Sestdien Gramzdā - rallijs «Liepāja 2006»

 
22.septembris 2006 9:03

Sestdien Kurzemē, Gramzdas apkārtnē tiks aizvadīts Latvijas miniriallija čempionāta pēdējais sestais posms rallijs „Liepāja 2006”. Uzvarētāji vairāk nekā 80 pieteikušos ekipāžu vidū tiks noskaidroti pēc sešu ātrumposmu veikšanas.

Ātrumposmu un pārbraucienu karte jpeg formātā
Sacensību dalībnieki uz Liepājas pusi dosies jau piektdien, jo vakarpusē Grobiņā „Scantest” tehniskās apskates stacijā tiks veikta automašīnu tehniskā pārbaude, bet SIA „OMS” telpās Krasta ielā 7 darbosies mandātu komisija. Sestdienas rītā sacensību centrs pārcelsies uz Gramzdas kultūras namu, no kurienes arī tiks dots starts. Sportistiem būs jāveic seši ātrumposmi (trīs „dopi” pa divām reizēm katrs), kuri izvietoti Gramzdas, Kalētu un Virgas pagastā.

Ātrumposmu kopgarums ir vairāk nekā 42 km un garākais no „dopiem” ir gandrīz deviņi kilometri, kas priekš minirallija ir neierasti. Pēc pirmo divu ātrumposmu ar nosaukumu „Dāma” veikšanas dalībnieki dosies uz Priekules lidlauku, kur būs izvietots servisa parks (arī rallija centrs no apmēram pl. 10:30 līdz 15:30 tiks pārcelts uz lidlauku). Nākamie divi „dopi” - „Krogzemji” būs īsts pārbaudījums tehnikai, jo īsā laika periodā sacīkšu režīmā būs jāveic teju 18 km. Pēc atgriešanās servisa parkā, sportisti dosies trešajā aplī, lai divkārt veiktu ātrumposmu „Strautiņi” un pēc tam finišētu Gramzdā.

Interesanti, ka Liepājas domes un autoķīmijas „Pilots” ražotāju „Tilia-A” atbalstītajā rallijā automašīnas startēs pēc „rāvējslēdzēja” principa – tas ir pamīšus, nevis numuru secībā. Tādējādi līdzjutēji savas iecienītās ekipāžas katrā ātrumposmā atkārtoti varēs redzēt pēc neilga intervāla. „Dopu” kartes un citu informāciju skatītāji var iegūt www.4rati, vai arī sacensību centrā.

Kā pirmie sestdien pl. 12 sacensības uzsāks „ROAD” klases pārstāvji. Šie dalībnieki startē ar standarta automašīnām bez drošības karkasiem un ātrumposmus veic pēc regularitātes principa – kurš precīzāk iekļausies norādītajā laikā. Tāpēc līdzjutējiem nevajadzētu brīnīties, ka pirmās automašīnas, kuru starta numuri sāksies no 101, nebūs tik ātras, kā tas rallijā parasti ierasts.

Kā pirmie no sportistiem trasē dosies Aldis Pīlēns/Jānis Beļakovs, kuru „Subaru Impreza” sānus rotās 68. numurs. Nākamos trasē redzēsim Viktoru Ļebedevu/Jāni Jēkabsonu („Mitsubishi EVO VIII”), Uldi Sesku/Aneti Sesku („Subaru Impreza”), Robertu Kondratu/Vladimiru Barinovu („Mitsubishi EVO VII”) un Agri Upīti/Kasparu Vecgaili („Subaru Impreza”). Paredzams, ka tieši šo ekipāžu vidū meklējami rallija „Liepāja 2006” uzvarētāji absolūtajā vērtējumā. 4WD+ klasē galvenie favorīti ir jau čempionu godā esošie Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”). Virkne pilotu vēl turpina cīņu par otro un trešo vietu, neatmetot cerības apsteigt Dūci/Anevicu vismaz vienā posmā, kas šosezon vēl nevienam nav bijis spēkam. Reālākie kandidāti uz šo uzdevumu paveikšanu ir Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins („Mitsubishi EVO”) un Mārtiņš Skakauskis/Andris Skakauskis („Mitsubishi EVO VI”).

Ļoti spēcīga konkurence sapulcējusies 1600+ klasē – līdzās minirallija līderiem Raivo Pikkem/Artim Dreimanim („VW Golf”), Edgaram Poriņam/Ģirtam Roļskijam („Opel Kadett”) un Jānim Kārkliņam/Armandam Šimkum („Honda Civic”) uz starta redzēsim arī vairākus lielā rallija N3 klases braucējus – Danu Lešču/Jāni Vīksnu, Kasparu Šimku/Andri Šimku (abi „Honda Civic TypeR”) un Mārtiņu Meldrāju/Gundaru Vītolu („Renault Clio”) (pēdējie gan pieteikušies sporta automašīnu ieskaitē). Šāds dalībnieku sastāvs sola dramatisku cīņu par čempionu titulu starp Pikki un Kārkliņu.

4WD klasē ir visstabilākais dalībnieku sastāvs un ierindā būs visi spēcīgākie. Četras ekipāžas (Didzis Blūms/Aigars Rencis („Mitsubishi Galant”), Mikus Bērzkalns/Māris Kulšs („Audi 80”), Gatis Balgalvis/Dāvis Arājs („Audi 80”), Arvis Arums/Arnis Krasovskis („Audi Coupe”)) turpina cīņu par čempionu nosaukumu, bet „Liepājā 2006” pie uzvaras pretendentiem noteikti vēl var pieskaitīt duetus Gints Blaus/Kārlis Igals („Subaru Impreza”) un Raimonds Dūcis/Guntis Kampe („Audi 80”).

1600 grupā skatītāji varēs vērot cīņu par pirmo vietu kopvērtējumā starp ekipāžām Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf”) un Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”). Interesanti būs paskatīties, kā šajā sabiedrībā jutīsies vieni no 1600+ klases līderiem Mārtiņš Balodis/Reinis Lilienšteins, kuri šoreiz savā „VW Golf” uzstādījuši mazo motoru.

LAF Standartauto komisijas preses dienests
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

No 47 500 eiro - Volvo ar lielāku gaitas rezervi XC40 un C40 (+ FOTO)

Volvo modernizējis savus kompaktos krosoverus XC40 un C40, palielinot to gaitas rezervi līdz pat 581 kilometram. Lasīt vairāk

 

Policijas reidā vislielākais sods busiņa šoferim (+ VIDEO) 1

Šonedēļ Valsts policija pievērš pastiprinātu uzmanību satiksmes drošībai. Bijuši vairāki starpgadījumi, toskait bēgšanas mēģinājumi. LTV filmēšanas grupa šodien pievienojās patruļai Jelgavas novadā, un vislielāko sodu saņēma kāds šoferis, kurš vadīja busiņu ar piekabi. Lasīt vairāk

 

Tagad no 2035.gada - Lielbritānija par pieciem gadiem atliek jaunu benzīnauto pārdošanas aizliegumu 1

Lielbritānijas premjerministrs Riši Sunaks trešdien paziņoja, ka par pieciem gadiem atliek jaunu benzīna un dīzeļdegvielas dzinēju auto pārdošanas aizliegumu, kam vajadzēja stāties spēkā 2030.gadā, šādi mazinot britu klimata politikas mērķus, kas, kā skaidroja premjers, ierindas pilsoņiem uzliek "nepieņemamas izmaksas". Lasīt vairāk

 

Jaunie Škoda Kodiaq un Škoda Superb – testi noslēgušies (+ FOTO)

Jaunās paaudzes Škoda Kodiaq un Škoda Superb testu programma noslēgusies un pēc veiktiem vairāk kā 1 000 000 kilometriem abi modeļi gatavi doties pie pircējiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti