«Subaru Legacy» trīs režīmu dzinēja vadība 7

19.aprīlis 2006 10:47

Kompānija Subaru tuvākajā laikā Amerikas tirgū laidīs modeli Subaru Legacy ar turbodzinēju, kas aprīkots ar jauno dzinēja vadības sistēmu SI-Drive. Tā ir īpaša ar to, ka vadītājs var izvēlēties vienu no trim dzinēja darbības režīmiem.

Pirmais sistēmas SI-Drive darbības režīms saucas "Intelligent" un ir paredzēts izmantošanai pilsētas apstākļos. Šajā gadījumā dzinējam ir liels griezes moments pie zemiem apgriezieniem, kas ļauj komfortablāk pārvietoties, piemēram, sastrēgumā. Turklāt "Intelligent" režīmā dzinējs tērē par 10% mazāk degvielas. Visbeidzot, šis režīms noderēs vadītājiem, pārvietojoties pa ceļiem ar sliktu saķeri vai atkalā.



Otrs režīms saucas "Sport", un noderēs, piemēram, pārvietojoties pa šoseju lielākā ātrumā.

Trešais režīms "Sport Sharp" paredzēts agresīvam braukšanas stilam un faktiski jau atbilst sacīkšu auto statusam. Dzinēja reakcija un pedāli ir asa, bet pats dzinējs ģenerē vēl lielāku jaudu pie augstiem apgriezieniem.

Atkarībā no tā, ar kāda tipa transmisiju aprīkots konkrētais Subaru Legacy modelis, sistēma SI-Drive apveltīta ar papildu funkcijām. Piemēram, versijai ar „automātu” katrs SI-Drive darbības režīms maina pārnesumu pārslēgšanas ātrumu, kā arī apgriezienus, pie kuriem pārnesumi tiek mainīti. Mehāniskās transmisijas gadījumā SI-Drive "Intelligent" režīmā iededz speciālu signāllampiņu, piedāvājot vadītājam pārslēgties uz augstāku vai zemāku pārnesumu, kad tas nepieciešams.

SI-Drive tiks piedāvāta ASV visām Subaru Legacy un Outback versijām, kas aprīkotas ar turbodzinēju. Pagaidām nav zināms, vai analoģiskas sistēmas auto tiks pārdoti arī Eiropā.
 
Visi komentāri
 
198444. viesis 19.aprīlis 2006 11:00
0 0 Atbildēt

Go subaru!

198447. viesis 19.aprīlis 2006 11:09
0 0 Atbildēt

Taadi izgudrotaaji... Riktiigi jaunumi... Tikai nobriinoz...

198451. viesis 19.aprīlis 2006 11:23
0 0 Atbildēt

Nez cik izmaksās tā prieka maiņa salūžanas gadījumā, ja jau vienkāršā elektroniskā gāzes pegāļa "kastītes" maiņa izmaksā 450 Ls.

198461. viesis 19.aprīlis 2006 12:05
0 0 Atbildēt

2 198451. viesis 19.04.2006 11:23

par to nav pieklājīgi runāt :)

198465. viesis 19.aprīlis 2006 12:36
0 0 Atbildēt

Labs. Atsevišķiem auto medeļiem kaut ko līdzīgu, tikai primitīvākā izpildījumā BSR tuninga kantoris piedāvā jau vaurākus gadus.

198515. viesis 19.aprīlis 2006 20:46
0 0 Atbildēt

ko dod taas visas sakainaas fiichas, ja auto ir ar extra kretiinisku pr. paneli un salonu :(

un diizels ar nava - tad nu i nafig, lai tad seezhaas tie, kas brauc ar 1.3 civikiem

198529. viesis 20.aprīlis 2006 0:35
0 0 Atbildēt

argumentee, luudzu, kaapeec diizelja truukums ir miinuss?

kaads sakars dzineeja vadiibas bloka reguleejumiem ar panelja dizainu?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas Changan atklāj krosovera Uni-K izskatu (+ FOTO)

Ķīnas autoražotājs Changan atklājis krosovera Uni-K izskatu, solot, ka tirgū tas dosies nākamā gada sākumā. Lasīt vairāk

 

RDSD apsola salabot bojātos triecienslāpētājus ( FOTO) 7

Vairākās vietās Rīgā, kur pašlaik ir bojāti triecienslāpētāji, ir veikti papildus pasākumi, lai pastiprinātu transportlīdzekļu vadītāju uzmanību. Lasīt vairāk

 

Eksperti: Ceļu maršrutu izvēle ietekmē CO2 izmešu daudzumu 9

Teju trešā daļa navigācijas sistēmu ieteikto maršrutu rada lielāku CO2 izmešu daudzumu, tomēr to var samazināt, izvēloties pareizu braukšanas maršrutu* it īpaši īsos braucienos ar privātiem auto pilsētās. Lasīt vairāk

 

Škoda Ovtavia RS saņem 200 Zs dīzeļdzinēju (+ FOTO) 38

Škoda Octavia sportiskā modifikācija RS turpmāk būs pieejama arī versijā ar 200 Zs jaudīgu turbodīzeli sedana vai universāla versijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti