Valdība atbalstīs biodegvielas ražotājus 9

 
14.septembris 2005 10:49

Valdība akceptējusi Zemkopības ministrijas (ZM) izstrādāto kārtību, kādā tiks piešķirts valsts atbalsts ikgadējā minimāli nepieciešamā biodegvielas daudzuma ražošanai un noteiktas finansiāli atbalstāmās kvotas biodegvielai.

Lai nodrošinātu Eiropas Savienības (ES) nosacījumus par bioloģiskas izcelsmes degvielas izmantošanu transportā, kam jāsastāda 2% no degvielas patēriņa 2005. gadā un 5,75% - 2010. gadā, bija nepieciešami valsts atbalstu reglamentējoši normatīvie akti, kas stimulētu biodegvielas ražošanu un līdz ar to sekmētu arī šādas degvielas patēriņu. 2005.gadā finansiāli atbalstāmās kvotas apjoms bioetanolam ir 11 392 000 litri un biodīzeļdegvielai - 12 500 000 litri.

Uzņēmēji par saražotajiem 1000 litriem biodīzeļdegvielas finansiāli atbalstāmās kvotas ietvaros saņems 170 latu, bet par saražotajiem 1000 litriem bioetanola finansiāli atbalstāmās kvotas ietvaros saņems 140 latu. Īstenojot tiešā atbalsta shēmu, šogad biodegvielas ražotājiem ir paredzēts kopējais atbalsta apmērs 500 000 latu.

Lai saņemtu kvotu 2005.gadā, biodegvielas ražotājam mēneša laikā pēc šo noteikumu stāšanās spēkā Zemkopības ministrijā jāiesniedz pieprasījums finansiāli atbalstāmās kvotas piešķiršanai saskaņā ar noteikumos noteiktajām prasībām.

 
Visi komentāri
 
178910. viesis 14.septembris 2005 10:54
0 0 Atbildēt

Sen bija laiks!

178914. viesis 14.septembris 2005 11:14
0 0 Atbildēt

Lobiji :-)

178915. viesis 14.septembris 2005 11:19
0 0 Atbildēt

Izlasiet: Jauna vācu alternatīvā degviela - 4 beigti kaķi uz 100 km :) www.tvnet.lv/izklaide/weir....php?id=252968

178919. viesis 14.septembris 2005 11:37
0 0 Atbildēt

sen jau visas kvotas izsniegtas

178925. viesis 14.septembris 2005 12:15
0 0 Atbildēt

Es jau nu gan savai masinitei baiditos liet ibio dizeli. Kaut ka nav uzticibas. Tas ka paritis vecu ikarusu pabraukaja ar biodizeli vel neko nenozime. Trukst info par ta ietekmi uz dzineju.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

179017. viesis 15.septembris 2005 9:18
0 0 Atbildēt

milicist - visur eiropaa mashiinas brauc ar biodiizelja piemaisiijumiem, kaadus pieraadiijumus tev veel vajag?

Tas, ko latvijaa sauc par "biodiizeli" ir parastais diizelis ar 2% biodiizelja piemaisiijumu. Ja grib braukt ar 100% biodiizeli, ir nepiecieshamas paaris izmainjas dzineejaa, peec kurama var braukt gan ar bio gan parasto

179285. viesis 17.septembris 2005 19:06
0 0 Atbildēt

sdfddfdd

179288. viesis 18.septembris 2005 10:07
0 0 Atbildēt

Ta vienu uznjeemeeju jau atbalstiija, tagad shamam nekaadu diizeli vairs nevajag.

179290. viesis 18.septembris 2005 11:06
0 0 Atbildēt

:-)))) Driiz buus materiaalinjsh par biodiizeli shur tur pasaulee. Sekojiet TVNet auto sadaljai ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti