Sestdien Gramzdā - rallijs «Liepāja 2006»

22.septembris 2006 9:03

Sestdien Kurzemē, Gramzdas apkārtnē tiks aizvadīts Latvijas miniriallija čempionāta pēdējais sestais posms rallijs „Liepāja 2006”. Uzvarētāji vairāk nekā 80 pieteikušos ekipāžu vidū tiks noskaidroti pēc sešu ātrumposmu veikšanas.

Ātrumposmu un pārbraucienu karte jpeg formātā
Sacensību dalībnieki uz Liepājas pusi dosies jau piektdien, jo vakarpusē Grobiņā „Scantest” tehniskās apskates stacijā tiks veikta automašīnu tehniskā pārbaude, bet SIA „OMS” telpās Krasta ielā 7 darbosies mandātu komisija. Sestdienas rītā sacensību centrs pārcelsies uz Gramzdas kultūras namu, no kurienes arī tiks dots starts. Sportistiem būs jāveic seši ātrumposmi (trīs „dopi” pa divām reizēm katrs), kuri izvietoti Gramzdas, Kalētu un Virgas pagastā.

Ātrumposmu kopgarums ir vairāk nekā 42 km un garākais no „dopiem” ir gandrīz deviņi kilometri, kas priekš minirallija ir neierasti. Pēc pirmo divu ātrumposmu ar nosaukumu „Dāma” veikšanas dalībnieki dosies uz Priekules lidlauku, kur būs izvietots servisa parks (arī rallija centrs no apmēram pl. 10:30 līdz 15:30 tiks pārcelts uz lidlauku). Nākamie divi „dopi” - „Krogzemji” būs īsts pārbaudījums tehnikai, jo īsā laika periodā sacīkšu režīmā būs jāveic teju 18 km. Pēc atgriešanās servisa parkā, sportisti dosies trešajā aplī, lai divkārt veiktu ātrumposmu „Strautiņi” un pēc tam finišētu Gramzdā.

Interesanti, ka Liepājas domes un autoķīmijas „Pilots” ražotāju „Tilia-A” atbalstītajā rallijā automašīnas startēs pēc „rāvējslēdzēja” principa – tas ir pamīšus, nevis numuru secībā. Tādējādi līdzjutēji savas iecienītās ekipāžas katrā ātrumposmā atkārtoti varēs redzēt pēc neilga intervāla. „Dopu” kartes un citu informāciju skatītāji var iegūt www.4rati, vai arī sacensību centrā.

Kā pirmie sestdien pl. 12 sacensības uzsāks „ROAD” klases pārstāvji. Šie dalībnieki startē ar standarta automašīnām bez drošības karkasiem un ātrumposmus veic pēc regularitātes principa – kurš precīzāk iekļausies norādītajā laikā. Tāpēc līdzjutējiem nevajadzētu brīnīties, ka pirmās automašīnas, kuru starta numuri sāksies no 101, nebūs tik ātras, kā tas rallijā parasti ierasts.

Kā pirmie no sportistiem trasē dosies Aldis Pīlēns/Jānis Beļakovs, kuru „Subaru Impreza” sānus rotās 68. numurs. Nākamos trasē redzēsim Viktoru Ļebedevu/Jāni Jēkabsonu („Mitsubishi EVO VIII”), Uldi Sesku/Aneti Sesku („Subaru Impreza”), Robertu Kondratu/Vladimiru Barinovu („Mitsubishi EVO VII”) un Agri Upīti/Kasparu Vecgaili („Subaru Impreza”). Paredzams, ka tieši šo ekipāžu vidū meklējami rallija „Liepāja 2006” uzvarētāji absolūtajā vērtējumā. 4WD+ klasē galvenie favorīti ir jau čempionu godā esošie Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”). Virkne pilotu vēl turpina cīņu par otro un trešo vietu, neatmetot cerības apsteigt Dūci/Anevicu vismaz vienā posmā, kas šosezon vēl nevienam nav bijis spēkam. Reālākie kandidāti uz šo uzdevumu paveikšanu ir Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins („Mitsubishi EVO”) un Mārtiņš Skakauskis/Andris Skakauskis („Mitsubishi EVO VI”).

Ļoti spēcīga konkurence sapulcējusies 1600+ klasē – līdzās minirallija līderiem Raivo Pikkem/Artim Dreimanim („VW Golf”), Edgaram Poriņam/Ģirtam Roļskijam („Opel Kadett”) un Jānim Kārkliņam/Armandam Šimkum („Honda Civic”) uz starta redzēsim arī vairākus lielā rallija N3 klases braucējus – Danu Lešču/Jāni Vīksnu, Kasparu Šimku/Andri Šimku (abi „Honda Civic TypeR”) un Mārtiņu Meldrāju/Gundaru Vītolu („Renault Clio”) (pēdējie gan pieteikušies sporta automašīnu ieskaitē). Šāds dalībnieku sastāvs sola dramatisku cīņu par čempionu titulu starp Pikki un Kārkliņu.

4WD klasē ir visstabilākais dalībnieku sastāvs un ierindā būs visi spēcīgākie. Četras ekipāžas (Didzis Blūms/Aigars Rencis („Mitsubishi Galant”), Mikus Bērzkalns/Māris Kulšs („Audi 80”), Gatis Balgalvis/Dāvis Arājs („Audi 80”), Arvis Arums/Arnis Krasovskis („Audi Coupe”)) turpina cīņu par čempionu nosaukumu, bet „Liepājā 2006” pie uzvaras pretendentiem noteikti vēl var pieskaitīt duetus Gints Blaus/Kārlis Igals („Subaru Impreza”) un Raimonds Dūcis/Guntis Kampe („Audi 80”).

1600 grupā skatītāji varēs vērot cīņu par pirmo vietu kopvērtējumā starp ekipāžām Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf”) un Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”). Interesanti būs paskatīties, kā šajā sabiedrībā jutīsies vieni no 1600+ klases līderiem Mārtiņš Balodis/Reinis Lilienšteins, kuri šoreiz savā „VW Golf” uzstādījuši mazo motoru.

LAF Standartauto komisijas preses dienests
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Polestar piesaka konceptu ar salonu no pārstrādātām plastmasas pudelēm un zvejas tīkliem (+ FOTO)

Agrāk cieši ar Volvo saistītā zviedru marka Polestar uz Ženēvas autoizstādi ved konceptu Precept, kura konstrukcijā izmantoti vairāki netradicionāli risinājumi. Lasīt vairāk

 

Varēja būt, bet nebija – Bugatti sedans nepatika Volkswagen vadībai 5

Bugatti Galibier varēja kļūt par vienu no greznākajiem, ātrākajiem un dārgākajiem sedaniem pasaulē, taču projekts tika apturēts. Lasīt vairāk

 

Aiztur dzērājšoferi, kurš tiešraidē demonstrējis alkohola lietošanu pie stūres 3

Valsts policija (VP) Rīgas reģionā aizturējusi pamatīgi iereibušu dzērājšoferi, kurš tiešraidē demonstrējis alkohola lietošanu pie stūres, aģentūru LETA informēja VP. Lasīt vairāk

 

Policija sākusi kriminālprocesu par zēna nāvi zem autobusa riteņiem Iecavā 4

Valsts policija sākusi kriminālprocesu par pagājušajā sestdienā notikušo negadījumu, kad Iecavā zem satiksmes autobusa riteņiem gājis bojā zēns. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti