Par biļeti maksāsim 40 santīmus 51

 
19.oktobris 2006 0:00

Rīgas pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" padome vakar nolēma, ka biļešu cena pilsētas sabiedriskajā transportā būtu jāpalielina līdz 40 santīmiem par braucienu līdzšinējo 20 santīmu vietā. RP SIA Rīgas satiksme iesniegs jaunu pasažieru pārvadājumu tarifu projektu Rīgas pilsētas sabiedrisko pakalpojumu regulatoram, pamatojoties uz veiktajiem aprēķiniem, kurus izskatīja un akceptēja uzņēmuma padome.

Padome nolēma - lai izpildītu Deleģēšanas līgumā (līgums starp Rīgas domi un RP SIA Rīgas satiksme) paredzētās saistības, ir jāpārskata esošais tarifs, kas ir spēkā jau no 2000. gada 1. februāra. Projekts paredz, ka esošais tarifs jāpaaugstina līdz Ls 0,40.

Kā zināms, kopš 2000. gada dažādas izmaksas ir augušas vairākkārt, arī inflācija pēdējā laikā ir stabili augsta – 6,5% robežās. RP SIA Rīgas satiksme darbību ietekmē vesela virkne faktoru, kas katru gadu rada nepieciešamību palielināt pašvaldības dotācijas apjomu uzņēmumam. Galvenie pašreizējo izmaiņu faktori 2007. gadam ir šādi: degvielas izdevumu pieaugums, elektroenerģijas sadārdzinājums, darba samaksas pieaugums, ritošā sastāva atjaunošanas izdevumu pieaugums, renovācijas un rekonstrukcijas darbi, saimniecisko izdevumu pieaugums.

Uzņēmuma aprēķini liecina, ka Rīgas satiksmes patēriņa groza (algas + VSA iemaksas, dīzeļdegviela, transporta izdevumi, elektroenerģijas u.c. izmaksas) cenu vidējais pieaugums laika periodā no 2000. gada līdz 2006. gadam veido 72,7%, kas arī rada nepieciešamību paaugstināt tarifu.

Sešu gadu laikā ir notikušas ievērojamas izmaiņas makroekonomikā. Latvijā 2006. gada 2. ceturksnī darba devēja vidējās izmaksas darbaspēkam sasniedza 206% no attiecīgo izmaksu līmeņa 2000. gadā. Proti, 2001. gada 1. ceturksnī vienas stundas darbaspēka izmaksas bija Ls 1,18, bet 2006. gada 2. ceturksnī jau Ls 2,48. Vidējā oficiālā darba alga Rīgā piecu gadu laikā ir palielinājusies 2 reizes, no 170 latiem 2001. gada janvārī līdz 348 latiem 2006. gada jūnijā. Iztikas minimums palielinājies par ~ 40 %, no Ls 84,40 līdz Ls 117,64. Līdz ar to mums ir jānodrošina konkurētspējīgas algas uzņēmumā strādājošajiem, lai mūsu darbaspēks neaizplūstu uz citām Eiropas Savienības dalībvalstīm.

Attiecībā uz transporta izmaksām Latvijā var secināt, ka to pieauguma temps bija ievērojami augstāks par vidējo cenu pieauguma tempu tautsaimniecībā kopumā. 2006. gada augustā, salīdzinot ar 2000. gadu, transporta izdevumi vidēji palielinājušies par 40,2%. Transporta izmaksas būtu ievērojami augstākas, ja tās būtiski neietekmētu Rīgas sabiedriskā transporta tarifu uzturēšana nemainīgā līmenī kopš 2000. gada. Mēs visi zinām, cik litrs degvielas maksāja 2000. gadā un cik tas maksā šobrīd – cena ir pieaugusi gandrīz divas reizes. Ikviens cilvēks, kuram ir automašīna, to ir izjutis savā naudas maciņā.

Līdzīga situācija ir ar elektroenerģiju – maksa par to sešu gadu laikā ir palielinājusies, kas no pilsētas budžeta prasa arvien lielākus līdzekļus. Piemēram, izmaksas, kas saistās ar elektroenerģijas patēriņu, ir pieaugušas par 6%.

RP SIA Rīgas satiksme padomes priekšsēdētājs Imants Rākins: "Protams, ka lēmums paaugstināt tarifu nekad nav bijis patīkams uzdevums, taču pēdējo sešu gadu laikā vairākkārt ir pieaugušas izmaksas, kas būtiski sadārdzina pakalpojuma cenu, t.i., pasažieru pārvadājumus, līdz ar to esam spiesti piemēroties, lai spētu turpināt attīstību, jo cilvēki nepārtraukti pieprasa uzlabojumus sabiedriskajā transportā."

Esošais tarifs Ls 0,20 ir spēkā no 2000. gada 1. februāra. Tas nozīmē, ka par spīti inflācijas, degvielas un elektroenerģijas cenu kāpums pēdējo sešu gadu laikā sabiedriskā transporta pasažieru pārvadājumu tarifs ir palicis nemainīgs, lai gan Rīgas ielās jau sen nekursē vecie, dūmojošie Ikarus markas autobusi.

RP SIA Rīgas satiksme neto apgrozījums 2005. gadā sasniedza Ls 63 816 287, un uzņēmums sabiedriskā transporta dotācijās saņēma 30,32 milj. latu. Pērn Rīgas satiksme pārvadāja 274 279 200 pasažieru, transportlīdzekļi veica 62 824 600 km un uzņēmumā vidēji strādāja 6224 darbinieki. 
 
Visi komentāri
 
214567. viesis 19.oktobris 2006 0:18
0 0 Atbildēt

jau tagad maksaajam ...mikrinjaaa...

214568. viesis 19.oktobris 2006 0:24
0 0 Atbildēt

interesanti kā jūtas uz šiem autobusiem saliktie fufeļmakši???

214569. viesis 19.oktobris 2006 0:27
0 0 Atbildēt

Fufeli dzen =D

214570. viesis 19.oktobris 2006 0:28
0 0 Atbildēt

Nu tagad toch mani vairs neviens nepierunaas braukt uz darbu ar sabiedrisko, lai mazinaatu sastreegumus...doooh

214575. viesis 19.oktobris 2006 3:15
0 0 Atbildēt

Un pašus sastrēgumus jau nu arī tas pavisam noteikti nemazinās.

214582. viesis 19.oktobris 2006 8:32
0 0 Atbildēt

cik var saprast, tad tie 40s segs tikai algas un transporta uztureeshanu. taatad jauniem marshrutiem, jauniem autobusiem utt nauda nebuus, znachit taa sastreegumu mazinaashanas strateegjija no RD puses tiek interesanti risinaata.. nu ko, prozit! :)

214586. viesis 19.oktobris 2006 8:56
0 0 Atbildēt

Exif izrāva vārdus no mutes :))

Un braucot uz darbu kopā ar meiteni, man lētāk un vēljoprojām ātrāk sanāks braukt ar savu mašīnu!!!!

Tā turpināt ....

214587. viesis 19.oktobris 2006 8:58
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pareizi! Dotēšana no valsts puses ir pilnīgi nepareza, jo kapēc man kā nodokļu maksātājam ir jāpabalsta citu cilvēku nokļūšana uz darbu???

Ja biļete maksā 40 santīmi, tad nedēļā uz darbu un atpakaļ izmaksā 4 Ls, bet man vienā dienā izmaksā 6 Ls, a kapēc mani neviens neatbalsta?

Maitas tie rīdzinieki - grib dzīvot na haļavu un ne par ko nemaksāt, ja dzīve rīgā liekas par dārgu - lai iet uz varakļāniem - tur tagad lēti dzīvokļi...

214593. viesis 19.oktobris 2006 9:21
0 0 Atbildēt

da kaut 50 sant, bet lai buutu normaals sabtranss - kurseetu ik pa 3-4 minuuteem, un nevis 15 minuutes nau, un tad 2 uzreiz naak...

214594. viesis 19.oktobris 2006 9:38
0 0 Atbildēt

Konduktoriem vajadzes 2x lielakas somas.

214595. viesis 19.oktobris 2006 9:39
0 0 Atbildēt

Maksāsim 40 santīmus un sēdēsim vel leilākos korķos, jo daļa cilvēku tad pārkāps uz automašīnām.

214598. viesis 19.oktobris 2006 9:45
0 0 Atbildēt

ibio -> nopērc mēnešbiļeti

214601. viesis 19.oktobris 2006 9:54
0 0 Atbildēt

214598. viesis 19.10.2006 09:45

ibio -> nopērc mēnešbiļeti

Un tu zini cik menesbilete maksa??

Ja cilvim vajag visus 3 transporta veidus tad tas maksa Ls 18.40.

Var jau protams pirkt tikai tramvajam, tad autobusa marshrutu iet kajam utt utjp. Un vel tauta stasta, ka daudz vairak naudas var ieekonomet skrienot nevis aiz autobusa, bet aiz taksometra.

214608. viesis 19.oktobris 2006 10:21
0 0 Atbildēt

es esmu ar mieru maksāt arī 50sant par braucienu un 1,5Ls par dienas biļeti, bet pie nosacījuma ka tā der visos transportos.

BET tādā gadījumā jābūt normālām mēnešbiļetes cenām 15-20Ls/mēnesī

214611. viesis 19.oktobris 2006 10:26
0 0 Atbildēt

nu psc, vai tiešām 20 ls mēnesī lai bez nekādām galvassāpēm tiktu uz darbu un pelnītu naudu ir daudz??? nerunājot pat par bendzīna izmaksām - amortizācijā vien auto patērē divreiz vairāk mēnesī...

214612. viesis 19.oktobris 2006 10:31
0 0 Atbildēt

Starp citu ja dzīvo kāda transporta maršruta galapunktā un strādā otrā galapunktā, tad lai arī cik lēnīgs šis transports nebūtu bet šāds te shuttle serviss ir tieši tas kas vajadzīgs. Iekāp transportā un guli/lasi avīzi nevis spaidi pedāli un rausti stūri, kamēr tiec līdz darbam.

214614. viesis 19.oktobris 2006 10:35
0 0 Atbildēt

Man jau patīk visi šie Latvenergo, Latv. Gāzes, Rīgas Satiksmes, Rīgas Siltuma utt. paziņojumi par nepieciešamību celt cenas, kas tiek pamatotas ar izmaksu pieaugumu. Piekrītu, ka izmaksas pieaug, bet kāpēc viņi nemeklē veidus kā samazināt izmaksas un palielināt efektivitāti? MONOPOLS - tāpēc arī nemeklē. Uzņēmumu vadībām algas jau sen apdzinušas pasaules algu līmeni, uzņēmumu peļņas rādītāji skrien debesīs, bet šie vēl sūdzas ka neko nevar. Latv. Dzelzceļš arī visu laiku sūdzējās, bet tad nav saprotams kāpēc Zorgevicam maksāja 5000 LVL? Ja kādam iet slikti, tad taču tādas algas nemaksā. Lattelekom arī kādreiz cēla tarifus, bet tagad...kā sajūt konkurenci, tā mute ciet. Ir gan jauni pakalpojumi, gan izvēles tarifi un vairs ne vārda par cenu celšanu. Uzsūtīt viņiem visiem kārtīgu kontroli, lai pārbauda līdzekļu izmantošanas efektivitāti un pamatojumu, tad redzētu kādi būtu rezultāti. Noteikti atklātos šausmu lietas. Un visos šajos uzņēmumos vēl sēž liekēži, kas sevi sauc par valsts pilnvarniekiem, bet paši nemāk pateikt ko un kad ir tur darījuši. Vienīgā izeja no šīs situācijas ir jaunu tirgus dalībnieku ienākšana un konkurences palielināšana. Kamēr tā nebūs, viņi mūs čakarēs un čakarēs.

214615. viesis 19.oktobris 2006 10:38
0 0 Atbildēt

bet ja tu dziivo paardaugavaa kaadas paaris pieturas pirms daugavas, tas noziimee ka tev jasamaksaa 40 santiimi par iespeeju meegjnaat iespraukties kaadaa no transportiem kas no imantas/zolituudes/ziepniekkalna naak paarpildiiti, centraa jaakaapj aaraa un atkal jaamaksaa 40 santiimi lai iesprauktos kaadaa transportaa kas tevi aizved liidz darbam. vakraa viss uz otru pusi. un veel saka lai izveeloties sabiedrisko transportu. nu nu

214616. viesis 19.oktobris 2006 10:57
0 0 Atbildēt

Pajoliņi! 40 santīmi lai nokļūtu uz darbu ir daudz? Ta parēķini cik tu pārtikai iztērē, uzreiz apjēgsi ka autobuss tev ir pa velti! Parādi kur tu pusdienas varētu paēst kaut pa 2x lielāku cenu.

214618. viesis 19.oktobris 2006 11:13
0 0 Atbildēt

Es vairak uztraucos nevis par to cik jamaksa, bet par ko jamaksa. Dazbrid jau ceturtaja pietura pec galapunkta ir sajuta, ka cetrata sedet pirma golfa bagaznieka butu ertak neka braukt RD izslavetaja sab.transporta.

214619. viesis 19.oktobris 2006 11:16
0 0 Atbildēt

Cietīs jau tikai paši neaizsargātākie maznodrošinātie cilvēciņi.

214623. viesis 19.oktobris 2006 11:19
0 0 Atbildēt

Deretu jau tomer paskatiteis, kas notiek citas Eiropas pilsetas. Pirmkart bilete ir deriga noteiktu laiku, nevis lidz izkapsanai. Tas atrisina problemu parmaksat cilvekiem, kam jabrauc ar vairakiem transportiem. Otrkart sabiedriskajam transportam ir jabut kvalitativam, lai butu verts to salidzinat ar personigo transportu. Un treskart - pilsetas uzdevums ir dotet nevis transportu, bet gan nepiecisamas atlaides, ka ari nodrosinat pareizu satismes organizaciju.

214624. viesis 19.oktobris 2006 11:19
0 0 Atbildēt

Kurš tad ir pārsēdies uz sab/tr. ?

214625. viesis 19.oktobris 2006 11:20
0 0 Atbildēt

Es domaju driiz sab. trans. vietas buus krietni vairaak. :) Bet man tas ir papildus stimuls iet ar kaajam to pussstundu.

214626. viesis 19.oktobris 2006 11:22
0 0 Atbildēt

40 santīmi nav daudz, tikai patērētais laiks no darba uz mājām dubultojas,t.i., 1 dienā es tērētu 1,5 stundas vairāk - es maksāju 5 Ls/stundā, tātad dienā es iztērēju par 7,5Ls vairāk braucot ar sabiedrisko transportu(pat ja ņem nupat pieņemto min stundas likmi 0,7 Ls/h, arī sanāk 1latu pārtērēt).

Auto pašizmaksa kopā ar degvielu dienā ir +/-5Ls. Tā ka neviens mani nepierunātu braukt ar sabiedrisko transportu pat ja tas būtu par velti. Kad sabiedriskais taps ātrāks par privāto tad gan būšu gatavs maksāt arī latu, jo tas būs lētāks.

214629. viesis 19.oktobris 2006 11:32
0 0 Atbildēt

No manas pieredzes. Braukāju uz darbu ar auto, jo ir ērtāk, ātrāk, lētāk. Uz laiku esmu pārcelts strādāt uz vecrīgu un radās problēmas ar parkingu. Lētākā stavvieta uz dienu ir 3 LVL. Nolēmu ekonomēt un braukt ar sabiedrisko. Tā apņemšanās beidzās pēc diviem mēģinājumiem. Tagad pat 3 LVL dienā nepiespiedīs mani braukr ar sab. transortu.

Ir jāveic RADIKĀLA sab.tr. pārveidošana, lai situācija uzlabotos. Un nav būtiski cik maksās 20 vai 40 vai 60. Būtiski ir tas, lai transports nav jāgaida pusstundu, lai nav jāstāv kājās, lai nav jāosta sasvīdušas sievietes. Citiem vārdiem sakot lai būtu komfortabli un galvenais lai ar sab.tr. varētu nokļūt galamērķī ātrāk nekā ar personīgo auto.

214632. viesis 19.oktobris 2006 11:43
0 0 Atbildēt

a kaapee par atskaites gadu tiek uzskatiits 2000. gads???????????????

214633. viesis 19.oktobris 2006 11:44
0 0 Atbildēt

lai tak palielina kaut uz 90 santiimiem, tapat uz darbu ar kaajaam eju

214634. viesis 19.oktobris 2006 11:45
0 0 Atbildēt

2x palielināt cenas ir biku pa strauju. Vajadzēja katru gadu likt pa 5 santīmiem klāt. Tagad pensionāri plēsīs matus sev ārā un lamās valdību.

214636. viesis 19.oktobris 2006 11:47
0 0 Atbildēt

Pensionaari brauc ar kartinjaam par puscenu vai par velti!!!

214641. viesis 19.oktobris 2006 12:02
0 0 Atbildēt

kartiņa 2transporta veidiem darba dienām maksā 10,60Ls

tas ir mazāk nekā aiziet vienu vakaru iedzert alu ar uzkodām.

P.S. Jā un vēl sab.trans. samazina arī saistītos izdevumus - pēc darba vairs nebrauc uz alfu pēc gatavām vakariņām, bet gan nopērc produktus blakus esošā veikalā un uztaisi pats. kopā mēnesī ietaupījums vismaz 50Ls (un tas dzīvojot teikā)

214647. viesis 19.oktobris 2006 13:21
0 0 Atbildēt

Pietiek dotēt sabiedrisko transportu. Ja būs normāls pakalpojums, tad būs noiets.

No darba līdz mājām sanāk aptuveni 1,5 stundas ar nosacījumu, ka nenokavē autobusu, kurš iet ik pēc 30min. Ar auto aptuveni 35min, no kurām 15 uz Krastenes korķītī. Un lai tie ekalogi iet ..., stundu ilgāk gulēt no rīta un stundu ātrāk mājās.

214649. viesis 19.oktobris 2006 13:52
0 0 Atbildēt

Nu ko mēs varam gribēt, mēs pat nevaram atļauties jaunus tramvajus, nerunājot par metro, kas vispār ir vienīgais atrsiinājums, lo;giki ka 20 sant no katra nebūs nekas, 40 jau labāk, bet visā visumā ar tas nau daudz, tomēr priekš daudziem tas ir daudz, līdz ar to koks ar abiem galiem.

214656. viesis 19.oktobris 2006 14:51
0 0 Atbildēt

nu zb jau, kas vini akal labo zali uzpiipeja?

40 santimi ta peksni? nu ok ja vien autobusu skaits pieugs tiesi par divam reizem...

man no vecmilgravja mikrins lidz centram maxa 40 santimus, un vins parvietojas daudz atrak par autobusu, ka viena bija raxtits: 10 minut straha i ti doma.

Ja jau tada cena tad ari prasibas gribu adekvatas, lai kurse visu nakti ne retak ka reizi 30 minutes, pa dienu ne retak ka 10 minutes, sastregumstundas ik pa 5 minutem, un, lai nevelkas ar 40 tur kur ir zime 70... un tad es busu ar mieru maxat 40 santimus.

Senciem bija doma pariet atpakal uz sabtransportu, tadejadi katrs ietaupitu 30 santimus diena. Bet ja bus 40 snt bilete tad zaudes 50 snt katrs... noteikti braux ar auto, ertak letak...

Un veel Visi rd darbinieki lai atsakas no privata transporta un baruc ar sabiedrisko....

ehh visu labo omu sabojaja

gachoman

214658. viesis 19.oktobris 2006 14:55
0 0 Atbildēt

pensionaari lai staigaa kaajaam. nav taa riiga tik liela, lai nevareet izstaigaat, un lai nu kaa, bet laika pensionaariem netruukst. turklaat pastaigas ir veseliigas, un arii sabtransaa briivaak buutu ja tur pensionaaru puulji nebraukaas...

214664. viesis 19.oktobris 2006 15:22
0 0 Atbildēt

draco tu pats visur ej ar kajam? padoma pirms saki...

ko tu gribi la omes ietu kadus 10 km lidz centram un tad veel 10 apakal... tas ir tad ja dzivo imanta...

gribetos redzet ka tu to izdari, piemeram kados -30 grados, ar saposam kajam...

214666. viesis 19.oktobris 2006 15:59
0 0 Atbildēt

pensionaariem toch nevajadzeetu soljot n-tos kilometrus, ja vien nav sportisti

214668. viesis 19.oktobris 2006 16:05
0 0 Atbildēt

Es nemaksasu 40 santimus, jo saksu parvietoties ar masinu...........ta tie klienti aizies......:)) Rigas satikse:slura

214674. viesis 19.oktobris 2006 17:10
0 0 Atbildēt

Par pensionariem - iespejai braukt jabut. Bet sobrid ta tiek izmantota lai sastregumstundas brauktu uz tirgu katru dienu.

Pirmais, ko jadara - janolikvide pensionaru atlaides sastregumstundas. Ar kajam protams veciem cilvekiem nav jastaiga, bet savu laiku gan japlano ta, lai netraucetu tiem, kas ar saviem nodokliem viniem maksa pensijas un atlaides.

214677. viesis 19.oktobris 2006 17:53
0 0 Atbildēt

Mazlitrāžas auto būs topā! :)

214682. viesis 19.oktobris 2006 19:17
0 0 Atbildēt

aizmirsa tik pieminēt cik miljonu tīrā peļņa bija, kam ir pieeja Lursoft, varētu izziņot... virspusēji izskatās ka cipars tur noteikti ir labs :)

214684. viesis 19.oktobris 2006 19:39
0 0 Atbildēt

Lielisks leemums :)

Pacels cenas. Autobusi paliks tukshaaki un neapmierinaatie autobrauceeji nevarees iebilst, ka pilnaa busaa nevar tikt iekshaa :D

214687. viesis 19.oktobris 2006 20:02
0 0 Atbildēt

30 miljonu latu dotacijas man nav saprotamas un pienemamas. Dome manus nodoklus izmet par pakalpojumu, ko es nekad neesmu izmantojis.

212.93.97.131

Nokia6233/2.0 (04.52) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

214690. viesis 19.oktobris 2006 21:43
0 0 Atbildēt

Es te bišku parēķināju un iznāca šādi (ceru, ka aptuveni pareizi):

Maršruts Ķengarags (Russe) līdz Lāčplēša ielai 11. Attālums 10 km. 15.trolejbuss pret mašīnu ar dīzeļmotoru (patēriņš 5.5 litri uz 100 km, dīzeļa cena litrā - 0.60 Ls). Aptuvenais patērētais laiks ar trolējbusu 45-60 minūtes ar mašīnu 15-25 minūtes.

braucot vienam cilvēkam:

Ar tolejbusu patlaban 0.20 Ls; ar mašīnu 0.33 Ls (auto +0.13 Ls);

Ar tolejbusu būs 0.30 Ls; ar mašīnu 0.33 Ls (auto +0.03 Ls);

Ar tolejbusu būs 0.40 Ls; ar mašīnu 0.33 Ls (auto -0.07 Ls).

brauc divi cilvēki.

Ar tolejbusu patlaban 2x0.20=0.40 Ls; ar mašīnu 0.33 Ls (auto -0.07 Ls);

Ar tolejbusu būs 2x0.30=0.60 Ls; ar mašīnu 0.33 Ls (auto -0.27 Ls);

Ar tolejbusu būs 2x 0.40=0.80 Ls; ar mašīnu 0.33 Ls (auto -0.47 Ls).

Braucot diviem ar benzīnmašīnu šo pašu maršrutu, pie petēriņa 8 litri uz 100 km un benzīna cenu 0.6 ls litrā, ir izdevīgāk nekā ar trolejbusu.

214693. viesis 19.oktobris 2006 22:01
0 0 Atbildēt

Badjo [?] 19.10.2006 21:43

1) 15 trolis pa Lacplesa ielu vispar nebrauc (tikai skerso posma sadovnikova->gogola).

2) Posmu no Ruses lidz Lacplesa ielai trolis veic max 25-30 minutes (darbadienaas)

Parejie aprekini varbut ari ka reali. Vienigi + izkapjot no sab transporta nav jauztraucas par parkingu.

214694. viesis 19.oktobris 2006 22:07
0 0 Atbildēt

var jau protams sūdzēties, ka tas nav normāli, bet ko lai dara? manuprāt sabiedriskais pašlaik (20.sant) ir tikpat kā par velti! šoferiem alga jāceļ lai tie neietu pie privātajiem, konduktori arī trūkst dēļ mazās algas, saļarka kļust tikai dārgāka utt. normāli lai ieņēmumi +- nosegtu izmaksas biļetes cenai būtu jābūt 70-80 sant., un arī tad jaunajiem autobusiem, troļiem un tramvajiem nauda būtu jādod valstij kā arī iespējams past.izm. tas ir tikai normāli, jo pārsvarā visā pasaulē sab.transp. ir dotējama nozare. jautājums tikai cik?

bet nu protams domas plānošana ir galīgi garām! adekvātas investīcijas sab.transp. vajadzēja jau sen, iespējams tagad tas būtu labāks un sastrēgumi būtu mazāki.....

214696. viesis 19.oktobris 2006 23:47
0 0 Atbildēt

Nu sorry, katru dienu braucot uz skolu no Purchika uz Lomonosova ielu, sanaak 1,60 maksaat par sasodiitu biljeti. Pie tam 15. trol marshrutaa vienmeer atradiisies kaads bomzis, kas izchakarees visu dienu ar savu smirdiigo belashu!!! Tad jau braucot divataa un metoties par benzhu, sanaak daudz izdeviigaak un komfortablaak...labaak noseezhu mashiinaa sastreegumos, nevis kaadam smirdiigajam staavot blakus....

214714. viesis 20.oktobris 2006 10:15
0 0 Atbildēt

Un tagad sabiedriskais kļūs tiešām pievilcīgāks, jo būs 2x tukšāks...

214721. viesis 20.oktobris 2006 10:47
0 0 Atbildēt

Sabiedrisko dotēt nevajag. To naudu lai dod sociālajaiem dienestiem, kur cilvēki, kas nevar samaksāt, iet prasīt pabalstus vai vēl labāk - lai tas sociālais dienests piešķir mēnešbiļetes par brīvu vai ar atlaidēm. Protams, ja cilvēkam ir neapstrīdams pamatojums to pieprasīt.

214784. viesis 20.oktobris 2006 13:30
0 0 Atbildēt

Viesim 214693.

Par pirmo punktu. Tev taisnība, jābrauc līdz Universitātei un caur parciņu ar kājām. Vai arī jātērē vēl viena biļete un ar trešo troli līdz pieturai Lāčplēša iela :))

Otrais punkts. Man gan nav paveicies no rīta 8.00 izbraucot veikt šo gabalu max 30.minūtēs. Toties ar auto, esmu paskaitījis, apdzenu 3-4 trolejbusus.

Parkinga problēmas nav. Darbā pagalms.

214888. viesis 22.oktobris 2006 13:29
0 0 Atbildēt

Kas ir ''sabiedriskais transports'' ??

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti