Kam ir domāti pagriezienu signāli? (upd.) 42

 
12.aprīlis 2006 13:11

Katru dienu mans maršruts ved no Baložiem uz Rīgas centru. Un katru dienu nākas saskarties ar vienu problēmu - virzienu rādītāju signāliem...

Pareizāk sākot - ar to neieslēgšanu. No rītiem pie Mūkusalas ielas apļa krājas lielāks vai mazāks sastrēgums. To var izskaidrot tieši ar pagriezinu signālu nerādīšanu. Tie, kas brauc pa Mūkusalas apli un nogriežas uz Bauskas pusi, gandrīz vienmēr neieslēdz labo signālu. Līdz ar to braucēji, kas grib tikt uz apļa līdz pēdējam brīdim nogaida - kur tad īsti šis auto brauks - tālāk pa apli vai nogriezīsies uz Bauskas pusi?

Šis būtu stipri vieglāks krustojums, ja vadītāji laicīgi parādītu savus nodomus pagrieziena signāla veidā....



Ieteikums policijai

Gandrīz katru dienu tur pirms Statoil DUS strādā Ceļu policija, kas vaktē tos autovadītājus, kas nogriežas no Mūkusalas apļa Bauskas virzienā ne no labā malējā stāvokļa (lasi - no otrās joslas). Novēroju, ka tādiem sīkumiem, kā pagriezienu signālam šie nepievērš uzmanību - BET VAJADZĒTU.

Manuprāt, ja tiktu ieslēgts "pagrieziens" laicīgi, tad uzlabotos ne tikai izbraukšanas ātrums (no Bauskas puses), bet arī samazinātos bīstamība veicot labo pagriezienu uz Bausku no otrās joslas (tas ir pārkāpums).

Update plkst. 13:11

Apmēram kādu pusstundu iAuto vēroja šo krustojumu un nāca pie secinājuma: pagrieziena signālu neieslēdz vidēji katrs ceturtais autovadītājs. Izdalīt atsevišķu marku, vecumu vai dzimumu nav iespējams. Savukārt vidēji katrs desmitais autovadītājs labo pagriezienu no apļa Bauskas virzienā veic ne no malējā [labā] stāvokļa - no otrās joslas. Kamēr iAuto vēroja šo krustojumu, ieradās arī Ceļu policijas ekipāža (Rover) un "ķērās pie darba". Tomēr policisti skatījās tikai to, vai vadītājs pagriežas no labās joslas. Jau pirmajās darba minūtēs - divi "pārkāpēji" tika apturēti... Esiet uzmanīgi - pagrieziens no apļa uz Bauskas pusi jāveic no labās joslas - "labā malējā stāvokļa"!

Vai Tu vienmēr ieslēdz pagrieziena signālu?

E.Biele, iAuto redaktors
 
Visi komentāri
 
197788. viesis 12.aprīlis 2006 10:42
0 0 Atbildēt

nea.....

nav laiks pieveerst uzmaniibu taadiem siikumiem.

197790. viesis 12.aprīlis 2006 10:51
0 0 Atbildēt

Bet vai Tu pats vari apzvērēt, ka vienmēr ieslēdz pagriezienu rādītāju?

197791. viesis 12.aprīlis 2006 10:52
0 0 Atbildēt

tajā vietā es vienmēr ieslēdzu pagriezienu pa kreisi, lai kāds neuztešās virsū.

Redaktors 12.aprīlis 2006 10:54
0 0 Atbildēt

Es apzvērēt nevaru, bet tādās vietās cenšos atcerēties to ieslēgt!

197797. viesis 12.aprīlis 2006 11:07
0 0 Atbildēt

tas krusts ir tik traks, ka signālam vienkārši neatliek laika

197798. viesis 12.aprīlis 2006 11:07
0 0 Atbildēt

Nekad nevajag paļauties uz citu pagriezieniem, ietaupīsies gan laiks gan nervi. Pats vienmēr ieslēdzu pagriezienu.

197799. viesis 12.aprīlis 2006 11:08
0 0 Atbildēt

atbilde uz jautaajumu topika virsrkataa: lohiem

197800. viesis 12.aprīlis 2006 11:08
0 0 Atbildēt

Jā un nezin kāpēc man nekad nevajag atcerēties to izdarīt.

197802. viesis 12.aprīlis 2006 11:38
0 0 Atbildēt

Virziena raadiitaajs nedod ne priekshrociibas ne kaadas citas ekstras. Iesleegts virzienraadiitaajs var kalpot kaa apzinaata maldinaashana vai aizmaarshiiba. Un ej nu pieraadi ka kaads speciaali maldinaaja vai aizmirsa izsleegt.

TAPEEC NETICIET VIRZIERADITAJU SIGNALIEM.

Ja brauc aaraa no dodiet celju un kaads tuvojas ar iesleegtu virzienraadiitaaju ka grieziisies nost no galvenaa celja - tas to veel nenoziimee. Varbuut vinsh grib apstaaties uzreiz peec krustojuma.

Navulji kam vajaga virzienraadiitaaju un lohi kas vinjam tic....

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

197803. viesis 12.aprīlis 2006 11:45
0 0 Atbildēt

un pats galvenais ka par pagriezienu signālu neradīšanu vai nepareizu radīšanu nevar sodīt.

197804. viesis 12.aprīlis 2006 11:45
0 0 Atbildēt

Kad seene staav pie aplja vinjam po ir tur citiem pagriezieni iesleegti vai nav, vinjsh gaida tukshumu liidz pat horizontam un tad kustaas.

197805. viesis 12.aprīlis 2006 12:01
0 0 Atbildēt

pagrieziena parādīšana nebūt nenozīmē ka konkrētā a/m taisās nogriezties. Nu un pēc tam ej nu skaidrojies: "Tev taču bija ieslēgt pagrieziens" atbilde: "nē nebija". un tu jau būsi tas kas nedeva ceļu pa galveno ielu braucošajam.

197807. viesis 12.aprīlis 2006 12:11
0 0 Atbildēt

Netici pagrieziena rādītājiem ! Pārliecinies, ka tiešām nogriežas ! Ja viņš būs to vienkārši aizmirsis izslēgt, tad Tu būsi formāli vainīgs pie avārijas 90% gadījumu.

197808. viesis 12.aprīlis 2006 12:26
0 0 Atbildēt

Nevajag blenzt uz pavarotņikiem, bet skatīties vai vari paspēt izraut uz apli. Dēļ tādiem tormaznutiem lašarām arī propķis veidojās.

197810. viesis 12.aprīlis 2006 12:38
0 0 Atbildēt

Piekrist Raiensam!

197812. viesis 12.aprīlis 2006 12:45
0 0 Atbildēt

njā. par braucēju kultūru ( nekultūru ) var diskutēt gadiem ilgi un sarakstīt vairākus grāmatu sējumus. skarbi, bet fakts - laikam tomēr ir jāizmirst dabīgā nāvē veselām paaudzēm, lai šāds pofigisms pa dzīvi beigtos.

197814. viesis 12.aprīlis 2006 12:55
0 0 Atbildēt

SteelRat [?] 12.04.2006 11:08

atbilde uz jautaajumu topika virsrkataa: lohiem

---------

Labs :D

Tajā aplī vairāk jāskatās, ka tik sānā nedabūt no vietējiem šumaheriem :) Joslas nav sazīmētas, visi brauc kā māk. Kad vēl kāds mācībnieks sāk apļa vidū andelēties, tad uz tiem pavarotiem vispār po....

197816. viesis 12.aprīlis 2006 13:11
0 0 Atbildēt

Starp citu, smieklīgi paskatīties, kādos virzienos rāda pagriezienu tie, kas brauc aplī iekšā :) Nereti viena aiz otras braucošas mašīnas rāda katra savā virzienā :)

197818. viesis 12.aprīlis 2006 13:27
0 0 Atbildēt

Kad brauc uz apli, tad parasti katram ir sava saprashana par pusi uz kuru pagrieziens jaaraada :) Tas pats ar ieskreejiena joslaam.

197828. viesis 12.aprīlis 2006 14:04
0 0 Atbildēt

Pagriezienu rādu vienmēr . Arī pie apļiem un ieskrējiena joslām . Par to , kurš pagrieziens jāslēdz bija topiks:uz kuru pusi stūri griežam , tas pagrieziens arī jāslēdz. Zemu vērtēju vadītājus , kas nelieto pagriezienu rādītājus , kā arī tos , kas nogriežas no apļa otrajām joslām . Bet tas īpaši man pašam braukt netraucē , dažreiz traucē pašiem nogriezējiem :)

197831. viesis 12.aprīlis 2006 14:18
0 0 Atbildēt

vispār tajā aplī pagriezienu rādīšanas sakarā ir interesantāka vieta - no Mūkusalas nobrauktuve uz Ulmaņa gatvi, Bauskas ielu. Tur ir tik interesants krusts, ar iebrauktuvi Mūkusalas 72 kvartālā ... Ja tur rādi pagriezienu, tad nez ko tas nozīmē ???

