Konceptuālais pikaps Dodge Rampage Čikāgā 7

14.februāris 2006 11:19

Jaudīgais, stilīgais un neparastais koncepts Dodge Rampage tika prezentēts Čikāgas autosalonā. Modelī apvienots Dodge Ram platums un Dodge Dakota garums, pilnpiedziņa un unikāla neatkarīga aizmugurējā piekare.



Dizaineri nav ievērojuši auto tradicionālās proporcijas, lai maksimāli ērti ļautu salonā iekārtoties pasažieriem un vēl atstātu gana daudz vietas atklātajā bagāžas nodalījumā. Nelielajā motortelpā izdevies ievietot 5,7 litru MDS HEMI.

Par Dodge marku atgādina tradicionālā radiatora reste, bet gaismas diožu lukturi izveidoti jaunā formā un nosegti ar caurspīdīgu stiklu. Pamatīgās riteņu arkas tik tikko nosedz milzīgos 22 collu riteņus, bet aizmugures sānu trīsstūrveida lodziņi nedaudz atgādina kupeju.



Inženieri radījuši maksimāli ērtu piekļuvi salonam: atverot jebkuras durvis, slieksnis uz šarnīra nolaižas zemāk, pārvēršoties par ērtu pakāpienu. Turklāt priekšējās durvis veras kā parasti, bet aizmugurējās slīd atpakaļ.

Centrālo konsoli salonā var pārbīdīt un pagriezt uz dažādām pusēm – pret vadītāju vai pasažieri, nodrošinot katram ērtu piekļuvi navigācijas, kondicioniera un izklaides sistēmu vadībai. Krēsli apvilkti ar melnu mīkstu audumu ar košiem rūsganiem ielaidumiem. Grīda noklāta ar speciālu gumijotu materiālu, kas ļoti ilgi saglabā svaigu izskatu, neskatoties uz visām pasažieru pūlēm.



Rampage paredzēts pieciem pasažieriem, labās puses priekšējais krēsls, tāpat kā aizmugurējie, ir ielokāms grīdā, un salonā varot ievietot pat „nelielu begemotu”. Aizmugures durvis, kas no salona ļauj piekļūt pusotrmetrīgajam bagāžas nodalījumam, var ieņemt trīs stāvokļus – atvērties vertikāli augšup, nolocīties lejup 98 grādu leņķī vai vēl zemāk - 117 grādos.

 
Visi komentāri
 
192789. viesis 14.februāris 2006 12:59
0 0 Atbildēt

Ists skaistulis !! Mmmmm......

192823. viesis 14.februāris 2006 16:38
0 0 Atbildēt

No priekšas lokomotīvi atgādina... 5.7 l dzinējs - izskatās, ka amīši neuztraucās par izsīkstošajām naftas rezervēm...

192831. viesis 14.februāris 2006 18:19
0 0 Atbildēt

Interesanti, no kurienes šie priekšstati par lielo amerikāņu motoru "ēdelību"? Man Cherokee ar 4.0 litru dzinēju pa trasi patērēja 9,5l/100km, pilsētā 16l/100km, vidējo izrēķiniet paši. Bet tas ir 4.0 litri! nevis kautkāds 2.0 litru "pirdiens".

192834. viesis 14.februāris 2006 19:21
0 0 Atbildēt

bla bla blaa.. bet tavs lielais purkshkjis veicina globaalo sasilshanu un nevajadziigas atgaazes!

ja ir liels diizels, tad taa , bet nejau 16 pilseetaa dedzinaat :(

192844. viesis 15.februāris 2006 1:16
0 0 Atbildēt

Manam čomam ir 4 litri trasē un 6 litri pilsētā. Vidējo parēķiniet paši. Savukārt man pašam ir litrs stundā un vēl litrs pieliekamajā.

192848. viesis 15.februāris 2006 9:08
0 0 Atbildēt

to 192844. viesis 15.02.2006 01:16

motorīši ar 4/6 litru patēriņu domāti mājsaimnieču u.c. bezdarbnieku autiņiem

192853. viesis 15.februāris 2006 9:42
0 0 Atbildēt

Man personiigi benciin motori ar tilpumu virs 3 litriem liekas nevejdziiga izshkjeerdiiba ikdienas braukshanaa. Ja ir vajadziigs "traktors" saimnieciibaa tad cits jautaajums, jo nu muusu platuma grados ir aapshi kas iedomaajas ka kaartiigu ziemas diizeli nav jaaved iekshaa.

Pra konkreeto auto patiik ljoti taas iespeejamas salona transformaacijas, veel vareeja buut paceljama salona aimugures siena garaaku kravu veshanai. Bet dizains gan man nepatiik, bet patika tas Ford Pickup trucka "lokomotiives" dizains.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mūžībā devusies Latvijas autosporta leģenda Ivars Caune (+ VIDEO) 3

Sešdesmit gadu vecumā mūžībā devies 13-kārtējais rallija čempions, trīskārtējais PSRS čempions autorallijā, daudzu autosportistu elks, treneris un sporta meistars Ivars Caune. iAuto.lv izsaka līdzjūtību Ivara Caunes piederīgajiem un visiem autosporta cienītājiem. Lasīt vairāk

 

Neatkarīgā piekare un 50:50 izsvarojums – Honda pastāsta par jauno Honda e 6

Honda atklājusi dažas detaļas par savu pirmo pilnībā elektrisko modeli Honda e, kas tirdzniecībā nonāks 2020.gadā. Lasīt vairāk

 

Deputāta viedoklis - vai Rīgu gaida satiksmes apokalipse? 9

2022. gadā plānots uzsākt būvēt dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" Rīgas stacijas mezglu. Lasīt vairāk

 

Ne ātrāk par 70 km/h - līdz 2020. gada rudenim satiksme uz Jūrmalas šosejas notiks pa divām joslām katrā virzienā 15

Uzsākoties aktīviem remontdarbiem uz Jūrmalas šosejas, 13. jūnijā tur tiek ieviestas būtiskas satiksmes organizācijas izmaiņas un līdz 2020. gada rudenim satiksme starp Jūrmalu un Rīgu notiks pa vienu brauktuvi un divām joslām katrā virzienā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti