SAAB braucēji tiekas «Vaidavā 2006» 2

2.augusts 2006 13:04

28-30.jūlijā Latvijas SAAB klubs aicināja visus SAAB fanus tikties Vaidavas puses „Denderos”, kur gandrīz trīs dienu garumā norisinājās Latvijas SAAB auto entuziastu ikgadējā vasaras tikšanās, kurā pulcējās SAAB braucēji ne tikai no Latvijas, bet arī no Lietuvas, Somijas un Krievijas.

Pasākums bija labi apmeklēts (35 auto), tas bija rūpīgi izplānots, tāpēc izdevās godam! Bet nu par visu pēc kārtas. Piektdienas vakarā daļa no Saabiņiem lielākās un mazākās grupiņās devās Valmieras virzienā.



Pēc veselīgām salātu vakariņām tika veikta tradicionālā braucēju instruktāža vismaz divās valodās, kurā gan izpalika paredzētais plašais vizuālais materiāls, jo elektrības spriegumu sabotāža negaidīti traumēja tiesnešu datoru. Kad tiesneši bija pietiekami ieintriģējuši dalībniekus ar gaidāmajiem nakts pārbaudījumiem, visi devās pētīt šī gada nakts brauciena leģendas āķus un nobeigt pēdējos auto sagatavošanas priekšdarbus – lukturu tīrīšana, kabatas lukturu aizņemšanās, spectērpu uzvilkšana un citus.

Nakts uzdevums, 35 kilometru garumā ar 10 kontroles, 2 viltus punktiem un 2 laika kontroles punktiem, sākotnēji likās vienkāršs – braukt pēc leģendas, ievērojot noteiktos laika un braukšanas ātruma limitus, meklēt tiesnešu paslēptos kompostierus ceļmalas objektos.



Tomēr kā izrādījās, tik viegli nebija gan,- tā kā nakts bija tumša, sausa un bez vēja, ceļa putekļi bija necaurredzami, daži kontrolpunkti neatrodami un tiesnešu izgudrotās viltības neparedzamas! Kā jau solīts, sodus nopelnīja visi, adrenalīnu arī, un Denderos vēl ilgi pēc finiša nerimās diskusijas par to, kas bija rakstīts uz krūmos izliktā plakāta – „peļu tomāti” vai „spēļu automāti” un kā iespējams dabā izvietot 12,5 lielas mucas tā, ka visi, izņemot pieredzējušo iAuto ralliju veterānu Aldi, nakts melnumā saskaita 8! Tiesnešu darbs bija nepārspējams,- rezultāti gatavi jau stundu pēc pēdējā auto finiša ap trijiem naktī!



Rīts pienāca ar intrigu par jauniem pārbaudījumiem dienas braucienā, šoreiz daudz vairāk par naktī lietotajām kājām un „taisnām rokām” būšot jālieto galva un acis. Starplaiki jāizbauda! Brauciena laikā ikviens varēja izkāpelēt Sietiņieža klinšu takas, nopirkt vietējo māla meistaru darbus, apmeklēt krēslu muzeju un pat iegādāties no akmens izgatavotu SAAB 96. Pārbaudījums bija saskatīt fotokartiņā attēlotos kontrolpunktus jebkurā neparedzamā vietā visa maršruta garumā, tas izrādījās nebija viegli.

Domāju, ka vēl nekad mūžā neviens no mums nebija braucis 90 km garu distanci ar tik lielu uzmanību un interesi vērojot katru ceļazīmi, stārķa ligzdu, karoga kātu, akmeņus, transformatora būdas un ceļa norādes, - jebkurš no ceļamalās redzamiem objektiem varēja būt meklējamais kontrolpunkts ar marķieri, jo no 14 kontroles punktiem, dalībnieku kartēs atzīmēti bija tikai 10.

Pirmoreiz dalībnieki sacentās regularitātes braucienā. 14 kilometru garais regularitātes brauciena posms bija jāveic ar 50 km/h vidējo ātrumu. Uzdevums jau šķiet vienkāršs, ja ne 2 slēpti laika kontroles punkti un kompostieris, kurš jāatrod.

Neiztika arī bez tradicionālajām everģēlībām, kad ekipāžas centās cita citu novest neceļos vai maldināt ar (viltus) kontrolpunktu (ne)atrašanu, kā arī zviedru ceļaprieka dejas izpildīšanu konkurentiem par godu.

Pēc saspringtā un iespaidiem bagātā brauciena dalībnieki relaksējās pie ezera, vakarā gāja pirtī un izlocīja kājas dejās vai galda tenisā :).

Kā jau pie mums pierasts, svētdienas apbalvošanas ceremonija bija ilga un emocionāla, jo bez balvām nepalika neviens. Pasākuma āķīš-braucienu oficiālos rezultātus un bildes varēs apskatīt SAAB Kluba mājas lapā.

Paldies visiem, kam pateicoties pasākums notika:

1.šī gada pasākuma galvenajam organizatoram Arnim Pinkam;
2.tiesnešu un organizatoru komandai Guntim, Ilzei, Ērikam un Jānim, kā arī Ingum;
3.pasākuma ilggadīgajiem atbalstītājiem IU Autodizains (auto-moto dizaina un reklāmas darbi), E & S Auto (SAAB autorizētais pārstāvis), AS Hansabanka (visa veida finansu pakalpojumi), kā arī Copylux (drukāšanas, pavairošanas un iesiešanas darbi);
4.viesmīlīgajam atpūtas kompleksam Denderi, sātīgajiem ēdinātājiem IU L un KO, māksliniekam, kas izgatavoja piemiņas kausus (domāts SAAB 92 radiators:)) un Valmieras rajona iedzīvotājiem par izpratni un atbalstu.
5.kā arī, protams, paldies daudzajiem pasākuma dalībniekiem, bez kuru aktīvas līdzdalības šis pasākums nebūtu iespējams.

Uz tikšanos nākošajos SAAB Kluba rīkotajos pasākumos!

Vienmēr Jūsu SAAB Klubs
 
Visi komentāri
 
207352. viesis 2.augusts 2006 13:39
0 0 Atbildēt

..zviedru ceļaprieka dejas izpildīšanu konkurentiem par godu..

šo ekskluzīvo priekšnesumu man bja tā retā iespēja redzēt! :):)

207367. viesis 2.augusts 2006 17:21
0 0 Atbildēt

Labrītt! Nu i uzrakstīts ---"iauto ralija veterāns :O " Kāds no manis veterāns:? :O es tik nupat sāku ko saprast no tā, uz kuru pusi vispār ir jābrauc! Bet Pasākums tiešam bija ļoti pat izdevies, man kā "īpaši lauzt automašinu negribētājam" tā lēnā, nesteidzīgā dienas daļa vispār likās kā Medusmaize! 8)

Vēlreiz Liels Paldies visiem Pasākuma Organizātoriem!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kā brauc Nissan Ariya un kas ir e Power ? (+VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņu speciālais korespondents un autoentuziasts Oskars Krampāns novērtēs 100 % elektriskā krosovera Nissan Ariya spējas un pārbaudīs darbībā Nissan e Power sistēmu jeb sistēmu, kur iekšdedzes motors un elektromotors ir, bet tie nestrādā kopā. Lasīt vairāk

 

"Latvijas gāze" nespēs nodrošināt nepieciešamo dabasgāzes krājumu apjoma uzglabāšanu Inčukalna pazemes krātuvē 2

AS "Latvijas gāze" (LG) uz 2022.gada 31.augustu nevarēs nodrošināt Enerģētikas likumā noteikto publiskā tirgotāja pienākumu par nepieciešamo dabasgāzes krājumu apjoma uzglabāšanu Inčukalna pazemes krātuvē, teikts uzņēmuma paziņojumā biržai "Nasdaq Riga". Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: KIA Niro jeb trīs auto zem vienas čaulas (+VIDEO)

Kia Niro bija viens no pirmajiem Kia elektromobiļiem mūsu tirgū. Pienācis laiks modernizācijai. Aizbraucām uz Vāciju, lai izbrauktu ar jauno Kia Niro un arī e-Niro. Lasīt vairāk

 

Cupra Leon iegūs versiju ar 150 Zs motoru (+ FOTO) 14

Cupra Leon jau tagad spēj piedāvāt apjomīgu motoru paleti, taču rudenī piedāvājumu paplašinās vēl viens agregāts – 1,5 litru TSI benzīna motors ar 150 Zs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti