«C-SportLounge» - brīvā laika auto Citroen stilā - iAuto

«C-SportLounge» - brīvā laika auto Citroen stilā 8

 
25.augusts 2005 14:27

2005. gada Frankfurtes autoizstādē, no šī gada 12. – 16. septembrim Citroën pirmoreiz prezentēs jauno interpretāciju par brīvā laika auto, kas iezīmē jaunus vaibstus autobraukšanas baudījumā.



Jaunajam C-SportLounge konceptauto, kas izceļas ar savu rosinošo nosaukumu un raksturīgajiem vaibstiem, ir spēcīgs, aerodinamisks veidols un lidmašīnas pilota kabīnes stilā veidots salons, kurš nodrošina baudāmu braucienu vadītājam un labsajūtu trīs pasažieriem. C-SportLounge apvieno dinamisku dabu ar augsti kvalitatīvu salona izpildījumu.



C-SportLounge platā šasija un izliektās sānu malas liecina par jaudīgumu, savukārt plūstošās līnijas un iegarenais jumts uzlabo aerodinamiku, kas ir raksturīga Citroën pazīme. Īpaša vērība tika pievērsta gaisa plūsmai, kā rezultātā frontālās pretestības koeficients ir tikai 0,26. Priekšējās daļas pārliecinošo izskatu uzsver paplatinātā gaisa ieplūdes atvere un garenie noteiktas formas galvenie lukturi. Salīdzinoši lielais, uz priekšu izbīdītais vējstikls ir augsts un nemanāmi saplūst ar jumta lūku veidojot kopīgu, nelauztu līniju un nodrošinot platu stikla virsmu, kas uzlabo redzamību un dod maksimāli daudz gaismas.

C-SportLounge greznais interjers, kas veidots tā, lai salonā ērti justos četri pieaugušie, nosaka šī koncepauto piemērotību izmantošanai kā brīvā laika auto. Salona dizainā harmoniski apvienoti dižciltīgi un smalki apstrādāti materiāli un ar tehnoloģiskāku ievirzi veidota vadītāja vieta. Pateicoties uz pretējo pusi atveramām durvīm aizmugurē, C-SportLounge piedāvā šāda tipa automašīnai līdz šim nebijušu pieejamību. Pateicoties ietilpīgajam bagāžas nodalījumam, raizes nesagādās arī garāki pārbraucieni.

Vadītāja pozīcija tika veidota, iedvesmojoties no aviācijas dizaina un domājot par braukšanas baudījumu. Vadītājs un pasažieri jūtas tā, it kā atrastos lidmašīnas pilota kabīnē. Šo iespaidu vēl vairāk pastiprina īpašā mērinstrumentu apdare un izvietojums. Nedaudz paaugstinātā vadītāja sēdvieta paspilgtina braukšanas radītās izjūtas, vienlaikus palielinot komfortu un drošību. Vadītāja sēdvieta un centrālā konsole ir veidota no viengabalaina materiāla, līdz ar to automātiskais ātrumpārslēgs un klimata kontroles ierīces vienmēr ir viegli sasniedzamas, neatkarīgi no vadītāja izvēlētā sēdekļa garuma uzstādījuma. Interjers veidots tā, vadītājs varētu koncentrēties uz ceļu: stūresrats ir aprīkots ar fiksētām galvenajām vadības ierīcēm un pārnesumu pārslēgšanas svirām.

 
Visi komentāri
 
176599. viesis 25.augusts 2005 14:36
0 0 Atbildēt

kaut kas pa vidu starp citroenu un lambo :)

176606. viesis 25.augusts 2005 14:47
0 0 Atbildēt

šitais ir smuks.

176667. viesis 25.augusts 2005 16:59
0 0 Atbildēt

fenomenāla aerodinamika ? 89. gada Opel Calibrai standarta izpildījumā bij arī 0.26 ! Tajos laikos tas varbūt arī bija fenomenāli sērijveida mašīnai...

Coefficient of Drag (Cd)

Cd Year Model Remark

0.137 1986 Ford Probe V Concept car

0.19 1996 GM EV1 Electric car

0.25 1999 Honda Insight Hybrid car

0.25 2000 Lexus LS430 --

0.25 2000 Audi A2 "3-litre" --

0.26 1989 Opel Calibra 2.0i base model

0.26 2000 Mercedes C180 --

0.27 1996 Mercedes E230 --

0.27 1997 VW Passat --

0.27 1997 Lexus LS400 --

0.27 1998 BMW 318i --

0.27 2000 Mercedes C-class C200 up to C320

176972. viesis 26.augusts 2005 22:58
0 0 Atbildēt

iet runa par Cx nevis par Cd

177010. viesis 28.augusts 2005 19:35
0 0 Atbildēt

Cx ir tas pats Cd.

177017. viesis 29.augusts 2005 10:04
0 0 Atbildēt

I Want It! :)

How Much? :)

180021. viesis 24.septembris 2005 17:35
0 0 Atbildēt

Īpaši piemērots dizains, lai parkotos atpakaļgaitā

202397. viesis 2.jūnijs 2006 1:29
0 0 Atbildēt

Tiešām skaists , C dizaina ziņā strauji iet uz priekšu , atšķirībā no mercedesiem un būmeriem :d

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 15

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Jaunais BMW iX3 spēs nobraukt vairāk par 800 km(+ VIDEO) 1

Tikai pāris mēnešus pēc oficiālās pirmizrādes mobilitātes izstādē Minhenē arī Rīgā tika izrādīts jaunās paaudzes elektromobilis BMW iX3. Tas radīts uz jaunās Neue Klasse jeb jaunā klase platformas, un ir pirmais sērijveida modelis, kas pārstāv BMW jauno dizaina valodu. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti