Kaspars Šimkus finišē rallijā «Neste Oil Rally Finland» 4

20.augusts 2006 21:37

Neskatoties uz to, ka ekipāžai nācās divreiz izmantot „SupeRally” sistēmu, „Bensons Honda Racing” komandas pilots Kaspars Šimkus tomēr finišējis savā debijas pasaules čempionāta posmā, Somijas rallijā.

„Kopumā var teikt, ka gāja labi,” pēc finiša teica Kaspars. „Galvenais mērķis mums šoreiz bija tik līdz finišam – un tikām! Pieredze arī ir gūta pamatīga. Ja būs iespēja, nākamgad noteikti atkal gribētu startēt Somijas rallijā.”

Rallija pēdējā dienā sportistiem bija jāveic četri ātrumposmi, no kuriem vairākām ekipāžām, Kasparu Šimkus/Vladimiru Barinovu ieskaitot, nācās izbraukt tikai trīs posmus, jo vienā no tiem nopietni avarēja kāda no ekipāžām un aiz tās startējušajiem posms tika atcelts.

„Trasi pierakstīt un pārbaudīt varēja, braucot salīdzinoši lēni, līdz ar to trases pieraksts bija neprecīzs un tāpēc piedzīvojām avāriju pirmajā sacensību dienā,” atzina Kaspars. „Otrajā un trešajā dienā jau braucām rezervētāk, lai gan bijām labi uzsākuši – līdz avārijai savā N3 klasē bijām piektie. Gandarījums ir par to, ka ar visiem laika sodiem, ko piešķir pēc „SupeRally” sistēmas par katru neizbraukto ātrumposmu, neesam palikuši pēdējie!”

Otrajā sacensību dienā Kasparam arī neizdevās veikt visu distanci, jo viņus piemeklēja problēma, kas daudzus Somijas rallijā – pārsista riepa. Turpinot braukt ar bojātu riepu, tika bojāta pārnesumkārba un ekipāžai otrreiz nācās izmantot „SupeRally” sistēmu.

Lai arī pasaules čempionāta posma distance ir vairākas reizes garāka kā Latvijas rallijos, un sacīkstes ilgst trīs dienas, Kaspars Šimkus nejūtas nemaz tik noguris: „Esmu iegājis labā ritma - ja nākamnedēļ būtu Latvijas čempionāta posms, domāju, ka varētu uzrādīt itin labus rezultātus. Būtu iespēja, labprāt nākamnedēļ piedalītos Paides rallijā Igaunijā, jo nejūtos nemaz tik noguris.”

Rallija kopvērtējumā Kaspars Šimkus/Vladimirs Barinovs ierindojās 69. vietā, kopumā līdz finišam tika 71 no startējušās 101 ekipāžas. Izstājušos 30 ekipāžu vidū diemžēl ir arī otra Latvijas ekipāža Andis Neikšāns/Edgars Utāns.

Sesto reizi Somijas rallijā uzvarēja mājinieks Markuss Gronholms („Ford”), otrais finišēja kopvērtējuma līderis, francūzis Sebastjans Lēbs („Kronos Racing”), trešais palika Gronholma komandas biedrs un tautietis Miko Hirvonens. Somijai šī bija jubilejas uzvara – 50. reizi šajā pasaules čempionāta posma 56 gadus ilgajā vēsturē uzvarējusi mājinieku ekipāža!

 
Visi komentāri
 
209322. viesis 21.augusts 2006 8:43
0 0 Atbildēt

Visu cieņu šiem zēniem par to, ka atšķirībā no Latvijas rallija "lielajiem stāriem", viņi nebaidās salīdzināt savus spēkus ar pasaules līmeni!

Un, ja vispār šim sporta veidam - RALLIJAM - Latvijā ir kāda neliela cerība nepalikt pašreizējā amatieru līmenī vārīties savā sulā, tad šo cerību dod jaunie - Andis un Kaspars!

209335. viesis 21.augusts 2006 11:29
0 0 Atbildēt

Ehhh.... Cerējām jau uz ko mazliet vairāk, bet - nezinot, kā tur ir uz vietām - nav ko pārmest.

Malači, ka cīnījās un brauca līdz galam!

209375. viesis 21.augusts 2006 14:18
0 0 Atbildēt

Visu cieņu braucējiem, bet ja mērķa sasniegšanai (tikšanai līdz finišam) divas reizes ir jāizmanto SuperRally sistēma, tad to gluži nevar saukt par mērķa sasniegšanu...

209421. viesis 22.augusts 2006 0:30
0 0 Atbildēt

vislabākais bija stūrmaņa teksts tv5 rallija raidījumā: "četrdesmit labais ... garais, tramplīns ... sešdesmit kreisais .... bļā!!! " un tad viņi iemauca grāvī.

bet tas tā. respect večiem, ka spēja līdz galam nobraukt. šobrīd jau kačāju CMR5, sagribējās atkal nobraukt.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

SM un CSDD realizētajā uzlādes tīklā "e-mobi" var vienlaicīgi uzlādēt tikai 1 elektroauto, gaidi 3h (+ VIDEO) 2

iAuto izbrauc ar teju 141 000 eiro dārgo Audi e-tron GT un secina, ka SM un CSDD realizētais uzlādes tīkla "e-mobi" projekts ar vienu ātrās uzlādes vietu nebūs glābiņš šajā konkrētajā vietā, ja, piemēram, piebrauc divi šādi automobiļi. Lasīt vairāk

 

Trīs iemesli, kāpēc jauni un lietoti auto kļūst dārgāki 2

Auto tirgus un tā dalībnieki jau krietnu laiku sadzīvo ar visaptverošu cenu kāpumu - dārgākas kļūst ne tikai jaunas, bet pat lietotas automašīnas. Kas šobrīd ir lielākā deficīta izejviela auto tirgū, un kas ir trīs iemesli, kāpēc automašīnas kļūst dārgākas? Lasīt vairāk

 

Arī Eiropā - Tesla vilcējs ieradīsies 2022.gada beigās

Elektriskais Tesla Semi kravas vilcējs pirmoreiz tika parādīts jau 2017.gadā, piecus gadus vēlāk tam atkal noteikts jauns termiņš. Šoreiz tas šķiet nopietni, jo pasūtījumu grāmata atklāta vairākās valstīs, tostarp arī Eiropā. Lasīt vairāk

 

Valsts policija ķer “smagās kājas” (+ VIDEO) 31

“Smaga kāja izraisa nāvi! Nespied gāzi grīdā!” ar šādu uzsaukumu un aicinājumu nu jau nedēļu turpinās Ceļu satiksmes drošības direkcijas kampaņa. Vai šis vēstījums sasniedzis autovadītājus un pārkāpumu skaits samazinās? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti