Sākumā gan "Primera" tiks piegādāta tikai divos izpildījumos - sedans un universāls. Pircēji varēs izvēlēties starp trim aprīkojuma līmeņiem: Comfort, Tekna un Elegance...
Dažādās modifikācijās, jaunās Primera īpašnieki varēs "izbaudīt" gan adaptīvo kruīza kontroles sistēmu, gan atpakaļskata kameru, kas palīdz parkojoties, sešus drošības spilvenus, kursa stabilitātes sistēmu, ABS, bremzēšanas spēku sadales sistēmu, Nissan Brake Assist bremžu pastiprinātāju un pat lietus sensoru. Sākumā Nissan Primera Eiropā tiks aprīkots ar trim benzīna dzinējiem: 1,6 litru ar jaudu 109 Zs, 1,8 litru ar jaudu 116 Zs, kā arī ar 2 litrīgu motoru, kam jauda ir 140 Zs. 1,6 litru versijas tiek aprīkotas tikai ar manuālo ātrumkārbu, 1,8 litru versijām iespējams gan automāts, gan manuālā kārba, bet 2,0 litru versijai būs bezpakāpju variators. Vēkāk 2,0 litru versijai būs iespējama arī 6 pakāpju automātiskā kārba. Tuvāk vasarai parādīsies arī 2,2 litru dīzeļdzinējs, kuram arī būs pietiekoša jauda - 126 Zs. Jāatzīmē, ka jaunās "Primera" tirdzniecība sākas visā Eiropā vienlaicīgi. iAuto//lenta.ru- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kaut kur "velk" uz ford focus. un varbuut kaads man var pastaastiit kas tas par " bezpakaapju variatoru"?