tā paretāk..:(
jaunie ne taa incee.... vecie butu cool.... par jauniem es esmu lasiijis pietiekoshi daudz... tad jau lapaak par ko netradicionaalu muusu izpratnee... kaadu BMW uz GAZ 66 raamja... :)
Bimmer, mosh par savu megaruulllzu uztaisi rakstu :))
Cleera, pēc tusa arī uzraxtīšu raxtu par savu 'megarulz', kur būs arī crash-test (labāk nebūtu redzējis to raxtu, jo ar tādu auto avarējot izredzes, kaut vai ratiņos braukt, ir visai zemas...)
Ā, mēģināšu atrast to ZAZ-655A (vabole), kura pārbūvēta kā Porka...
atvainojiet, bet visas vecaas krievu mashiinas nezheeliigi suukaa, tur nekaa forsha nav. neiestaastiisiet. vientiigais ar ko normaali vareeja braukt bija zhigulis. un arii... pashi zineit... pilniigi piekriitu audiman.
te nu tev siir naf taisniiba.... zhigulis bij gana shkjidra mashiina... no krievu auto VOLGA pa muusu celjiem bij krutaakaa, taapeec jau arii CCCP vinja maksaaja tik daargi un bij pieejama tikkai augstiem chiniem... :)
shearer, par vēlu tu piedzimi, tāpēc nepaveicās tev reāli izvērtēt krievu auto labumus :)
Shearer, vot redzēju pie viena veiča stāvam Čaiku pilnīgi restaurētu, saules stari hromā tā atspīd, ka visas acis iztecēs ne vien no krutā skata... Tāda hromēta redele nevienam BMW nav... salons... audums..:( bet arī kruc... viss kruc... pienāk onka, iekāpj un aizbrauc... Tik ilgi es pat uz nevienu BMW 750iAL neesmu lūrējis ;) Ir, ir arī krievu auto kruti, man ir vesela grāmata par krievu auto (arī valdības limuzīniem), kruta.... Jā, krievu dzinēji *******, bet ne paši auto :) Saku no pieredzes :D
bimm uzraksti kauko visiem sirc mieram...... :) man gribeetos veco ZIMU panjemt un atjaunot... manaa uztveree tas i cools culta auto... ja tev atrodaas kas par to vari man uz e-mail nomest dzhipo@inbox.lv
labilabi, taads nolaiziits un nopuleets, nokraasots ar 200Ls kraasinju utt. jau kaut kas ir. bet ja padomaa, tad standarta viss ir fck.
ps. un ka pasham jaakniedee virsuu bremzhu uzlikas uz lokiem, tas ir vispaar "gudriibas kalnagals"...
cleera:
tici man, esmu izbaudiijis krievu auto priekus ka tik turies. kaut kad 80to beigaas manam krustteevam bija 2 moskvichi, teevabralim volga, teevam zaporozhec, veel tur kaut kaadiem radiem zhigulis... nu motorizeetaa famiilija :) bet toch... zhigulis man toreiz patika vislabaak, jo likaas, ka Letinji ar neko jeedziigaaku nebraux.
Volga... fui. pasarg dievs. vienreiz braucaam no Ceesiim uz KLjegumu, gandriiz nomiru. smird, kalnaa nebelk, karsts, no p-akaljeejaa tilta izteceeja elja :), kaut kaa iemociijaam atpakalj, karoche labaakaas atminjas man par to hlamu nav. sorry.
pps. bimmer. man te ir taada graamatinja, saucaas "vieglais automibiilis". iznaakusi kaut kad senajaa 73'. tur ir shis tas par volgu mosiiti un zhiguli. vispaar laba graamata elementaaro tehnikas pamatu apguushanai.
shiirer
jaateic tava rada Volga ir bijusi beediigaa staavoklii... ja tu buutu redzeejis taadu pashu zhiguli tad nez vai tavas domas nemainiitos... jebkura mashiina novesta liidz klinjkjim izskataas un uzvedaas shaadi kaa arii smird, nevelk utt. negribu kaadu padomju marku iipashi izcelt, bet volgas ritoshaa dalja bija vairaak piemeerota muusu celju liimenim... maza statistika... teevs ljoti kopa savu zhiguliiti VAZ 2106 1,6l 76g. tas noziimee vinjsh mainiija kardaana krustinjus katrus 25000km smeereeja 2x meenesii prieksheejos atbalstus (oporas), kurus vinjsh pac bija iztaisiijis smeereejamus , jo standartaa taadas nenaaca ... sekoja lai mashiina netiktu paarkrauta, paarslogota mainiija pakaljeejos amartizaatorus un atsperes pret stipraakiem... rezultaataa mees ar to nobraucaam 250000km bez nekaadiem motora remontiem (shai laikaa tika nomainiita tikai sadales vaarpsta un kjeede, normaala paraadiiba jebkuram zhigulim)
Es ar savulaik izvizinājos ar Volgām, jo tajā laikā tēvs bija kolhoza prieksēža šoferis. Nevienā citā tā laika padomju tehnikas sasniegumā nebija tāds komforts kā Volgā. Auto tika protams uzturēts ideālā kārtībā.
viss atkariigs tikai no auto saimnieka... jebkuru , arii jaunu auto var iisaa laikaa nodziit liidz klinjkjim.....
mjā, un vecu var uztirēt tādā stāvoklī, ka pārējiem acis ieplešās :)
ahaa, gremdeejamies nostaljgjiskaas atminjaas :)
mana 'dizhaa' pieredze ar krievu autinjiem aprobezhojas ar 412 moskvichrulzi (oranzhsh, spoileri, antenas, luuka.... :P) un piekto zhiguli ;)...
SSii massiina manupraat ir labaakajs Krievu dizaineru sasniegums, bet tehniskajs izpildijums ir taads kaa visaj krievu tehnikaj.
Par žiguli runājot. Manam tēvam un pēcāk man bija VAZ 2103 1978 gada. Motoram tik vien bija darīts kā viens vārsts nomainīts(sadega) un sadales vārpsta pie 240000 km. Tā lūk. Amīši vēl jo projām orģinālie. Virsbūve kap remonts gan bija kaut kad 1989 gadā. Taču autiņš gāja tā, ka krustā varēja no vietas jebkuru paņemt(motor ideāli noregulēts). Un nekādas mocīšnās ap piekari, tur ir tikai atsperes, bukses un āboli mainīti.
Tācu nav vairs mūsu ģimenē bēšā drauga, tagad ripinam ar citiem autiņiem.
pievienojos Girtczam.. :) manam sencim piorms volgas bija VAZ 2106 ar 1,6l dzineeju.... ar to mashiinu pac saaku braukt... lapi gaaja un motoram arii nekas netika mainiic iznjemot to pashu sadaleni un kjeedi kura izstiepaas... :) bet volga rulz veel shodien... krietni vecaaka par mani 1967 gada... :))
shitaads auto maksaa no 25Ls liidz 5000 EUR. Tas atkariigs kur peerc un kaadaa staavoklii taa ir. Es diezgan labu, 59. gada nopirku pa 25 Ls! :))) Tikai bishku jaapataisa veel un jaaliek Mercedes dzineejs, jo tas origjinaalais baigais suuds, netur slodzi. 100 km nogaseeju un vaarsta ligzda araa. Rij arii kaa lops..
iAuto iegādājas preces no Amazon par izdevīgām cenām. Atveda pie durvīm 7-8 dienu laikā - šodien būs jau nākošā piegāde. Lasīt vairāk
Tehnoloģija ar konteineros uzglabājamiem, salokāmiem saules paneļiem, ļauj jaunu un apjomīgu enerģijas parku izvērst īsā laikā. Lasīt vairāk
Pēdējie ar divpadsmit cilindru motoriem komplektētie Bentayga, Continental GT un Flying Spur eksemplāri nobraukuši no konveijera zīmola rūpnīcā Krū. Lasīt vairāk
Labprāt izmestu līkumiņu ar to specdienesta GAZ-21 ar V-veida 8-cilindru motoru...