Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Leščs/ Vīksna iegūst N3 čempiona titulu 9

 
3.oktobris 2006 9:08

Liepājas Rallija Komandas ekipāža Dans Leščs/ Jānis Vīksna aizvadītajā Latvijas čempionāta rallijā posmā ir ieguvuši čempiona titulu, savukārt Liepājas Rallija Komanda savā debijas sezonā ieguvusi bronzas godalgu komandu vērtējumā.

Lešča/ Vīksnas ekipāža ar savu Honda Civic Type-R uz rallija „Latvija 2006” starta izgāja ar vienu mērķi – iegūt Latvijas čempiona titulu N3 grupā. Lai to izdarītu, bija ar pietiekošu punktu pārsvaru jāapsteidz čempionāta līderis Andis Neikšāns.



Pēc pirmajiem ātrumposmiem pilsētā situācija nelikās spīdoša – piecos kilometros tika zaudētas 12 sekundes. Otrajā sacensību dienā Leščs parādīja uz ko ir patiesībā spējīgs, un regulāri uzrādīja labākus ātrumposmu laikus nekā viņa tiešais sāncensis Neikšāns, tādējādi deldējot sekunžu pārsvaru. Taču kļūda vienā no septītā ātrumposma trases pagriezieniem iesvieda automašīnu grāvī, un tikai ar piesteigušos Liepājas līdzjutēju spēkiem izdevās atgriezties uz trases. Tomēr zaudēta pusotra minūte, un likās, ka cerības uz titulu jau ir zaudētas. Dans turpināja braukt ātri, un nākamajos ātrumposmos atguva samērā daudz sekunžu, taču ar to bija par maz, lai rallijā un arī čempionāta vērtējumā apsteigtu Neikšāna ekipāžu. N3 grupā rallijā uzvaru izcīnīja Artis Štrauss.

Pavērsiens sacensību norisē notika pēcfiniša tehniskajā pārbaudē, kurā tika pārbaudītas visas N3 grupas līderu automašīnas. Tehniskie komisāri atklāja Neikšāna Renault Clio neatbilstību automašīnas homologācijai. Attiecīgi rallija žūrija pieņēma lēmumu diskvalificēt ekipāžu no sacensībām. Līdz ar to Dana Lešča/ Jāņa Vīksnas izcīnītie punkti padarīja viņus par 2006. gada Latvijas čempioniem rallijā N3 grupā. Vēl gan LMT komandas ekipāžai līdz 3.oktobra pēcpusdienai ir tiesības iesniegt apelāciju komisāru lēmumam, tāpēc pilnīgi droši par čempiona titulu varēsim būt pēc apelācijas izskatīšanas Latvijas Automobiļu Federācijā.

Liepājas Rallija Komanda 1 savā debijas sezonā ir izcīnījusi 3. vietu komandu vērtējumā. Tas ir liels visu liepājnieku sasniegums – gan braucēju, gan mehāniķi, kas gatavoja tehniku, gan sponsoru un atbalstītāju, kas ļāva komandas braucēju startiem notikt. Protams, liels paldies jāpasaka komandas līdzjutējiem, kuru karogus šajā rallijā varēja redzēt daudzās trases vietās.

Mārtiņa Būčiņa/ Renāra Franča ekipāža šajā rallijā izcīnīja 6. vietu N4 grupā, Viktors Lebedevs/ Jānis Jēkabsons – devīto. Vienīgā A-plus klases ekipāža Guntars Krieviņš/ Ainārs Šteinbergs 7. vietu savā klasē un 18.vietu kopvērtējumā. Mārtiņš Meldrājs/ Gundars Vītols izcīnīja 4. vietu N3 grupā, atpaliekot no Lešča un Krišjāņa Caunes. 34. vietā rallija kopvērtējumā ierindojās meiteņu ekipāža Gita Laugale/ Santa Daukste, bet Normunda Verbeļa/ Igora Bartaščenoka vadītais auto sacensības beidza jau trešajā ātrumposmā ar nelielu avāriju.

www.liepaja.lv/rallijs

 
Visi komentāri
 
212859. viesis 3.oktobris 2006 19:29
0 0 Atbildēt

Nu Latvija atkal izcēlās ar savu stulbumu, Somija visi N3 grupas autiņi moči ar vienu "zondi" (Clio no pārbūves nāk ar vienu "zondi"), bet redz tupie letiņi tak atradīes gudrāki pa visiem uz pasaules.... Kas ir Latvija rallija pasaulē salidzinot ar Somiem? : Nekas īpašs, hy... na palačke, ar 6 posmiem, kur uzvar praktiski vieni un tie paši braucēji ....

Bet vajag tak piesieties pēc čempja, nevis dot norādijums pirms ....

Patiesība man kā rallija fanam no 1996 gada ir pilnīgi pazudusi interese par Latvijā rīkotajiem rallija pasākumiem, es neesu ne LMT ne kādas citas komandas Fans, esmu rallija fans kopumā.... bet šitas pielika punktu fanošanai, nav vērts....

212868. viesis 3.oktobris 2006 22:55
0 0 Atbildēt

joo tu vispār apjēdz ko runā.

212879. viesis 4.oktobris 2006 7:33
0 0 Atbildēt

jādomā ka tehniskie noteikumi bija zināmi jau sezonas sākumā...

tā ka nekā jauna tur nebija un var tikai pabrīnīties par to ka Neikšāns&Co iekrīt uz tādu it kā nieku

212888. viesis 4.oktobris 2006 8:47
0 0 Atbildēt

To: 212868. viesis un 212879. viesis

Clio nav paredzēta otra vieta Zondei.... tā ir "brutāli" jāpiemetina jeb ar skoču jānostiprina, ražotājs nav paredzējis pundurvalsts Latvijas īpašos noteikums un ja Latvija grib redzēt uz trases pasaules līmeņa auto, tad nu japakļaujas vispārējam prasībām, nevis viena veca auto konstruktora lirikai.....

Starpcitu Leščs arī vienu gonku nolaide bez Bampera, kas arī ir pārkāpums, tikai rallija komisija to uzkatija par OK..., kam ta negadas, tad rodas jautājums par to vai tas ir godīgi ka Andim tika iedots "diskābels", kamēr citu sportistu pārkāpumus itkā komisja neredz....

212895. viesis 4.oktobris 2006 9:45
0 0 Atbildēt

nesatraucās, ja paši nevar to izdarīt nu tad jāpalīdz vājākiem, Skatoties no malas tas izskatās pēc tā kā to uzrakstīju.

212896. viesis 4.oktobris 2006 9:45
0 0 Atbildēt

nu tad rauj viņu jupis,to zondi,sien kaut ar drāti klāt ja jau noteikumi paredz :)

213011. viesis 4.oktobris 2006 14:44
0 0 Atbildēt

JOO [?] 03.10.2006 19:29

Nu Latvija atkal izcēlās ar savu stulbumu, Somija visi N3 grupas autiņi moči ar vienu "zondi" (Clio no pārbūves nāk ar vienu "zondi"), bet redz tupie letiņi tak atradīes gudrāki pa visiem uz pasaules... Kas ir Latvija rallija pasaulē salidzinot ar Somiem? : Nekas īpašs

====================

Tu taa mazliet neko nejeedz no shtelles :-) Tiem, kuri mochii ar vienu zondi peec paarbuuves, ir izpuuteeja izgatavotaaja izzinja un homologacijas papiiru pielikuma kopija, kur tas ir fikseets. Andim, liekas nav ...

Clio nav paredzēta otra vieta Zondei... tā ir "brutāli" jāpiemetina jeb ar skoču jānostiprina, ražotājs nav paredzējis pundurvalsts Latvijas īpašos noteikums un ja Latvija grib redzēt uz trases pasaules līmeņa auto, tad nu japakļaujas vispārējam prasībām,

===================

Latvijaa N un A grupu noteikumi ir 1:1 ar FIA noteikumiem, nekaadu iipashu prasiibu, chainjik. Veelreiz atkaartoju: jebkurai atkaapei no standarta homologaacijas papiiriem ir jaabuut nosegtai ar apliecinoshu dokumentu. Citaadi tiesnesis riikojas peec principa "ir / nav". Principaa taa ir pashu nolaidiiba - peerkot izpuuteeju vajadzeeja pieprasiit arii visu dokumentaaciju. Ivars Caune savulaik liidziigi ielidoja Liepaajaa, buudams uzvareetaajs N grupaa, par bremzhu diskiem...

213012. viesis 4.oktobris 2006 14:45
0 0 Atbildēt

Sagatavo A3 grupai atbilstošu auto un brauc kaut vai bez zondēm, N3 ir N3 .

213013. viesis 4.oktobris 2006 14:48
0 0 Atbildēt

Starpcitu Leščs arī vienu gonku nolaide bez Bampera, kas arī ir pārkāpums, tikai rallija komisija to uzkatija par OK...,

-------------------------

Visu saciiksti, no starta liidz finisham? Principaa ar taadu defektu var braukt liidz konkreetaa aplja finisham, uz naakamo jaa buut vietaa. Ja vinjsh pazaudeeja peedeejaa aplii, tad ...viss OK. Ja nee,

tad funkcionaariem FUI.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mīlēt vai nīst - jaunie Jaguar neatstās vienaldzīgu nevienu (+ FOTO) 9

Prezentēti jaunās ēras Jaguar. Automašīnas ir tik neparasta dizaina, ka varianti lielākoties ir tikai divi – tos mīlēs vai ienīdīs. Lasīt vairāk

 

No šī verķa bīsies visi kreisie dīzeļi. Kā darbojas jaunākais kvēpu testeris? (+VIDEO) 98

Jau 2025. gadā to dīzeļauto īpašniekus, kuru spēkrati ražoti pēc 2013. gada, ikgadējā tehniskā apskatē gaida jauna atgāzu kontroles kārtība. Dūmainības mērījumu vietā tiks mērītas t.s. cietās daļiņas jeb, vienkāršāk sakot, kvēpi. Lasīt vairāk

 

Izvēlēts Lietuvas Gada auto 2025, tie ir veseli trīs (+ VIDEO) 14

Šīs nedēļas nogalē notika Lietuvas Gada auto 2025 uzvarētāju izvēlēšana, kas mūsu kaimiņzemē notiek izvēlot labāko trīs cenu kategorijās. Lasīt vairāk

 

Stāsta speciālists - kam bija nepieciešama un kā tika izmantota dzelzceļa platforma (+ VIDEO) 2

Vārdam “platforma” ir vairākas nozīmes, taču, ja runājam par dzelzceļa ritekļiem, tad ir pilnīgi skaidrs, par kādu kravas vagonu veidu būs stāsts. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti