Adam Auto jaunums – Chevrolet Aveo Sedan 13

25.janvāris 2006 10:00

Aveo, kuru martā piedāvās oficiālais CHEVROLET dīleris ADAM AUTO, būs pirmais Chevrolet modelis, kas pilnībā izveidots jaunajā GM Bupjonas Konstruktoru centrā Korejā.

Šis kompaktais, klasiskais sedans arī ievada firmas produktu ofensīvu, kuras ietvaros Eiropa 2006. gadā saņems vēl divus pilnīgi jaunus modeļus, turklāt šajā gadā pirmoreiz būs pieejami arī dīzeļmotori.

Stāsta Chevrolet Europe izpilddirektors Veins Brenons: “Mūsu marka turpina savu augšupeju. Eiropā no jauna reģistrēto automašīnu skaits 2005. gadā ir pieaudzis vairāk nekā par 25% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Bet mēs vēl neesam sasnieguši savu iespēju robežas. Tuvākajos gados ceram tālāk attīstīt jaunus produktus un jaunas tehnoloģijas.” Chevrolet speciālisti prognozē, ka 2006. g. gadā tiks reģistrētas vairāk nekā 26 000 jaunas Aveo automašīnas.



Jaunais sedans Chevrolet Aveo ir viens no šodienas tirgū pieejamākajiem transportlīdzekļiem, kurā ērti var braukt pat pieci cilvēki ar bagāžu. Modeļa mērķgrupa ir ģimenes ar bērniem, tādēļ tas papildina jau modeļu klāstā esošos hečbekus.

Harmoniskas proporcijas – konstrukcijas un dizaina stiprā puse


Jaunā Aveo sabalansētās proporcijas mašīnas izskatu kopumā padara iespaidīgāku. Ļoti kvalitatīvas detaļas, piemēram, izvelkami durvju rokturi, uzsver automobiļa vērtību, bet salona dizainam un konstrukcijai nav nekā kopīga ar “mazo mašīnu pasauli”. Jau savu gabarītu dēļ Aveo izskatās ievērojami “pieaugušāks” par savu priekšteci, kurš tika pārdots daudzās Eiropas valstīs. Visi virsbūves izmēri tik tiešām ir palielinājušies. Jaunais Aveo ir 4310 mm garš (plus 75 mm), 1710 mm plats (plus 40 mm) un 1505 mm augsts (plus 10 mm).

Rezultātā mašīnas siluets izskatās vairāk izstiepts, un šo iespaidu uzsver dinamiski kāpjoša sānu līnija, izteikti “pleci” un no jauna veidoti, pēc izvēles pieejami 15 collu riteņi. Savukārt aizmugurē dekoratīvā līnija no viena sāna līdz otram un neuzkrītošs spoileris akcentē jaunā Aveo platumu; to pašu apliecina arī par 20 mm palielinātā šķērsbāze. Tomēr markas jauno pašapzinīgumu un jauno dizaina līniju visskaidrāk pauž mašīnas priekšdaļas izskats. Te visvairāk pārsteidz priekšējie trīsdimensiju lukturi, kas ievērojami iegremdēti motora pārsegā un priekšējos spārnos, kā arī radiatora restes bagātīgi hromētu dekoratīvo līniju ielenkumā.

Daudz vietas elegantā salonā


Jaunais Chevrolet sedans ar 2480 mm garenbāzi skaidri apliecina, ka nekādi nav ierindojams starp mazākajiem savā klasē. Īpaši izteiksmīgi šo faktu ilustrē salona ietilpīgums un plašums. Ietilpības trūkumu nevar pārmest arī Aveo bagāžniekam, jo tā tilpums ir 400 litru (saskaņā ar VDA standartu), tātad par 20 litriem lielāks nekā iepriekšējam modelim. Bagāžas novietošanai pieejamā telpa ievērojami palielinās, ja saloka aizmugurējā sēdekļa atzveltni.



Pilnīgu pārbūvi ir piedzīvojis mērinstrumentu panelis. Te ir četras skaidri norobežotas apaļās skalas ar hromētām apmalēm un centrālā diamete ar ventilācijas lūkām, pilnībā integrēts radio bloks un lielas, viegli pagriežamas gaisa kondicionētāja vadības pogas. Priekšējo paneli un durvju iekšpuses augšējo daļu klāj plastmasa un mīksts apdares materiāls, kam ir patīkami pieskarties. Salona kopējo draudzīgo, aicinošo iespaidu būtiski papildina spilgts noformējums divās krāsās.

Virsbūves jaunā konstrukcija vairo pasažieru drošību un ērtības

Aveo virsbūves konstrukcija ir uzlabota no pašiem pamatiem. Frontālas sadursmes gadījumā trieciena spēks tiek absorbēts trijos skaidri noteiktos slodzes virzienos. Tie lielā mērā nosaka pasažieru kabīnes jaunās konstrukcijas īpatnības. Šajā gadījumā jaunums ir augstas izturības tērauda pielietošana, piemēram, B statņiem, kam ir svarīga loma sānu trieciena gadījumā. Standarta aprīkojumā ietilpst drošības spilvens vadītājam.

Moderni motori, gaitas diameter un augsts aktīvās drošības līmenis

Jaunā Chevrolet Aveo pircējs var izvēlēties divus 4 cilindru benzīnmotorus ar vieglmetāla cilindru galvām. Mazākā, 1150 cm³, dzinēja jauda ir tieši 53 Kw/72 ZS, bet maksimālais griezes moments – 104 Nm pie 4400 apgr. Min. Aveo versijai ar 1,2 l motoru, kas sajūgts ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, paātrinājumam no 0 līdz 100 km/h ir vajadzīgas 13,7 sekundes, bet mašīnas maksimālais ātrums ir 157 km/h. Vidējais degvielas patēriņš (MVEG) – 6,4 litri uz 100 km.



Savukārt 1,4 litru motors (pieejams gan ar jau minēto 5 pakāpju manuālo pārnesumkārbu, gan ar 4 pakāpju automātisko transmisiju), protams, piedāvā vēl dinamiskākas braukšanas iespējas. Četru cilindru 1399 cm³ dzinējs ar četriem vārstiem un divām augšējām sadales vārpstām ir apveltīts ar 69 Kw/94 ZS jaudu pie 6200 apgr. Min. Tā ļauj sasniegt maksimālo ātrumu 176 km/h (versija ar automātisko transmisiju – 170 km/h), vidēji patērējot 6,7 litrus degvielas uz 100 km (7,0 l), tātad šā motora dinamiskums nav iegūts uz ekonomijas rēķina. Uzsākot gaitu no vietas, Aveo 1.4 ātrumu 100 km/h sasniedz 11,1 sekundē (11,9 sekundēs).

Chevrolet Aveo gaitas komforta un augsta aktīvās drošības līmeņa ķīla ir moderna šasijas konstrukcija – priekšējā svecesveida balstiekārta un aizmugurējais tilts ar vērpstieņiem. Vēl viena priekšrocība ir salīdzinoši lielā (vismaz šajā klasē) šķērsbāze: 1450 mm priekšā un 1430 mm aizmugurē. Ar pastiprinātāju apgādātā standarta zobstieņa stūres mehānisma darbība ir atkarīga no braukšanas ātruma, tādēļ vadītājs var pilnībā izjust stūres iekārtas darbības precizitāti. Aveo ar priekšpiedziņu ir ļoti viegli vadāms, manevrējot ierobežotā platībā, jo spēkrata apgriešanās rādiuss no apmales līdz apmalei ir tikai 10,5 m. Abi modeļi ir apgādāti ar modernu bremžu sistēmu – priekšējiem riteņiem ir iekšēji ventilējami bremžu diski (diametrs – 236 mm), bet aizmugurējiem – stabili bremžu trumuļi (diameters – 200 mm).

 
Visi komentāri
 
191558. viesis 25.janvāris 2006 10:06
0 0 Atbildēt

Ja nebutu tie mazie pornografgiskie diski tad auto pec izskata butu normalaks neka visi ties suda getzi

191559. viesis 25.janvāris 2006 10:15
0 0 Atbildēt

Chevroleta aborta atlieka...

191563. viesis 25.janvāris 2006 10:26
0 0 Atbildēt

Nav ne maz tik sūdīgi. Par KIA un Hyunday jau labāks konkrēti. A kur cenas.

191564. viesis 25.janvāris 2006 10:28
0 0 Atbildēt

Starp citu tieši tādu pašu arī ASV un Kanādā pārdos, tā kā tas nav tīrs Eiropas Chevijs. Paši amerikāni diezgan atzinīgi vērtē.

191565. viesis 25.janvāris 2006 10:30
0 0 Atbildēt

------

Abi modeļi ir apgādāti ar modernu bremžu sistēmu – priekšējiem riteņiem ir iekšēji ventilējami bremžu diski (diametrs – 236 mm), bet aizmugurējiem – stabili bremžu trumuļi.

------

Tie stabilie trumuļi skaitās dikti moderni?:)

191577. viesis 25.janvāris 2006 11:19
0 0 Atbildēt

Kaut kā dikti atgādina Dacia Logan....

191609. viesis 25.janvāris 2006 14:37
0 0 Atbildēt

Skatos, skatos, bet Dačuku kā nevaru saskatīt, tā nevaru saksatīt. Priekša vairāk Avensis atgādina.

191623. viesis 25.janvāris 2006 17:56
0 0 Atbildēt

Ta jau nekas, prieks maza puteklusuceja tiri ok, tik deretu bikuc lielakus diskus un tas idiotiskas lampas aizmugure, nesaprotu, ko visi uz to hrometo bezgaumibu kritushi...?

191627. viesis 25.janvāris 2006 18:04
0 0 Atbildēt

Super Aveo Chevrolet

191644. viesis 26.janvāris 2006 10:09
0 0 Atbildēt

Astra ir un paliek Astra :D

191705. viesis 26.janvāris 2006 19:56
0 0 Atbildēt

neviena diizelja, cinku neredzeet kaa savas ausis.... da nu nafig - lai braukaa gramatvediites un citi luuuzeri.

191706. viesis 26.janvāris 2006 19:58
0 0 Atbildēt

un kaa var pabraukt ar 104 Nm....??????

turot tahometraa ne mazak kaa 4 000 rpm.....????

191711. viesis 26.janvāris 2006 23:39
0 0 Atbildēt

A Tu turi motora apgriezienus no 4000 liidz 7000,tad ies labaak par vienu otru 2 litru kraamu,markai nav lielas noziimes...

127.0.0.1 212.93.97.204

SEC-SGHX200/1.0

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mūžībā devusies Latvijas autosporta leģenda Ivars Caune (+ VIDEO) 3

Sešdesmit gadu vecumā mūžībā devies 13-kārtējais rallija čempions, trīskārtējais PSRS čempions autorallijā, daudzu autosportistu elks, treneris un sporta meistars Ivars Caune. iAuto.lv izsaka līdzjūtību Ivara Caunes piederīgajiem un visiem autosporta cienītājiem. Lasīt vairāk

 

Aizvadīts Latvijas rallijkrosa čempionāta 2.posms Salas novada Biržos (+ FOTO)

15.jūnijā aizvadīts Rallijkrosa čempionāta 2.posms Salas novada Biržos, autotrasē “Baroni”. Sacensības “Baronos” šogad pulcēja lielu skaitu sportistu un atbalstītāju, garantējot īpašu autosporta piepildītu sestdienu. Sešās sacensību Super 1600, LADA RX, Touring 2000, OPEN RX, BMW 3000 un mini bagiju klasēs startēja 50 braucēji. Lasīt vairāk

 

Volvo prezentējis pirmo sērijveida bezpilota automobili 3

Volvo prezentējis savu pirmo sērijveida bezpilota automobili, kas izstrādāts sadarbībā ar kopbraukšanas pakalpojumu kompāniju Uber. Lasīt vairāk

 

Bērns uz ceļa - laimīgā izvairīšanās (+ VIDEO) 5

Mazs puisēns negaidot izskrien no autobusa aizsega un neskatoties pa malām metas pāri ielai. Laimīgā kārtā vadītājs ir pietiekami uzmanīgs un sadursme nenotiek. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti