«Audi» prezentē sportisko konceptu «R-Zero» 4

 
26.jūnijs 2006 11:02

Straptautiskā dizaina skola Francijā uzprojektējusi Audi konceptmodeli R-Zеro. Neparastais auto tēls ierindo šo izstrādājumu super sporta auto klasē.



Inženieri gatavojas aprīkot auto ar 800 voltu elektrodzinēju ar augstas tehnoloģijas litija-jonu baterijām. Tomēr bateriju un dzinēja svars kopā veido aptuveni 1 285 kg, kas dzinējam nav maz. Par šādas ierīces jaudu un tehniskajiem raksturlielumiem pagaidām nekas nav zināms.

Izstrādātāji pagaidām nav paziņojuši šī tehnikas brīnuma ražošanas sākuma datumu. Iespējams, sērijveidā tas tā arī nekad netiks ražots. Bet uz šo brīdi koncepts Audi R-Zеro ir saistījis publikas interesi.
 
Visi komentāri
 
205044. viesis 26.jūnijs 2006 11:42
0 0 Atbildēt

Nākamās paaudzes Audi TT pirmais prototips?

205172. viesis 26.jūnijs 2006 13:21
0 0 Atbildēt

Ka norausies to špannungu pa nagiem, tad otreiz negribēsi! Interesants pavarotņiks!

205208. viesis 27.jūnijs 2006 1:14
0 0 Atbildēt

"bateriju un dzinēja svars kopā veido aptuveni 1 285 kg, kas dzinējam nav maz" - goda vārds, nav maz. Nu galīgi nav.

205211. viesis 27.jūnijs 2006 8:44
0 0 Atbildēt

vareeja jau zinjas "avotu" noraadiit. Izskataas, ka teksts nepilniigi iepeistots no shejienes - auto.utro.ru/gallery/2006/06/23/201210.shtml

Sheit par 3 grami vairaak tehniskaas informaacijas - www.leftlanenews.com/2006/06/22/de...-zero-concept/

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti