LMT rallija komanda startēs Viru rallijā Igaunijā

 
28.jūlijs 2006 0:00

Šajā nedēļas nogalē Igaunijā, Viru apkārtnē, notiks sacensības „Louna Eesti Ralli”. Starp 120 dalībniekiem ir arī divas „Latvijas Mobilā telefona rallija komandas” ekipāžas – Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons un Andis Neikšāns/Edgars Utāns.

Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons trasē dosies ar 21. starta numuru uz sava Mitsubishi Lancer Evo 9 sāniem. Šajā sacensībā ekipāža gan necer uz cīņu par uzvaru, jo viltīgajos Dienvidigaunijas ceļos vasarā Māris Neikšāns pēdējoreiz ir braucis 2003. gadā vēl ar „Lada Samara” automobili. „Mūsu galvenais uzdevums būs pārbaudīt jaunu aktīvā diferenciāļa vadības bloku. Protams, centīsimies neatpalikt no vadošajiem Baltijas rallistiem, tomēr apzināmies, ka viņiem pieredze Igaunijas trasēs ir daudz lielāka,” stāsta Māris Neikšāns. „Protams, nedrīkstam arī aizmirst par Baltijas kausa izcīņas kopvērtējumu, kurā patlaban ieņemam otro vietu. Katrā ziņā sacensības Viru apkārtnē noteikti būs ļoti interesantas!”



Jāatzīmē, ka N4 klasē uz Dienvidigaunijas ralliju sabraucis viss Baltijas rallija zieds – igauņi Martins Rauams, Andruss Laurs, Prīt Saluri un Rainers Auss; lietuvieši Vitauts Šveds un Vilius Rožuks; latvieši Māris Neikšāns un Aivis Egle. Pietrūkst vienīgi Ivara Vasaraudža un Jāņa Vorobjova.

Anda Neikšāna/Edgara Utāna duets (Renault Clio, 40. starta numurs) dodas uz Viru kā uz pēdējo treniņnometni pirms pasaules autorallija čempionāta posma Neste Oil Rally Finland, kurš risināsies no 17. līdz 20. augustam. „Viru ceļi ir ļoti ātri un viltīgi – tādi paši kā pasaules čempionāta posmā Somijā,” stāsta Andis Neikšāns. „Šis noteikti būs labs treniņš pirms šīs sezonas nozīmīgākā starta. Negribu prognozēt, par kuru vietu varētu cīnīties, jo Dienvidigaunijā vasarā braucis neesmu. Konkurentiem noteikti pieredze šeit ir lielāka.”

Arī N3 klasē, kurā startē Andis Neikšāns, gaidāma sīva konkurence. Par favorītiem noteikti jāuzskata igauņi Egons Kaurs, Aigars Pērss un Prīts Ollino, tomēr viņiem sīvu pretestību sola izrādīt vairāki vadošie Latvijas sportisti – Andis Neikšāns, Dans Leščs un Kaspars Šimkus. Būs interesanti salīdzināt, ko ātrākie N3 klases braucēji spēs izdarīt pret jaudīgajām un ātrajām Super 1600 mašīnām, ar kurām brauks igauņi Urmo Āva un Jāns Molders, kā arī zimbabvietis Konrāds Rautenbahs.

Kopumā „Louna Eesti Ralli” startēs 120 ekipāžas no Igaunijas, Krievijas, Latvijas, Lietuvas, Somijas un Zimbabves. Rallijs sāksies ar trim ātrumposmiem piektdien un turpināsies ar septiņiem „dopiem” sestdien. Bez brāļiem Neikšāniem Latviju pārstāvēs arī Aivja Egles, Andra Baumaņa, Dana Lešča, Kaspara Šimkus, Normunda Verbeļa, Normunda Dobuma un Ulda Apsīša ekipāžas.

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas”
preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Sodīts bargi - Par traģiskas avārijas izraisīšanu bijušajam "Radio SWH" radošajam direktoram Rukeram piespriež septiņus gadus cietumā 43

Par traģiska ceļu satiksmes negadījuma izraisīšanu, reibumā bēgot no policijas, bijušajam " Radio SWH" radošajam direktoram Ilgvaram Rukeram piespriesti septiņi gadi cietumā, noskaidroja aģentūra LETA. Lasīt vairāk

 

Kas notiek elektroauto tirgū?

Elektrisko automašīnu pārdošanas rādītāji pēdējo desmit gadu laikā ir piedzīvojuši strauju pieaugumu, pat neskatoties uz to, ka inflācijas dēļ ir būtiski pieaugušas litija jonu akumulatoru pakešu izmaksas, kas ir paaugstinājušas arī pašu transportlīdzekļu cenu. Globālās tendences liecina, ka dabai draudzīgās automašīnas savu popularitāti tikai nostiprina. Lasīt vairāk

 

Par traģiskas avārijas izraisīšanu alkohola reibumā plāno sodu 6400 -3 100 000 eiro apmērā 11

Par traģiskas avārijas izraisīšanu alkohola reibumā nākotnē līdzās pamatsodam plānots obligāti noteikt arī nauda sodu, un tā amplitūda varētu būt no 6200 eiro līdz pat 3,1 miljonam eiro. Lasīt vairāk

 

Kāpēc kaislīgākie CUPRA fani vēl nealkst pēc elektrības ? (+VIDEO) 5

Kāpēc jaudas vienmēr par maz, to vaicājām CUPRA Tribe spilgtākajiem aktīvistiem, kuri mierpilnu zirgspēku vietā meklē vēl vairāk jaudas un vēl vairāk kaisles. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti