Raivis Zeltiņš avarē, kārtējā uzvara Jānim Naglim 1

 
6.februāris 2006 9:14

Rallijā „Sarma” apvidus automobiļu ieskaites grupā sacensību lielāko daļu vadībā atradās ģimenes ekipāža Raivis un Dainis Zeltiņi ar N1 grupas Mitsubishi Pajero.

Taču desmitajā ātrumposmā piedzīvotā avārija Alūksnes pārstāvjus izsita no cīņas, un kārtējo uzvaru guva Jānis Naglis un Aleksandrs Innus ar starptautiskās T1 grupas auto.

naglis4x4.jpgPirms sacensībām šķita, ka pieredzējušajam Jānim Naglim izdosies gūt salīdzinoši vieglu uzvaru, jo Gulbenē uz starta neizgāja neviens OSCar automobilis. Pirmo ātrumposmu, kas „Sarma 2006” ietvaros bija paredzēts tikai rallijreidistiem, tomēr uzvarēja talantīgais pagājušā gada debitants Raivis Zeltiņš. Naglis 35 kilometru bezceļu distancē viņam zaudēja 12,5 sekundes. Jau startā bojājumu sadales kārbā ieguva N1 grupas favorīta Jāņa Auziņa auto, un ar palikušo priekšpiedziņu viņš bija tikai piektais, priekšā palaižot arī Jāni Laugali un Andri Feldmani.

Turpinājumā rallijreidisti devās klasiskā rallija trasēs kopā ar vairāk nekā 50 vieglo auto ekipāžām. Daudziem par pārsteigumu Zeltiņš atkal bija ātrākais, 10. km ātrumposmā J. Naglim „atvedot” tieši trīs sekundes, bet G. Laugalim gandrīz 10 sekundes. Abos nākamajos pirmā apļa ātrumposmos Zeltiņš turpināja palielināt savu pārsvaru, kas pēc četriem ātrumposmiem pār Nagļa ekipāžu bija 40 sekundes.

Sestdienas otrā apļa sākumā Raivis Zeltiņš sasniedza 35. laiku absolūtajā vērtējumā kopā ar vieglo auto ekipāžām, bet Nagli aiz sevis jau otro reizi atstāja Guntars Laugalis, kuram Gulbenē palīdzēja rallija stūrmanis Māris Deklaus. Tikai pēdējā dienas ātrumposmā džipu konkurencē ātrāko laiku sasniedza Naglis, bet Zeltiņš palika trešais, priekšā palaižot arī Laugali.

Svētdien sportistiem bija jāveic vēl septiņi ātrumposmi, un pirmā apļa sesijā trīsreiz ātrākie bija Naglis/Innus, tādējādi nedaudz samazinot Zeltiņu pārsvaru. Savukārt Ivans un Vladislavs Bergmaņi astotajā ātrumposmā piedzīvoja avāriju un no turpmākajām sacensībām izstājās. Sākoties otrajam aplim, Zeltiņi vēl nezināja, ka tieneši viņiem piešķīruši minūti un desmit sekunžu soda laiku, kamdēļ pirmā vieta džipu ieskaitē jau bija zaudēta.

Desmitajā ātrumposmā Zeltiņu ekipāža piedzīvoja avāriju, uzmetot kūleni. „Mašīna par laimi nokrita uz riteņiem, un mēs būtu varējuši ātri turpināt braucienu, taču diemžēl bija pārsista riepa, nācās mainīt riteni, un zaudēt daudz laika,” pēc finiša stāstīja Dainis Zeltiņš. „Mašīnu sasvieda faktiski taisnā trases posmā. Avārijas iemesls varēja būt garajos pārbraucienos pa asfaltu krietni pabojātās ledus radžu riepas. Raivis, protams, pārdzīvo, taču viņa vainas notikušajā nav. Par kaut kādiem sodiem gan man ir pirmā dzirdēšana,” piebilda Zeltiņš seniors.

Jāatzīmē, ka trešo laiku ar VAZ Ņiva trīs reizes uzrādīja Andris Ozols. Ievērības vērta ir arī piecpadsmitgadīgā pilota Kristapa Ķirsona, kura dalībai rallijreidu čempionātā bija nepieciešams īpašs Cross Country komisijas lēmums, trešā vieta SS-11. Rallija „Sarma 2006” kopvērtējumā apvidus auto konkurencē pirmo vietu izcīnīja Jānis Naglis/Aleksandrs Innus (T1 grupa), otrajā vietā ierindojās Guntars Laugalis/Māris Deklaus (N1 grupa), bet trešajā vietā Andris Feldmanis Rolands Slavinskis (N1 grupa).

LAF Cross Country komisijas
preses sekretārs
Ainārs Zariņš

 
Visi komentāri
 
192403. viesis 7.februāris 2006 19:23
0 0 Atbildēt

Raivis ir malacis ,ta turies, ta tik turpinaat un paraadi tiem vechiem kursh prot braukt!!=))))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 3

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 17

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti