Pirmais Chevrolet auto ar dīzeļdzinēju Latvijā 15

 
14.septembris 2006 9:31

ADAM AUTO salonā ir iespēja iegādāties džipu Chevrolet Captiva ar automātisko 5-pakāpju TIPTRONIC ātrumkārbu un 2 litru dīzeļdzinēju, ko kopīgi izgatavojuši GM DDT, GM Powertrain un VM Motori koncerni.



“Jaudīgāka VGT versija (turbīna ar maināmu ģeometriju) sasniedz 110 Kw 150 Zs un maksimālais griezes moments ir 310Nm/2000 apgr./min. Dzinējs atbilst Euro IV standartiem. Dzinējs tiek ražots, lai optimizētu katra transportlīdzekļa unikālās īpašības un prasības, kā arī apvienotu automobiļa kvalitāti ar degvielas efektivitāti, 8.6 litri uz 100 km” stāsta Chevrolet nodaļas vadītājs Ruslans Vlasjuks un piebilst, ka ņemot vērā klientu vēlmes, speciāli parūpējas par šādas versijas piegādi tieši uz atvērto durvju dienām, kuras notiks Adam Auto salonā 15. un 16. septembrī.



Captiva ar 2 litrīgo dīzeļdzinēju ir pieejama ar 5-pakāpju manuālo un automātisko ātrumkārbu. Šādi VGT dzinēji tuvākajā nākotnē tiks uzstādīti arī citiem Chevrolet automobīļiem. Šīs automašīnas cena ar dīzeļdzinēju ir samērīgi pieejama SUV klasē, sākot no 28 350 EUR, kurā ietilpst diezgan pilns aprīkojums. Par papildsamaksu var pasūtīt 7 sēdvietas, kuras ļoti kompakti var salikt neaizņemot bagāžas nodalījuma vietu.

Kā ikvienam Chevrolet ir 3 gadu garantija vai 100 000 km nobraukuma ierobežojums, kā arī bezmaksas palīdzība uz ceļa visā Eiropā.

 
Visi komentāri
 
211201. viesis 14.septembris 2006 9:45
0 0 Atbildēt

Vareeja jau nu labaak ievest LV kaadu jauku USA Chevy PickUp(u) ar dieseli.

211217. viesis 14.septembris 2006 10:54
0 0 Atbildēt

Izpētīju vakar šito tuvumā. Izskatās tīri interesants un nav SsangYong tizlās līnijas... Apakša gan neaizsargāta,bet tas jau SUVs. Salons-samērā kvalitatīvi izdevies,jauno Opel stilā.

211232. viesis 14.septembris 2006 13:10
0 0 Atbildēt

shas ''kareika'' ir reaali incanc , gan tehniski , gan dizainiski .

211239. viesis 14.septembris 2006 14:01
0 0 Atbildēt

sitas ir tas auto bez raamja?

Nu sorry, bet sitie Adam Auto Chevrolet man personigi liekas zhigulji jauna veidola.. Un tas pat ir apvainojums zhigulim..

Izstaas ka ekonomets ir uz kvalitates rekina (salona apdare u.c. vizuali ievertejamas vietaas)..

Lietojis neesmu, tapec nezinu, cik tas atbilst patiesiibai..

Un Domina stavosais Chevrolet vispar tads izsmiekls..

211248. viesis 14.septembris 2006 16:40
0 0 Atbildēt

Šitais ir pirmais Ukrainā Daewoo-ZAZ rūpnīcā ražotais Daewoorolets ar dīzeli ;)

211252. viesis 14.septembris 2006 17:50
0 0 Atbildēt

Marchiks_ [?] 14.09.2006 14:12

Kādā sakarā pirmais ar dīzeli ? Suburban ar 6.0D jau sen ir Latvijā.

__________________________________________________

A kur tu redzēji Suburbanu ar 6.0D?

211253. viesis 14.septembris 2006 17:54
0 0 Atbildēt

Kurš gan interesanti ir tas muļķis, kas te uzrakstījis, ka salons SAMĒRĀ kvalitatīvs izdevies...?

Pilnīgs lētums un līdz riebīgumam primitīvs ir Captivai salons.

Ja gribat autsaideru korejiešu vidū par lielu cenu (nu bļin, neejošs dīzelis ar atlaidi tika piedāvāts par 31 000 euro...)- pērciet.

Vienīgais, kas ir šai mašīnai- ārējais izskats.

Paskatieties uz jebko- bremžu kluči, no aizmugures redzamā mašīnas apakša ar riebīgiem izpūtējiem, visā ir tādā lētuma garša.

Pat āda. Epicai un Captivai ir sūdīgākā āda, liekas, ko tagad piedāvā dīleri LV.

Jūs gribiet piemēram Aveo ar 1.2 motoru, kurš pilsētā ņem 11l uz 100???

Uz priekšu!!! :)))

211266. viesis 14.septembris 2006 23:00
0 0 Atbildēt

211253. viesis 14.09.2006 17:54

Es to rakstīju,muļķi tu. Izmazgā acis un tad pārprasi. Jā,ir samērā kvalitātīvs. Aizej un apskaties.

211292. viesis 15.septembris 2006 9:19
0 0 Atbildēt

Dekster, Tavas prasības tad pret mašīnas salona apdari un kvalitāti tad joprojām ir vecu opel līmenī. :DD

Salons ir redzēts un ar mašīnu ir braukts.

Protams, ja ikdienā braukā ar tādām kakmašīnām kā Tu, tad jau arī rodas tādi vientiesīgi laucinieciski spriedumi.

Žēl, ka Tev nav ar ko salīdzināt, jo tālākais punkts Tavā autopieredzē ar AdamAuto salons, kur Tev vismaz nav bail ienākt iekšā un iesēsties "lētā" gala mašīnās. ;)))

Nu, ja jau ir tik labs, tad tik pērc nost!

p.s. baidos gan, ka pat to nevari, tikai gudri kaut ko mēģinēt te spriedelēt un likt bildes iekšā ar vecām Vektrām ar vācu nummuriem. Opis stulbais.

211381. viesis 15.septembris 2006 13:38
0 0 Atbildēt

A cena kāda, 30 EUR par parketnieku, varam paskatīties uz konkurējošiem Korejiešiem un saprast ka šis būs viens dārgākajiem savā segmentā. Ja salīdzin ar KIA, HUNDAI vai SSANG YANG. Serviss un kvalitāte arī šeit diezgan stipri pieklibo salīdzinot ar pārējiem.

211407. viesis 15.septembris 2006 16:15
0 0 Atbildēt

Laba auto! Krietni lielāks par Kia un HUNDAI parketniekiem, -atgādina BMW vai WW vismaz pēc lieluma. Un kurš te mēģināja uzmest AVEO - labākais no mazās klases korejiešiem un frančiem, ar labu kvalitāti, OPEL detaļām un lielāko salonu ne tikai savā klasē. Mazā klase tikai dēļ motoriem, bet iekšā vietas vairāk kā , piem. Oktāvijai. Ja kas - es runāju par jauno Aveo - sedan versijā kā arī 3-d.Šie ir par 5 cm lielāki visos izmēros. Un par patēriņu ar1.4 motoru : šoseja 6- 7(karstā laikā ar kondišku) un līdz 9 pilsētā(vairāk nu nesanāk nokurināt!).

211411. viesis 15.septembris 2006 17:51
0 0 Atbildēt

Par Aveo.

Absolūti aizvēsturisks korejiešu modelis.

Pilnīgs unīkums ar motoriem. Piedāvājumā briesmīgs, galīgi neejošs, bet kapitāli rijošs motors un puslīdz normāls senatnīgs 1.4 16V drusku pārveidots motors.

Saloni sūds.

Mašīnas labi saliktas, maz lūzt.

Pērk parasti laucinieki, kuriem iestāsta, ka ar tādu var dragāt pa laukiem, tipa augsts klīrenss, lai gan motora apakša vispār nav nekā aizsargāta.

Dīzeļa vienkārši nav.

Salona ietilpība- nekāda.

Bagāžnieks ir tikai 4d Aveo sedanam.

Cena- pilnīgi atšķirīga no reklāmu piedāvājumiem- tobiš- lielāka.

Serviss- pasūdīgs. (attieksmes ziņā)

Pārdevēji- labi.

211412. viesis 15.septembris 2006 18:06
0 0 Atbildēt

Par Captiva.

Benzīna motors kluss, bet rijīgs.

Domājiet džips??? Nē! Nav lētākajā versijām pat parketa 4x4 līdz 35-40 km/h.

No ārpeses liels un smuks?

Iekšā prasts un neērts. Salona apdare vienkārši pzdc lēta.

Ko vien jau oriģinālais maģis dod. :)))

Ievērtējiet. :)))

Mašīna taupības labad pretkorozijā apstrādāta tikai puse.

Iečekojiet kalodku kvalitāti, piemēram un paskatieties uz mašīnu no aizmugures, drusku pieliecoties. Afigeķ!!!

Un kas te ir nokomentējis, tipa salons labāks par Hyundai un Sorento ir idiots un nav viņos vispār sēdējis.

Ar Sorento Captivu vispār nevar salīdzināt. Sorento ir džips, bet Captiva tikai liels vieglais ar ko labi iestigt jebkur. ;)))

Mašīna ir vizuāli labākais, kas Chevroletam vispār bijis, bet joprojām prasta, neadekvāti DĀRGA!

Serviss- nu kā jau AA. Nopērc galvenais un tad ej d...st.

211416. viesis 15.septembris 2006 20:50
0 0 Atbildēt

211292. viesis 15.09.2006 09:19

Kur nu man līdz Tavam krutumam. Katram jau savs,Tev lepnie limuzīni,man lēti un veci opeļi. :D:D

Tik acenes gan aizej un pasūti pie labāka okulista..tas nav vācu numurs...

Stulbais jaunuli :D:D

211464. viesis 18.septembris 2006 10:12
0 0 Atbildēt

Un vēl viens liels mīnuss,kā jau visiem korejiešiem,ir zemais drošības līmenis.Pagaidām sasniegums ir tikai un vienīgi dizains,uz to tad arī spiež.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti