Virsbūvju ateljē Castanga atkal ķēries pie darba uz radījis virsbūvi, kas iespējams, kļūs par pamatu slavenās markas Isotta-Fraschini atdzimšanai.

Castanga Ženēvā rādīs, cik interesanta var būt senas auto vēstures moderna interpretācija. Oriģinālais Isotta-Fraschini Tipo 8A ar Imeriala Lando virsbūvi ateljē Castanga radīja pagājušā gada divdesmitajos gados. Tam bija 115 Zs jaudīgs 8 cilindru dzinējs.

Jaunajam Castanga ir V12 dzinējs ar 800 Zs. Ženēvā, protams, tiks rādīts tikai konceptauto, tomēr iespējams, ka vēlāk līdzās pašiem dārgākajiem Pebble Beach Concours d'Elegance eksemplāriem būs apskatāms arī mazsērijas ražošanai paredzēts eksemplārs.

Castanga ir 24 collu riteņu diski, lielo sānu durvju stikliem nav rāmju. Tāpat arī saglabātas veco Lando virsbūvju tradīcijas – Castanga nolokāma visa jumta aizmugurējā daļa, ļaujot saulei dzirkstīt pasažieru rotu briljantos. Aizmugures durvis atveras pretēji kustības virzienam un virsbūvei nav centrālās statnes. Šāda durvju shēma tiek izmantota arī pēdējā Rolls-Royce modelī. Visa virsbūve veidota no kompozītmateriāliem, bet bagāžas nodalījums apdarināts ar koku. Mantu kastu, kādas bija Isotta-Fraschini, lomu spēlē koka tvertnes, kas nostiprinātas pie priekšējo riteņu arkām.
No aizmugures Focus vecais hečbeks.