Atjauno satiksmi pa Vienības gatves braucamo daļu 7

 
27.jūlijs 2006 10:19

No vakardienas, 26. jūlija, atjaunota satiksme pa Vienības gatves ielas braucamo daļu posmā no K.Ulmaņa gatves līdz Ģimnastikas ielai. Šobrīd Vienības gatves rekonstruējamā posmā ir jau pabeigti visi remontdarbi ielas brauktuvē.

 Darbi turpnāsies tikai brauktuves malās, kur tiks izbūvētas vietējās nozīmes joslas un sakārtotas ielas zaļās zonas.

Tāpēc līdz pilnīgai rekonstrukcijas pabeigšanai šajā Vienības gatves posmā tiek saglabāts pieļaujamā braukšanas ātruma ierobežojums 30 km/h.

„Man ir prieks, ka Vienības gatves rekonstrukcija norit raitāk nekā sākotnēji bija plānots, un jau šobrīd varam secināt, ka būs sasniegts mūsu mērķis atjaunot satiksmi pilnībā šajā Vienības gatves posmā līdz septembra sākumam, kad sākas jaunā skolas sezona un lielākā daļa iedzīvotāju atgriežas no atvaļinājumiem,” saka Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Jānis Birks.

„Jau šobrīd lielākā daļa satiksmes ierobežojumu tiek atcelti, un autovadītāji varēs droši braukt pa tiem maršrutiem, kurus izmantoja līdz rekonstrukcijas sākumam. Turpmākajā remontdarbu laikā varētu būt tikai nelieli, īslaicīgi satiksmes ierobežojumi, kas saistīti ar remontdarbu turpinājumu brauktuves malās,” saka Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora vietnieks Edgars Strods.

Vienības gatves brauktuvē ir izbūvētas pazemes komunikācijas, ir pilnībā pārbūvēta visa ielas pamatne, izbūvēta lietus ūdens kanalizācijas sistēma, paplašināta ielas brauktuve, uzklāts jauns asfaltbetona segums.

Pilnībā objektu ir plānots pabeigt augusta beigās.

Saskaņā ar rekonstrukcijas projektu Vienības gatves sašaurinātais posms no Ģimnastikas ielas līdz K.Ulmaņa gatvei ir padarīts platāks, izbūvēta pagrieziena josla pie krustojuma ar K.Ulmaņa gatvi, ierīkota jauna lietus ūdens kanalizācijas sistēma. Tāpat tiks pārveidots arī paralēlais pievadceļš, lai tas vairs netiktu izmantots kā alternatīvais ātrumposms, izbraukājot zālājus. Tiks izveidota norobežota vietējā josla piekļūšanai pie ēkām. Virzienā uz centru līdzšinējā sabiedriskā transporta pieturvieta „Ģimnastikas iela” tiks izveidota pieturvietas kabatā, savukārt virzienā no centra pieturvieta „Ģimnastikas iela” tiks pārcelta uz priekšu aiz Atgāzenes ielas. Luksofori ir uzstādīti uz arkas pār Ulmaņa gatvi, kā rezultātā luksofora signāli ir daudz pārskatāmāki. Tāpat ir nomainīts trolejbusu kontakttīkls.
 
Visi komentāri
 
207034. viesis 27.jūlijs 2006 13:57
0 0 Atbildēt

Bet vajadzēja taču noorganizēt luksoforā papildsekciju, lai no Ulmaņa gatves varētu nogriezties pa kreisi uz Vienības gatvi, tagad ttāpat 200m pirms krusta jābraus 20 min., kamēr var nogriezties, jo manevru var veikt 2 -3 auto.

207068. viesis 27.jūlijs 2006 18:59
0 0 Atbildēt

tas gan, bet var jau to vietu apbraukt, tacu vislabaak butu luksofors ar mainiigu darbibu atkariba no satiksmes intensitates...

207105. viesis 28.jūlijs 2006 11:03
0 0 Atbildēt

Vajadzeeja triis liimenjos taisiit

1 liimenis braucot taisni 2 liimenis braucot pa kreisi 3 liimenis maksas prieksh vip tb juurmalniekiem

207107. viesis 28.jūlijs 2006 11:06
0 0 Atbildēt

1) papildsekcijas braucot par Ulmaņa gatvi pagriezienam uz kreisi uz Vienības gatvi vēl aizvien nav un izskatās ka nebūs :( Ziepniekkalna iedzīvotāji un Jelgavnieki turpinās riskējot ar dzīvību lavierēt pie dzeltenās uns arkanās gaismas starp no Jūrmalas puses zemi lidojošiem bembjiem, kuri turpinās krustojumu šķērsot pie sarkabās gaismas.

2) braucot no Jelgavas puses šķērsojot krustojumu ar Ģimnastikas ielu pēc tam rodas sajukums un "līšana" notiek vienalga, jo paplatinātais "gals" pagriezienam pa labi uz salu tiltu ir tikai kādām 5-7 mašīnām, bet josla pagriezienam pa kreisi - taisna un gara no pašas ģimnastikas ielas. Tie kas brauc taisni vispār nezin kur likties, ta ne īsti pa vienu ta ne īsti pa otru joslu. Vai kada resnpakaļa papētīja satiskmes intensitāti šajā krustojumā virzienā no Jelgavas - cik procentiāli mašīnas taisa kreiso pagriezienu, un cik labo un taisni. Pēc novērojumiem izskatās 20% pa kreisi/30%-40% taisni/40-50% pa labi. Tad kāda mārutka pēc virzienam taisni un pa labi posmā no ģimnastikas ielas ir 1 josla?

Par nozagto bruģi namz nerunāšu.

Kārtējā haltūra.

207156. viesis 28.jūlijs 2006 21:57
0 0 Atbildēt

Varētu atļaut braukt pa labi no Vienības gatves uz centru no labās un vidējās joslas?

207160. viesis 29.jūlijs 2006 8:12
0 0 Atbildēt

To 207156. viesis

A ne man par to galva jālauza, es tikai uzrakstīju kas ir sanācis. Viņi tak braukā "pieredzes apmaiņās" nu vot lai domā.

208906. viesis 16.augusts 2006 9:31
0 0 Atbildēt

no sākuma liekās ka griežoties no Vienības gatves pa labi uz Ulmaņa tur tās abas joslas var griezt pa labi, bet nē - izrādās kādam grūti bija to bultiņu piezīmēt (pats nekad tur negriežu, jo man vajag pa kreisi, bet vienmēr noskatos uz tiem nelaimīgajiem korķos sēdētājiem)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti