Divi Opel kabrioleti-kupejas ar cieto jumtu 4

 
28.jūlijs 2006 8:44

Pēdējos gados pieaug kabrioletu-kupeju popularitāte un pilnvarotais Opel un Chevrolet pārstāvis Latvijā SIA “Hansa Auto” savā Brīvības gatves salonā, iepazīstina ar diviem šādiem modeļiem - Opel Astra TwinTop un Opel Tigra TwinTop.

Abas automašīnas, paceļot saliekamo, cieto jumtu, kļūst par normālu, jebkuros laikapstākļos lietojamu kupeju, bet atkal vēloties izbaudīt emocijas, ko sniedz braukšana kabrioletā, būs nepieciešamas vien dažas sekundes jumta automātiskai nolaišanai, turklāt Opel Astra TwinTop to var izdarīt arī braukšanas laikā.

Funkcionāls auto jebkuriem laikapstākļiem

Braucot ar atvērtu jumtu, saaukstēšanās nedraud pat drēgnā pavasarī un vēlā rudenī, kad termometra stabiņš rāda vien kādus desmit grādus, jo šīm kabriokupejām ir ļoti spēcīga apsilde. Ziemas mēnešos Opel joprojām var būt Jūsu ikdienas sabiedrotais, jo cietais jumts to padara, ne tikai stilīgu, bet arī funkcionālu jebkuros laika apstākļos, kas saskan ar dizaineru izvirzītajām prioritātēm – pievilcīgs mašīnas dizains un augsts funkcionālās kvalitātes līmenis.



Zinātājs spēs saskatīt Astra TwinTop kabrioleta līdzības ar sportisko trīs durvju hečbeku Opel Astra GTC, no kura aizgūta priekšdaļa, platās durvis un jumta līnija. Klāt nākusī aizmugurējā daļa, padara automašīnu par 23 centimetriem garāku kā hečbeku, kuram ir tāda paša riteņu bāze (2614 mm). Astra TwinTop, tāpat kā Tigra, var lepoties ar gudru jumta risinājumu, kur atsevišķas jumta sekcijas ir mazākas nekā parastajās konstrukcijās, tādēļ bagāžniekā tās aizņem mazāk vietas, atstājot vairāk telpas bagāžai: 440 litrus, kad jumts ir uzlikts, un 205 litrus, kad tas ir savāzts.

Jaunās Opel Astra TwinTop ar jaudu līdz pat 200 zirgspēkiem spēj attīstīt 100 kilometru ātrumu stundā nepilnās deviņās sekundēs. Astra TwinTop aprīkota ar piecu vai sešu pakāpju manuālo ātrumkārbu ir pieejama ar trīs dažādiem benzīna motoriem – 1.6, 1.8 un 2.0 litru, kā arī ar 1.9 dīzeļdzinēju. Jauktā braukšanas ciklā (pilsētā un ārpus tās) rezultāti uzrāda patēriņu ap 7.0 litriem degvielas uz 100 kilometriem, kas ir ļoti labs rādītājs šādai automašīnai.

Opel kabrioleti pārspēj savus tuvākos konkurentus

Ar Opel Tigra TwinTop Latvijas pircēji jau ir pazīstami. Šīs dizainiski ļoti pievilcīgās, divvietīgās automašīnas cena ir par pāris tūkstošiem zemāka kā Astra TwinTop kabriokupejai un, pateicoties zemajai bāzes cenai degvielas patēriņam - tā ir vadībā starp kabrioletiem.



Arī Astra TwinTop ir savas cenas vērta automašīna, turklāt tās populārākās versijas - ar motora jaudu no 100 līdz 150 ZS - maksā par 3000 eiro lētāk nekā tuvākie sāncenši. Tās cena oficiālā Opel dīlera SIA “Hansa Auto” salonā ir no 14 970 latiem.

Trešais kabriolets gaidāms nākamā gada sākumā

Nenoliedzami kabrioletu mode ienākusi arī Latvijā un to ielās kļūst aizvien vairāk. „Opel ir divi galvenie modeļi - Tigra TwinTop un Astra TwinTop. Nedaudz jāpaciešas līdz varēsim pircējiem piedāvāt arī trešo – sporta kabrioletu Opel GT, kas lieliski papildinās Opel piedāvāto kabrioletu klāstu. Šis modelis tirdzniecībā varētu parādīties tikai 2007. gada pavasarī, bet pircēju interesi izraisījis jau tagad, jo elegantais Opel GT atgādina tā 1968. gada veiksmīgo priekšgājēju ar tādu pašu nosaukumu” informē SIA “Hansa Auto” salona vadītājs Vitolds Kaupass.

SIA “Hansa Auto” no 2000. gada marta ir autorizētais OPEL dīleris Latvijā, bet kolektīvam ir liela pieredze OPEL apkalpošanā un tirdzniecībā jau kopš 1992.gada. Salīdzinot ar 2004. gadu, pērn pārdoto automašīnu skaists ir pieaudzis par 75 procentiem un kopumā aizvadītajā gadā pārdotas 348 OPEL markas automašīnas. Šogad SIA “Hansa Auto” turpinās nostiprināt savu pozīciju Latvijas auto tirgū, piedāvājot pircējiem vairākus jaunus Opel modeļus.

I n g a T r a l l a
Sabiedrisko attiecību un
mārketinga speciāliste

 
Visi komentāri
 
207104. viesis 28.jūlijs 2006 10:52
0 0 Atbildēt

Tas pedejais kaut kaa baigi lidziigs vienam pezho, kursh jau labi pasen iznaacis...

207144. viesis 28.jūlijs 2006 15:29
0 0 Atbildēt

Man vispaar besii opelji, bet shitaa astra smuka.

207161. viesis 29.jūlijs 2006 8:26
0 0 Atbildēt

Kas tas par jaunu terminu - zema bazes cena degvielas paterinam?

207173. viesis 29.jūlijs 2006 23:50
0 0 Atbildēt

Yay, smuki vauxhalli!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti