Ford atzīmē Fiesta 30 gadu jubileju 21

 
9.februāris 2006 9:22

Februāra sākumā kompānija Ford atzīmē Ford Fiesta modeļa 30 gadu jubileju. Pati pirmā Ford Fiesta 1976.gada februārī par 2500 dolāriem. Kopš tiem laikiem pasaulē pārdots vairāk kā 8,5 miljoni šo auto.



Viens no pirmajiem priekšpiedziņas "mazuļiem" bija vairāk kā populārs jau no paša sākuma. No 1977.gada šis auto visu laiku turējās Lielbritānijas populārāko auto modeļu desmitniekā. Pats labākais priekš Fiestas izrādījās 1987.gads, kad tas Lielbritānijā tika pārdots 154'000 eksemplāros. Šobrīd Fiesta tiek pārdota 84 tūkstošu gadā, pie tam atrodas piektajā vietā lielbritānijas topā.

Uz 2006.gadu Ford ieviesis nelielas izmaiņas sestās paaudzes Fiestā - jauni buferi un radiatora reste, nedaudz pamainījušās lampas un jauna salona apdare. Aprīkojuma saraksts papildināts ar lietus sensoru, kondicionieri ar klimata kontroli, satelītu navigāciju, MP3 atskaņotāju, kā arī Bluetooth. Arī krāsu gamma ir paplašināta.

 
Visi komentāri
 
192528. viesis 9.februāris 2006 9:48
0 0 Atbildēt

mans sievasteevs veel gaazj ar 81 gada 1.0l fiestu un ir laimiigs :))

192529. viesis 9.februāris 2006 9:51
0 0 Atbildēt

Taburete :D

192530. viesis 9.februāris 2006 9:54
0 0 Atbildēt

suudiigs sievasteevs :D

192531. viesis 9.februāris 2006 9:58
0 0 Atbildēt

Efektīvs pārvietošanās līdzeklis pilsētā, krāniņu gan nepagarina, bet visur var izgrozīties, benzīnu tikai osta, rezerves daļas var ņemt uz svaru.

192534. viesis 9.februāris 2006 10:23
0 0 Atbildēt

Nuuu..... benziinu tas 1.0 motorinjs rij nemanjaa lidzko sak pavert plaushinjas ap 120-130....

192543. viesis 9.februāris 2006 11:05
0 0 Atbildēt

Atceros veel so auto..staveja mana setaa tads piradzinjaa sameties,prasiju brackam kur ta sie avarija trapijusi,bet izradijas saule braucot bija iespidejusi acis un meitene kas ar to brauca trapija apmalitee celja,nedaudz aukstak kaa standarta,auto vareja izmest:)

192548. viesis 9.februāris 2006 11:43
0 0 Atbildēt

es tiko nopirku fiesta 2006. ir labs. manupraat labaakais variants no shobriid tirguuesoshajiem mazajiem auto. eerts, kluss, njiprs, stabils, ar patiikamaam extrinjaam iekshaa.. un pietiek vietas arii sniegadeeli iekraameet, ja divataa vai pat trijataa uz kalnu gribas aizlaist.. esmu ljoti apmierinaats.

192549. viesis 9.februāris 2006 11:45
0 0 Atbildēt

piedevaam ielaas ljoti maz taadu un izskats vinjam daudz labaaks par hjundai vai mikra vai korsa vai lopo.. nu bet tas jau taa subjektiivi. esmu iemiileejies fiestaa :)

192550. viesis 9.februāris 2006 11:54
0 0 Atbildēt

un tavs 318 need neko

192553. viesis 9.februāris 2006 12:43
0 0 Atbildēt

fordu izdomāja lai opelis nebūtu sūdīgākā mašīna

192555. viesis 9.februāris 2006 12:53
0 0 Atbildēt

Galvenais, ka ir jauns buferis, varēja vēl jaunu kapotu un fāras. Bet pietiek jau ar lampām, salona apdari un radiatora resti.

192562. viesis 9.februāris 2006 16:15
0 0 Atbildēt

Nu, vēl 93 gadā Latvijā šie auto bija topā - daudziem šejiinišiem tas bija PIRMAIS rietumu auto. Pēc žiguļa, daudzi sajūsmā ģība, izmantojot iespēju tolaik vidēji par 1500 bakšiem nopirkt tml. auto. "Esītis" jau tolaik maksāja krietni virs 2000 baksiem, un bija grūtāk sasniedzams - labākajā gadījumā kļuva par fiestu īpašnieku nākamo mašīnu. Domāju, ka tīri vēsturiski šis auto ir palicis daudzu latviešu sirdīs. Cik zinu, daudziem lieliem šodienas "šiškām" , tas auto savulaik bija pirmais privātauto, jo padomjlaikos par lietotu žiguli bija jāmaksā divkārtīga cena...

192564. viesis 9.februāris 2006 16:31
0 0 Atbildēt

Mūsu ģimene nav turīga,brālis vecākais jau sen Īru zeme,bet tēvam mūsu uzdāvināja jauno Fiestu,kolosāls auto,limuzīns,iesaucām par bitīti.Kad tēvs nomirs auto paliks man.Gaidu ar nepacietību kad varēs izmest līkumu.

192565. viesis 9.februāris 2006 16:49
0 0 Atbildēt

Limuzīns gan.

192566. viesis 9.februāris 2006 16:53
0 0 Atbildēt

Pat zaz iet labāk par fiestu. Zazam pat ir autonomā pečka.

192568. viesis 9.februāris 2006 17:07
0 0 Atbildēt

vēl nevar zināt, kurš nomirs ātrāk - tēvs vai opels ...

192576. viesis 9.februāris 2006 19:32
0 0 Atbildēt

njaa... britu gaume...

192580. viesis 9.februāris 2006 22:09
0 0 Atbildēt

Esmo ļoti apmierināts ar savu 1,8D fiesuku, sevišķi ziemā. Vienkāršs kā kulaks, ērts, sniegi, dubļi- iet cauri labi, detaļas lētas, izturīgs un nav žēl, ja kas nobirst. Degviela- 6/100 ziemā !

Mans otrs auto ir BMW 320 . Tas vasarai un brīvdienām.

192583. viesis 10.februāris 2006 8:45
0 0 Atbildēt

Es šo auto vienkārši apbrīnoju. Es pats sēdēju šoferim blakus, kad spidometrs nomainīja 999999 uz 000001. T.i. veselu miljonu nobrauca ar vienu dzinēju bez kapitalkas!!!! Ritošai tikai šad tad tika mainītas gumijas, nu ļoti reti! Tehnoisko tas parasti izgāja ar 1-2 reizi. Sarusējis gan bija, taču piekrāsots! Gāja smuki priekš sava dzinēja, tam bija litra dvēsele no tālā 80tā gada. Un taupīts auto arī netika, gan kartupeļus no tirgus veda mājās, gan pa pļāvām dzīts un mežiem.

Vienīgā šaize tam bija grūtā iedarbināšana pēc mitras nakts. Vot negājā 1-2 cilindri no sākuma! Mājas garažā tam varēja saremontēt da jeb ko!

Mans viedoklis: nu ideāls auto priekš praktiskā latvieša (ja tik būtu jauns), auto kuru izturības ziņā īsti nevar salīdzināt ar mūsdienu!

192697. viesis 13.februāris 2006 12:07
0 0 Atbildēt

Pēc gadiem arī visiem jaunajiem svinēs jubileju tikai vai kāds vēl ripos?

197352. viesis 5.aprīlis 2006 15:30
0 0 Atbildēt

Es līdz šai dienai pārdzīvoju, ka pārdevu savu veco fordiņu(1976.g. izlaiduma), jo nebija kur likt, kad nopirku jaunāku Fiestu. (1991) Pilnīgi pareizi - man ar veco nebija problēmu - gāja vasaru un ziemu + apmēram ēda 6 litri benzīna uz trases. Tagad braukā viens pensionārs un jūtas laimīgs.Neko sliktu es nevaru pateikt arī par savu tagadējo fordeleto ( tas ir mīļvārdiņš). Vot braucu otro gadu bez nekādiem sevišķiem remontiem, katru dienu. Nu, vienīgais - nopirku jaunu akumulatoru. Degvielu tērē minimāli. Pa trasi apmēram 5 liti uz 100 km, pa pilsētu - nedaudz vairāk. tā kā vienā mierā. un kaļu plānus kā atkal nomainīt pret atkal jaunāku Fiestu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti