Kompānija Mercedes-Benz izplatījusi pirmo oficiālo informāciju par sava rodstera Mercedes SL atjaunināto paaudzi. Šis modelis tiek ražots jau četrus gadus un izmaiņas skārušas galvenokārt izmantoto dzinēju klāstu, kā arī nedaudz atsvaidzināts ārējais tēls un salona apdare.
Pirmām kārtām jaunajam Mercedes SL praktiski pilnībā izmainījusies dzinēju izvēle. Bāzes versijas 3,7 litru V6 dzinējs ar 245 Zs atdevis savu vietu jaunajam 3,5 litru dzinējam jau ar 282 zirgspēkiem. 100 km/h šī versija spēj sasniegt 6,6 sekundēs, bet vidējais degvielas patēriņš ir tikai 10,3 litri un 100 ceļa kilometriem.Nākamā versija SL 500 ar astoņcilindru 5,5 litru dzinēju un jau 388 Zs nomainīs iepriekšejās 306 zirgspēkus. Maksimālais jaunā dzinēja griezes moments ir 530Nm, bet 100 km/h tas auto ļauj sasniegt 5,4 sekundēs iepriekšējo 6,2 vietā. Nākamā ir versija ar atjauninātu 12 cilindru biturbo dzinēju ar 517 Zs jaudu un maksimālo griezes momentu 830Nm, bet plejādi noslēdz lieliskais modelis ar 612 Zs V12 dzinēju. Turklāt modifikācijas ar V6 un V8 dzinējiem tagad būs jau bāzes komplektācijā aprīkotas ar jauno septiņpakāpju automātisko transmisiju, bet top-versijas tiks pie sistēmas, kas kontrolē virsbūves stāvokli attiecībā pret ceļa segumu - otrās paaudzes Acitve Body Control.
Visi atjauninātie Mercedes SL atšķirsies ar jaunu priekšējo buferi ar trim gaisa savācējlūkām, kā arī jaunu radiatora resti. Pretmiglas lukturi tikuš pie hromēta ietvara, aizmugures lukturi arī darināti nedaudz citādi.
Atjauninātajiem rodsteriem paredzēta arī jauna vieglmetāla disku līnija un atsvaidzināta salona apdare ar jauniem krāsu toņiem un materiālu kombinācijām.
Prieksh sporta auto itkaa uzraaviens par mazu - pat ar 5l motoru, bet njemot veeraa to komfortu un visus pribambasus, shis ir taads vairaak "parketa" sportinieks, so tas laikam ir piedodami :) Vispaar ekselents aparaats. Savulaik viens Ferrari 355 owneris staastiija ka paargaajis uz 600 SL jo komforts esot nesaliidzinaami augstaaks un braukt vieglaak. Bet nu tas taa.