Nākošajā gadā sedans Maserati Quattroporte līdztekus ar pašreizējo sešpakāpju pusautomātisko transmisiju būs iegādājams arī ar parastu automātisku transmisiju. Šāda lēmuma iemesls ir neapmierinātie klienti, kas nespēja tikt galā ar auto vadību.
Quattroporte standarta sešpakāpju pārnesumkārba pēc būtības ir mehāniskā, tikai bez sajūga pedāļa. Pārnesumi tiek pārslēgti ar taustiņa palīdzību uz stūres, līdzīgi kā sacīkšu bolīdos. Ir iespēja iestatīt kārbu pilnībā automātiskā režīmā, bet Quattroporte īpašnieki nav apmierināti ar to, ka elektronika pārslēdzot ātrumus nevienmērīgi – ar rāvieniem.
Maserati S. p. A. izpilddirektors Karls-Heincs Kalbfells (Karl-Heinz Kalbfell) paziņojis, ka minētais fakts izsaucis Maserati Quattroporte pārdošanas rādītāju krišanos. "Ja pārdevējs saprotami izskaidro klientam, kā transmisija darbojas, nekādas problēmas nerodas, - viņš teica. – Bet vecāka gadagājuma pircēji nejūt vēlmi apgūt tehnikas novitātes un priekšroku dod ierastajam "automātam".
Maserati Quattroporte bāzes komplektācijā Eiropā maksā 108 350 dolārus. Kopumā pagājušajā gadā tika pārdoti aptuveni 3500 šī modeļa auto, no tiem 1550 - Ziemeļamerikā. Par sedana galvenajiem konkurentiem tiek uzskatīti BMW 7.sērija un Mercedes-Benz S-class.
Ja sita zina mums ir loti svarigi.