Neviena cita marka neattīstās tik ātri kā vācu Audi – jauni modeļi, emocijas raisošs dizains un tehniskais izpildījums visā modeļu līnijā no A4 līdz A8. Šo tradīciju turpinātājs ir arī kārtējais jaunums – kupeja A5.
Audi galvenais dizainers Valters de Silva (Walter de Silva) sapņo par lielu emocionālu ekspresiju vācu markas modeļos – no trīsdesmito gadu stūrainajām formām līdz noapaļotām ideālām formām, kas liktu ātrāk sisties potenciālo klientu sirdīm. Šādas pieejas cienītāji no de Silvas gaida nešaubīgu emocionālu pacēlumu jau sākot no 2007.gada – tirgū parādīsies kupeja A5, kas ieņems vietu starp modeļiem A4 un A6.
Protams, runa nav par klasisko sedanu, bet gan par sportisku kupeju ar formulu 2+2 un 4,6 m garu virsbūvi, kur dinamika apvienota ar greznību. Turklāt A5 ir ne tikai Audi pilnveidotās dizaina filozofijas priekšvēstnesis, bet arī turpinātājs tradīcijām, ar kurām vācu koncerns vienmēr ir lepojies.
Diferenciāli, kā A8, vācieši šajā gadījumā nolēmuši uzstādīt pirms sajūga, kas ļāvis pavirzīt dzinēju atpakaļ. Turklāt priekšējā ass pārvietojusies uz priekšu, bet dzinēja pārsegs – par 10 mm „iegrimis”. Šādas rokādes priekšrocība – auto priekšgals kļuvis par 15 cm zemāks, kas uzlabo dinamiku.

No tehniskā viedokļa tas vēl nav viss. Audi pēdējā laikā pamanījies uz savas „gudrās” pilnpiedziņas sistēmas un priekšējās ass noslogojuma rēķina dinamikas ziņā apsteigt konkurentus – ieskaitot Mercedes. Atpakaļ atvirzītais dzinējs, kā arī zemu novietotas vadības sviras ļauj precīzāk manevrēt un uzlabo dinamiku.
Mm man patiik!