Satiksmes ministra iniciatīvu atbalsta Rīgas mērs 1

 
10.jūnijs 2005 9:38

Ceturtdien, 9.jūnijā, pēc satiksmes ministra Aināra Šlesera iniciatīvas Satiksmes ministrijā notika A.Šlesera un Rīgas mēra Aivara Aksenoka tikšanās. Rīgas mērs sarunās atbalstījis satiksmes ministra ierosinājumu, kas paredz pasažieru pārvadājumus pa dzelzceļu iekļaut pilsētas vienotajā pasažieru pārvadājumu sistēmā.

Satiksmes ministrs A. Šlesers piedāvā izveidot Rīgas pilsētā vienotas sabiedriskā transporta braukšanas biļetes, kas ļautu pilsētas robežās pārvietoties ar vienu biļeti gan tramvajā, trolejbusā un autobusā, gan arī vilcienā, turklāt, mainot transporta veidu vienas zonas ietvaros, nebūtu jāpērk jauna biļete. Tika panākta vienošanās par Rīgas domes finansiālu līdzdalību pasažieru vilcienu reisu nodrošināšanai. Lai vienotos par līdzdalības apjomu un nosacījumiem, tiks izveidota kopīga darba grupa.

Ministrs pauda atbalstu arī citiem svarīgiem infrastruktūras objektiem Rīgas pilsētā – ir jāturpina Dienvidu tilta un tā pievedceļu būvniecība, kā arī jāstrādā pie Daugavas Ziemeļu šķērsojuma izveidošanas un tā sauktās Austrumu maģistrāles. Abas puses iezīmēja arī citas kopīgas prioritātes transporta infrastruktūras attīstībai Rīgā.

Lai vienotos par jaunu prāmju līnijas izveidošanu līdz 2006. gada pavasarim, A. Šlesers piedāvāja organizēt kopīgu ministrijas, domes un Rīgas brīvostas pārstāvju tikšanos ar kompāniju Tallink, ar kuru satiksmes ministrs jau ir panācis vienošanos par prāmju satiksmes Rīga-Stokholma uzsākšanu no nākamā gada aprīļa. A. Aksenoks atbalstīja šo priekšlikumu, un kopīgā tikšanās varētu notikt jūlija sākumā. Tikšanās mērķis ir apspriest nosacījumus šī prāmja līnijas atvēršanai.

Tā kā Satiksmes ministrijai un Rīgas domei ir risināmas arī citas kopīgas ar transporta jautājumiem saistītas problēmas, tai skaitā par satiksmes drošību, līdzīgas divpusējas tikšanās notiks arī turpmāk.

Bez satiksmes ministra un Rīgas mēra sarunā piedalījās arī Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieki Andris Ārgalis un Jānis Birks, pilsētas attīstības komitejas priekšsēdētājs Edmunds Krastiņs un Rīgas brīvostas pārvaldnieks Leonīds Loginovs. Sarunās piedalījās arī ar transportu saistīto iestāžu vadītāji.
 
Visi komentāri
 
169851. viesis 10.jūnijs 2005 10:17
0 0 Atbildēt

jaaa ieviesiisim bil'etes kaa vecajos labajos laikos, kuras var nopirkt tikai kioskos un komposteesim tas uz nebeedu!!!

A ko konduktori paliks bez darba !!! pieaugs bezdarba % :))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti