Lasītājs: CP pakalpojumi vai «lāča» pakalpojumi? 38

 
4.jūlijs 2006 18:15

Otrdien braucu darba darīšanās uz Siguldas pusi. Ap 14.00 braucu ārā no Rīgas - uzreiz aiz viadukta ar Tallinas šoseju (A1 un A2 šķērsojums) stāv divi jaunie CP Volvo un "ķersta" zemos lidotājus.

Īsi pirms 17.00 braucu atpakaļ - skatos - joprojām stāv, bet tagad vēl šiem piebiedrojusies ātrā palīdzība un 2 samīcīti autiņi. Stāsts varētu būt tāds (precīzi nezinu, varbūt man arī nav taisnība) - otrajā joslā kādu ir cēluši nost, tas strauji bremzējis un aiz viņa braucošais viņam ietriecās aizmugurē. Rezultātā priekšā braucošajam VW Passat šķība aizmugure, aizmugurē braucošajam Opel Omega visa priekša lupatās, viss ceļš nokaisīts ar lauskām un izlijušu eļļu/tosolu.

Uzjautāju policistam - kas noticis? Atbilde - distanci neievēroja. Pēc likuma, protams, ka vainīgs tas, kas aizmugurē, bet kāds ir reālais negadījuma cēlonis? CP, protams, ka balti un pūkaini, bet es domāju, ka, ja viņi tur nestāvētu, tad tas negadījums nemaz nebūtu noticis.

Nu tas tā, viela pārdomām…

Batch, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
205721. viesis 4.jūlijs 2006 18:24
0 0 Atbildēt

Protams, nezinot re'alo situ'aciju ir gr'uti spriedel'et, bet vai tad taa nav, ka braucot pa shoseju distanci ievero retais? Jo distancei jaabuut saameerotai ar braukshanas aatrumu. Un es esmu noveerojis, ka tikai retais uz shosejas ieveero droshu distanci, parasti censhas liist tikpat tuvu kaa pilseetaa...

205726. viesis 4.jūlijs 2006 18:46
0 0 Atbildēt

No šī gadījuma mums būs šāda mācība - ja pārkāp ātrumu, tad ievēro distanci jo īpaši! Neesi gļēvs un esi gatavs uzņemties atbildību, ja CP apturēs un pamatoti vēlēsies sodīt! Par galīgiem mīzējiem uzskatu tos, kuri izmanto tā saucamos ,,sponsoru,, pakalpojumus un iesēžas cieši astē ar 120 km/h braucošiem automobiļiem.

205728. viesis 4.jūlijs 2006 18:53
0 0 Atbildēt

Es ar vienmeer tagad strauji bremzeeju pie sarknaa. Bet neviens nau ieskreejis aizmuguree, tik kulakus kratiijushi gan. Saaku taa dariit , jo musari vienreiz mani nostraafeeja , kad iebraucu pie zaljaa/dzeltenaa. Pats musars teica lai bremzeeju un lai skrien man pakaljaa, vismaz 10ls bardacokaa nebuus jaatstaaj.

205729. viesis 4.jūlijs 2006 18:54
0 0 Atbildēt

A kads vel lolo ceribas, ka CP ir domata prieks autovaditajiem?

205730. viesis 4.jūlijs 2006 18:58
0 0 Atbildēt

Vēlētos, lai ceļu policija mazāk veltītu laiku un pūles relatīvi drošā Rīgas - Sēnītes posma kontrolei, bet tā vietā pievērstos bīstamā Siguldas - Bērzukroga posma apsekošanai, kur valda visatļautība un daudzi brauc ar 110-120 km/h.

205731. viesis 4.jūlijs 2006 19:23
0 0 Atbildēt

Jā, jā - 110-120 ir nenormāls bezpredels! :)

205732. viesis 4.jūlijs 2006 19:28
0 0 Atbildēt

Tieši tā, pa Pleskaveni patstāvīgi braucu uz 110, un neviens sevi cienošs ments uz manu pusi pat paskatījies nav. Un cienījamais VW fans var iet pārbaudīt redzi, ja šajā posmā nevar saskatīt CP ekipāžas, kas ne tikai bieži vien izmīņā krūmus abās šosejas pusēs, bet arī braukā pa svaigi uzlieto asfaltu pirms Ieriķiem. Acīmredzot, kad noņems 70 zīmi, tad šīs ekipāžas izgaisīs.

205733. viesis 4.jūlijs 2006 20:00
0 0 Atbildēt

manuprāt nevis pret gejiem ir jācīnās, bet pret mentiem, kas sēž krūmos tādās vietās, kur nejēgas ir aizmirsuši uzlikt pareizās zīmes...

bet nu mūsu nabagvalstiņā visiem ir svarīgān izbīdīt savu nejēdzīgo biznesa projektu valsts/pašvaldības līmenī, kā iedomāties, ka nespēj policija nevienā valstī izdzīvot kā bezpeļņas organizācija, ķipa ko nopelna, to arī algās izmaksā....

a pie mums no vienas puses sēž "gudrās galvas" kas sastutē bezjēdzīgas zīmes, bet no otras puses menti "dara savu darbu"

205737. viesis 4.jūlijs 2006 20:58
0 0 Atbildēt

Uzjautāju policistam - kas noticis?

Skjiet ka atpakalj braucot pareizaak buustu:"Uzbļāvu policistam - kas noticis?"

Paari visam joslaam un seetinjai ;)

205740. viesis 4.jūlijs 2006 21:24
0 0 Atbildēt

Ja tiešām notika tā kā tiek pieņemts šajā rakstā (tb pieļaujot iespēju ka tas tā tomēr nenotika, pieņemot aprakstīto kā modelētu iespējamo situāciju) tad vajadzēja nobraukt policistu un pēc tam apstāties. Ceļu policists - nav tāda satiksmes dalībnieka noteikumos. Ir gājējs, kam šis indivīds visvairāk atbilst. Pirmkārt gājējs ir atradies tam neparedzētā vietā - uz ceļa braucamās daļas. Otrkārt viņš uz braucamās daļas ir izgājis/izskrējis/izlecis pēkšņi. Tātad autovadītājs nevarēja gājēju pamanīt ātrāk un neapdraudot satiksmi samazināt ātrumu vai izvairīties no sadursmes. Šādā situācijā vainīgs ir gājējs, kurš nelaimīgu apstākļu sakritības dēļ gadījās CP formā...

P.S. - Starpcitu uz Ulmaņa gatves manuprāt pagāšgad vienu policistu sabrauca kad šis izlecis uz ceļa otrajā joslā vienu "makšķerēt". Kā tur tam "vainīgajam" autovadītājam beidzās lieta? Kāds var pakomentēt?

205742. viesis 4.jūlijs 2006 21:31
0 0 Atbildēt

Atradu rakstu (Delfos gan, varbūt Redaktors pameklēs arī savos arhīvos) - www.delfi.lv/news/national...hp?id=11795903

205743. viesis 4.jūlijs 2006 21:33
0 0 Atbildēt

Nu bet distance ir jāievēro vienmēr. Ciest nevaru tos, kas iesēžas astē un omega par to samaksāja. Un ko tad darīt CP, otrajā joslā lidojošos tirliņus nestādināt?

205744. viesis 4.jūlijs 2006 21:54
0 0 Atbildēt

viss normāli, nav ko tirināties 2m no priekšā braucošā aizmugures.

205746. viesis 4.jūlijs 2006 22:00
0 0 Atbildēt

viss pareizi ! arii lidot jaamaak. ja lido - paredzi un apzinies sekas. CP te galiigi nav pie vainas.

205751. viesis 4.jūlijs 2006 22:21
0 0 Atbildēt

Graberis [?] 04.07.2006 19:28

Tieši tā, pa Pleskaveni patstāvīgi braucu uz 110, un neviens sevi cienošs ments uz manu pusi pat paskatījies nav. Un cienījamais VW fans var iet pārbaudīt redzi, ja šajā posmā nevar saskatīt CP ekipāžas, kas ne tikai bieži vien izmīņā krūmus abās šosejas pusēs, bet arī braukā pa svaigi uzlieto asfaltu pirms Ieriķiem. Acīmredzot, kad noņems 70 zīmi, tad šīs ekipāžas izgaisīs.

Žēl, bet es, sešu gadu laikā vairāk kā simt reizes braucot caur Ieriķiem, neesmu pamanījis tur darbojošos Ceļu policijas ekipāžu. Un tas, ka Tu, Graberi, brauc tur uz 110 km/h, nav

labi.

Man arī nepatīk, ka daudzi apšauba izlikto ceļa zīmju lietderību. Pie Ieriķiem un Vaives ir tikko remontēti ceļa posmi, varbūt tur ir citādāks asfalta sastāvs vēl pagaidām, un tamdēļ ātrumu vajag ierobežot. Bet visādiem Subaru vadītājiem jau tas pofig - svētdien ap plkt. 18 pie Vaives vietā, kur ir 70 km/h ierobežojums un es braucu ar 75 km/h, mani apdzina gan Forester, gan Legacy...

205752. viesis 4.jūlijs 2006 22:23
0 0 Atbildēt

Es jau tik teoretizēju... ;

A visā visumā tā jau nu arī ir. Arī astē sēdēt ir jāmāk un ir jāmāk skatīties arī kas priekšā uz ceļa notiek. Nešaubos ka tur varēja pamanīt kautko aizdomīgu...

P.S. - Bet par to pagājušā gada sabraukto policistu gan gribētos uzzināt finālu.

205755. viesis 4.jūlijs 2006 22:36
0 0 Atbildēt

es ar sestdien gandrīz iemaucu pakaļā vienam, jo šo ments stādināja, labi, ka cilvēks skatijās atpakaļgaitas spogulī, to točn būtu iemīcījis pakaļu vai arī būtu rāvis pa sadalošo

205757. viesis 4.jūlijs 2006 22:45
0 0 Atbildēt

to: VWfans

Kur tadi botanikji rodas!? Vienkarsi 'no comments' - guli grosi vien ari garaja pidzama, ar sexu nodarbojies tikai vairosanas nolukos uttt, pec auto spriezot ta ari ir - totals sausinsh!

P.S. Par temu: Kads vel doma, ka musori ir domati prieks sabiedribas... attopieties!

205758. viesis 4.jūlijs 2006 23:06
0 0 Atbildēt

Trumuls

Ņifiga - mana mašīna bija labākais, ko varēja dabūt par 10 tūkstošiem latu ar noteikumu, ka gribēju jaunu auto ar dīzeļmotoru un kondicionieri.

205761. viesis 4.jūlijs 2006 23:49
0 0 Atbildēt

a ko, tam mentam bij rokas jānoplāta, lai jau lido?

ja lido, tad arī filtrē līdzikas notiek

205772. viesis 5.jūlijs 2006 8:51
0 0 Atbildēt

2 Bils: tieši tā - pajautāju - aizbraucu līdz berģiem, tur apbgriezos un aizbraucu līdz notikumu vieta - zināmā mērā arī darba pienākums - kontrolēt kas notiek uz ceļiem - bija jāapskatās vai nav izlijis tosols/eļļa, vai nav bojāts ceļa aprīkojums.

2 pērējie gudrie: kā jau teicu - protams ka var bakstīt ar pirkstu noteikumos un teikt ka neievēroja distanci utt. Protams, tā arī ir. Bet ja parokās dziļāk - CP ir priekš tam, lai uzlabotu satiksmes drošību. Un šajā gadījumā ir tieši pretēji - ja CP nebūtu tur bijuši tad tie lidotāji uz saviem 117 km/h arī brauktu un nebūtu nekādi negadījumi.

205778. viesis 5.jūlijs 2006 9:20
0 0 Atbildēt

bija taada tautas paruna...

citam acii skabargu pamaniis, bet savaa pat baljkji neredz.

Nevajag vainot mentus par to, ka vinju deelj kaads nav ieveerojis distanci. Distance ir jaaieveero jebkuraa gadiijuma... kaut vai menti pa visu "Baltijas celju" buutu sadevushies rokaas un tureetu visus peec kaartas un n-reizes peec kaartas.

205780. viesis 5.jūlijs 2006 9:21
0 0 Atbildēt

Bāc nu kāda starpība, policists uz ceļa, bērns, vai stirna izskrien, vai vienkārši kāds sūds atstāts uz ceļa - sekas būtu vienādas, distanci vajag mācīties ievērot, un konkrētais negadījums ir tikai cilvēku stulbuma dēļ... nav ko braukt ar 5m distanci uz 120 km/h... Droša distance ir visamz 3 sekundes, kas pie 90 - 120 km/h ir 75 - 100 m 90% mūsu autovadītāji nespēj iebraukt šajā vienkāršajā likumā...

205783. viesis 5.jūlijs 2006 9:29
0 0 Atbildēt

Graberis:

ierikjos zime 70 jau sen vairs nava...

VWFans: es katru nedeljas nogali no Siguldas lidz cesim ritigi atvelku 140 un vairaak. Mentu tur nav nekad bijushi un nebuus.

205784. viesis 5.jūlijs 2006 9:32
0 0 Atbildēt

Uz tās pašas šosejas bija līdzīga situācija: visi brauca pa 1 joslu normālā ātrumā ap 110, kad kāds (markai nav nozīmes) izleca otrajā lai apdzītu, kad pēkšņi izrādījās priekšā menti, kuri viņu nostopēja, bet prikols, ka vēl ātrāk par viņu sabremzēja pirmajā rindā braucošais, kas man bija pārsteigums, protams tur nenotika avārija, bet stāsts varbūt ir līdzīgs: tas opelis redzot, ka priekšā šim bremzē ieleca otrajā joslā, kurā braucošo jau bija nočekojis ments, un kurš bremzēja straujāk, līdz ar to pat ja biji pirms tam ievērojis distanci, tā pazūd sekundes laikā un ielkt kādam pakāļā vispār nav problēmu, bet lai vai kā sabiedrība vēl joprojām nenormāli baidās no policistiem, un nedod dievs kāds redzēs ka tu brauc ar max. Atļauto ātrumu uzreiz noštopēs...

205788. viesis 5.jūlijs 2006 9:58
0 0 Atbildēt

Nu es ar vakar viņus tur redzēju - manā acu priekšā arī vienu 3-o BMW no otrās joslas izcēla. Man bija jāgriežas uz Tallinu, tāpēc šāds CP manevrs netraucēja. Vairāk gan traucēja auto, kas bija apturēts cilpā, kas ved augšā uz tilta...

205793. viesis 5.jūlijs 2006 10:20
0 0 Atbildēt

Zini, pilnīgi iespējams, ka Tev ir taisnība. Arī man ir gadījies, kad mani policisti izceļ no kreisās malējās joslas - lai paklausītu viņu komandai ir nācies būt tuvu Šumaheram - tas lai neizraisītu nepatikšanas un piestātu malā daudz maz ciešamā attālumā no CP. Kāds mans kolēģis juz Jelgavas šosejas reiz intensīvas satiksmes laikā , pēc nesekmīga mēģinājuma piestāt, aizbrauca tik tālāk. Policisti viņu panāca pēc kautkādiem kilometriem, traki sabaidīja ar savu megafonu un gaismām, vēlāk izrāva no mašīnas un nolika uz haubes guļus un platām kājām - murgs kautkāds. Daži policisti točna ar galvu nedraudzējas!

205801. viesis 5.jūlijs 2006 10:42
0 0 Atbildēt

Ir tāds termins kā Avārijas situācijas radīšana - po vai to rada bērns, stirna vai CP. Atšķirība ir tajā, ka CP to bieži vien dara apzināti - tb apzināti veic darbības, kas (neapzināti, jo prāts pa īsu padomāt) rada avārijas situācijas.

205803. viesis 5.jūlijs 2006 10:47
0 0 Atbildēt

Vakar braucu turpat garām....un redzēju šos jaunos policijas auto un policistus, kas stādināja automašīnas vietā kur atdalās josla augšā uz Tallinu...un protams rodas jautājums, vai policija tādā veidā paši neizraisa avārijas situācijas un vai viņi paši bez bākugunīm drīkst pārkāpt ceļu satiksmes noteikumus, atrodoties uz "svītrotās saliņas"

205806. viesis 5.jūlijs 2006 10:50
0 0 Atbildēt

Vienkārši ir tā ka reitais ceļu policists ir cienīgs sava ieņemamā amata, un atstāj vadītājā respektu....bet runājot par pārējiem....tas ir tikai laika jautājums, cik ilgi viņi atradīsies savā ieņemamajā amatā.

205807. viesis 5.jūlijs 2006 10:52
0 0 Atbildēt

NU aciimredzot arii tas kuru CP staadinaaja nebija nekaads sevishkji spraatigais - nah ir strauji jaabremzee ja Cp tevi staadina ?!?!? Taa nav biistama situaacija uz celja ka ir jaamet pa meemajiem - panjem mieriigi nobremzee - apsties veel vai kaads idiots kas distanci nieveero vai arii aizskatiijies uz CP zhilbinoshajaam formaam neieliek pakaljaa un miers. Protams turpinaat celju gan nedriikst i rjaapstaajas kaut vai peec 1 km, bet jaapstaajas. CP ja vaarees pienaaks pie tevis ja nee piebrauks ar auto. Un protams ka ja tu turpinaasi celju pat nemeegjinot apstaaties ka vinji tevi peec tam noliks uz haubes un mosh arii bietee iedos ( taa nereti dazjiem esot gadiijies).

205850. viesis 5.jūlijs 2006 13:48
0 0 Atbildēt

Ta notiek ka grib kaadu pa sponsoru, nav ko sedeet astee.

205868. viesis 5.jūlijs 2006 15:48
0 0 Atbildēt

Visam tam ir vienkaars risinaajums - videoierakts ar aatruma fikseessanu un veestule pa pastu. Protams man taa doma passam nepatiik, jo kaa, lai pabrauc no Riigas lidz Saulkrastiem uz atlautajiem 90 Km/h

205890. viesis 5.jūlijs 2006 21:33
0 0 Atbildēt

drosa distance mainas no atruma. vajag izveleties statisku objektu cela mala - piem, elektribas stabu - ja starp prieksa braucosa pabrauksanu tam garam un savu vari lenam un skaidri skala balsi pateikt: "divdesmit viens un divdesmit divi", tad distance ir ok.

205905. viesis 6.jūlijs 2006 9:17
0 0 Atbildēt

WALA lietu runā.

206012. viesis 7.jūlijs 2006 15:48
0 0 Atbildēt

Ja pats neredzēji kā notika, tad kāpēc TU izvirzi tieši šādu versiju?

206028. viesis 7.jūlijs 2006 23:12
0 0 Atbildēt

nu un blje, ko tad tagad darīt, jāapstādina tak ir, policija dara savu darbu, viņi nav vainīgi, ka uz ceļa ir luņi, kas nejēdz braukt..

209316. viesis 20.augusts 2006 23:02
0 0 Atbildēt

reālais negadījuma cēlonis ir distances neievērošana, cirvja kungs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti