Kaspars Šimkus finišē rallijā «Neste Oil Rally Finland» 4

20.augusts 2006 21:37

Neskatoties uz to, ka ekipāžai nācās divreiz izmantot „SupeRally” sistēmu, „Bensons Honda Racing” komandas pilots Kaspars Šimkus tomēr finišējis savā debijas pasaules čempionāta posmā, Somijas rallijā.

„Kopumā var teikt, ka gāja labi,” pēc finiša teica Kaspars. „Galvenais mērķis mums šoreiz bija tik līdz finišam – un tikām! Pieredze arī ir gūta pamatīga. Ja būs iespēja, nākamgad noteikti atkal gribētu startēt Somijas rallijā.”

Rallija pēdējā dienā sportistiem bija jāveic četri ātrumposmi, no kuriem vairākām ekipāžām, Kasparu Šimkus/Vladimiru Barinovu ieskaitot, nācās izbraukt tikai trīs posmus, jo vienā no tiem nopietni avarēja kāda no ekipāžām un aiz tās startējušajiem posms tika atcelts.

„Trasi pierakstīt un pārbaudīt varēja, braucot salīdzinoši lēni, līdz ar to trases pieraksts bija neprecīzs un tāpēc piedzīvojām avāriju pirmajā sacensību dienā,” atzina Kaspars. „Otrajā un trešajā dienā jau braucām rezervētāk, lai gan bijām labi uzsākuši – līdz avārijai savā N3 klasē bijām piektie. Gandarījums ir par to, ka ar visiem laika sodiem, ko piešķir pēc „SupeRally” sistēmas par katru neizbraukto ātrumposmu, neesam palikuši pēdējie!”

Otrajā sacensību dienā Kasparam arī neizdevās veikt visu distanci, jo viņus piemeklēja problēma, kas daudzus Somijas rallijā – pārsista riepa. Turpinot braukt ar bojātu riepu, tika bojāta pārnesumkārba un ekipāžai otrreiz nācās izmantot „SupeRally” sistēmu.

Lai arī pasaules čempionāta posma distance ir vairākas reizes garāka kā Latvijas rallijos, un sacīkstes ilgst trīs dienas, Kaspars Šimkus nejūtas nemaz tik noguris: „Esmu iegājis labā ritma - ja nākamnedēļ būtu Latvijas čempionāta posms, domāju, ka varētu uzrādīt itin labus rezultātus. Būtu iespēja, labprāt nākamnedēļ piedalītos Paides rallijā Igaunijā, jo nejūtos nemaz tik noguris.”

Rallija kopvērtējumā Kaspars Šimkus/Vladimirs Barinovs ierindojās 69. vietā, kopumā līdz finišam tika 71 no startējušās 101 ekipāžas. Izstājušos 30 ekipāžu vidū diemžēl ir arī otra Latvijas ekipāža Andis Neikšāns/Edgars Utāns.

Sesto reizi Somijas rallijā uzvarēja mājinieks Markuss Gronholms („Ford”), otrais finišēja kopvērtējuma līderis, francūzis Sebastjans Lēbs („Kronos Racing”), trešais palika Gronholma komandas biedrs un tautietis Miko Hirvonens. Somijai šī bija jubilejas uzvara – 50. reizi šajā pasaules čempionāta posma 56 gadus ilgajā vēsturē uzvarējusi mājinieku ekipāža!

 
Visi komentāri
 
209322. viesis 21.augusts 2006 8:43
0 0 Atbildēt

Visu cieņu šiem zēniem par to, ka atšķirībā no Latvijas rallija "lielajiem stāriem", viņi nebaidās salīdzināt savus spēkus ar pasaules līmeni!

Un, ja vispār šim sporta veidam - RALLIJAM - Latvijā ir kāda neliela cerība nepalikt pašreizējā amatieru līmenī vārīties savā sulā, tad šo cerību dod jaunie - Andis un Kaspars!

209335. viesis 21.augusts 2006 11:29
0 0 Atbildēt

Ehhh.... Cerējām jau uz ko mazliet vairāk, bet - nezinot, kā tur ir uz vietām - nav ko pārmest.

Malači, ka cīnījās un brauca līdz galam!

209375. viesis 21.augusts 2006 14:18
0 0 Atbildēt

Visu cieņu braucējiem, bet ja mērķa sasniegšanai (tikšanai līdz finišam) divas reizes ir jāizmanto SuperRally sistēma, tad to gluži nevar saukt par mērķa sasniegšanu...

209421. viesis 22.augusts 2006 0:30
0 0 Atbildēt

vislabākais bija stūrmaņa teksts tv5 rallija raidījumā: "četrdesmit labais ... garais, tramplīns ... sešdesmit kreisais .... bļā!!! " un tad viņi iemauca grāvī.

bet tas tā. respect večiem, ka spēja līdz galam nobraukt. šobrīd jau kačāju CMR5, sagribējās atkal nobraukt.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vadītāja priekšā iegrūst tilts (+ VIDEO) 1

Kad aiz priekšā braucošās kravas mašīnas iegrūst tilta sekcija, vieglā auto vadītājs ir ""pirmais sarakstā". Lasīt vairāk

 

Valsts policija nesoda un nedīkst sodīt, ja privātā transportlīdzeklī brauc vairāk nekā divas personas 15

Ņemot vērā, ka joprojām saņemam iedzīvotāju zvanus un jautājumus par sociālajos tīklos plaši izskanējušo informāciju, ka Valsts policija piemēro naudas sodu, ja vienā automašīnā pārvietojas vairāk nekā divi cilvēki, vēršam uzmanību, ka šī informācija NAV patiesa! Lasīt vairāk

 

Kāpēc Zaporožecs labāks par Maybach? - Top Gear testē ZAZ-968 (+ VIDEO) 2

Vecs, taču labs joks - Džeremijs Klārksons testē ZAZ-968 un atklāj, ka ir opcijas, ko nespēj piedāvāt pat lepnais vācu limuzīns Maybach. Lasīt vairāk

 

Renault testē sistēmu, kas elektroautomobiļu strāvas krājumus ļauj papildināt gaitā 5

Nobraukums un uzlādes ātrums ir vieni no svarīgākajiem elektromobiļa parametriem. Iespējams nākotnē šie faktori zaudēs savu nozīmi. Renault īsteno testus, kuru mērķis ir attīstīt elektromobiļu dinamiskas bezvadu uzlādes tehnoloģiju. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti