Aizliedz kreisos pagriezienus Lāčplēša ielā 30

 
28.jūlijs 2006 9:11

Lai paaugstinātu gājēju drošību un uzlabotu satiksmes plūsmu virzienā no centra uz Salu tiltu, kā arī nobraucot no Salu tilta centra virzienā, transportlīdzekļiem no vakardienas aizliegts veikt kreiso pagriezienu no Lāčplēša ielas uz Spīdolas ielu, braucot virzienā uz Salu tiltu, un no Lāčplēša ielas uz Abrenes ielu, braucot virzienā no Salu tilta.

„Līdz šim kreiso pagriezienu manevri šajās vietās apdraudēja gan satiksmes drošību, gan ievērojami kavēja satiksmes plūsmu uzbraucot un nobraucot no Salu tilta. Tuvojoties kreiso pagriezienu gaidošajiem transportlīdzekļiem, pārējie transportlīdzekļi strauji bramzēja, kā rezultātā veidojās potenciālas avārijas situācijas. Turklāt transportlīdzekļi nevarēja apbraukt stāvošās automašīnas, lai turpinātu ceļu.

Abās šajās vietās stāvošie transportlīdzekļi, gaidot iespēju veikt kreiso pagriezienu, bieži vien apstājās uz gājēju pārejas. Tas traucēja ne vien gājējiem šķērsot ielu, bet arī aizsedza gājēju pārejas redzamību transportlīdzekļu vadītājiem,” norāda Rīgas domes Satiksmes departamenta Satiksmes organizēšanas un kustības drošības nodaļas vadītājs Tālivaldis Vectirāns.

Lai paaugstinātu satiksmes drošību un uzlabotu satiksmes plūsmu pilsētā, jau pirms vairākiem gadiem pakāpeniski tiek aizliegti kreisā pagrieziena manevri visās Rīgas maģistrālajās ielās.
 
Visi komentāri
 
207093. viesis 28.jūlijs 2006 10:02
0 0 Atbildēt

Zūdīgi, bieži tur sanāca nogriezties...

207095. viesis 28.jūlijs 2006 10:13
0 0 Atbildēt

pilnīgs idiotisms, tur tāpat vienmēr ir korķi nav nekādas problēmas no lēni braucoša mašīnu pūļa kādam nogriezties. nekādu rezultātu tas viss nedos. deram????

207097. viesis 28.jūlijs 2006 10:13
0 0 Atbildēt

Ļoti prātīgs lēmums... problemātiskāk būs, bet pamatojums precīzs un pareizs..:)

207099. viesis 28.jūlijs 2006 10:25
0 0 Atbildēt

beidzot!!!

207110. viesis 28.jūlijs 2006 11:20
0 0 Atbildēt

teoreetiski vajadzeetu buut labaak, ka tik nesanaak atkal kaa vienmeer :-)

207112. viesis 28.jūlijs 2006 11:25
0 0 Atbildēt

Jā, bija gadījies tur redzēt, ka viens no Spīdolas ielas nesās, galvu pagriezis pa kreisi un nemana, kas notiek priekšā. Un izperās pusmetru pāri līnijai, ar purnu līdz brauktuvju krustošanās vietai. Otrs, savukārt, izmantodams momentu, griež no Lāčplēša ielas un ne jau pa pilnu trajektoriju - bet šķeļot nost stūri pirmajam. Aber ko padarīsi. Līdzīgas avārijas notiek daudz kur. Varbūt aizliegsim visus kreisos pagriezienus?

To gājēju pārēju varēja pārcelt aiz tā krustojuma. Baigā problēma. Tad arī tur nestātos mašīnas uz pārejas.

Man šis aizliegums ir varen sāpīgs, jo dzīvoju uz Katoļu ielas un diendienā izmantoju to shortcut`u. Tagad būs jābrauc līdz Gogoļa ielai apgriezties vai zem tilta lejā un pa Maskavas ielu. Taču tur dažkārt ir normāls korķītis līdz tai Gogoļa ielai. Un, kad esi jau tā nedaudz pastāvējis uz sastrēgumā, lai tiktu no Satekles ielas uz Lāčplēša, papildus stāvēšana galīgi neiet pie sirds. Pie tam - kā jau teica viesis207095, tad intensīvā plūsmā no tilta pa kreisi nogriezt tur vispār nebija problēmu - kā tik plūsma piestāj, tā paliek sprauga, kur izgriezt.

207113. viesis 28.jūlijs 2006 11:25
0 0 Atbildēt

Morgen! Taakaa man Spiidolas ielas pagrieziens bij ikdienas marshrutaa, tad protams esmu stipri apbeedinaats, par pagrieziena neesamiibu, BET, atljaushos pavisam nedaudz iebilst pret aizlieguma pamatojumu. Jaa patieshaam automashiinas reizeem apstaajaas uz gaajeeju paarejas, bet vai shii buutu vieniigaa vieta pilseetaa, kur tas notiek sastreegumu laikaa?? savukaart sevishkji sastreegumu laikaa un sevishkji intensiivas kustiibas laikaa, te bija visvieglaak iegrieztiess, JO shoferiishi latvijaa ir iemaaciijushies nelielu pieklaajiibu. Tas ir - braukshana peec raaveejsleedzeeja principa straadaaja ljoooooti pat labi. Un visi apmierinaati.. shoferiishi uz laachpleesha ielas virzienaa uz centru turpina seedeet sastreegumaa, savukaart virzienaa no centra kustiiba jau atbriivojusies, neaizbraucot liidz gogolja ielai. Tagad "sastreegums" buus veel papildus uz Laachpleesha/Gogolja ielas - jo jaalaizh gaajeeji.., Gogolja /Dzirnavu - jo jaapgriezhas, Gogolja /Laachpleesha, jo tagad visam baram jaatiek atpakalj uz Sadovnikova ielu... Vienvaardsakot vieglaak ir aizliegt un peec tam jau domaasim...

N.B. Laachpleesha/Spiiidolas ielas krustojumaa neesu noveerojis avaarijas ljooooti ilgu laiku, it sevishkji kreisaa pagriezien delj...

207114. viesis 28.jūlijs 2006 11:26
0 0 Atbildēt

isteniba tur zime stav jau otro dienu tikunta visi griezas.

Remus [?] 28.07.2006 10:02

pabrauc garm krustojumam lidz sakas nepartraukta linija, apgriezies un brauc kur vajag :)

207115. viesis 28.jūlijs 2006 11:29
0 0 Atbildēt

edijz [?] 28.07.2006 11:25

Morsitis [?] 28.07.2006 11:25

Lasiet manu iepr. kom.

207116. viesis 28.jūlijs 2006 11:30
0 0 Atbildēt

Vieglas pārdomas par šo faktu.

Ko lai saka - BĒDĪGI. (runa būs tikai par Lāčplēša ielas uz Spīdolas ielas kreiso pagriezienu).

Šo lēmumu ir pieņēmis cilvēks, kurš neorientējās reālajā situācijā.

Braucu tur katru vakaru no darba, mājās uz Ķengaragu. Citēšu izteikumus no raksta.

1. “Līdz šim kreiso pagriezienu manevri šajās vietās apdraudēja gan satiksmes drošību, gan ievērojami kavēja satiksmes plūsmu uzbraucot un nobraucot no Salu tilta”

Katrā krustojumā ir jāuzmanās lai neapdraudētu satiksmes drošību. Un tā varētu būt mūsu pašu autovadītāju kultūra un sapratne, lai neradītu bīstamu situāciju. Kas attiecas par satiksmes plūsmas kavēšanu, tad diez vai tagad tā mazināsies. Jo tagad, lai nogrieztos uz Ķengaraga pusi, jābrauc būs līdz Gogoļa ielai un jāčakarējās tur, vai arī labprātīgi jābrauc uz Krasta ielas korķiem. Abās situācijās tur tāpat vienmēr ir pārpildīts ar automāšīnām. Un mēs tāpat brauksim par lāčplēša ielu un māšīnu skaitu šajā posmā nemazināsim. Un korķi jau tur neveidojās dēļ kreisā pagrieziena. Tur vakaros jau ir pilns ar mašīnām abās joslās no Sadovņikova ielas.

2. “Tuvojoties kreiso pagriezienu gaidošajiem transportlīdzekļiem, pārējie transportlīdzekļi strauji bramzēja, kā rezultātā veidojās potenciālas avārijas situācijas. Turklāt transportlīdzekļi nevarēja apbraukt stāvošās automašīnas, lai turpinātu ceļu.”

Nezinu kurš tur strauji bremzē otrajā joslā. Parasti kreiso pagriezienu tur izdara desmitiem mašīnu pēc kārtas. Avārijas situācijas veido tie autovadītāji, kuri grib braukt taisni, bet atrodas otrajā joslā, saprot, ka būs jāgaida tie, kuri nogriežas un mēģina visādiem veidiem tikt atpakaļ pirmajā joslā. Tie, kuri ir laikus ieņēmuši pirmo joslu, aizbrauc bez jebkādām problēmām, izņemot, ja kāds kamikadze nahaļna nemetās pirmajā joslā. Apbraucot šo krustojumu tālāk izveido divas taisnā virzienā braucošas joslas.

3. “Abās šajās vietās stāvošie transportlīdzekļi, gaidot iespēju veikt kreiso pagriezienu, bieži vien apstājās uz gājēju pārejas. Tas traucēja ne vien gājējiem šķērsot ielu, bet arī aizsedza gājēju pārejas redzamību transportlīdzekļu vadītājiem”

Šis ir sāpīgāks jautājums. Parasti arī dēļ šīs gājēju pārejas tur notiek avārijas. Gājējam uz gājēju pārējas ir jāļauj pāriet ielu, viennozīmīgi. Bet, kāds izdomā nepalaidīs gājēju, bet pēc tam strauji pardomā un bremzē un bac. Sastrēgumi tur biju un būs. Ja otrā rindā pirms gājēju pārejas, stāv smagā automašīna, kravas furgons, autobuss, vai mikroautobuss, tāpat no pirmās rindas nav iespējams ieraudzīt vai kāds gājējs šķērso ielu, vai nē, un gājējs pēkšņi parādās auto priekšā. Vienkārši ir jāuzmanās un jāanalizē situācija.

Agrāk biju priecīgs par to, ka Brīvības ielā noņēma kreisos pagriezienus. It kā ātrāk izbrauksim no Rīgas utt. Bet reāli gan izskatās, ka pēc 17.30 tur ir lielas problēmas, īpaši piektdienās. Sastrēgumi pat no Alfas līdz Juglai.

Tāpat šajā gadījumā. Saprotu tos, kuri priecājās, ka tagad visi brauks taisni. Bet cik tālu. Tie, kuri nogriezās pa kresi uz Spīdolas ielu, tagad brauks līdz Gogoļa ielai un veiks labo pagriezienu, pēc tam čakarēsies, lai pa kreisi tiktu uz Sadovņikova ielu un pēc tam nokļūtu uz Lomonosova ielu, vispār sviests. Citi labprātīgi papildinās Krasta ielas sastrēgumus.

MĀŠĪNU PLŪSMA (SKAITS) TĀPAT NEMAINĪSIES. Un pamatīgs korķis sāksies jau no Lāčplēša un Tērbatas ielas krusta.

Žēl, ļoti žel. Agrāk no Centra, kur strādāju līdz “Doles” unītim varēja aizbraukt par aptuveni 15 minūtēm. Tagad visi kopā ar pārdaugavas braucējiem, tusēsim sastrēgumos, līdz Gogoļa ielai ar ātrumu 2,5 km/h. Un arī tad, kāds pamanīsies uz tās gājēju pārejas notriekt kādu gājēju.

Gribu uzdot jautājumu Rīgas domes Satiksmes departamenta Satiksmes organizēšanas un kustības drošības nodaļas vadītājam Tālivaldim Vectirānam. Lai šis kungs, publicē iAauto savus izdevīgākos ielu izbraukšanas variantus (tā, lai nebūtu jāsēž sastrēgumos) posmā no Rīgas Centra (Lāčplēša, Tērbatas, Kr. Barona ielām, Vecrīga) līdz Veikalam Dole. Interesanti, ko viņš ieteiks.

Reāli jau nemaz tik daudz tās iespējas nav tikt uz Ķengaragu, bet tagad viena ir mazāk.

Lai Mums visiem veicās un ir pacietība :)))).

Citur Netā Badjo.

207119. viesis 28.jūlijs 2006 11:59
0 0 Atbildēt

Ir marsruts no centra uz kengaragu, kura ir iespejams apbraukt praktiski visus korkus. Esmu to izmeginajis dazados dienas laikos un vienmer bez problemam. Ta ka atliek vienigi brinities, kadel to neizmanto... Laikam jau cilveki labak sez korkos, neka padoma ar galvu...

207121. viesis 28.jūlijs 2006 12:03
0 0 Atbildēt

Interesanti, kāds ir tas maršruts?

207123. viesis 28.jūlijs 2006 12:22
0 0 Atbildēt

Es arī zinu tādu maršrutu - Rīgas apvedceļš :)

207124. viesis 28.jūlijs 2006 12:37
0 0 Atbildēt

seene nestāsti maršrutu, jo tad viņš vairs nebūs izbraucams

207127. viesis 28.jūlijs 2006 13:17
0 0 Atbildēt

Varbūt nevajadzēja aizliegt to pagriezienu, bet ierobežot uzliekot attiecīgas zīmes, jo 24h diennaktī tur sastrēgums nav.

Robchiks [?] 28.07.2006 11:26

Domāju, ka tas būtu vēl ekstrēmāk, ja katrs pie nepārtrauktās metīs ripā.

207128. viesis 28.jūlijs 2006 13:37
0 0 Atbildēt

Bet kāpēc vajadzēja aizliegt stāvēt un apstāties uz Skrindu ielas? Tā bija vienīgā vieta, kur no Lāčplēša ielas normāli iegriezties un noparkoties. :(

207129. viesis 28.jūlijs 2006 13:54
0 0 Atbildēt

Man šajās vietās kreisos pagriezienus nav nācies taisīt. Pa to posmu samērā reti sanāk braukt un tad arī tikai taisni, un vienā no šādām reizēm gadījās crash kā reizi dēļ tiem kas griežas pa kreisi (tēls grieza pa kreisi caur spraugu starp mašīnām 2. joslā nepārliecinoties vai tiks pāri pirmajai...). Labi ka nebija mans autiņš (tfu, tfu, tfu).

Tā kā manis pēc šie kreisie pagriezieni varētu arī nebūt. Tikai ja nu man tagad gadījumā būs jānokļūst tajā rajonā, tad gan šķiet ka bikuc būs labirinti. Ja vēl būtu kādas alternatīvas tad OK, bet vienīgā alternatīva ir vai nu līst ārā uz sastrēgušas Krastenes vai mest cilpu pa Satekles-Elizabetes-Gogoļa ielām. Un ja nu kādā no šiem maršrutiem izdomās izveikt ceļa remontu tad varēs nošauties. Rezultātā dēļ 1 kreisā pagrieziena liels skaits autovadītāju haotiski vizināsies jau pa tā noslogotajām centra ieliņām.

207133. viesis 28.jūlijs 2006 14:13
0 0 Atbildēt

Apsveicams lēmums, tikai pie mums tā grūtāk ar to realizāciju.

207136. viesis 28.jūlijs 2006 14:49
0 0 Atbildēt

Remus [?] 28.07.2006 13:17

sorry kljudijos gribeju rakstit tur kur BEIDZAS nepartraukta linija

tb SAKAS partraukta linija :) /Robchiks/

207137. viesis 28.jūlijs 2006 14:56
0 0 Atbildēt

Sen bija laiks uzbuvet tuneli no Satekles/Gertrudes ielu krustojuma uz Daugavpils ielu

207140. viesis 28.jūlijs 2006 15:05
0 0 Atbildēt

njemot vērā auto pirkshanas apjomos vispār vajag visurīgas satiksmi divstāvīgu - viens stāvs sabiedriskajam, otrs mums.

ieshu par ministru ibio...

207149. viesis 28.jūlijs 2006 16:38
0 0 Atbildēt

hei hei, tur jau menti shodien seezh un kaseee!!!

207152. viesis 28.jūlijs 2006 19:32
0 0 Atbildēt

Tur jau nekas nav aizliegts. Kreisais pagrieziens kā ir tā ir, tikai ni jau tas ir maksas :D

207153. viesis 28.jūlijs 2006 19:35
0 0 Atbildēt

Regulāri braucu pa kreisi no Lāčplēsenes .. nekad nebiju manījis tur avārijas jeb mega sastrēgumu ko būtu izraisījis es jeb kāds cits kas tur veic kreiso pagrieziienu...

207170. viesis 29.jūlijs 2006 17:31
0 0 Atbildēt

Divi raksti par vienu un to pašu:(

Tad jau arī komentēt var [copy]-[paste]

1. Gaidot iespēju veikt kreiso pagriezienu uz Abrenes ielu apstāties uz gājēju pārejas fiziski nav iespējams - gājēju pāreja ir AIZ Abrenes ielas.

2. Atstājot kreiso pagriezienu uz Rūsiņa ielu nekādi sastrēgumi nemazināsies, tieši otrādi! Tā kā Rūsiņa/Lāčplēša krusts ir daudz sliktāk pārredzams, varam sevi apsveikt ar jaunu melno punktu!

Tālivaldis Vectirāns uzskatāmi nodemonstrē, ka ne tikai pilnīgi neko nejēdz no satiksmes drošības, bet pat nav papūlējies "bīstamo" vietu kaut reizi apskatīt dabā!

207183. viesis 30.jūlijs 2006 22:58
0 0 Atbildēt

Vajag POLICIJU, POLICIJU un veelreiz POLICIJU, luuk sheit es uzskatu ka vajag staaveet 24/7 jo ir tik daudz piedodiet, l0hu, kas neredz vai negrib redzeet jaunaas ziimes ka paiet nevar..

pilniigs sviests.. iisteniibaa tas gogolja ielas manevrs nav nekas tik shausmiigs. pats izpildijos un bija ok.

207184. viesis 31.jūlijs 2006 0:26
0 0 Atbildēt

Uzrakstīšu to maršrutu:

Šis maršruts nosacīti sākas Visvalža un E.B.Upiša ielas krustā-līdz šai vietai var piekļūt bez koŗķiem gan no Valmieras ielas,gan Rīgas Centra.

Nu lūk esam šajā krustā-braucam pa E

207185. viesis 31.jūlijs 2006 8:27
0 0 Atbildēt

Jau uzraavos! Bet labi ka menti ssodien tik briidinaajumus izsaka! Divas moto peles tur staav! A ko man dariit ja man jaabrauc uz darbu baigi truli sanaak!

207268. viesis 31.jūlijs 2006 19:51
0 0 Atbildēt

Nu beidzot saprātīgs lēmums. Bieži iznāk braukt pa Lāčplēša ielu tilta virzienā. Jā braucu pa otro joslu, tad noteikti kādam būs jānogriežas tajā mazajā Spīdolas ieliņā, bet pa pirmo joslu visādi bremzes brauc, kuri ielaiž sev priekšā no Abrenes ielas izbraucošos un arī no Latgalītes tirgus braucošos. Sastrēguma stundās vairākas reizes mainīt joslu nemaz nav tik patīkami. Tagad, ja vajag uz tiltu - otrā josla, ja uz Gogoļa ielu - labā josla. Vis saprotami un elementāri - Apsveicami !

208880. viesis 15.augusts 2006 19:30
0 0 Atbildēt

Katru rītu braucu pa Lāčplēša ielu un pa otro joslu,jo pa pirmo kāds vienmēr velkas,vai nu mācībnieki,smagie,nu vnk kāds velkas,tā jau nervē ārā,un tad vēl tie,kas taisa kreiso pagriezienu!

Beidzotnopriecājos,ka tagad nebūs jābremzē un jālūdzas,lai kāds ielaiž pirmajā joslā,jo satiksme no rītiem nav no tām mazajām!Liela bija mana vilšanās,ka tagad,kad ir izliktas zīmes braukt tikai taisni protams vienmēr atrodas tādi idioti un lohi,kuri vai nu neredz,vai nu negrib redzēt zīmes,vai arī vnk nezin satiksmes noteikumus utt.besī šitie *******isti,kuri neskatoties uz zīmēm un ignorējot pārējos satiksmes dalībniekus turpina nogriezties!Tā vien gribas izkāpt noņemt to zīmi un tam,kas nogriežas iedot pa pieri! Jābūt taču kādaisavstarpējai cieņai starp autovadītājiem!

Ja tu nevienam netraucē,lūdzu nogriezies,manis pēc,tikai vajag pārliecināties,ka tiešām aiz tevis nebrauc kāds auto!

Atvainojos,ka tik rupji un pesimestiski,tāds nu ir man viedoklis,varat piekrist un varat arī nepiekrist!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti