Kompānija BMW tomēr negatavojas mainīt savu leģendāro devīzi "The Ultimate Driving Machine", ko tā Ziemeļamerikas tirgū izmanto jau 31 gadu.
Ar tādu paziņojumu trešdien klajā nācis lielās reklāmas aģentūras GSD&M vadītājs, kas nodarbosies ar bavāriešu markas jauno reklāmas kampaņu ar devīzi "A Company of Ideas".
Šī frāze, pēc viņu domām, atspoguļo tieši šīs konkrētās reklāmas kampaņas ideju, bet neaizstāj markas galveno devīzi - "maksimāla bauda no auto vadīšanas". Turklāt, visos jaunās kampaņas reklāmas materiālos abas frāzes būs redzamas līdzās.
Pagājušās nedēļas sākumā daži speciālisti jau paguva izteikties, ka iespējamā kompānijas devīzes maiņa varētu negatīvi ietekmēt kompānijas imidžu vai pat novērst daļu audiorijas no tās.
nav saprotams bmw pircējiem tāds termins kā ideju kompānija, pārāk grūts priekš zāģu skaidām