Šī gada septembrī viens no Latvijā pazīstamākajiem auto dīleriem Aura Auto izgatavoja jaunu, tehnoloģiski attīstītu, dinamisku un atraktīvu mājas lapu pasaulē slavenajam auto zīmolam Mitsubishi.
Web lapas dizaina veidotāji un tehniskās puses nodrošinātāji Alberta Interaktīvās Tehnoloģijas un pakalpojuma pasūtītāji Aura Auto darba procesā vēlējās panākt unikālu Mitsubishi interaktīvu pārstāvēšanu Latvijā – korporatīvā tēla un identitātes ievērošanu katrā darbībā un mājas lapas dizainā.
Ņemot vērā to, ka Aura Auto pārstāvji vēlējās parādīt mājas lapu ne tikai kā interaktīvu risinājumu un jaunu informācijas kanālu, bet arī kā smalku komunikācijas rīku starp pārdevējiem un potenciālajiem klientiem, Alberta Interaktīvās Tehnoloģijas veica profesionālu darbu ar Mitsubishi esošo stilu un izveidoja aktīvu web risinājumu.
Alberta Interaktīvo Tehnoloģiju direktors Gatis Veikšins par paveikto darbu saka:
„Jaunā Auro Auto Mitsubishi mājas lapa ir izcili pārdomāts komunikācijas rīks, kas veicinās attiecīgā zīmola pārdošanas apjomus un informēs apmeklētājus par visiem jaunumiem. Tas ir dinamisks un komunikācijas ziņā aktīvs informācijas kanāls, kas piesaista ne tikai ar vienkāršu lietošanu, bet izcilu dizaina veikumu – korporatīvās identitātes un nepieciešamā tēla veidošanu.”
Mājas lapas tehnoloģiskie risinājumi ir mūsdienīgi un attīstīti, tādējādi izveidojot ar savu auditoriju tiešu saikni, kas veicina mājas lapas pozitīvo gaisotni. Aura Auto ir auto dīleri un šāda veida web risinājumi ir sekošana līdzi tirgum, mūsdienu prasībām un klientu vēlmēm.
Aura Auto jau šobrīd gaida visus Mitsubishi auto fanus savā jaunajā mājas lapā www.auraauto.lv
PR
ALELUJA riits saacies ar jautriibu :D Varētu domāt, ka pirmā pasaules web lapa ir publicēta tikai vakar un tā ir šis "izcili pardomātais komunikācijas rīks" un tam par godu bija jāuzcepina raksts, kas piesātināts ar visādu shitu :D
Mājas lapas tehnoloģiskie risinājumi ir mūsdienīgi un attīstīti, tādējādi izveidojot ar savu auditoriju tiešu saikni, kas veicina mājas lapas pozitīvo gaisotni.
Tas, kurš rakstīja šo, vispār saprot, ko ir uzrakstījis? :D
Maksimāli vienkārši un ātri uztverami, tā ir efektīva reklāma, nevis šitais, es pat nezinu kas!