Mercedes-Benz SL-klase piedzīvojusi «feislifu» 5

26.aprīlis 2006 9:30

Četrus gadus pēc jaunā modeļa radīšanas veiksmīgā Mercedes-Benz SL-klase ir piedzīvojusi „face-lift” jeb vairākus uzlabojumus, būtiskākos tādās jomās kā tehnoloģijas, dizains un interjers.

Dzinēji, transmisija un šasija ir tikušas uzlabotas, lai sasniegtu sportiskāku sniegumu. Tā rezultātā unikālais rodsters tagad piedāvā vēl dinamiskāku braukšanas pieredzi iemūžinot „SL leģendu”, kas pastāv jau vairāk kā 50 gadus.

Jaunie V6 un V8 dzinēji, tāpat kā vēl spēcīgākais V12 sniedz pārliecinošu braukšanas prieku. Otrās paaudzes „Active Body Control” un „Direct Steering” piedod sportiskumu, nesamazinot augsto komforta līmeni, kas ir viena no SL raksturīgākajām iezīmēm. Atjauninātais automobiļa priekšējās daļas dizains, jauni aizmugurējie lukturi un jauni vieglmetāla diski atspoguļo uzlabotā SL dinamisko raksturu. Jaunais interjers tāpat kā īpaša uzmanība izmantoto materiālu detaļām un krāsu shēmām piedod interjeram vēl izsmalcinātāku izskatu un sajūtas.



Dzinēja jauda 285 kW/388 Zs un 530 NM griezes moments, no jauna radītajā SL 500 piedāvā visu, ko var sagaidīt no jaudīgas sporta automobiļa. Astoņcilindru dzinējs ir viens no jaudīgākajiem savā klasē. SL 500 dzinējs ļauj panākt paātrinājumu līdz 100 km/h 5,4 sekundēs (salīdzinājuma iepriekšējam modelim – 6,2 sekundēs). Neskatoties uz 26% izpildījuma uzlabojumu, degvielas patēriņš ir tāds pats kā iepriekšējam modelim – 12,2 l / 100 km.

Sešcilindru dzinējs jaunajā SL 350 ir vēl viens jaunums. Lai arī šis 200 kW/ 272 Zs jaudīgais VS dzinējs patērē par 1 litru / uz 100 km mazāk degvielas, tā sniegums ir par 11% labāks. Degvielas patēriņš ir 10,3 l uz 100 km. SL 350 sasniedz paātrinājumu līdz 100 km/h 6,6 sekundēs, kas ir par vairāk kā pussekundi ātrāk kā iepriekšējais modelis.

Modeļu klāsta spēcīgākais neapšaubāmi ir SL 600 ar V12 biturbo dzinēju. Tā jauda un maksimālais griezes moments ir paaugstināts līdz 380 kW/ 517 Zs un 830 NM. Šis 12 cilindru dzinējs ļauj sasniegt paātrinājumu no 0 līdz 100 km tikai 4,5 sekundēs (iepriekšējais modelis – 4,7 sekundēs). Mercedes-Benz jaunā SL-klase ar V6 un V8 motoriem bāzes aprīkojumā tiek izgatavota ar septiņu ātrumu automātisko transmisiju 7G–TRONIC.

Vairāk dinamikas un komforta: otrās paaudzes ABC

ABC (Active Body Control) aktīvās piekares sistēma (standarta aprīkojumā SL 500 un SL 600, kā papildus aprīkojums pieejama SL 350) ir viens no automobiļu tehnoloģijas pamatiem, kas jaunajā SL vēl pilnveidots. Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli virsbūves kustības dinamiskos braukšanas apstākļos ir samazinātas līdz pat 60 %. Tas paceļ SL jaunā dimensijā, tajā pašā laikā saglabājot rodstera vadītājam un pasažierim augstu komforta līmeni.

Ar izsmalcinātiem uzlabojumiem dizainā, jaunās paaudzes Mercedes-Benz SL-klase ir gatava nākotnei. Jauns, vairāk izcelts bampers, miglas lukturi ar hroma apdari izceļ automobiļa spēku, ko vēl vairāk pastiprina jauna dizaina matēta sudraba radiatora reste. Sānskatu spilgtāku padara jauni vieglmetāla diski, kuru dizains izceļ SL sportiskumu. Jaunās automobiļa detaļas perfekti saskan ar jau zināmo SL dizainu, kura elegantās un liegās līnijas ir unikālas un nekļūdīgas.

Interjers – vēl vairāk uzmanības detaļām

Mercedes-Benz dizaineri ir veikuši arī nelielas izmaiņas SL interjerā. Lai akcentētu Mercedes ērtības un sportisko garu, izveidots mīkstāks ādas polsterējums, izmantotas jaunas interjera krāsas, augstas kvalitātes metāla iestrādes durvīs ar Mercedes-Benz gravējumu.

Divvietīgais automobilis ļoti ātri un ērti var tikt pārveidots no kupejas par rodsteru un otrādi. Saliekamā jumta atvēršana un aizvēršana aizņem tikai 16 sekundes. Kā papildus opcija ir pieejams arī stikla jumts.

Jaunais SL piedāvā arī individualizētu pieeju – pirmo reizi ir ietvertas divas dizaina paketes, kas piedāvā īpaši atraktīvu krāsu un materiālu kopumu: viens no tiem Edition I iezīmē klasisko krāsu kombināciju, taču otrs Edition II ietver sportiskāku raksturu.

Veiksmes stāsts: savdabīgais SL ar „kaijas spārna” durvīm debitēja 1954.gadā

Vairāk kā 50 gadus Mercedes modeļi, kas nes slaveno SL nosaukumu/ vārdu ir aizrāvuši sporta automobiļu cienītājus visā pasaulē. Tiešais SL „Gullwing” pēcnācējs, kas tika radīts 1954.gadā – SL-klase atdarina tā dizainu un iemūžina šī modeļa nepārspējamo veiksmes stāstu. Ar 33% tirgus daļu pasaulē, SL-klase ir tirgus līderis savā segmentā – tā ir pozīcija, ko jaunie uzlabojumi tikai palīdzēs nostiprināt. Jaunās paaudzes SL-klases pirmizrāde notika Ženēvas auto izstādē šī gada februārī, un jau šobrīd to iespējams pasūtīt arī Latvijā. Jaunās SL-klases cena, sākot no 50 460 LVL (bez PVN)

 
Visi komentāri
 
199361. viesis 26.aprīlis 2006 9:32
0 0 Atbildēt

Nu gan jaunums....

199368. viesis 26.aprīlis 2006 9:58
0 0 Atbildēt

Lifto cik gribi, taa pat shitaadu skaistumu vairs neuzliftosi :)

www.carsearch.com/photos/769065.jpeg

199381. viesis 26.aprīlis 2006 10:47
0 0 Atbildēt

lifu vai liftu ?

199415. viesis 26.aprīlis 2006 12:26
0 0 Atbildēt

Apraksts gan profesionāli un rūpīgi izstrādāts!

199491. viesis 26.aprīlis 2006 16:09
0 0 Atbildēt

neredzu, ka kaut kas buutu lifteetc :(

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Divi vīri un mūsdienu "Mercedes" - 3 minūtes, lai izkustētos no vietas (+ VIDEO) 50

Diviem vīriem, kas neizskatās pēc iesācējiem autobraukšanā, vajag trīs minūtes, lai izdomātu, ka mūsdienu Mercedes izkustināt no vietas. Lasīt vairāk

 

Būtiski maina satiksmes organizāciju Jūrmalas šosejas remontdarbu posmā

No šodienas veiktas būtiskas izmaiņas Jūrmalas šosejas remontdarbu posmā krustojumā ar Rīgas apvedceļu, informē "Latvijas valsts ceļi", aicinot autobraucējus būt īpaši uzmanīgiem un sekot līdzi ceļazīmēm. Lasīt vairāk

 

Tests: Braucam ar atjaunoto „Renault Kadjar” (+ FOTO) 2

Kadjārs, Kadžārs, Kažārs, bet varbūt Gaujarts no “Limuzīna jāņu nakts krāsā”… Lai arī kā mēs šo auto katrs dēvētu, patiesībā “Renault Kadjar” ir tas pats populārais Kaškajs, tikai ar simpātiskāku franču seju un tādu pašu 1.3 litru turbodzinēju kā jaunajai “Mercedes” A klasei. Lasīt vairāk

 

Volvo S60 atsakās no dīzeļdzinējiem (+ FOTO) 9

Volvo S60 kļūst par markas pirmo modeli, kas atsakās no dīzeļdzinējiem, turpmāk tas būs pieejams ar benzīna motoriem un hibrīdversijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti