Vēlos pastāstīt par savām pārdomām, kas man radās vienā dienā apbraukājot vairākas auto remontdarbnīcas Rīgā. Nebiju izmantojis šīs iestādes šogad, tāpēc uzreiz acīs iekrita tas, ka auto servisos pa šo laiku nekas nav mainījies. Viss ir pa vecam! Runa ir par zemo klientu apkalpošanas kultūru un attieksmi pret cilvēkiem.
Secināju: jo lielāks auto serviss, jo lielāka iespēja, ka Tevi neviens tajā nepamanīs, bet, ja pamanīs, tad sarunu neuzsāks. Ja nu tomēr saruna uzsākas, tad to noteikti kāds cits pārtrauks, nepieklājīgi iejaucoties pa vidu ar savu problēmu, tādējādi uz kādām desmit minūtēm nozogot manis sūri grūti izcīnītā auto mehāniķa uzmanību.Tā kā laika man bija pietiekoši, nolēmu būt pacietīgs un izpētīt situāciju līdz galam un noskaidrot cik kas un kā...
Tomēr, attieksme pret klientiem atsevišķās auto remontdarbnīcās Rīgā var izvest no pacietības pat vismiermīlīgāko Tibetas kung-fu senseju. Atcerējos arī pamatskolas laikus, kad pie brīvpusdienām tika tikai tie, kas bija augumā raženāki, bet tie, kas augumā bija mazāk padevušies, bija spiesti ar elkoņiem un citām viltībām izcīnīt sev vietu zem saules.
Protams, nav jau viss tik slikti un ir arī dažas remontdarbnīcas, kas mani pilnībā apmierina. Daudzām darbnīcām jau sen ir izveidoti klientu apkalpošanas sektori ar laipniem klientu apkalpotājiem, tomēr kopumā minētās auto servisa iestādes ir gandrīz vai vienā maisā liekamas (attiecībā uz klientu apkalpošanas līmeni) un viennozīmīgi atpaliek no citām ar auto tēmu saistītām servisa iestādēm, piemēram: CSDD, DUS, auto saloniem, auto līzingiem, auto apdrošinātājiem uc. Atļaušos apgalvot, ka pat CP kabinetos ir vērojama attieksmes un apkalpošanas kultūras uzlabošanās, turpretī lielākajā daļā auto remontdarbnīcu viss notiek pa vecam.
Augstāk minētā sakarā atcerējos zināmo aptauju, kur tauta visvairāk uzticas baznīcai vairāk kā Policijai, Tiesai, Saeimai utt
Ja mēs līdzīgu aptauju ar līdzīgi noformulētu jautājumu uzdotu saistībā ar augstāk minētajām auto servisu iestādēm, tad visticamāk, ka auto remontdarbnīcas reti kurā aptaujā pārspētu DUS vai CSDD.
Šajā sakarā jautājums ir sekojošs: vai ir iespējams noformulēt „dienas jautājumu” tā, lai viszemākais reitings būtu, piemēram, CSDD vai DUS? Vai ir iespējams noformulēt jautājumu tā, lai remontdarbnīcas būtu topā starp CSDD, DUS, CP utt?
Ar cieņu,
Uģis
vmaxer
Visu šito varēja uzrakstīt 1 teikumā:
Servisos atieksme = 0, DUS, CSDD un CP rullē!