197833. viesis 12.aprīlis 2006 14:51
0 0 Atbildēt

Tad tiem , kas no Varāna grib tikt ārā ir jāpagaida , kad pabraukšu garām :) Retos gadījumos , kad citi tiek maldināti , pagrieziens nav jārāda . Bet tie tiešām ir reti gadījumi .

197852. viesis 12.aprīlis 2006 16:04
0 0 Atbildēt

vot mani reaali tracina ne jau tas ka neraada tos pagriezienus bet tieshi tas ka nogriezjas nevis no labaa maleejaa staavoklja bet gan kak papalo. Citreiz ash nogriezj celju. Cik nav redzeetas tur avaarijas kur shaadi umnjiki ir kaadam priekshaa piebraukushi. pareizi vien dara tie CP ka tur vismaz shos njem priekshaa.

197861. viesis 12.aprīlis 2006 16:55
0 0 Atbildēt

baaa... par pagriezieniem vispār var grāmatu sarakstīt - rīga / latvijā valda kaukāc lūzerisms augstākajā pakāpē. tas, ka ir čubriki (kapeiku pi..ji), kas taupa uz pagriezienlampiņām pārkārtojoties no vienas joslas uz otru, pie tā es jau pat sāku PIERAST! bet tas, ka ir krāni ar tik nevarīgām rociņām, ka aš krustojumā nogriežoties nevar parādīt pavarotņiku. nu moins, kur vēl tālāk?!?!?!

uzreiz gan pašam atbilde uz savu jautājumu - var arī tālāk - braucu te pirms pāris dienām pa ganību dambi - mol, viss kedā - pa 2ām joslām katrā virzienā. te skatos - otrajā joslā pie pašas dubultās līnijas čubriks stāv pielīmējies. nospŗādzis??? tak nē. gabarīti deg, truba ar dūmo. a izrādās, ka tas plānprāts izdomājis griezties pa kreisi i pie reizes ietaupīt uz pagriezienlampiņu / pagriezienrādītāja sviru / akumulatora līmeni etc.

esmu pēc dabas mierīgs, bet nu gribējās kāpt ārā i izštangot šamam pepelacam pagrieziena lampu pa visam laukā - nu ka nav kazai piena, ta nav. grrrrr.... varēja tak ce.po šitos bik pačakarēt. a to jau vispār - ģerevņa. tālāk nav kur

197865. viesis 12.aprīlis 2006 17:12
0 0 Atbildēt

Tad kad CP inspektori saaks pieshkjirt sodus par pagrieziena neraadiishanu, tad kad par liidzvainiigiem avaarijaa saaks atziit lampinju neizsleedzeejus - aizmaarshas, vai maldinaataajus. Tad arii lietoshu. Kameer neviens i pirkstu nekustinaas - nelietoshu - nav jeegas.... Nu un tad ka iesleedzu pagriezienu pa kreisi lai mamuti redz ka braucu pa muukusalas vai slaavu apli - tak neredz - kur tad jeega lietot????

197869. viesis 12.aprīlis 2006 17:16
0 0 Atbildēt

Nafig lietot ja paarkaartojies pa joslaam bet keksis no vaartruumes domaa ka tu liidiisi tajaa pashaa vaartruumee un mauc tev priekshaa? Nu jaa vinsh vainiigs, bet ja neraadiitu tad tas meerglis aaraa neliistu.

Da dafigaa ir piemeeru ka eerglji uzticas virzienraadiitaajam un tad ir taads krash ka plastmasi pa gaisu un punkji no radiatora pa zemi ar visaam brilju lauskaam....

197875. viesis 12.aprīlis 2006 17:30
0 0 Atbildēt

upim: rādīt pavarotus pārkārtjoties pa joslām vaik tāpēc, ka 45% cilvju domā, ka auto spoguļi ir domāti, lai ērti var uzkrāsot lūpas, a vēl 45% ir pārliecināti, ka ja viņi brauc, ta visiem citiem jāstājās.

ja viņi pirms savas idiotiskās pārkārtošanās rādītu pagriezienu, ta citiem būtu laiks uztaurēt, pamidžināt vai īpaši dramatiskos gadījumos mest pa toršiem i izvairīties no kārtējā plānprātiņa :)

197878. viesis 12.aprīlis 2006 18:55
0 0 Atbildēt

šitais labs tēma: Ikdienā braucu pa brīvības no Juglas līdz bruņinieku, pa labi līdz Skolas, pa kreisi līdz Lāčplēša, pa kreisi līdz pat Mūkusalas aplim lejā no Salu tilta, uz Bauskas pusi... UN VISU ŠO CEĻU parasti besījos ārā no gandrīz visiem, jo gandrīz neviens nebrauc. Jā, vienkārši nebrauc:

Pie luksoforiem - Sarkanais: urbina degunu, dzeltenais: pakasa olas, zaļais: notīra pirkstu pret beņķi, paskatās salona atpakaļskata spogulī...vēl joprojām zaļais...un ieliekot pirmajā robā uzsāk vāji pamanāmu kustību, kas tūlīt apraujās, jo taupības nolūkā, jāpārliek otrajā robā...un vispār kāpēc ieskrieties virs 35 km/h, ja pēc 80 m jāstājas pie nākamā krusta.

Pa ceļam uz ielas kur vairāk kā viena josla vienā virzienā:

Situācija sākas kā pie luksofora, un turpinās abās joslās, viena otrai blakus braucošām mašīnām, ka ne apsteigt. Kad eju garām pa pretējo joslu, tad parādās roku kustība no apdzenamo auto puses.

Un tā visu ceļu...kamēr tieku uz salu tilta...tur tādu taupītāju ir katrā joslā pa 2m distancē. Paradokss, bet pirmā (labā) josla ir visātrākā :)) Uz mūkusalas apļa...kādi pagriezieni...jo ātrāk tu viņu izbrauc, jo mazāka iespēja nokļūt avārijā. Atdzīšos, es izlidoju caur to apli, bez pagriezieniem, jo tā drošāk.

Koroče PODĀ pie mums satiksme. Ir jābrauc ar auto, ir jābrauc dinamiski (ne agresīvi) un tad daudz vieglāk būs.

197887. viesis 12.aprīlis 2006 19:50
0 0 Atbildēt

Izlasot komentārus redzu,ka pilnībā braukšanas jēgu izprot tikai komentātors-Ūpis. Loģiski,ka uz pagrieziena signālu paļauties nevar.Tikpat loģiski,ka naktī uz tukša ceļa vai dienā,kad apkārt nav mašīnu un cilvēku,to slēgt nav nekāda vajadzība. Vienīgais laikus ir jāieslēdz pagrieziens,ja no divjoslu ielas(katrā virzienā) taisies nogriezties pa kreisi vai apgriezties. Nevis pēdējā brīdī,kad aiz tevis jau stāv mašīnas.P.s. Pie stūres ļimoniņš ir nobraukts.

197889. viesis 12.aprīlis 2006 19:59
0 0 Atbildēt

Es ietektu pavērot vienu nobrauktuvi iepriekš - uz Ulmaņa gatvi virzienā prom no centra. Tur pagriezienu parādāda labi ja katrs 20ais. Pat mācību mašīnas ar instruktoriem nerādā pagriezienus. Nevienu, uzsveru - nevienu mācību mašīnu neesmu redzējis ieslēdzam pagiezinu, ja brauc nost no apļa. Un tie, kas griež uz apli var tikai minēt, kur tie citi brauks. Un tur griež no otrās rindas katrs otrais.

Lūk šo vietu vajadzētu pieskatīt pamatīgāk. Neesmu redzējis nevienu policistu tur. Nekad!

197890. viesis 12.aprīlis 2006 20:26
0 0 Atbildēt

Pagriezienu iesledzu vienmer (Nu gandriz vienmer), jo vienkarsi nespeju taja saskatit problemu. Cits jautajums ir par to, cik ilga laika ir jaizpilda "spoguli-signalu-manevru". No pieredzes varu teikt, ka ari CP mana versija ir likusies par atru, bet par nelaimi viniem, vini nekur nevareja uzradit kaut vienu likumu vai kadu citu normativo aktu, kas liktu ieturet noteikas pauzes starp sis kombinacijas elementiem.

Tiesi tapat par nogriesanos no otras joslas - vai kads var pateikt, cik metrus pirms nogriesanas ir japarkartojas uz pirmo joslu, lai to "ieskaititu"? Un ka ir, ja es pec parkarotsanas no otras joslas nobraucu 1 cm pa pirmo joslu un pec tam nogriezos? Vai tie ir divi atseviski atlauti manevri, vai ari viens neatlauts?

197894. viesis 12.aprīlis 2006 21:01
0 0 Atbildēt

Nu bļin. Visus tos pagriezienu nerādītājus vajadzētu pakārt aiz olām. Pēc tam pa purnu sadot :)

197896. viesis 12.aprīlis 2006 21:21
0 0 Atbildēt

Muļķīgs raksts.

Cik es atceros, tad vienmēr vajag pārliecināties, vai tiešām auto veiks manevru tādu, kā tiek rādīts ar virzienrādītāju.

Nereti ir gadījumi, kad tiek aizmirsts laicīgi izslēgt virzienrādītāju un cits jau lec priekšā domādams, ka auto veiks manevru, rezultātā notiek sadurme.

Tākā virziena rā'dišāna nenozīmē, ka auto veiks šādu manevru.

197899. viesis 12.aprīlis 2006 22:01
0 0 Atbildēt

veel ljaunaak ir tad kad shie ciitiigie ,fanaatiskie,vietaa un nevietaa pagriezienu sleegaleetaaji to parada bremzeeshanas beigaas,reizee ar stuures pagrieshanu. un ariii neskatoties uz to, ka tuvu aizmuguree brauc auto. b.ļ.a.ģ ,kad iemaaciisies-vispirms pagrieziens , tad bremzee....tad nah vispaar vinju sleegt

197911. viesis 13.aprīlis 2006 0:20
0 0 Atbildēt

Kaut arī problēmu identificējām perfekti (rezumējums - satiksme ir p.a.k.a.ļ.ā), jāsecina, ka paši vien esam vainīgi - paši esam tādi muļļas, ka nevaram ieslēgt/izslēgt pagrieziena rādītāju laicīgi un vietā, nemaldinot citus. Ja, teiksim, Ūpis iedomājas, ka pagriezieni nav jārāda vispār, jo redz, citi tāpat neskatās, tad viņš ne ar ko neatšķiras no skolas bērna, kas jebkuru kautiņu paskaidro ar tekstu: "viņš pirmais sāka!..." un rāda ar tuklo pirkstiņu uz savu līdzaudzi (lasi - "citu satiksmes dalībnieku"), kas nupat kā dabūjis no viņa zilu aci... Tātad - paši nerādam un neticam tam, ko rāda citi :) Super! Nost ar jebkādiem noteikumiem! Brauksim kā arābi pa tuksnesi, atpakaļskata spoguļus izmantojot galvassegas stīpiņas sakārtošanai :) un tikai! Paldies, draugi - dēļ šādas attieksmes arī ir bardaks uz ielām - un, jo lielāks bardaks, jo lielāku to paši taisīsim! Ja viens sāk neko nerādīt vai arī rādīt maldinoši, darīsim arī mēs tāpat! Būs jautri! Un tā beigās nonākam pie tā, ko redzam pašlaik uz ielām... "Snuķis dibenā", jeb, pieklājīgāk izsakoties: "Apburtais loks"

197916. viesis 13.aprīlis 2006 9:39
0 0 Atbildēt

Ja muusu valsts atljautos veel saziimeet nepaarprotamus ceļa apziimeejumsus arii buutu daudz labaak, jo brauc tur taja aplii visi kaa pa pļavu.

197921. viesis 13.aprīlis 2006 10:15
0 0 Atbildēt

to Pirate

Un kāda gan Tev, uz apli griezējam, starpība - brauks pa apli vai uz "Straumes" pusi, tik un tā jālaiž. Ja tur slēdz pagriezienu, tad šitādi uz apli griezēji izdomā, ka šamējais no apļa brauks nost jau tajā mazajā ieliņā un stumj tik ārā. Ja jau bieži brauc tad pats zini cik tur crashi bijuši tieši šī iemesla dēļ.

Par otro joslu gan taisnība, bardaks tur ir grandiozs.

197925. viesis 13.aprīlis 2006 10:22
0 0 Atbildēt

Andrik, man šķiet, ka var sodīt par pagrieziena nerādīšanu.

197949. viesis 13.aprīlis 2006 11:28
0 0 Atbildēt

hehe. kaadus 2meen atpakalj viens smagais ar piekabi man gadiijaas celjaa braucot pa ziepniekkalna ielu. No saakuma biju aiz vinja, labajaa maleejaa joslaa. shamais iesleedz labo pagriezienu, domaaju ka griziis nost, taapeec paarkaartojos uz kreiso joslu un saaku apbraukshanas manevru, kad shamais saaka stumties man virsu. ok, piebremzeeju, paliku aizmuguree. izraadaas vecais, gribeeja apbraukt skjeersli. apbraucis shkjeersli shamais iesleedz kreiso pagriezienu un griezjas pa labi :) tikai tad sapratu ka shamais nav pareizi sastikjeejis piekabes vadus un viss notiek otraadi. Tobish autinjam pasham deg labais pagrieziens, bet piekabei kreisais. tad nu mans meta mieraa to kamazu, shoferis taads neapmierinaats izleca aaraa, tipa domaaja ka es kautko aardiishos, bet nu pateicu kas pa shaizi vinjam un shas ar daudziem Spasiba shto astanavil, saaka vest kaartiibaa savu taratuljkinu. :) Taa ka tieshaam, ne vienmeer vajag uzticeeties pagriezieniem.

197973. viesis 13.aprīlis 2006 13:54
0 0 Atbildēt

ja kādam liekas, ka ar ieslēgtu pagreiziena rādītāju mašīna nevar aizbraukt krustojumā taisni - lai pamēģina! :) remonts būs jāveic par saviem līdzekļiem un piedevām jāmaksā sods par avārijas izraisīšanu, kamēr "pagrieziena rādītājs" samaksās tikai par nepareizu pagrieziena rādītāja lietošanu. ja nemaldos - 5 Ls..

198006. viesis 13.aprīlis 2006 23:21
0 0 Atbildēt

hm, tad es cirvis no laukiem. otrdien biju riigaa un pa sho apli praucu peec pluusmas . neatceros vai bija 1. vai 2. josla

198029. viesis 14.aprīlis 2006 13:12
0 0 Atbildēt

To kur brauks konkrētais auto parāda ne tikai pagrieziena rādītāji bet arī citas pazīmes. Braucot pa apli ar ieslēgtu labo pagriez. un ieņemot labo malējo stāvokli ir grūti kādu neapzināti maldināt ka aplī tiks braukts taisni.

Un tieši pretēji, ja turies pa apļa vidu, tad nevajadzētu pēkšņi nogriezties pa labi, bet dažreiz tā notiek gan...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Vācijā uziet pamestu Lada un Kia autosalonu (+ VIDEO) 1

Youtube kanāla Forgotten Buildings autori ierodas Vācijā, lai uzfilmētu materiālu par autosalonu, kas sākotnēji nodarbojies ar Lada, bet vēlāk – ar Kia automobiļu pārdošanu. Lasīt vairāk

 

Latvijas munīcijas ražotne darbu daļēji varētu sākt līdz gada beigām (+ VIDEO) 3

Latvija ir vienīgā no Baltijas valstīm, kas ieguvusi finansējumu no Eiropas Komisijas fonda munīcijas ražošanas atbalstam. Kamēr līgumi vēl nav parakstīti, Aizsardzības ministrijā par summām un termiņiem izsakās piesardzīgi. Tomēr aizsardzības ministrs cer, ka rūpnīca sāks darbu jau šā gada beigās. Lasīt vairāk

 

Traģiska nāve, sajaucot ātrumus - miljardiere iet bojā savā Tesla (+ VIDEO) 29

Amerikāņu miljardiere un uzņēmēja, politiķa Miča Makkonela radiniece Andžela Čao noslīkusi savā Tesla pēc tam, kad viņas vadītā automašīna iebrauca dīķī un nogrima. Lasīt vairāk

 

Mercedes-Benz Vision EQXX iztiek ar 7 kWh vidēji un nobrauc 1000 km ar vienu uzlādi (+ FOTO) 12

Mercedes elektriskais prototips Vision EQXX veicis savu trešo tālās distances pārbraucienu ar vienu uzlādi veicot vairāk par 1000 kilometriem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti