Mazel grupa prezentē jaunu sportisku brendu 5

 
3.marts 2006 10:13

Mazel grupa prezentē konceptu Identity i1 – tas nav tikai kārtējais jaunais modelis, bet šķiet, ka vesels jauns brends. Dizaina birojs H2R Design Consulting izstrādājis virtuālu modeli, bet Mazel grupa projektu iemiesojusi dzīvē. Abas kompānijas atrodas Barselonā, Spānijā un abas izceļas ar savu lielo pieredzi moderno tehnoloģiju jomā.



Platforma izgatavota galvenokārt no viegliem kompozītmateriāliem un nākotnē to ražos itāļu kompānija ATR. Virsbūves izstrāde šobrīd atrodas finiša taisnē un ar to nodarbojas Turīnas kompānija Studio Linea 2. Pilnībā alumīnija astoņcilindru dzinējs izvietots aizmugurē un novada jaudu uz aizmugurējiem riteņiem ar sešpakāpju transmisijas palīdzību.

Koncepta ārējais tēls ieturēts labāko Eiropas tradīciju stilā – nav taupīts arī uz izmēriem - 4,43 m garumā, 1,92 m platumā un 1,26 m augstumā. Riepas nolemts izmantot gana lielas – 19 collas priekšā un 20 – aizmugurē, kas padara auto ļoti sportisku un vīrišķīgu.



Priekšējā daļa vizuāli sadalīta trīs daļās – liela centrālā gaisa savācējlūka, vēl divas sānos bremžu dzesēšanai. Lukturi izstiepti virzienā uz augšu, kas vēl vairāk akcentē jaunā koncepta sportisko stilu. Kopumā rodas iespaids, ka auto ir burtiski pieplacis zemei un gatavs lēcienam.

Durvis veras vertikāli uz augšu, bet sānu spoguļiem izmantota jauna sistēma no kompānijas FICOSA. Aizmugures daļai tikuši atsevišķi lukturi, neparasts bagāžas nodalījuma dizains, kur novietots dzinējs, bet salonā gozējas divi sportiski sēdekļi. Visi vadības taustiņi novietoti instrumentu paneļa centrālajā daļā.



Pēc kompānijas Mazel pārstāvju vārdiem, šis koncepts ir ne tikai vienkāršs moderno tehnoloģiju piemērs, bet arī nopietns pieteikums sērijveida modelim.
 
Visi komentāri
 
193789. viesis 3.marts 2006 10:34
0 0 Atbildēt

nedaudz tjuuneeta toyota celica :)

193790. viesis 3.marts 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Identity abģērbus un tupeles var maximā un Cubusā nopirkt a/m arī ?

193807. viesis 3.marts 2006 12:55
0 0 Atbildēt

kaut kā sānu un pakaļas līnijas baigi atgādina pēdējās paaudzes Celicu

193823. viesis 3.marts 2006 16:09
0 0 Atbildēt

Manāma nespēja izdomāt savu dizainu.Sporta auto tas vispār jau izdarāms aizvien grūtāk.Jaunais Saab X patika,šis -garām.

193856. viesis 3.marts 2006 17:52
0 0 Atbildēt

prieksha no 350Z, saanu liinija no A5, aizmugures lampas no jaunaa mustanga. :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti