Uzmanību: velosipēdistu vasara ir sākusies 47

 
1.maijs 2006 0:11

Iestājoties siltam laikam uz ielām atgriežas velosipēdisti un cilvēki uz rolleriem. Nekāds lielais izbrīns tas nav, un jāsaka, ka arī pats esmu pārsēdies no mašīnas uz velosipēdu.

Tā nu ir sanācis, ka man ir iespēja paskatīties uz šo turpmāko tekstu gan no autovadītāja, gan velosipēdista viedokļa. Un, lūk, pāris lietas ko es izsecināju un par kurām vēlējos pastāstīt:

Braukšana starp joslām – tipisks velosipēdistu un motorolleristu gājiens! Protams, ja to dara korķa laikā tad bīstamība ir mazāka, bet ir nācies novērot arī rolleristus maucam pa salu tiltu starp joslām. Nez, vai viņi maz aizdomājas kas notiks, kad kāda mašīna izdarīs straujāku manevru sāņus, tiksim, apbraucot kādu bedri vai kaķi, jo autovadītājs taču ir tiesīgs manevrēt savas joslas ietvaros.

Braukšana gar ielas malu.
Jā zinu – tas ir atļauts noteikumos un viss čiki piku, bet ja blakus ir plats un brīvs trotuārs, tad kamdēļ gan velosipēdisti nevarētu izmantot to? Savukārt no autovadītāju puses vajadzētu būt iecietīgākiem par šo pašu braukšanu gar malu, jo vietām trotuāri ir tik pārbāzti ar cilvēkiem, ka kustība ar ričuku vispār nav iespējama, vai arī citureiz trotuārs ir tik sliktā stāvoklī, ka arī ar mašīnu būtu grūti pabraukt. Tādēļ esiet prātīgi – atstājiet velosipēdistam nedaudz vietas.

Esmu pilnvērtīgs satiksmes dalībnieks. Ļoti bieži redzama kļūda no velosipēdistu puses. Atzīšos, arī pats jaunībā tā domāju. Lai arī Tev ir dotas braukt pa koplietošanas ceļiem, tomēr atceraties, ka jūsu (ar visu ričuku) platums nav divi metri, jums nespīd lieli tuvās gaismas uguņi un nav jums bremžu gunis. Šādā situācijā ir viegli palikt nemanītam. Vai tiešām nepaskatīties atpakaļ pirms pagrieziena ir foršāk kā gulēt slimnīcā ar lauztiem kauliem? Atceries – tev taču apkārt nav metāla bundža, kas tevi pasargās.

Visādi citādi jau braukt ar velosipēdu pa Rīgas ielām nav ne vainas. Nekādu sastrēgumu, nekāda stresa. Ja tik abu vadītāju puses vairāk cienītu viena otru, tad arī satiksmes negadījumu skaits mazinātos un visiem būtu labāk. 

vieZ, ,iAuto lasītājs

Vēl daži padomi no kāda cita lasītāja komentāriem


OK, nu tad daži ieteikumi arī autobraucējiem. Pats braucu gan ar velo, auto.

1) Apdzenot velosipēdistu centieties dot vinjam pēc iespējas vairāk vietas, nobraukt gar velosipēdu pāris centimetru attālumā nav labi. Pirmkārt, var gadīties, ka braucējs ir sīcis, kas vēl īsti neturas uz riteņa, vai arī onka, kas tā pavairāk iemetis uz svētkiem. Asinis kasīt nost no mašīnas, jācer, nevienam negribas. Ja iela ir ar 2 braukšanas joslām, un blakus neviens nebrauc, esiet jauki, un pārkārtojieties uz blakus joslu, kad apdzenat velosipēdu.

2) Rādiet pagriezienu signālus. Aiz jums braucošais autovadītājs var neredzēt velosipēdistu, kuru pašlaik apdzenat. Ja krustojumā plānojat nogriezties pa labi, un neesat ieslēdzis pagriezienu, jūs pa labo pusi var iedomāties apsteigt kāds velosipēdists.

3) Daži autobraucēji nogriežoties pa kreisi, nedod ceļu velosipēdistiem. Tas gan arī dažreiz attiecas uz motocikliem - vadītāji ir pieraduši 'skatīties' uz automašīnām, un kaut ko mazāku atsakās 'pamanīt'. Nenāk par sliktu atcerēties, ka automašīnas nav vienīgie satiksmes dalībnieki

4) Izbraucot no namu pagalmiem, mēģiniet to darīt ļoti lēni un uzmanīgi. Atcerieties, ka pa ietvi var braukt velosipēdists, kurš baidās no mašīnām uz ielas. Pēc ASV statistikas, visizplatītākā mašīnu/velospipēda sadursme ir brīdī, kad auto izbrauc no pagalma/blakusteritorijas. Ja vēl velosipēdists brauc pa pretējās puses trotuāru (tas Latvijā nav aizliegts), ir reālas iespējas saskrāpēt auto sānus un stundu gaidīt policiju, kas noteikti nav patīkami.


 
Visi komentāri
 
199712. viesis 28.aprīlis 2006 9:16
0 0 Atbildēt

Par braukšanu pā platu un tukšu trotuāru esmu tikai par! Kad pats uzkāpju uz tā divriteņu braucamā, tad arī pats bieži cenšos izmant trotuāru, jo padsmit kilogramu delžu zem manis nav tas pats, kas tonna dzelžu ap mani...

199715. viesis 28.aprīlis 2006 9:20
0 0 Atbildēt

ar divriteni brauc tikai luuzeri, iistie dzheki brauc ar M3 :)

199717. viesis 28.aprīlis 2006 9:30
0 0 Atbildēt

shearer, nesaac nu pats peec luusera izskatiities. Nav smuki. :)

199722. viesis 28.aprīlis 2006 9:39
0 0 Atbildēt

Viņam tokš ir četrriteņu japāniešu moskvičs/samokac :)

199725. viesis 28.aprīlis 2006 9:43
0 0 Atbildēt

Un kas tad ir Tev? mountainbaiks (pirkts latgaliitee)?

199730. viesis 28.aprīlis 2006 9:45
0 0 Atbildēt

autors: "jums nespīd lieli tuvās gaismas uguņi un nav jums bremžu gunis"

feini ir, ja velosipēdists ir tik prātīgs, ka pieliek savam braucamrīkam priekšā un aizmugurē mirgojošās diodes. Tādus var labi pamanīt jau pa lielu gabalu.

199733. viesis 28.aprīlis 2006 9:52
0 0 Atbildēt

nja. virsraxc lika pasmaidīt. velosipēdistu sezona toč i sākusies :) tikko kā vienu paņēmu uz masu. jeb pareizāk - viš paņēma manu auto. rezultāts - velosipēdists sākas pie bampera, turpinas uz spārna, stikla, ta pa jumtu eleganti pie aizmugurējā spārna nobrauca lejā - garš maita :D

es jau domāju, ka puisis izdzisis un sāku stresot (nepatīk skatīties uz asinīm), a šams izrādījās tik dzīvs, ka pat pamanījās paķert savu divriteni i aizlaist mežā. laikam pa maz uzsitu....

199734. viesis 28.aprīlis 2006 9:53
0 0 Atbildēt

neiesaku braukt pa trotuaaru, jo ik pa laikam ir krustojumi, kurus oficiaali jaashkjeerso ar velo pie rokas, visaadas iebrauktuves, kas izliktas ar betona malinjaam, ko nevar paarvareet lielaa aatrumaa, bet pats biistamaakais ir vaarturuumes - ja no turienes brauc aaraa auto un velo ir videeji lielaa aatrumaa, iznaak skaists lidojums paar prieksheejo paarsegu. galvenais - paarliecinaaties, ka vadiitaajs tevi redz, tad jau viss ok, neviens veel speciaali virsuu nav braucis

199740. viesis 28.aprīlis 2006 10:04
0 0 Atbildēt

Esmu pilnvērtīgs satiksmes dalībnieks. Ļoti bieži redzama kļūda no velosipēdistu puses.

----------------------------

zhetons autoram par sho!

199745. viesis 28.aprīlis 2006 10:27
0 0 Atbildēt

Biķernieku mežs un Salu tilts ir īstās vietas, kur braukt pa brauktuvi. Tur ir vienas apmalītes un vārtu rūmes. Mašīnas brauc ar 30km/h utt... Kur tur ir tie pārbāztie trotuāri? a? Tas ir veselīgi braukt pa to vietu brauktuvēm?

Biķernieku mežā ir trotuārs, salu tiltam apakšā ir izbūvēti gājēju (un arī lieliski piemēroti pŗiekš velo) savdabīgi pustuneļi. Kāpēc tos neizmantot???

199746. viesis 28.aprīlis 2006 10:28
0 0 Atbildēt

Vakar izbraucu cauri Rīgai ar velo . Ļoti atraktīva izklaide . Gan risks , gan adrenalīns - iesaku , kam garlaicīgi dzīvot .

199758. viesis 28.aprīlis 2006 10:51
0 0 Atbildēt

vkar braucu maajaas no darba tieshi SWH braucamaa laika ietvaros.. visi zvana - tur avaarija, tur korkis, tur celja remonts.. a es jau peec paardesmit minuuteem un liela svaiga gaisa daudzuma biju maajaas :) pietam lielaako celja dalju maucu pa trotuaariem.. tikai vietaaam (pie stacijas rojona) ir tik daudz cilvinji ka pabraukt neiespeejami!

Par vaartruumeem cilveekiem taisniiba.. taadas parasti censhaum apbraukt peec iespeejas taalaak no maajas sienas.. vismaz vairaak laika vienam otru pamaniit!

199759. viesis 28.aprīlis 2006 10:55
0 0 Atbildēt

Velosipēdists IR pilnvērtīgs satiksmes dalībnieks. Un kā tāds tas ir jārespektē arī autobraucējiem. Atšķirībā no autobraucējiem velobraucējam ir dota iespēja (tiesības) izvēlēties, vai braukt pa ceļa/ielas braucamo daļu vai pa ietvi.

199760. viesis 28.aprīlis 2006 10:56
0 0 Atbildēt

OK, nu tad daži ieteikumi arī autobraucējiem. Pats braucu gan ar velo, auto.

1) Apdzenot velosipēdistu centieties dot vinjam pēc iespējas vairāk vietas, nobraukt gar velosipēdu pāris centrimetru attālumā nav labi. Pirmkārt, var gadīties, ka braucējs ir sīcis, kas vēl īsti neturas uz riteņa, vai arī onka, kas tā pavairāk iemetis uz svētkiem. Asinis kasīt nost no mašīnas, jācer, nevienam negribas. Ja iela ir ar 2 braukšanas joslām, un blakus neviens nebrauc, esiet jauki, un pārkārtojieties uz blakus joslu, kad apdzenat velosipēdu.

2) Rādiet pagriezienus. Aiz jums braucošais autovadītājs var neredzēt velosipēdistu, kuru pašlaik apdzenat. Ja krustojumā plānojat nogriezties pa labi, un neesat ieslēdzis pagriezienu, jūs pa labo pusi var iedomāties apsteigt kāds velosipēdists.

3) Daži autobraucēji nogriežoties pa kreisi, nedod ceļu velosipēdistiem. Tas gan arī dažreiz attiecas uz motocikliem - vadītāji ir pieraduši 'skatīties' uz automašīnām, un kaut ko mazāku atsakās 'pamanīt'. Nenāk par sliktu atcerēties, ka automašīnas nav vienīgie satiksmes dalībnieki :)

4) Izbraucot no namu pagalmiem, mēģiniet to darīt ļoti lēni un uzmanīgi. Atcerieties, ka pa ietvi var braukt velosipēdists, kurš baidās no mašīnām uz ielas. Pēc ASV statistikas, visizplatītākā mašīnu/velospipēda sadrusme ir brīdī, kad auto izbrauc no pagalma/blakusteritorijas. Ja vēl velosipēdists brauc pa pretējās puses trotuāru (tas Latvijā nav aizliegts), ir reālas iespējas saskrāpēt auto sānus un stundu gaidīt policiju, kas noteikti nav patīkami.

199761. viesis 28.aprīlis 2006 11:00
0 0 Atbildēt

"neiesaku braukt pa trotuaaru, jo ik pa laikam ir krustojumi, kurus oficiaali jaashkjeerso ar velo pie rokas, visaadas iebrauktuves, kas izliktas ar betona malinjaam, ko nevar paarvareet lielaa aatrumaa,"

___

Šī jau ir sieviešu/pensionāru/svētdienas braucēju problēma, jebkurš kārtīgs pedāļu minējs tādu šķērsli lielā ātrumā bez problēmām var pārvarēt pārlecot tam pāri. Par vārtrūmēm piekrītu vieZ'am, jābrauc pēc iespējas tuvāk ielai, lai paliek vairāk laika noreaģēt, ja nu kāds metās ārā no tās.

Redaktors 28.aprīlis 2006 11:02
0 0 Atbildēt

Šos 4 padomus atļāvos iekopēt rakstā, lai visi izlasītu.

199768. viesis 28.aprīlis 2006 11:21
0 0 Atbildēt

es arii panjeemu vienu velosipeedistu uz trotuara braucot aaraa no pagalma. nez kaa sanaak peec CSN, kursh ir vainiigs shajaa gadiijumaa? mums abiem paveicaas, ka vinja aatrums nebija liels.

199773. viesis 28.aprīlis 2006 11:34
0 0 Atbildēt

Vēl daži ieteikumi veolispēdistiem:

1. Ja nu Jūs braucat pa trotuāru un redzat, ka no vārtrūmes ārā brauc mašīna, tad nevajag palielināt ātrumu ar domu "es paspēšu", bet gan apstāties un palaist, jo šofera redzamība izbraucot no vārtrūmes ir stipri ierobežota.

2. Pirms izbraukt uz ielas ar skaļu saukli "Es arī esmu pilntiesīgs satiksmes dalībnieks", paņemt rokās un izlasīt CSN. Tur ir paskaidrots, ka velosipēdistiem ir ne tikai tiesības, bet arī PIENĀKUMI. Tas galvenokārt attiecas uz:

a) atstarotāju lietošanu;

b) pagriezienu un apstāšanās manevru parādīšanu;

c) der arī atcerēties, kā velosipēdistiem jāveic kreisais pagrieziens uz ceļiem ar 4 un vairā joslām.

Bet tā, lai Jums labi ripinās!!!

199774. viesis 28.aprīlis 2006 11:35
0 0 Atbildēt

vieZ [?] 28.04.2006 10:51:

"un liela svaiga gaisa daudzuma "

ha

ha

ha

199776. viesis 28.aprīlis 2006 11:35
0 0 Atbildēt

Tehniski ja tu brauci aara no pagalma un panjeemi kaadu uz kapota, tad tu esi vainiigs, un nav starpiibas par to vai tas bija lisapeedists, vaio kaajamgaajeejs. Vieniiga ja var i pieraadit ka ciskudrillis lidoja paari pa 20 km/h tad var meegjinaat vainu uzgruuts vinjam. :(

199778. viesis 28.aprīlis 2006 11:38
0 0 Atbildēt

Ar velosdipedu es parsvaraa izvelos braukt pa brauktuvem, jo kustiiba tur ir visorganizeetaakaa. Protams, nemu veeraa ielas platumu un kustiibas intensitaati. Trotuaru minusus ieprieks jau loti labi uzskaitiija, un kurs bus vainiigs, ja uz ietves manam velukam uzskries virsuu kaads siicis.

Piebilde autobrauceejiem ( ipasi daamaam); nemiet veeraa, velosipeeds prieks pilseetas satiksmes spej atiisit pieklaajiigu atrumu (30km/h var uzmiit sameeraa mieriigi), taapeec nelieniet virsuu uz galvenaa cela priekssaa velosipeedam ar domu, gan jau tas sabremzees.

199781. viesis 28.aprīlis 2006 11:40
0 0 Atbildēt

WALA [?] 28.04.2006 11:35

"lidoja paari pa 20 km/h tad var meegjinaat vainu uzgruuts vinjam"

vai tāds ātruma ierobežojums velosipēdistiem un kājāmgājiem ir kaut kādos noteikumos?

kurā vietā?

199805. viesis 28.aprīlis 2006 12:34
0 0 Atbildēt

ibio - atlikt!

Tas asfalts uz trotuāra ir tikpat kvalitatīvs vai nekvalitatīvs, kā biķernieku iela mežā! tā kā nevajag te ļa, ļa! Tikai pa to trotuāru nebrauc vāģi ar > 80 km/h... Nav svarīgi kurš vainīgs - svarīgi ka lisopēdists var vairs nekad neelpot...

199824. viesis 28.aprīlis 2006 13:59
0 0 Atbildēt

sheare! Tu nu gan esi idiots!

199828. viesis 28.aprīlis 2006 14:26
0 0 Atbildēt

kautkāda depresīvā un iebiedētā velosipēdista padomi. Neklausiet tiem. Loģiski ka velosipēdists ir tāds pats satiksmes dalībnieks un braukšana starp joslām ir vienīgais veids, kā tikt uz priekšu. Un Eiropā lien visi - motociklisti, rolleristi un velosipēdisti ka nemetas, un mašīnas iespēju robežās pabrauc malā, ļaujot tiem izbraukt starp joslām (vismaz pie manis briselē)

199837. viesis 28.aprīlis 2006 15:02
0 0 Atbildēt

Te nevienam neko neļauj. Ložņāšana starp joslām kā tas notiek Itālijā šeit neiet krastā. Te tas viss beidzas ar kraš un fizisku kontaktu, jo pie mums satiksmes dalībnieki necieš nevienu, un neskatās, nelaiž, nav toleranti utt...

Tāpēc labāk es, kad esmu uz velo - braucu pa trotuāru, kamēr tas iespējams, jo velosipēds zemmanīm mani neaizsargā tā, kā auto ap manīm...

199840. viesis 28.aprīlis 2006 15:06
0 0 Atbildēt

Būs man labs noskāņojums, palaidīšu, Būs ne tik labs - aizņemšu visu joslu. Lai lisapēdisti paši iemācās vākties.

199846. viesis 28.aprīlis 2006 15:59
0 0 Atbildēt

Pārsvarā es pārvietojos ar velosipēdu, bet tajos brīžos, kas sanāk braukt ar autiņu mani pārējie satiksmes dalībnieki kautkā vairāk nokaitina, ar velosipēdu cenšos braukt pa ielas braucamo daļu.

199857. viesis 28.aprīlis 2006 17:55
0 0 Atbildēt

Jā mašīnas no vārtu rūmēm ir vissļaunākās... Pietam daudz vainot arī viņas nevar, jo redzamība tur ir nekāda. Tāpēc iesaku braucot ārā no vārtu rūmes vispirms tikai babāzties - izbraukt ārā kādus 20cm un apstāties, lai laicīgi abās pusēs ejošie braucošie redz, kas tur notiek. Un tad tikai turpināt braukšanu ārā. Tiek kas bija tuvu pabrauks garām, tie kas bija tālāk sabremzēsies...

Un viena lieto ko velosipēdistiem patīd darīt, braucot pa ietvi - nolēkt no tās un turpināt pa braucamo daļu. Tas ir bīstami! Tāpēc labāk to nedarīt un ja darīt tad 3x pārliecinoties vai tiešām neviena mašīna netuvojas pa ielu, joslu!

Autovadītāji - atcerieties par spogulīšu lietošanu kāpjot ārā no mašīnām un neļaujiet arī saviem pasažieriem lēkt ārā kad vien iegribas. Atļaujiet to darīt kad esat paskatījušies un neviena minēja tuvumā nav!

199861. viesis 28.aprīlis 2006 18:49
0 0 Atbildēt

Tusim

Galvenais pats arī atceries, ka autovadītājam ir pienākumi un ne viens vien!

199928. viesis 30.aprīlis 2006 23:54
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu KKTK padomam:

Pirms durvju atvēršanas ir ļoti vēlams apskatīties, vai pa ielu kāds nebrauc - velosipēdistus spogulī var nepamanīt, jo tie ir šaurāki nekā mašīnas un brauc bez gaismām. Un uzmanīgi - velo var apbraukt autiņu pa abām pusēm, tāpēc arī jāuzmanās ir abās pusēs sēdošajiem!

199957. viesis 1.maijs 2006 14:25
0 0 Atbildēt

par izbrauksshanu no vaartiem- labaas rokas likums nestraadaa?

Redaktors 1.maijs 2006 14:59
0 0 Atbildēt

Nestrādā gan.

199959. viesis 1.maijs 2006 15:01
0 0 Atbildēt

Labas rokas likums darbojas tikai krustojumos. Vartrumes benzintanki utt. nav krustojumi.

127.0.0.1 212.93.97.206

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

199964. viesis 1.maijs 2006 17:49
0 0 Atbildēt

Bet kā ar lielveikalu stāvvietām? Autoskolā teica, ka tur labā roka strādā, bet, manuprāt, autostāvvietu par krustojumu nenosauksi:D

199965. viesis 1.maijs 2006 18:05
0 0 Atbildēt

stāvvietās attiecībā uz tās ceļiem labās rokas likums darbojas

199967. viesis 1.maijs 2006 18:47
0 0 Atbildēt

Tiesi ta. Braukajot pa stavvietu labas rokas likums darbojas.

127.0.0.1 212.93.97.206

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

199975. viesis 1.maijs 2006 21:22
0 0 Atbildēt

Ar velosipedistiem ir pilnīgs pezpriģels !

Nometņu iela (vienvirziena gabals) 90% velopedistu rulē pret spalvu.

199977. viesis 1.maijs 2006 21:33
0 0 Atbildēt

Gribu atgadinat mulka velosipedistiem, ka skersot ielu pa gajeju pareju braucot velosipedistam nav atlauts. Sods par so ir visai smags lidz pat navessodam.

127.0.0.1 212.93.97.206

Nokia6610I/1.0 (3.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

199978. viesis 1.maijs 2006 21:48
0 0 Atbildēt

a sviests ieteikt nebraukt pa brauktuvi. Paprovē raksta autors uzsēsties uz vellapēda un pabraukt pa ietvi, tad pa brauktuvi. Otrajā gadījumā iespējams 2x raitāk tikt uz priekšu, jo nav stulbiem iebraucamie ceļi, i trotuāru asfalta segums ir daudz nelīdzenāks.

199987. viesis 2.maijs 2006 9:07
0 0 Atbildēt

Noteikumos ir kautkas rakstīts par satiksmes kavēšanu braucot ar pārāk mazu ātrumu. Vai to nevar attiecināt arī uz velosipēdistiem ?

200033. viesis 2.maijs 2006 12:02
0 0 Atbildēt

padoms tiem, kam patiik 'pabaidiit' velobrauceejus un braukt garaam ljoti tuvu. Taa dariit nevajag. Ap auto radiitaas turbulences var paraut velobrauceeju cem ritenjiem.

200087. viesis 2.maijs 2006 16:12
0 0 Atbildēt

labaas rokas likums sheit ir mazliet nesaistiiti- trotuaari kaa likums ir dalja no celja un tiem kas brauc pa celju ir priekshroka attieciibaa pret tiem kas izbrauc no blakusteritorijas.

200205. viesis 4.maijs 2006 1:23
0 0 Atbildēt

jo vairak velosipedistu, jo humanaka pilsetas vide

200639. viesis 8.maijs 2006 23:20
0 0 Atbildēt

Man radaas jautaajums par to kas uzskataams par vainigu gadijumaa, kad auto staav ielas malaa, es vinju apbraucu pa labo pusi, bet kads atver labas puses durvis...

Vai vainiigs ir velosipeedists vai auto pasazjieris?

Vai pareizi shjados gadijumos apdziit pa kreiso pusi?

200945. viesis 11.maijs 2006 22:52
0 0 Atbildēt

Velosipēdistiem: GALVENAIS, LIETOJIET ĶIVERES!!!!!

207324. viesis 1.augusts 2006 21:29
0 0 Atbildēt

:|

:(

:*

8)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti