BMW grib iepazīstināt ar turpmākajiem pavērsieniem attiecībā uz mazo klasi, kā arī izpētīt cilvēku reakciju. Kaut ko līdzīgu konceptam CS1, kuru varēs apskatīt 7. martā Ženēvas auto izstādē, BMW arī grasās ražot pēc apmēram diviem gadiem. Šoreiz tiks prezentēta viena no CS1 versijām – četrvietīgs kabriolets.
BMW CS1 ir ļoti stilīgs dizains. Daudziem tas atgādina konceptauto X-Coupe, kas tika prezentēts Detroitas autoizstādē. Sistēma iDrive, kas adoptēta no 7. sērijas, vismaz pirmajiem 1. sērijas modeļiem noteikti netiks uzstādīta, vai arī tā izpildīs tikai pusi no iespējamām funkcijām. Tiesa, sistēma, kas atrodas viduskonsolē, nesaucas iDrive, bet Controller. Nospiežot uz Controller, vadītājs aktivizē pašu sistēmu un displeju, kurš atrodas mērinstrumentu panelī. Pateicoties salona apdarei izmantotajai gaišajai plastmasai un alumīnijam, automašīnas iekšiene izskatās plaša. CS1 koncepts ir mazākais auto pasaulē ar RWD. Šim automobīlim ir uzstādīts 1.8 litru četru cilindru Valvetronic dzinējs (115 Zs), kurš sajūgts ar automātisko ātrumkārbu, pie tam ar SSG (Sequential Sports Gearbox). Ātrumu pārslēgšanas vadība ir novietota uz stūres. CS1 var vadīt gan ar automātisko ātrumu pārslēgšanu, gan manuālo. Sajūga pedālis automašīnai nav. Pagaidām nav skaidri zināms, kas paliks sērijveida modelī tāpat, kas mainīsies. Pēc BMW taktikas un pēdējām izstādēm spriežot, pastāv ļoti liela varbūtība, ka CS1 šāds arī varētu parādīties sērijveidā. Uģis Zarakauskis // www.lenta.ru- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jaasaka ka man taa prieksha pamatiigi piedur- uztaisiita ljoti agresiiva. Vai ta motora klaasts ar to vien beigsies, vai tas tikai saakumaa. Kauch ko bish bish jaudiigaaku jau vareeja iemest, kaut ar, cik esmu dzirdeejis, bembim shis 1.8 ir izdevies. Vai ne? piis.
ripists