Lasītājs: Vecgada drudzis... Visos masu medijos tiek piekodināts uzmanīties no sliktiem ceļu apstākļiem un no alkohola, ja gribat braukt pie stūres. Policija, kā allaž, gatava visus svētkus pastiprināti kontrolēt dzērājus pie stūres.
30.12.2005 piektdienā ap 11:00 un ap 16:00 nācās sastapties ar pāris tādiem kontrolētājiem, diemžēl ne jau tajā labākajā nozīmē. Jābilst, ka diezgan sen vairs šādus gadījumus nebiju fiksējis, likās pat, ka likums gūst virsroku arī par policijas ierindām, bet šodien uzreiz divi...

1) Krasta iela uzbrauktuve uz Salu tilta, stāv CP automašīna (FA5705), bez ieslēgtām bākugunīm, kautrīgi maliņā, tā lai nedod Dievs kāds, braucot pa Krasta ielu to neierauga un laicīgi nesamazina braukšanas ātrumu, jo izskatās, ka vientuļā CP inspektora partneris ar rāciju ir kaut kur PIRMS, UZ vai ZEM Salu tilta. Kur tiek apturētas automašīnas? Protams uz ieskrējiena joslas, kas domāta izgriežoties uz Krasta ielu no Salu tilta tādejādi apgrūtinot pārvietošanos.
Un vispār šajā vietā man nav saprotams, kāpēc ir ierobežots atļautais braukšanas ātrums ar 50km/h, jo pretējā virzienā analoģiskajā situācijā ir 70km/h. Vēl jo vairāk, nav saprotams, kāds ir visas sabiedrības ieguvums (Administratīvā procesa likums 13. pants) nenormāli kontrolējot pārsniegto ātrumu tieši šajā konkrētajā vietā?
2) Apgriešanās vieta Babītē atpakaļ uz apvedceļu, tiek kontrolēts iebraukšanas ātrums apdzīvotā vietā izbraucot no Rīgas pa Slokas ielu, protams ieslēgtās bākugunis viņu atrašanās vietu uzreiz nodos....un neviens nepārkāps... Ekipāžas numuru neizdevās piefiksēt, taču domāju, ka nebūs grūti atrast Rīgas rajona CP ar šādu auto. Ko viņi pārkāpj, skaidri redzams video.
Nevienā brīdi negribu apgalvot, ka nevajag kontrolēt braukšanas ātrumu, vai arī nevajadzētu ķert dzērājus, tas neapšaubāmi ir nepieciešams! Taču nedomāju, ka pašu likuma kontrolētāju likuma pārkāpumi rosina ievērot likumus... Uzskatu ka šis ir klajš Valsts Ceļu policijas priekšnieka E. Zivtiņa deklarētās nostājas pārkāpums: - „...Policijas galvenais uzdevums ir novērst likuma pārkāpumu, nevis maksimāli iekasēt sodus...” Metodes konkrētajā situācijā ir tikai un vienīgi vērstas uz SODA IEKASĒŠANU. Izteikšu savu personīgo pieņēmumu: - var gadīties, ka SODU PLĀNS par 2005. gadu (kas bija pierādīts iAuto rakstā) vēl nav piepildīts. Un vēl var būt, ka šīs ekipāžas rīkojas kādu nebūt personisku vajadzību vadītas, jo Policijas prestižs darba tirgū ir zems, un tas rosina dažu strādājošo vidū visatļautību, - atlaist no darba būs grūti, neviens tik un tā nenāks strādāt....
Tāpēc Jaunajā 2006. gadā novēlu: - Visai IEM struktūrai panākt nevis nelielu, bet gan ļoti ievērojumu algas pielikumu VISIEM tās pakļautībā strādājošiem darbiniekiem, tā lai beidzot izveidojas rinda pie personāla daļas durvīm, un mums, pārējai Latvijas tautai, nebūtu bail dzīvot tādā valstī, ko sargā cilvēki, kurus citur neviens neņem, un vēl, lai tomēr tie darbinieki, kas veic savu darbu pēc labākās sirdsapziņas beidzot saņem atbilstošu samaksu!
Ar cieņu Vasilijspetrovičs
iAuto lasītājs
Ziemassvētku vakaraa braucot ciemos uz Muceniekiem, man jau braucot aaraa no riigas (braucu cauri Juglas papiirfabrikas r-nam) pretimbraucoshie meta ar ugunjiem. Taa kaa neko nepaarkaapu droshi braucu tik uz priekshu. Kad jau biju uzgriezies uz Salaspils avedcelja un kaadus 200m pabraucis, saskatiiju celja malaa kautko liidziigu mashiinai. Protams ne gaismas (pat gabariiti nebija iesleegti) ne kaads iipashi cits briidinoshs paliigliidzeklis (kautvai tas pats triistuuris) a bet iekshaa seezj CP ar radaru un tik kjer paarkaapeejus. Zinot to ka tas ir ljoti noslogots celsh, CP radiija pashi biistamu situaaciju uz celja. Mazums kaads braucoshais preteejaa auto apzjilbinaats buutu paraavis bik vairaak uz malu.