2005. gada Frankfurtes autoizstādē, no šī gada 12. – 16. septembrim Citroën pirmoreiz prezentēs jauno interpretāciju par brīvā laika auto, kas iezīmē jaunus vaibstus autobraukšanas baudījumā.

Jaunajam C-SportLounge konceptauto, kas izceļas ar savu rosinošo nosaukumu un raksturīgajiem vaibstiem, ir spēcīgs, aerodinamisks veidols un lidmašīnas pilota kabīnes stilā veidots salons, kurš nodrošina baudāmu braucienu vadītājam un labsajūtu trīs pasažieriem. C-SportLounge apvieno dinamisku dabu ar augsti kvalitatīvu salona izpildījumu.

C-SportLounge platā šasija un izliektās sānu malas liecina par jaudīgumu, savukārt plūstošās līnijas un iegarenais jumts uzlabo aerodinamiku, kas ir raksturīga Citroën pazīme. Īpaša vērība tika pievērsta gaisa plūsmai, kā rezultātā frontālās pretestības koeficients ir tikai 0,26. Priekšējās daļas pārliecinošo izskatu uzsver paplatinātā gaisa ieplūdes atvere un garenie noteiktas formas galvenie lukturi. Salīdzinoši lielais, uz priekšu izbīdītais vējstikls ir augsts un nemanāmi saplūst ar jumta lūku veidojot kopīgu, nelauztu līniju un nodrošinot platu stikla virsmu, kas uzlabo redzamību un dod maksimāli daudz gaismas.
C-SportLounge greznais interjers, kas veidots tā, lai salonā ērti justos četri pieaugušie, nosaka šī koncepauto piemērotību izmantošanai kā brīvā laika auto. Salona dizainā harmoniski apvienoti dižciltīgi un smalki apstrādāti materiāli un ar tehnoloģiskāku ievirzi veidota vadītāja vieta. Pateicoties uz pretējo pusi atveramām durvīm aizmugurē, C-SportLounge piedāvā šāda tipa automašīnai līdz šim nebijušu pieejamību. Pateicoties ietilpīgajam bagāžas nodalījumam, raizes nesagādās arī garāki pārbraucieni.
Vadītāja pozīcija tika veidota, iedvesmojoties no aviācijas dizaina un domājot par braukšanas baudījumu. Vadītājs un pasažieri jūtas tā, it kā atrastos lidmašīnas pilota kabīnē. Šo iespaidu vēl vairāk pastiprina īpašā mērinstrumentu apdare un izvietojums. Nedaudz paaugstinātā vadītāja sēdvieta paspilgtina braukšanas radītās izjūtas, vienlaikus palielinot komfortu un drošību. Vadītāja sēdvieta un centrālā konsole ir veidota no viengabalaina materiāla, līdz ar to automātiskais ātrumpārslēgs un klimata kontroles ierīces vienmēr ir viegli sasniedzamas, neatkarīgi no vadītāja izvēlētā sēdekļa garuma uzstādījuma. Interjers veidots tā, vadītājs varētu koncentrēties uz ceļu: stūresrats ir aprīkots ar fiksētām galvenajām vadības ierīcēm un pārnesumu pārslēgšanas svirām.
kaut kas pa vidu starp citroenu un lambo :)