Arī gājēji ir vainīgi! 43

 
22.marts 2002 11:20

Ne jau vadītāji ir vienīgie vainīgie... Gājēji arī "bizo" pāri ielām tur, kur tas nav atļauts vai vēl sliktāk - pie sarkanās gaismas. Tas arī ir PĀRKĀPUMS!

Paši gājēji bieži vien rada situācijas, kurās tie pakļauj savas dzīvības briesmām, šķērsojot brauktuvi "zem sarkanās gaismas". Tāda rīcība, loģiski, rada arī autovadītāju negatīvu attieksmi pret "rīgas govīm", kuras var nesodīti darīt to, par ko vadītājus soda "pēc pilnas programmas". Ceļu policija veic reidus pie gājēju pārejām, aizsargājot gājējus no "nobraukšanas", bet nedrīkstētu aizmirst arī to, ka gājēji ir tādi paši pārkāpēji. Mēs visi uz ceļa "dzīvojam" pēc viena likuma - CSN. Nesen iAuto redakcija fotografēja pie "SAKTAS". Kā šeit varēja novērot, gājējiem ir pilnīgi vienalga, kāda gaisma deg luksoforā - viņi uzskata, ka iela pieder viņiem. Vai Tu kādu no šiem pārkāpējiem nepazīsti? Un kur ir policija? Kāpēc nesoda? Tā pati Municipālā policija varēja arī sodīt gājējus! iAuto
 
Visi komentāri
 
17677. viesis 22.marts 2002 11:53
0 0 Atbildēt

Šajās situācijās gan gājējs pats sevi pakļauj dzīvības briesmām un ir pats atbildīgs par sekām! Šādiem laužņiem var droši uztaurēt, lai atrāk skrien pāri un netraucē auto kustību. Bet parasti, jau viņi nelien zem riteņiem, pagaida taču, kad nav mašīnas un tad ļekato pāri ielai!

17679. viesis 22.marts 2002 11:57
0 0 Atbildēt

Pagrūti no mugurpuses atpazīt :)

17681. viesis 22.marts 2002 12:07
0 0 Atbildēt

Vai god. redaktors vienmār ievēro CSN? Labi, pie sarkanās gaismas droši vien nebrauc, bet ātrumu gan jau pārsniedz, dažreiz nogriežas kur nav atļauts, utt. Kāpēc - tāpēc, ka tas nevienam netraucē un gribas kaut kur nokļūt ātrāk. Tad lūk, šie gājēji arī nevienam netraucē un grib noklūt ātrāk mājās, darbā. Neviens taču par autobraucējiem neuzdod jautājumu: "Un kur ir policija? Kāpēc nesoda?".

Kāpēc vajag otram bedri rakt?

17682. viesis 22.marts 2002 12:11
0 0 Atbildēt

un kaada gaisma tad deg luksaforaa

un vai pamanijaat, ka degot sarkanajai tieshi shai vietaa parasti reti kad brauc a/m bet iedegoties zaljajam tiek palaista arii a/m straume no briiviibas bulvaara, taa ka droshaak ir iet pie sarkanaa

kaa vienmeer pie mums pie lietas kjeras no vieglaak atrisinamaa gala, proti lamaasim un sodiisim gaajeejus un a/m vadiitaajus, bet tas, ka gajeeju paarejas vietaam ir pilniigi idiotiskas, tas jau taads siikums vien ir

katru dienu braucu pa Viestura prosp., kur atljautais aatrums ir 70 km/h divas joslas, autobusa pieturas un pa vidu veel gaajeeju paarejas pirms kuras apstaajoties lielaakoties ar shausmaam jaaskatas ka tuuliit pa otru joslu kaads skreejeejs nesiisies gaajeejam virsu, bet reizeem pluusma pat netaisaas staaties kaa iekurbuleeja taa lido pie tam esot shai straumee nav duushas riskeet un bremzeet jo iedomaajieties to chupu, kas var sabriikshkjinaat kopaa - risinaajums vienkaarshs taa kaa tur ir skola un beernu daarzs tad luks. ar podzinju buutu pilniigi normaala paraadiiba, droshiiba gan beerniem gan vadiitaajiem, tas nu taa - var jau buut ka kljuudos, tas ir tiiri mans subj. viedoklis Ulla

Redaktors 22.marts 2002 12:12
0 0 Atbildēt

Tie gājēji, kas iet pāri ielai zem sarkanā, ir JĀSODA!

17684. viesis 22.marts 2002 12:15
0 0 Atbildēt

Tas ka tā notiek ir skaidrs. Tikai gan man gribētos redzēt vai pats redaktors pirms nebija kļuvis par autobraucēju šo pašu kurustojumu šķērsoja kā pienākas. Un vienmēr staigāja apkārt lai šķērsotu ielu krustojumā nevis kaut kur pa vidu pārskrēja pāri... NETICU.

17686. viesis 22.marts 2002 12:23
0 0 Atbildēt

Nesaprotu - vai Redaktors, kas aicina sodīt gājējus par formālu pārkāmu ir tas pats, kas pārmet policijai to, ka autovadītāji tiek sodīti par formālu pārkāpumu?

Vai tā ir tipiskā latviešu nenovīdība?

Vilnis

17693. viesis 22.marts 2002 12:27
0 0 Atbildēt

Gājējiem šķērsot brauktuvi ir ļoti pareizi, ja vien netuvojas autiņi! Civilizētās zemēs (piem. Norvēģijā, Somijā) gājējiem ir atļauts iet pie sarkanā, ja tas netraucē auto kustību un tiek ievērota drošība!

17694. viesis 22.marts 2002 12:28
0 0 Atbildēt

pie iepr. tekst: tas ir - pie sarkanā šķersot... :)))

17696. viesis 22.marts 2002 12:30
0 0 Atbildēt

Godiigi sakot gaajeeju paarkaapeeju nav mazaak par autovadiitaajiem, kuri nepalaizh gaajeejus. Arii pati ikdienaa esmu gaajeeja lomaa un sanaak paarkaapt CSN, bet es to daru tikai tad, kas tieshaam esmu paarliecinaajusies, ka neapdraudu situaaciju uz celja. Bet , ko esmu noveerojusi, ka lielaakaa dala paarkaapeeju ir videeja gadu gaajuma cilveeki t.i - no 35 - veciem onkuliem un tanteem, kuri neskataas vai brauc mashiina, vai nebrauc, pa zalo zaaliiti miidami mednieku takaas nesas paari ielai, tikai taapeec, ka viniem, taa ir eertaak, slinkums, zema kultuura. Jaajautaa vai viniem liela pensija, ka var taa dariit, vai , kas cits. Uzskatu, ka gaajeejus vajag stipri bargaak sodiit ne tikai par celu skeersoshanu neatlautaa vietaa, bet arii par avaariijas situaacijas radiishanu uz cela. Apsolu, ka arii es centiishos laboties un ieveerot CSN arii buudama gaajeeja lomaa.

17698. viesis 22.marts 2002 12:37
0 0 Atbildēt

izlasot Vilnja komentaaru radaas paardoma

nesen lasaams bija redaktora raksts, kur Municipaalji sodija par naktii veiktu parkaapumu, kursh tika izdariits, bet pasham likaas, ka taa tada piekasiishanaas nu un tagad kaa tad ir, atkal jaarunaa par daliijumu vienliidziigaakajos???

Redaktors 22.marts 2002 12:42
0 0 Atbildēt

Uzbraucot ar riteni uz trotuāra 0:30 naktī, diez vai ir nodarīts kādam gājējam traucējums vai kas tamlīdzīgs. To nevar salīdzināt ar gājēju plkst. 16:00 pie "Saktas" skrienot pāri ielai pie sarkanā. Jāsoda ir visi, bet problēma ir tā, ka gājējus vispār nesoda.

17704. viesis 22.marts 2002 12:45
0 0 Atbildēt

Oi..oi cik VIESU saradushies....

Ja jau nemaak pat pieregistreeties iAuto, tad kaa lai prasa, no Jums cienijamie VIESI, lai palasa CSN un noteikumus ieveero!!!!!

Ar cienju, Andris

17708. viesis 22.marts 2002 13:01
0 0 Atbildēt

Temats par gajējiem ir bezgalīgs.

Tāpēc, ka gājēji ir parādība, ar ko ir jāsadzīvo.

Un ja gājēji iet pie sarkanā - paši vainīgi. Apzināti pārkāpj utt. Ja gājējs, ejot pie sarkanā, pakļūst zem mašīnas, šofeirs tāpat norausies. Jo vienmēr kādam liksies, ka gājējs ar savām divām kājām un 1,5kg smago maisiņu vienmēr būs prioritāte attiecībā uz šoferi ar 4iem riteņiem un 1000kg dzelžiem.

Un gājēji arī no politiskā viedokļa ir ir izdevīgāki, jo pārsvarā tie ir pensionāri un mazturīgie - tautas masa, ar kuras apziņu diezgan viegli manipulēt.

Esmu novērojis, ka man pašam, un citiem (nezinu kā nodefinēt) "loģiski domājošiem" cilvēkiem nav problēmas ar ceļa šķērsošanu. Pieejot pie pārejas jānovērtē situācija:

1. ja pavisam tuvu ir kāds, kas nesās, nav jēgas lekt uz ielas un likt viņam "mest pa mēmajiem".

2. ja auto ir normālā attālumā, ir vienkārši jāiet pāri, jo:

2a. šoferis redz gājēju, un redzot, ka tas šķērso ielu, laicīgi nometīs gāzi un bez bremzēšanas viss būs Ok.

2b. kamēr šoferis piebrauks, es jau esmu pāri, un viss ir Ok.

Mani tracina tie, kas iziet uz pārejas 0,5m un gaida, kamēr šoferis pilnībā apstājas, un tad vēl blenž kā auns uz jauniem vārtiem. Un ja šādā gadījumā šoferis, uzskatot, ka gājējs viņu laiž (kas tas arī ir), pārbrauks pārejai pāri, izleks CP un iz... pēc pilnas programmas.

Gājējiem ir jāizjūt situācija uz ielas un nav jābaidās. Speciāli neviens nevienam nav uzbraucis, izņemot gadījumus kad gājēju neredz tumsas vai piem. stāvoša autobusa dēl. Bet šādas situācijas ir jāapzina arī gājējam un nav jālec uz ielas tikai tāpēc, ka ir pāreja.

Uldis.

17713. viesis 22.marts 2002 13:15
0 0 Atbildēt

sheit veelreiz ulla -

tieshi par to redaktor jau iet runa aizej pie Saktas nostaajies pie sarkanaa tajaa vietaa kur redzams fotouznjeemumos un paskaties pie kura gaismas signaala zaljaa vai sarkanaa vairak trauceesi satiksmi, pati esmu autobrauceeja, betreizeem aatraak -a centru var paarvietoties kaajaam, taa ka sho krustojumu reizeem naakas skjeersot vairaakas reizes dienaaun tieshi shofereertaaji sheit uzvedas idiotiskaak par gaajeejiem, piem 1. foto neviens gajeejs nevienu brauceeju netraucee, jo tas ir vieniigais pamiera mirklis, kad var nevienu netrauceejot paariet ielu.

