No „Bensons Auto” salona izripojuši pēdējie „Honda HR-V” un „Honda Civic TypeR” modeļi, taču tikai vienam no tiem mēs sakām – ardievu, jo „Honda Civic TypeR” pēc gada parādīsies jaunā izskatā.
„Honda HR-V” priekštecis, J-WJ prototips Eiropā pirmoreiz tika izrādīts 1998. gadā Ženēvas autosalonā. Atšķirībā no lielākās daļas prototipu un konceptauto, kas visbiežāk ietver sevī drosmīgas idejas un dizainu, J-WJ reālais sekotājs – „Honda HR-V” ražošanā un pie klientiem 1999. gadā nonāca ar salīdzinoši minimālām atšķirībām no sava konceptmodeļa.
„Honda HR-V” bija savā ziņā unikāls auto, kas izpelnījās lielu atzinību no autobraucējiem, kas izvēlas nevis izsmalcinātu dizainu, bet praktiskas vērtības, taču tai pašā laikā arī „Honda HR-V” vizuālais skats izpelnījies atzinību kā oriģināls un stilīgs. Meklējot jaunu nišu auto tirgū, tika radīts auto, kurā apvienots labākais, ko sniedz dažādas automobiļu klases. Līdz ar to „Honda HR-V” nebija tiešu konkurentu, bet tas piesaistīja auditoriju, kas interesējas gan par mazajām kupejām, gan SUV (Sport Utility Vehicle), gan vidējās un lielās klases hečbekiem.
Arī Latvijā ticis novērtēts „Honda HR-V”, jo septiņu tā pastāvēšanas gadu laikā mūsu valstī iegādāti gandrīz 400 automašīnu. Veiksmīgākais „Honda HR-V” bija 2002. gads, kad Latvijā tika reģistrēti 99 šā modeļa auto. „Honda HR-V” praktiskumu novērtējuši arī dažādi valsts dienesti, piemēram, Pašvaldību policija un Pārtikas un veterinārais dienests.

„Honda Civic TypeR” ir savā ziņā leģendārs auto, kas slavu ieguvis ar saviem tehniskajiem rādītājiem un sportisko raksturu. Sekojot „Honda Integra TypeR”, 1997. gadā japāņu autoražotāji izveido arī sportisko „Honda Civic TypeR” modeli, kas iegūst lielu popularitāti sportiskākas braukšanas cienītāju aprindās.
Arī Latvijas azartiskākie autobraucēji ir novērtējuši „Honda Civic TypeR” iespējas, jo kopš 2002. gada katru gadu iegādāti vidēji 15 šā modeļu auto, bet kopumā līdz 2006. gada sākumam Latvijas ceļos ir devušies 52 „Honda Civic TypeR”.
„Honda Civic TypeR” sportisko raksturu vislabāk pamato tā iesaistīšanās autosportā, arī Latvijā. Ne velti tieši šo automašīnu par savu ir izvēlējušies „Bensons Honda Racing” komanda gan rallijam, gan autošosejai. „Honda Civic TypeR” līdz divkārtējo Latvijas rallija čempionu godam ir aizvedis brāļus Kasparu un Armandu Šimkus, bet Arvim Zārbergam ļāvis uzvarēt 2005. gada „Honda Challenge” autošosejas seriālā Somijā.
„Honda Civic TypeR” no pasaules auto skatuves pazūd uz neilgu laiku, jo 2007. gadā paredzēta tā atgriešanās jaunā, astotās paaudzes „Honda Civic” veidolā. Šā modeļa prototips būs apskatāms jau šāgada pavasarī Ženēvas autosalonā.
a kur lai dabū jaunu TypeR, ja sagribās?