Katru dienu mans maršruts ved no Baložiem uz Rīgas centru. Un katru dienu nākas saskarties ar vienu problēmu - virzienu rādītāju signāliem...
Pareizāk sākot - ar to neieslēgšanu. No rītiem pie Mūkusalas ielas apļa krājas lielāks vai mazāks sastrēgums. To var izskaidrot tieši ar pagriezinu signālu nerādīšanu. Tie, kas brauc pa Mūkusalas apli un nogriežas uz Bauskas pusi, gandrīz vienmēr neieslēdz labo signālu. Līdz ar to braucēji, kas grib tikt uz apļa līdz pēdējam brīdim nogaida - kur tad īsti šis auto brauks - tālāk pa apli vai nogriezīsies uz Bauskas pusi?Šis būtu stipri vieglāks krustojums, ja vadītāji laicīgi parādītu savus nodomus pagrieziena signāla veidā....

Ieteikums policijai
Gandrīz katru dienu tur pirms Statoil DUS strādā Ceļu policija, kas vaktē tos autovadītājus, kas nogriežas no Mūkusalas apļa Bauskas virzienā ne no labā malējā stāvokļa (lasi - no otrās joslas). Novēroju, ka tādiem sīkumiem, kā pagriezienu signālam šie nepievērš uzmanību - BET VAJADZĒTU.
Manuprāt, ja tiktu ieslēgts "pagrieziens" laicīgi, tad uzlabotos ne tikai izbraukšanas ātrums (no Bauskas puses), bet arī samazinātos bīstamība veicot labo pagriezienu uz Bausku no otrās joslas (tas ir pārkāpums).
Update plkst. 13:11
Apmēram kādu pusstundu iAuto vēroja šo krustojumu un nāca pie secinājuma: pagrieziena signālu neieslēdz vidēji katrs ceturtais autovadītājs. Izdalīt atsevišķu marku, vecumu vai dzimumu nav iespējams. Savukārt vidēji katrs desmitais autovadītājs labo pagriezienu no apļa Bauskas virzienā veic ne no malējā [labā] stāvokļa - no otrās joslas. Kamēr iAuto vēroja šo krustojumu, ieradās arī Ceļu policijas ekipāža (Rover) un "ķērās pie darba". Tomēr policisti skatījās tikai to, vai vadītājs pagriežas no labās joslas. Jau pirmajās darba minūtēs - divi "pārkāpēji" tika apturēti... Esiet uzmanīgi - pagrieziens no apļa uz Bauskas pusi jāveic no labās joslas - "labā malējā stāvokļa"!
Vai Tu vienmēr ieslēdz pagrieziena signālu?
E.Biele, iAuto redaktors
nea.....
nav laiks pieveerst uzmaniibu taadiem siikumiem.