17715. viesis 22.marts 2002 13:22
0 0 Atbildēt

Gribu tomēr piekrist Redaktoram-gājēji arī ir jāsoda.Braucot nezini, kurā vietā kādam ienāks prātā skriet pāri ielai, jaunie un izveicīgie jau paspēs noreaģēt,pārskriet utt. Visvairāk besī tie pensionāri kas ir par slinku aiziet tos 10 m līdz gājēju pārejai, bet tusnī pāri kur pagadās, ar klibu kāju nav par slinku kāpt pāri kupenām, nemaz neapjēdzot no kuras puses brauc auto. Tas arī rada papildus sastrēgumus - palaid gājēju nevietā, tad apstājies pie pārejas un atkal vēro, kur kādu būs jāpalaiž.Domāju ka daudz maz kārtība būs tikai, ja policija ķersies klāt arī gājējiem, uzskatu, ka CSN tomēr attiecas uz visiem satiksmes dalībniekiem.

17726. viesis 22.marts 2002 14:13
0 0 Atbildēt

Redaktors gribēja kā labāk un sanāca kā parasti! Šis nav vienīgais krustojums, kur gājēji iet pie sarkanā, bet paradokss ir tāds, ka patreizējos apstākļos ievērojami drošāk gājējam ir šķērsot pie sarkanā, jo tad viņa ceļi krustojas ar vieglāk pamanāmām mašīnām, nevis, kad pie zaļā virsū nesas "nogribējušies" autobraucēji. Vai tiešām tik grūti bija bildēt citā vietā?

17733. viesis 22.marts 2002 14:24
0 0 Atbildēt

Vai nevarētu atjaunot kartību sargu brigādes, municipāļus vai jauniesauktos zaldātiņus nolikt pie svarīgākajiem krustojumiem un lai svilpj svilpē pārkāpējiem, kamēr raibs gar acīm griežas.

17738. viesis 22.marts 2002 14:33
0 0 Atbildēt

Ir jau tie gajeji dazreiz bezatbildigi. visvairak man gribas sist tos kas Marijas ielas posma starp stciju un tirgu bliez pari trijam brauksanas joslam katra virziena. un parasti tie ir tantuki ar tadam somam ka knapi var pakustet. Un ja tu vel gribi nogriesties uz aspazijas bulvari, tad parasti kads bars stav uz sadalosas joslas ta, ka nevar redzet vai preti brauc kada masina vai ne. Un policija kas stav uz aspazijas bulvara iepretim gpp kersta tos braucejus kas nepalaiz gajejus pie parejas, bet tiem cilveku puliem kas brien pari ielai 20 metrus pirms tas pasas parejas un apdraud satiksmes drosibu vispar neliekas ne zinis. nu nav kaut ka godigi.

17745. viesis 22.marts 2002 14:50
0 0 Atbildēt

Braucu es vakar pa Raina bulvari. It ka redzu zalo gaismu. Braucu. Uz parejas aiz Brivibas pieminekla tada cilveku masa ka cauri nevar redzet. Saku pat saubities - varbut esmu daltonikis, varbut luksafora gaismas vietam samainitas. Paskatos velreiz - man ZALA gaisma. Labi ka laicigi uzmetu pa tauri un pulis paspeja paskirties ato kadu uz kapota butu pakeris.

17747. viesis 22.marts 2002 15:04
0 0 Atbildēt

es ar tur eju paari pie sarkanaas. Un ticiet man, tad es tieku paari, bet pie zaljaas man virsuu nesas mashiinas.

17748. viesis 22.marts 2002 15:11
0 0 Atbildēt

Viesis 2002-03-22 14:33:34

Es jau vienreiz šeit rakstīju - cilvēki nav kurmji un pa pazemi nestaigā. Lai vai ko te visi blietu par tantiņām, nekur jūs paši neliksieties - arī jūs būsiet veci un varbūt tad sapratīsiet, ka vecam cilvēkam pa trepēm augšā-lejā ir daudz grūtāk nekā pārlaipot pa 3 joslu ielu. Protams, ne visi laipotāji Tevis minētajā vietā ir vecas tantiņas, ir tur arī slinķi/parazīti. Bet par tantiņām gan, lieciet, ka viņām mieru un pārmetumus adresējiet pilsētplānotājiem un idejai, ka cilvēki ir kurmji.

17749. viesis 22.marts 2002 15:12
0 0 Atbildēt

Kad būs KEMI loterijas izloze? Itkā jābūt šodien.

17752. viesis 22.marts 2002 15:35
0 0 Atbildēt

skolniek 2002-03-22 15:11:03

kad pa trepem nokapt td redz tantinai gruti, bet kad pari divmetrigam margam pie tirgus pari rapties, tad redziet nav gruti.

17754. viesis 22.marts 2002 15:51
0 0 Atbildēt

nu man prasaas paaris asi vaardi tiem kas pie saktas iet paar sarkano (briiviibas iela, kur no merkelja ielas griezjos uz briiviibas) paaris reizes esmu gandriiz tumsaa ar moci uzkeeris kaadu no melnajiem, tajaa briidii konkreeti gribaas apstaaties un iedot vinjam pa tauri

17755. viesis 22.marts 2002 16:04
0 0 Atbildēt

pievienojos burbulis-

tieshi par to pashu jau runaaju, ka pilniigi piekriitu, ka arii gaajeeji izturas nekorekti, bet nu nevajag taadeelj izveeleeties vieglaako celju (sheit domaaju fotoreportaazhu) un pieveerst uzmaniibu visapsurdaakajam Riigas luksoforam, steigaa apjautaaju koleegjus un lielakaa dalja piekrita, ka shis luksofors ir vienkaarshi nejauks;))

lai Jums jaukas briivdienas

Ulla.

17761. viesis 22.marts 2002 16:52
0 0 Atbildēt

viesis 2002-03-22 15:35:48

Pārspīlēt nevajag. divmetrīgām margām pāri rāpjas tikai atlēti vai specvienību kaujinieki. Un tantiņas, kuras lien cauri norobežojumiem nav nemaz tik daudz. Vairāk ir tantiņas, pie tirgus lavierē pāri 13.janvāra ielai, kur barjeras nemaz nav. Bet uz gogoļa ielas vairāk ir tantiņu, kuras lavierē ielai pāri pie luksofora. Tā lūk. Pārspīlējumi ātri vien kļūst par simulaktru un realitāte pazūd simulācijā...

17769. viesis 22.marts 2002 17:08
0 0 Atbildēt

Es biezhi eju paari pie sarkanaa un neuzskatu ka tas buutu paarkaapums. Cilveeks ir domaajosha buutne un nav vinjam jaabuut burta kalpam un jaadara tikai tas, kas atljauts noteikumos. Apdomaat un izveerteet situaaciju jau nav aizliegts. Ja celjsh briivs, nevienam netrauceejot mieriigi var sperties paari. Pie tam gaismas gaajeeju luksoforaa nenomainaas vienlaiciigi ar gaismu luksofora pusee, kas ir veersts pret automashiinaam, kuras shkjeerso paareju. Tajaa briidii kameer gaajeejam veel deg sarkanais arii automashiinu pusee iedegas sarkanais. Katram luksoforam starp gaismu nomainjaam vienaa un otraa pusee ir 5 sek aizture, kuru var droshi ietaupiit ejot paari aatraak, protams, paarliecinoties par droshiibu.

17792. viesis 22.marts 2002 20:57
0 0 Atbildēt

17797. viesis 23.marts 2002 0:57
0 0 Atbildēt

Es personīgi arī eju pāri ielām pie sarkanās, bet reti un ja nevienam netraucēju. Biežāk iznāk iet pāri ielai kur nav krusta, bet viennozīmīgi tad kad tas nevienam netraucē...

17798. viesis 23.marts 2002 0:58
0 0 Atbildēt

Redaktor

Vajadzētu kādu dienu pasēdēt un pabildēt tādas situācijas, kad gājēji lien zem riteņiem...

17803. viesis 23.marts 2002 9:27
0 0 Atbildēt

Iet pāri krustojumam pie sarkanās gaismas ir drošāk nekā pie zaļās, jo tad vismaz es esmu ļoti vērīga. Tāds ir mans viedoklis, kopš man uzbrauca auto pie zaļās un taisnojās, ka nav pamanījis manus apm.90kg.

17804. viesis 23.marts 2002 11:17
0 0 Atbildēt

Nja...

1 mēneša laikā man ir paveicies trīs(!!!) reizes saskarties ar autiņiem, kas brauc pāri ielai pie sarkanās gaismas(ar domu- kad man ir "zaļais").

Jā, es redzēju tās mašīnas, bet es biju pārliecināts, ka mašīna apstāsies(galu galā, privātās, ne operatīvie transporti).

Jāpiekrīt vien viesim 23.03.2002 09:27, ka drošāk(vismaz Rīgā) ir šķērsot ielu pie sarkanās gaismas...

Dzhii, gājējs

17808. viesis 23.marts 2002 12:50
0 0 Atbildēt

Es vienreiz braucu pa deglava ielu un veel liidz sai dienai neesmu sapratis, vai tur, kur ir MNL un gaajeeju luksafors, es paarbraucu pie sarkanaa vai arii noteikumus paarkaapa tie gaajeeji, kas tur bariem meetaajas celja viduu.

Tipa izskataas tas taa - es braucu, skatos, uz celja gaajeeju bari, bet man zaljais! Nu gaajeeji uzvedaas uzmaniigi un es mieriigi izbraucu cauri. Peec divaam stundaam dzeru teeju un peeksnji saaku domaat, vai man bija zajais vai nee? Varbuut vienkaarsi neskatiijos uz luksaforu... nu vo, taa arii liidz sim neesmu sapratis.

Kaapeec es vispaar par to domaaju? Negribu buut viens no tiem, kas atsakaas no autinja vadiisanas peec krustojuma paarbrauksanas pie sarkanaa, jo nepamaaniija. Zorgevics, piemeeram, sii iemesla deelj izmanto soferi.

Veel - vasaraa mans paarvietosanaas liidzeklis pilseetaa ir ritenis (iesaku arii paareejiem, seviski ar resnajiem dibeniem). Pie merkelja ielas, tur kur makdonalds, parasti gaajeeji bariem nesas paari pie sarkanaa. Ja ir slapjs laiks, es parasti taaa izteiksmiigi pasluukaajos siem gar kaajaam (t.i., ar pakalju pa prieksu), ka ir prieks paskatiities, kaa dazs lec atpakalj, dazs uz prieksu.

Pats pie sarkanaa eju paari tikai tad, ja nu tiesaam ir iemesls to dariit. Pat ja pie sarkanaa palieku staavot viens pats. Kaapeec? Taapeec, ka strauji pie apvaarsna var paraadiities kaads bembis, un ja tajaa bembii buutu es, es loti agresiivi reagieetu uz sitajiem gaajeejiem.

17827. viesis 23.marts 2002 23:20
0 0 Atbildēt

Gaajeejus vajag sodiit! Un pamatiigi! Vinjiem ir zaljaa gaisma un paarejas un ja shkeerso celju citur- sods!

Nav ko vazaaties pa ielas vidu...

17841. viesis 24.marts 2002 15:54
0 0 Atbildēt

Tu, Viesi, uzskati, ka gājēji ceļu var šķērsot tikai gājēju pārejās? Bat kas viņiem aizliedz to darīt citās vietās, tādu noteikumu nav. Protams viņiem jāpārliecinās par satiksmes drošību.

Vadītājiem uzbrausot uz ceļa, vai nogriežoties no ceļa arī ir jadot ceļš gājejiem, kas šķērso brauktuvi, ko vadītāji ļoti reti ievēro. Par to es pats esmu pārliecinājies.

17842. viesis 24.marts 2002 16:13
0 0 Atbildēt

Redaktor, esi izvēlējies neveiksmīgu krustu... Šeit Tev vajadzēja bildēt ne tikai gājējus, bet arī tos vāģus, kas šeit, griežot pa labi no Merķeļa ielas, nelaiž pāri gājējus, kad tiem deg zaļais... A tā savādāk esi meklējis, kur atrast vieglu vietu priekš lēta materiāla

(lai sarīkotu fleimu)...

Šeit es varētu visiem tiem burkšķiem (autovadītājiem) norādīt - esi uzmanīgs, kad pārtopi no braucēja kājāmgājējā - paskaties vai vari izkāpt droši - šādi man ir bijusi iespēja vairākkārtīgi Tevi novākt ar visām Tavas mašīnas kreisajām priekšējām durvīm. Kāpēc es šo saku - autovadītāj ne vienmēr Tu esi vadītājs, ir reizes kad Tu esi gājējs. Un es gribētu redzēt, kā Tu šķērso ielu...

Bet, ja Tu pie visiem veikaliem piebrauc ar mašīnu un parkojies kā pagadās, tad Tev tiesības jāatņem uzreiz, jo Tu traucē satiksmei. (šis ir jautājums arī Redaktoram)

HC

17865. viesis 24.marts 2002 22:34
0 0 Atbildēt

krustojums pie Saktas ir iipashs. Tur tieshaam pie sarkanaas gaismas iet paari ir droshaak, jo automashiinas praktiski nebrauc!

Pie zaljaas paraadas mashiinas, kas griezhas. UN GAAJAEEJUS, starp citu, NEPALAIZH.

17868. viesis 25.marts 2002 1:07
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu ka gaajeejs arii ir vainiigs piecelju satiksmes nedadiijumiem. Shoferi protams jau arii nav nekaadi sveetie.

Es ka pieredzeejis auto vadiitaajs nevienu vien reizi esmu sastapies ar probleemaam uz celja ar gaajeeju, un kas pats intresantaakais ka ir gadijumi uz gaajeeju parejas ka gaajees iziet liidz vidum un nezina ko taalaak dariit ka tuvojas auto, apstaajas un luur virsuu ka buutu paraadaa miljionu.

Dadzis:)))

17886. viesis 25.marts 2002 9:25
0 0 Atbildēt

Visiem, kas uzskata, ka pāriet pie sarkanā ir normāli tikai jāizvērtē situācija - vai Jūs saviem bērniem arī tā māciet? Laikam nav gluži pa tēmu - bet ja gājēji netiek laisti uz pārejām laikam jau ir vienalga, kurā vietā šķērsot ielu. Tādējādi vadītāji paši ir lielā mērā vainojami pie tā, ka mgājēji baros vazājas pa brauktuvi visās iespējamās vietās.

17910. viesis 25.marts 2002 10:46
0 0 Atbildēt

Nofotogrāfetajā vietā drošāk iet pie "sarkanā", jotad tur ir mazāka varbūtība tikt zem mašīnas. Kad geg "Zaļais visi brauc virsū un neskatās.

17940. viesis 25.marts 2002 12:06
0 0 Atbildēt

Bez gājējiem ir vēl viena aunu grupa - velosipēdisti, kuri iedomājas, ka brauktuve pieder, tikai viņiem, vai labākā gadījumā šiem liekas, ka viņu Transporta Līdzeklis ir vienlīdzīgs ar autotransportu. Velosipēdisti palasiet CSN, tur ir īpaši notekumi, kuri jums ir jāzin. Uzskatu, ja velosipēdisti grib braukt pa ielu brauktuves daļu, vīņiem obligāti ir nepieciešama attiecīga vadītāja apliecībā.

PAL

18084. viesis 25.marts 2002 22:24
0 0 Atbildēt

vadiitaaji, paskatieties uz sevi. vai tieshaam nopeerkot auto cilveeks kluust ar kaut ko labaaks par tiem, kam auto nav?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 4

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 11

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 

Komisijā neatbalsta piedāvājumu liegt pārdot alkoholu degvielas uzpildes stacijās 25

Alkohola tirgošana degvielas uzpildes stacijās (DUS) arī turpmāk netiks ierobežota, šādu pozīciju otrdien atbalstīja Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas vairākums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti