Spēcīgais sals, kas valdīja arī Igaunijas teritorijā, izsitis no ierindas valsts glābšanas dienesta pēdējos gados ražotos modernos auto. Skarbajos klimatiskajos apstākļos viss saspringtais darbs palicis veco padomju laiku ZIL ziņā. Un tā tas notiekot ne pirmo gadu.
Degvielas patēriņš šiem auto-veterāniem ir 50 litri un 100 ceļa kilometriem, tomēr atšķirībā no jaunajām glābšanas darbiem paredzētajām mašīnām, kas darbojas ar dīzeļdegvielu, ZIL lieliski „pielec” arī stiprā salā.
Pēc Igaunijas sinoptiķu sniegtajām ziņām 23.janvāra rītā minimālā temperatūra prognozējama mīnus 27 grādi, Igaunijas Austrumu daļā pat līdz mīnus 30, bet jau tuvākajā laikā kļūšot siltāks – teju ap nulli.
imho normaali ugunsdzeeseeju mashiinas tiek glabaatas segtaas telpaas, kaa gan tur sals var kaut ko trauceet?