Rallija sacensībām sagatavotais un ceļā doties aicinošais jaunais Dodge Hornet konceptautomobilis, ir konstruēts, lai ienestu B segmenta automobiļu tirgū unikālu kombināciju, apvienojot eiropiešu jūtīgumu attiecībā uz dzinēja tilpumu un virsbūves kopējiem izmēriem ar amerikāniski agresīvo dizainu un ietilpīgu salonu.
„Mēs vēlējāmies radīt Hornet, kā dinamisku automobili ar izcilām manevrēšanas spējām, kura vadīšana sniegtu prieku un vienlaicīgi ļautu pilnvērtīgi izmantot tā pielāgojamā plašā salona iespējas” stāsta galvenais virsbūves dizainers Marks Mausegans (Mark Moushegian), „Tajā pašā laikā, mēs centāmies radīt automobili ar patiesi amerikānisku raksturu, lai palielinātu Dodge automobiļu tēla atpazīstamību un klātbūtni Eiropas un citos pasaules tirgos”.
Pateicoties automobiļa platajai riteņu bāzei, Hornet stabili turas uz ceļa. Priekšējā daļā, Dodge raksturīgais krusteniskais dekoratīvais režģis ir izvietots virs plašās dzinēja gaisa atveres, kurai gar malām izvietotas priekšējo bremžu dzesēšanas gaisa atveres un miglas lukturi. Dzinēja pārsega vidusdaļas paaugstinājumā, vadītāja pusē, ir izveidota padziļināta atvere, pa kuru ieplūstošais gaiss tiek novadīts uz dzinēja gaisa filtru. Zem pārsega paslēpts 1,6 litru 16 vārstu OHC jaudīgais I/C tipa četru cilindru dzinējs, kurš nodrošina 127 kW (170 Zs)/224 Nm lielu griezes momentu pie 4000 apgriez/min.

Nepieredzēti elastīgs ir arī automobiļa sportiskais interjers. Kompaktie putuplasta sēdekļi ir ļoti plāni, bet vienlaicīgi – ērti, tie ir rūpīgi apstrādāti ar iespaidīgu satīna sudraba krāsas alumīnija apdari. Sēdekļu sānu spilvenu apdarē ir izmantots melns ar uretānu apstrādāts gluds audums, bet sēdekļu spilveni un atzveltnes aizmugurēja daļa ir pārklāta ar melnu smalka raksta Pique audumu. Sēdekļi ir aprīkoti ar drošības jostām.
Papildus, aizmugurējie sēdekļi ir nolokāmi uz aizmuguri bagāžas nodalījumā. Šāds sēdekļu novietojums sniedz maksimāli lielu vertikālo kravietilpību telpā aiz priekšējiem sēdekļiem. Aizmugurējiem sēdekļiem esot paceltā stāvoklī, tos iespējams pavirzīt virzienā uz aizmuguri, tādējādi, nodrošinot par 225 mm lielāku telpu aizmugurē sēdošo kājām.

Abās priekšējās durvīs, virs roktura, atrodas iebūvēts atlokāms uzglabāšanas nodalījums. Vadītāja puses aizmugurējās durvīs ir iebūvēts parocīgs dzērienu dzesētājs, bet labējās puses aizmugurējās durvīs atrodas atlokāms galdiņš. Visās durvīs ir iebūvēti ar audumu pārklāti roku balsti ar izbīdāmiem glāžu turētājiem, kuri atpazīstami pēc šaurās satīna sudraba krāsas virsmas, bet sānu gaisa drošības spilveni ir iestrādāti durvju panelī, kas klāts ar Pique krāsas audumu.

Raupjš, nedaudz bravūrīgs un braukt aicinošs, Dodge Hornet konceptautomobilis ienes konkurences piesātinātajā B segmenta automobiļu tirgū ideālu amerikāniskā dzīvesprieka un eiropeiskā praktiskuma apvienojumu.
Svars un izmēri:
Garums: 3846 mm (151,4 collas)
Platums: 1932 mm (76,1 collas)
Augstums: 1566 mm (61,6 collas)
Riteņu bāze: 2534 mm (99,8 collas)
Dzinējs:
1,6 litru 16 vārstu OHC I.C tipa dzinējs
127 kW (170 Zs SAE) pie 4000 apgriez/min
224 Nm pie 4000 apgriez/min
Gaitas īpašības:
Paātrinājums no 0 – 97 km/h (0-60 jūdzes/stundā): 6,7 sekundēs;
Maksimālais ātrums: 209 km/h (130 jūdzes/stundā).
Mazs un interesants auto, iistenibaa vareetu but ljooti eerts arii kaut kaa paarvadaashani reizi pa reizei taa ka saanu durvis veras preteejos virzienos. Gribeetu redzeet kaads vinsh dziivee izstaas.