Lasītājs par Graudu un Vienības gatves krustojumu 12

 
31.jūlijs 2006 9:27

Situācija: No augstskolas Turības puses uz Graudu ielas uzstādīta ceļa zīme, kas nosaka kustību pa joslām krustojumā...

Kamēr remontēja Vienības gatvi stāvēja: no kreisās joslas taisni, no labās pa labi, aizliedzot kreiso pagriezienu. Tagad stāv atkal pa vecam (kā bija pirms remonta): no kreisās joslas pa kreisi, no labās joslas taisni un pa labi.

Kas notiek:
Pa kreisi griežas parasti divas vai trīs mašīnas, taisni un pa labi atkal stāv garum garais sastrēgums uz labās joslas (tāpat kā bija iepriekš). Taisni pa labi raiti neiet, jo pa labi ir jālaiž gājēji un krustojumu var šķērsot divas vai trīs mašīnas. Jāņem vērā, ka arī zaļā gaisma deg 3x īsāku laiku, kā uz Vienības gatves. Tāpēc rodas avārijas situācijas un reālas avārijas.
Vai kāds ir izpētījis statistiku par avāriju skaitu šajā krustojumā 2004. un 2005. gada vasaras mēnešos un to salīdzinājis ar 2006. gada statistiku?

Risinājums: Atstāt zīmes, kādas bija Vienības gatves remonta laikā, lai 50 atovadītājiem nav jācieš dēļ 2 vai 3 vadītājiem, kas griežas pa kreisi, neveidotos satrēgumi un GALVENAIS - NEBŪTU AVĀRIJAS. Pa kreisi taču no Graudu ielas var nogriezties nākošajā krustojumā ar Valdeķu ielu.

Agnis, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
207188. viesis 31.jūlijs 2006 9:42
0 0 Atbildēt

Taisnība vien būs- kamēr bija spēkā "pagaidu" risinājums, krustojums bija izbraucams daudz ātrāk. Tiesa, interesantas situācijas palaikam radās dēļ tiem braucējiem, kuri kreiso pagriezienu veica izbraucot caur "Nesti", bet tas bija pieciešams.

207189. viesis 31.jūlijs 2006 9:42
0 0 Atbildēt

Vot tas bija labi ka vareeja mieriigi taisni vilt, un tiessaam kreisais buutu jaaizliedz!

207191. viesis 31.jūlijs 2006 9:50
0 0 Atbildēt

es ar piekrītu iepriekšējiem komentētājiem. Es nemaz nezināju, ka tas bija tikai pagaidu risinājums, jo likaš, ka aizliegs pavisam, bet nekā. Laikam kāds no RD činiem dzīvo Tēriņu ielas rajonā vai Turības kojās :D :D :D, ja reiz atkal atļāva veikt kreiso pagriezienu!!!

207193. viesis 31.jūlijs 2006 9:53
0 0 Atbildēt

nepiekrītu!

ja gribi nogriezties pa kreisi no ziepiķa puses uz Jelgavu, tad esošā situācija ir labāka! Remonta laikā tas gandrīz nebija izdarāms.

207194. viesis 31.jūlijs 2006 9:54
0 0 Atbildēt

Tur tev nav vajadziiga Valdeķu iela,pa kreisi var tikt paarbraucot krustojumu un iebraucot pretii staavoshaa benziintankaa,no kura ar tiec uz Vieniibas gatves

207202. viesis 31.jūlijs 2006 10:10
0 0 Atbildēt

Manuprat krustojums ir diezgan plats, laiv aretu no rkeisas rbaukt taisni un p[a kreisi un no labas tikai pa labi,. kur iet leilaka auto pluusma.Manuprat pratigak buutu nonjemt STOP ziimi no dzelzcelja parbarauktuves, citadi dazreiz tas zimes delj patr viedojas sastregumi uz terinju un vieniibas gatves.

207203. viesis 31.jūlijs 2006 10:12
0 0 Atbildēt

Stulba ideja, no riitiem vienalga tad blokjeetos satiksme, tikai ne pirms krustojuma, bet aiz, un beigaas sanaaktu, ka chupinja mashiinu nespeej izbraukt no krustojuma un blokjee satiksmi Vieniibas gatvee, jo civleeki grib griezties pa kreisi iekshaa nestee tikai, lai tiktu uz Vieniibas gatvi. Citur nekur reaali uz Vieniibas gatvi izbraukt nevar, jo cik zinu, tikai pa Graudu ielu var paarbraukt paari dzelzcelja sliedeem.

207227. viesis 31.jūlijs 2006 11:51
0 0 Atbildēt

Manuprāt tur vieta atļauj uztaisīt papildjoslu PA LABI virzienā no Graudu uz Vienības gatvi.

P.S. Es joprojām nesaprotu, kāpēc neliek vēl "jeņku principu", kad labai pagrieziens ir atļauts ar papildsekciju, kura deg praktiski vienmēr. Līdzīgi kā Raiņa bulvāra un 13 Janvāra ielas krustā. Ideāli, piebrauc, pārliecinies ka brīvs un dod virsū.

Bet joprojām es palieku pie pārliecības ka lielākā daļa sastrēgumu ir braucēju dēļ. Lielākais piemērs ir Salu tilts no rītiem (reizēm), kad sagadās, ka daudzi vēlās nogriesties pa labi uz Mūkusalas apli un lien uz viadukta no pirmās un otrās joslas. Lēnām sāk blīvēties un pārējie jau sāk vilkt pa trešo līdz tai vietai un arī sāk rīvēties uz otro lai tiktu lejā pa viaduktu, līdz ar ko sastrēgums izveidojas pat sākot no Krasta ielas viadukta uz Salu tiltu virzienā no centra.

207230. viesis 31.jūlijs 2006 12:06
0 0 Atbildēt

Protams, ka stulba ideja! Kreisais pagrieziens tur vienmēr bijis un būs. Man tur bieži sanāk braukt, tādēļ autors pats droši var braukt līdz Valdeķa ielai, izmest pāris kvartālu līkumu un pa Ģimnastikas ielu atgriezties uz Vienības gatves. :D Nu jā.. gudrākie, protams, var izmantot Nesti, bet tur tāpat veidosies korķi un avārijas situācijas, kad sakrājusies pamatīga rinda "aktuālajos laikos" no Ziepniekkalna puses.

Karoče, vienīgais reālais variants te būtu papildus labā josla. Vieta tak ir! Jāupurē tik nedaudz Supernetto zāliena.. :D

p.s. Nāvi STOP zīmei pie Graudu ielas pārbrauktuves. Tā glupā ik-mašīnas klanīšanās pie STOP zīmes veido vislielākos korķus!! :|

207232. viesis 31.jūlijs 2006 12:44
0 0 Atbildēt

КГ/АМ

Jau labu laiciņu nebraucu caur šo krustojumu, taču kādu laiku atpakaļ tur braucu katru dienu. Gribētu redzēt, kā autors nogriezīsies pa kreisi uz Valdeķu ielas. Gribētos redzēt, kas notiks NESTE DUSā, kad visi pa kreisi griezties gribētāji brauks cauri.

Nevajag būt egoistiem. Tas, ka tev nevajag pa kreisi nenozīmē, ka kādam citam tas nav vajadzīgs.

Manuprāt jēdzīgāks risinājums tiešām būtu papildus josla pa labi, vienmēr atļauts labais pagrieziens kā arī īsāks laiks gājēju zaļajai gaismai. Vēl krustojumā prasītos arī papildus joslas nogriežoties no Vienības gatves pa kreisi uz Graudu ielas no abām pusēm.

Un STOP zīme pie sliežu pārbrauktuves vispār neiztur ne kādu kritiku :)

207234. viesis 31.jūlijs 2006 13:12
0 0 Atbildēt

Aga - STOP ziimi nahrenizeet !!! (Stop Ziimes vietaa droši var uzlikt barjeru !

Graudu/Vienības krustojums. No Turības puses pa labi tiešām varēja uzcept papildus joslu, zaļo papildsekciju un OBLIGĀTI ieskrējiena joslu, savaadaak zaļajai papildsekcijai nebūtu jēgas, jo iemesties pluustosjaa joslaa ar aatrumu 0 km/h nebūs prātīgi :)

207325. viesis 1.augusts 2006 21:49
0 0 Atbildēt

no turības puses vajadzētu labo joslu pa labi, kreiso pa kreisi un taisni (reti kad kaads griezhas pa kreisi) vai arii no abaam joslaam taisni. no ziepniekkalna puses vajadzeetu atseviskju joslu pa kreisi un otru pa labi/taisni, jo tur vienmeer ir taa, ka no 2 joslaam izveido 3 un daudzi, kas brauc pa kreisi, atrodas jau paari baltajai sadaloshajai liinijai

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti