Rallijā «Kurzeme 2006» gaidāma principiāla cīņa

 
4.jūlijs 2006 14:08

Rallijā “Kurzeme 2006”, kurā izšķirsies “LMT un Siemens 2006. gada Latvijas atklātā čempionāta un kausa izcīņa autorallijā” piektā posma, kā arī “Baltic Rally Cup 2006” otrā posma ieskaites punktu liktenis, 7. un 8. jūlijā gaidāma ļoti spraiga un principiāla cīņa, jo pašlaik nevienā čempionāta un kausa izcīņas ieskaites grupā nav izteikta līdera.

Sevišķi sīva cīņa gaidāma N3 klasē un komandu ieskaitē, jo tajās pirmo un otro vietu īpašniekiem ir vienāds punktu skaits.

Komandu ieskaitē pēdējos divos rallijos “Latvijas Mobila Telefona rallija komanda” ir izdarījusi visu iespējamo, lai izvirzītos līderu pozīcijās. Tās kontā pašlaik ir 50 punkti, bet tieši tikpat punktu ir “Skandi Auto Rallija Komandai”. Šo komandu uzdevums šajā rallijā būs cīnīties ne tikai par individuāliem ieskaites punktiem, bet arī par komandām tik svarīgiem punktiem. Šajā cīņā nelielas priekšrocības ir “Latvijas Mobila Telefona rallija komandai”, jo tās sastāvā ir gan pilnpiedziņas, gan priekšpiedziņas automašīnas, kas var dot iespēju izcīnīt maksimālo iespējamo punktu skaitu – 22 punktus. Savukārt “Skandi Auto Rallija Komanda” ar savām pilnpiedziņas automašīnām labākajā gadījumā spēj izcīnīt tikai 19 punktus. Ļoti iespējams, ka komandu ieskaites līderiem šajā rallijā pietuvosies vietēja – “Liepājas Rallija Komanda 1”, kura pašlaik ieņem trešo vietu ar 33 punktiem.



N3 klasē cīņa būs vēl dramatiskāka, jo tajā ir nostabilizējies pirmais trijnieks, kuram ir ļoti līdzīgs punktu sadalījums – ekipāžai Andis Neikšāns / Edgars Utāns “LMT rallija komanda” ir 30 punkti, tieši tikpat ir liepājnieku ekipāžai Dans Leščs / Jānis Vīksna “Liepājas Rallija Komanda 1”. Nedaudz mazāk punktu – 27 – ir Arta Štrausa / Raimonda Tihonova ekipāžai no “Apvienotās rallija komandas”. Šajā rallijā nelielas priekšrocības būs Danam Leščam, jo dzimtās āres tomēr palīdz.

Šosezon par tipisku jautājumu ir kļuvis: “Kurš kuru? Vasaraudzis vai Vorobjovs?” Tas savu spēku nav zaudējis arī pirms rallija “Kurzeme 2006”, jo N4 klases punktu sadalījums vēl neizsaka verdiktu par to, kura no ekipāžām saņems čempiona titulu. Līderi ar 36 punktiem ir Ivars Vasaraudzis / Valdis Spredzis “Skandi Auto Rallija Komanda”, kuri kārtējo reizi startēs ar pirmo numuru, kas rallijā “Talsi 2006” traucēja, jo tai no trases bija “jātīra” slidenā grants. Savukārt rallijā “Cēsis 2006” pirmais starta numurs ļāva izvairīties no putekļu vāliem. Par sešiem punktiem mazāk ir “Falck Rally Team” ekipāžai Jānis Vorobjovs / Guntis Ervalds. Par savu veiksmi un sev ļoti svarīgiem punktiem noteikti cīnīsies arī Aldis Pīlēns / Jānis Beļakovs “AP Team”, kuriem iepriekšējie divi ralliji nav bijuši visai rezultatīvi, bet šā vai tā kontā ir 25 ieskaites punkti.

AR2000 ieskaites cīņā par rallija kausu ir nedaudz mierīgāka situācija – līderu trijnieks ir nedaudz izretojies – Arvim Vecvagaram / Aināram Kalniņam “RAMI R-evolution Racing” ir 33 punkti, brāļiem Egilam un Mārim Īlēm “SEB Unilizings Rallija komanda” ir 25 punkti, bet Artūram Priedniekam / Jānim Kirkovaldam ir 19 punkti.

Arī “A - Plus” ieskaites cīņā par rallija kausu situācija ir diezgan stabila – Raimonds Kisiels / Gatis Panavs “Skandi Auto Rallija Komanda” ir uzvarējuši trijos no četriem aizvadītajiem rallijiem un to kontā ir 33 punkti. Tik labi nav gājis igauņiem Slavam Popovam / Talis Perosti “Ekstrom Rally Team”, kuriem ir tikai 19 punkti. Krievijas rallija komandas “KRONUS” ekipāžai Staņislavs Travņikovs / Oļegs Kirilovs ir 14 punkti.

Bez jau pieminētajām cīņām, kas gaidāmas rallijā “Kurzeme 2006” nedrīkst aizmirst par trīs valstu dueli – kopš rallija atjaunošanas 1995. gadā pa trīs uzvarām ir izcīnījuši gan Latvijas, gan Igaunijas, gan Lietuvas sportisti. Spriežot pēc pašreizējā dalībnieku saraksta, latviešiem ir visas izredzes uzvaru paturēt sev, bet tajā pašā laikā par zemu nedrīkst vērtēt arī viesus no Lietuvas un Igaunijas. Par sīvākajiem konkurentiem uz uzvaru šajā rallijā no kaimiņvalstu sportistu pulka var minēt Jānu Molderu junioru / Urmas Rosimā, kuru veiksme būs ļoti atkarīga no sporta automašīnas ar kādu tie startēs, jo pašlaik tā vēl nav pieteikta. Vēl vieni pretendenti uz uzvaru ir Prīts Saluri / Inderks Leps, kuri šajā rallijā startēs ar savu jauno N4 klases Mitsubishi Lancer EVO IX.

Rallijam “Kurzeme 2006” starts tiks dots 7. jūlijā pulksten 18:00 pie tirdzniecības nama “Kurzeme”. Četrdesmit minūtes vēlāk tiks dots starts diviem parādes ātrumposmiem Liepājā pie Kalpaka tilta. Otrās rallija dienas agrs rīts rallija ekipāžas un skatītājus sagaidīs ar rallija “Kurzeme” leģendārajiem ātrumposmiem. Rallija finišs paredzēts pulksten 16:35 pie t/c “Rietumu centrs”.

• Trases apraksti – žurnālos “Rally.lv”, “EuroAuto” un avīzē “Latvijas Avīze”
• Jaunumi un rezultāti – www.autorally.lv un mobilajā versijā – wap.autorally.lv
• Rallija oficiālais radio – “Radio SWH”

Skatītāju kartes iespējams nopirkt t/c "Kurzeme" Info stendā. No 5. jūlijā arī rallija centrā Ledus hallē "Liepājas Metalurgs", un rallija laikā pie ātrumosmiem.

Biļešu cenas:
• Skatītāju kartes – Ls 3,00
• Biļetes uz pilsētas ātrumposmu – Ls 2,00
• Biļetes uz otrās dienas ātrumposmiem – Ls 1,00


 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti