Lasītājs par Eksporta ielas sastrēgumu 59

 
7.novembris 2006 12:32

Lasītājs: Kā katru rītu braucu pa Mūkusalas ielu. Tā kā parasti cenšos izbraukt laicīgi, lai nebūtu jāstreso sastrēgumos, tad mierīgi bīdījos pa labo joslu...

Tas, pēc maniem novērojumiem, aizņem reizes divas vairāk, kā braucot pa kreiso joslu un pēc tam iespraucoties labajā joslā. Tad nu pārbraucu pāri tiltam diezgan raiti, pulkstens nedaudz pāri pusdesmitiem. Bet apgriežoties braukšanai uz vanšu tilta pusi mani sagaida pārsteigums - sastrēgums. No sākuma domāju, ka kāda avārija. Tad nu lēnām dudināju un pamazām sāku stresot, jo desmitos jābūt galā, bet sasrēgums kustas uz priekšu lēni. Rezultātā ierasto 5 minūšu vietā braucu piecreiz ilgāk.

Par iemeslu šim sastrēgumam, kurš bija vēl joprojām līdz šim, vietā, kur tas nekad nav bijis, izrādās ir Rīgas Domes kārtējie "satiksmes uzlabojumi" - uzstādīts luksofors Elizabetes un Eksporta ielas krustojumā un uzstādītais ķieģelis Citadeles ielas un Kronvalda bulvāra krustojumā, kas liedz braukt Elizabetes ielas virzienā.



Rezultātā, tiem, kuriem vajag nokļūt kaut uz Pētersalas pusi, nākas stāvēt lielā sastrēgumā.
No labajiem padarītajiem darbiem patiešām var uzslavēt uzstādīto luksoforu Ausekļa-Elizabetes ielas krustojumā, jo bija grūti izbraukt šo krustojumu dēļ malās novietotajiem auto un gājēju pārejas.

Bet nu nekādu jēgu neredzu uzstādītajam luksoforam Elizabetes-Eksporta ielu krustojumā, jo no Elizabetes ielas Vanšu tilta virzienā brauca retais - parasti visi brauca pa Kronvalda bulvāri un tad pa muitas ielu.

Savukārt, dažreiz novērotais kreisais pagrieziens uz Elizabetes ielu no Hanzas ielas puses braucot, tiks aizliegts, kas arī bija nepieciešams, jo šī manevra veikšana radīja apdraudējumu satiksmei.
Kā risinājums varētu būt luksoforu optimizācija un zaļā viļņa veidošana.

Kā arī likvidēt ķieģeļus, kas uzstādīti Citadeles-Kronvalda krustojumā. Un ja tās automašīnas tik ļoti traucē tramvajam, tad var uzstādīt STOP zīmi un novilkt balto nepārtraukto līniju tā, lai tramvajs var apgriesties. Vēl var uzstādīt atsevišķu luksoforu tramvajam, kas ļautu veikt apgriešanās manevru tad, kad ir zaļais signāls Elizabetes ielā, bet sarkanais Ausekļa ielā.

Pagaidām esošais variants īpašu satiksmes drošību nedod, jo daudzi neievēro ķieģeļus un turpina veikt ierasto maršrutu:



Tāpat atrodas daži gudrie, kuri apbrauc sastrēgumu pa Muitas-Citadeles-Miķeļa ielu:



malvis, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
216805. viesis 7.novembris 2006 12:35
0 0 Atbildēt

piekrītu, ka jaunais luksofors tikai aizkavē satiksmi, nevis veicin tās optimālu plūsmu. kārtējā murgainā ideja...

216811. viesis 7.novembris 2006 12:45
0 0 Atbildēt

Principaa to Kronvalda tramvaja apgriezshanaas vietu vareeja jau uztaisiit arii jeedziigaaku, kaad velna peec vinju bija jaalaizj pa ielas labo pusi, tikpat labi var palaist pa kreiso.

216813. viesis 7.novembris 2006 12:50
0 0 Atbildēt

Piekrītu, pēc luksafora uzstādīšanas katru rītu sēžu garā korķī - neko tāda "satiksmes organizēšana". Mēģināju nesen to apbraukt pa Kronvalda/Ausekļa ielu un ~15 sec laikā pabraucu zem kādiem 5 "ķieģeļiem" un pārkāpu vēl dažas "nopietnās" ceļazīmes pirms tiku līdz Elizabetes ielai - reāls hardcore. Tur jāuzmanās, jo bieži redzu mentus uz Ausekļa/Elizabetes krusta...

216817. viesis 7.novembris 2006 12:54
0 0 Atbildēt

jautājums, kam tas ir izdevīgi?

benzīna tirgotājiem.

vidēji katra vieglā mašīna trīs minūtes stāvot sastrēgumā ar darbojošos motoru, patērē vienu litru benzīna, 100 mašīnas lieki patērē 100 litrus benzīna

ja satrēgums ir 30 minūtes, tātad kopā jau lieki patērēts 1 tonna benzīna! benzīna tirgoņi ir sajūsmā!

paldies rīgas satiksmes departamenta darboņiem par statoil, neste u.c "nīkuļojošā" biznesa atbalstīšanu!

216821. viesis 7.novembris 2006 12:58
0 0 Atbildēt

Liekas, izbraucot pa Kronvalda-Ausekļa ielu zem visām aizliedzošajām zīmēm līdz Elizabetes ielai var vienā piegājienā savākt maximālo "bonusa" punktu skaitu :)

216826. viesis 7.novembris 2006 13:02
0 0 Atbildēt

216817.viesim

Kas tā par automašīnu, kas tukšgaitā patērē litru degvielas trīs minūtēs? URAL vai BELAZ?

Parasti tukšgaitā patērē +/- ap 1 litru degvielas stundā.

Pēc taviem aprēķiniem sanāk, ka stundā patērē 20 l degvielas, tas ir vairāk, nekā, lai nobrauktu 200 km!!!

216829. viesis 7.novembris 2006 13:06
0 0 Atbildēt

''kārtējo reizi var paslāvēt Staiksmes departamenta darbību'' ... :)

216831. viesis 7.novembris 2006 13:06
0 0 Atbildēt

Šitas uzlabojums tiešām ir ģeniāls. Var tikai brīnīties kur tik ar loģisko domāšanu apveltīti indivīdi rodas.

Vemt gribas no šādiem uzlabojumiem. Tā jau satiksme Rīgā kļūst arvien intensīvāka!

Gribētu redzēt to gudrinieku mūļus, kad pašiem vajadzētu tur pastāvēt dien dienā.

Tas ir PIZ*EC!!!

216840. viesis 7.novembris 2006 13:13
0 0 Atbildēt

:)

216817. viesis - laikam ļoti ienīst statoilu, es vienu dienu braucu uz mājām 4h, tad jau sanāk, ka pēc trīs vajadzēja beigties bendžai :)) Un pēc viņa aprēķiniem sanāk, ka braucot auto tērē mazāk ;))

Bet principā daudzi uzlabojumi tiešām traucē, un daudz korķu nebūtu, ja kāds no augšas tiešām pavērotu, kāpēc veidojas korķi, un apspriestos darba grupā, kur varbūt kāds varētu ieteikt patiešām LABU ideju :)

216850. viesis 7.novembris 2006 13:24
0 0 Atbildēt

Vienīgais, ko tajā vietā vajadzēja sadarīt, bija aizliegt kreiso pagriezienu no Eksporta ielas uz Elizabetes ielu un kreiso no Elizabetes uz Eksporta laika posmā no 8:00 līdz 20:00 darba dienās, un viss, ja kādam vajag no Elizabetes uz Eksporta pa kreisi, ļoti mierīgi var izbraukt braucot pa kreisi uz kronvalda, tad uz citadeles un pirmajā krustā pa labi ārā uz eksporta ielas luksaforu uz ostu, uvsjo, a tramvajs tur kādreiz ir ilgāk par 20 sekundēm gaidījis apgriešanos?

--

Edzuss

216853. viesis 7.novembris 2006 13:29
0 0 Atbildēt

cik vēl atceros no padomju laika degvielas norakstīošanas normām

4 stundas dargs tukšgaitā tiek pielīdzināts 100km ceļa

jebkurš var paskaitī kā tiek lobētas degvielas tirgotāju intereses uzstādot kautkādu papildus hiuņu uz ceļa

216856. viesis 7.novembris 2006 13:37
0 0 Atbildēt

Luksofors uz Ausekla / Elizabetes jau sen bija vajadzigs, jo tur esoso gajeju pareju daudzi gudrishi igoreja, ka rezultata vairakkart bija CSN ar cietusajiem. Cits jautajums, ka zalas / sarkanas gaismas ilgumu virziena pa Elizabetes ielu vareja kaut ka jedzigak noregulet...

216857. viesis 7.novembris 2006 13:49
0 0 Atbildēt

Ar luksaforiem un korķu radīšanu braukšanas kultūru neuzlabosi, viesi 216856.

--

Edzuss

216858. viesis 7.novembris 2006 13:49
0 0 Atbildēt

Man domāt, ka turpat tuvumā (varbūt uz Vīlandes ielas) dzīvo tā gaišā galva, kas izdomāja šo jaunumu uz Eksporta ielas un par cik katru rītu jābrauc uz darbu..... :)) P.S. Ir taču tik ērti pie zaļās gasmas nogriezties pa kreisi, nevis stāvēt un gaidīt, kad kāds palaidīs! :)) Gaidīšanai tak esam paredzēti mēs pārējie! :)) Bet ja nopietni, tad tas luksofors ir pilnīgs sviests!!!

216869. viesis 7.novembris 2006 14:03
0 0 Atbildēt

To Edzus. Piekritu, ka kulturu uzlabot neizdosies, bet mans sikais tagad pats var uz skolu aiziet. Lidz sim vins tai gajeju parejai vienkarsi pari netika... Un ne jau vins vien. Tas pat pieaugusam cilvekam bija tads krievu ruletes paveids tur pari tikt. Kau jau izteicos, problema nav luksofora, bet parak isaja zalas gaisamas cikla braucot pa Elizabetes ielu.

Viesis 216857

216870. viesis 7.novembris 2006 14:05
0 0 Atbildēt

Luksofors ir ok, bet kakova hrena tur bija jāsaliek ķieģeļi!!! P1dar1!!! Ceļš uz darbu pagarinājās par minūtēm 15!

216872. viesis 7.novembris 2006 14:07
0 0 Atbildēt

Kronvalda bulvārī sabiedrisko transportu bremzē nevis tas posms kur tagad ir ķieģeļu jūra, bet gan posms no Citadeles ielas līdz Valdemāra ielai, jo gar malu saliktās mašīnas aizņem diezgan lielu daļu no joslas, līdz ar to liekot pārējiem braukt daļēji pa sliedēm.

Tas ir vienkārši ******. Es nevaru beigt šūties.

216874. viesis 7.novembris 2006 14:10
0 0 Atbildēt

Kurš ir izdomājis luksoforu Eksporta un Elizabetes ielas krustojumā?! Lai piesakās - tauta grib zināt savu varoņus! Regulāri veicu šo marsrutu no rītiem. Skaidrs, ka no Elizabetes ielas izgriesties pa kreisi uz Eksporta ielu bija lielas problēmas, bet tad šo manevru vajadzēja aizliegt! Mana versija ir tāda, ka kādam RD kungam regulāri šis manevrs ir jāveic, tāpēc arī tika uzlikts luksofors un apturēta maģistrālā iela. Citu izskaidrojumu vienkārši nav!

Pat ja tā, tad to luksoforu vajadzēja noregulēt tā, lai uz Eksporta ielas zaļais deg 3 minūtes bet uz elizabetes 20 sekundes. Tagad, cik novēroju, ir vienāds laiks abiem virzieniem.

216876. viesis 7.novembris 2006 14:11
0 0 Atbildēt

Iesaku palasīt Satiksmes Departamenta mājas lapu, nu ritīga joku lapa.Aktualitātēs varat palasīt, ko Georgijs Sovetovs saka par Elizabetes un Eksporta ielu krustojumu, sasmiesieties līki.Īstenībā tas Sovetovs laikam tomēr ir tāds ne visai gudrs.Lasiet www.satdep.lv

216882. viesis 7.novembris 2006 14:19
0 0 Atbildēt

Vai nav tā, ka no Citadeles ielas uz Kronvalda bulvāri un pēc tam griezt uz Elizabetes ielu nedrīkstēja braukt jau iepriekš? Tur Kronvalda bulvārī pie 7. tramvaja galapunkta taču sliedes iet pa labo brauktuves malu. Savukārt braukt pa sliedēm var tikai lai nogrieztos pa kreisi vai arī intensīvas braukšanas apstākļos. Manuprāt, pat bez visiem ķieģeļiem šo posmu nedrīkst izbraukt. Kāds nepiekrīt?

216885. viesis 7.novembris 2006 14:23
0 0 Atbildēt

To: Tie viesi nr. 21...., kuri nevar pāriet Elizabetes ielu!

Cik esmu braucis, gājējus uz pārejas nepalaiž tikai ĻOTI retos gadijumos, pats palaižu, pie reizes arī tos autobraucējus, kuri cenšas tikt no Auseklenes vai Elizabetes Citadeles ielā. Nekādu problēmu.

Bija laiki, kad CēPisti tur stāvēja un kontrolēja kuri laiž un kuri nelaiž gājējus.

Ož tikai pēc tā, ka kāds no Domes vai Saeimas taukmūļiem tur dzīvo.

216891. viesis 7.novembris 2006 14:38
0 0 Atbildēt

Lai gan esmu ar tiesībām, regulāri braucu ar tramvaju, kas braukājas minētajā rajonā. Mani komentāri: ja vien kādam likās, ka tramvajs brauc ātrāk - tramvajs gan brauc tagad krietni lēnāk! It sevišķi darbdienas beigās, kad ļoti daudz vadītāju sastājas kronvalda bulvārī cenšoties nogriezties uz vanšu tilta - tramvaja sliedes tiek aizņemtas tagad jau dubultā un minimālais signāla laiks kronvalda-valdemāra krustā kopā ar gājējiem nodrošina ne vairāk par 4-6 mašīnu izbraukšanu pie viena signāla. Tramvaja kustības laiks minētajā posmā tagad ir par vismaz 20 min lielāks.

216896. viesis 7.novembris 2006 14:45
0 0 Atbildēt

Mjāa, Sovetos ir konkrēts kekss:) Pēc viņa domām visi tie, kuriem jaunie luksofori nepatīk ir agresīvi braucēji:) Bļa, es saprotu, ka visi cilvēki nevar būt vienādi - cits gudrāks cits ne tik, bet kāpēc tad tos ne visai gudrākos liek tādos amatos????

216901. viesis 7.novembris 2006 14:53
0 0 Atbildēt

Citāts no RDSD mājas lapas:

Lai uzlabotu transportlīdzekļu un gājēju satiksmi, no šodienas sāk darboties jauni luksofori Elizabetes ielas un Ausekļa ielas krustojumā. Tuvāko dienu laikā jaunie luksofori sāks darboties arī Elizabetes ielas un Eksporta ielas krustojumā.

Abi šie luksoforu objekti darbosies saskaņoti, tādējādi atvieglojot izbraukšanu no Elizabetes ielas Vanšu tilta virzienā.

„Līdz šim Elizabetes ielas krustojumi ar Ausekļa ielu un Eksporta ielu bija no satiksmes viedokļa vieni no haotiskākajiem Rīgā. Tas saistīts gan ar ielu šķērsojošo tramvaja galapunkta apli, gan intensīvo smagā transporta satiksmi pa Eksporta ielu, gan daudzajiem līdz šim atļautajiem kreisajiem pagriezieniem. Līdz ar luksoforu un jauno ceļazīmju uzstādīšanu, lielākajai daļai autovadītāju šo posmu izbraukt būs daudz vieglāk un arī drošāk”, stāsta Rīgas domes Satiksmes departamenta Satiksmes organizācijas pārvaldes priekšnieks Georgijs Sovetovs, pie reizes atzīstot, ka daļai tā saucamo „agresīvo autobraucēju” jaunā kārtība varētu arī nepatikt.

Mans viedoklis, kātrējo reizi viss ir uztaisīts čerez ž...... droši vie tie visi nelaimīgie, kas jau otro dienu stāv korķī no vanšu tilta ir agresīvie braucēji, jo nez vai viņiem tas patīk, es katru rītu braucu no republikas laukuma 2 uz rūpniecības ielu, kādreizējo 5min. vietā tagad to gabaliņu braucu apm. 30min., un esmuļoti "pateicīgs" "gudrajām" RDSD amatpersonām, skaļi applausi viņiem......

216903. viesis 7.novembris 2006 15:00
0 0 Atbildēt

Jaa ta gribeejas kaut ko zulabot vareeja taja vietaa vienkaarshi paplashinaat braukti kopaa par kaadam 2 joslaam katraa virzienaa, lai ir josla no kuras var nogriezties netrauceejot citiem. Piekam no Eksporta uz Elizabetes pa labi tak principaa visu laiku vareeja buut zaljais, ja jau taa tas luksinhs tur vajadziigs.

216925. viesis 7.novembris 2006 16:05
0 0 Atbildēt

Tik pat rezultatiivs vingrinaajums, ka savulaik luxofors Tallinas & Ceesu ielu krustaa. Jaacer, ka sapratiis savu kljuudu & kko labos...

Auseklja/Elizabetes luxis=Ok, bet Elizabetes/Exporta=absoluuti garaam. Diezgan biezhi meedzu no riitiem braukt pa Exporta liidz Akmens tiltam no Hanzas ielas. Nu jau paaris dienas izveelos liist aaraa uz Vantinieku no Hanzas pa Auseklja, lai tiktu uz Paardaugavu. Tas gan pieliek 5as min kopeejam celjam, bet saliidzinaajumaa ar +20min, ko reportee koleegas, kam ikdienas parshruc pa Exportnieci - taads sikkuminjsh... :-)

Lai slaveeta RD! Lai sveetiiti tie garaa pavaajie, jebshu tie neapzinaas, ko dara!

Starp citu - vai kaads ir pamaniijis, ka Riigas satixme kaa RD uznjeemums arii ir saakusi iipasha veida reketu: pat, ja Tev ir biljete, kuraa ir redzams laix, liidz kuram ir samaxaac, koleega blokjeetaajs Tev uzliek lamatinju, & pieprasa x3 cenu par visu to laiku, kameer lamata ir bijusi virsuu, nevis tikai par to laiku, kuru Tu esi nostaaveejis par ilgu! :-D

216928. viesis 7.novembris 2006 16:10
0 0 Atbildēt

Iauto lasiitaaji! Aicinu Juus masveidaa izteikt savu neapmierinaatiibu ar sho krustojumu. Domaaju, ka neviens nav iisti apmierinaats ar jauno kaartiibu. Taa ir radiijusi tikai papildus neeertiibas. Auseklja un Elizabetes krustaa probleema bija gar malu novietotaa automashiinas, nevis kas cits. Gaajeeji uz gaajeeju paarejas tika regulaari palaisti un arii no Auseklja ielas nogriezties bija tikai mazliet problemaatiski. Taapeec aicinaajums rakstiit suudziibas uz satiksmes departamentu. Esmu jau 2 uzraxtiijis, pagaidaam nekaadas reakcijas. Taapat zvaniiishu bez tabu un zebrai. Ar nejeedziibaam ir jaaciinaas.

216929. viesis 7.novembris 2006 16:11
0 0 Atbildēt

To: Vejs-gar-ausim

Es nezinu cik biezi Tu tur brauc un priecajos ka Tu apstajies pie parejas, bet diemzel tadu kas to nedara ir pat vairak neka pietiekosi. Tadel no gajeju drosibas viedokla luksofors te bija vairak neka nepieciesams. Jaatzist, diemzel ne visi reage ari uz sarkano gaismu.. :(( Vakar pat viena vecene miera vejos no Ausekla ielas parstureja pari Elizabetes ielai pie sarkanas gaismas... :)))

Viesis 216857

216961. viesis 7.novembris 2006 18:21
0 0 Atbildēt

Pievienojos raxta autoram! Pie kauna staba TOS IDIOTUS KAS UZLIKA LUKSOFORU UZ ELIZABETES-EKSPORTA!!!!! Kad beigsies bardaks????

216964. viesis 7.novembris 2006 18:41
0 0 Atbildēt

Ar si luksofora uzstadisanu laikam RD satdepartaments cer vairot agrasivo brauceju skaitu. :P ^&@$&)*(^)!@#$^

216965. viesis 7.novembris 2006 18:49
0 0 Atbildēt

VISI sūtam mailus uz: ds@riga.lv un diriņam ivars.zarumba@riga.lv

VISI zwanam satdepam hrenovajam: Satiksmes organizēšanas un kustības drošības nodaļa, vadītājs - Tālivaldis Vectirāns, 7012738

vai pašam Departamenta direktors Ivars Zarumba 7012700.

Esam aktīvi!! citādi mūs dušī nost...!!!

216968. viesis 7.novembris 2006 18:57
0 0 Atbildēt

a tas sovetovs nebija, kas agrak zimes lipinaja uz avotu ielas kada kantoriti? ja ta, tad jau tiesa interese, ka tik vairak salipina visadus meslus uz ielam, izples no domes naudinu un aizpludina uz pareizajam firmelem.

216973. viesis 7.novembris 2006 19:17
0 0 Atbildēt

a tramvaji var zem ķieģeļa braukt ?

216985. viesis 7.novembris 2006 20:25
0 0 Atbildēt

Es ar labi ka pamaniju šīs jaunās zīmes , jo kā ierasts braucu pa veco atstrādāto maršrutu un te "ķieģelis"..... labi ka pamaniju un nebraucu tālāk zem zīmes, jo CP jau gadija kārtējo klietu... bet mani kolēģi vel tagad dažs labs moči aiz pieraduma....

216990. viesis 7.novembris 2006 21:37
0 0 Atbildēt

braucot visulaiku pa pilsētu veidojas sajūta ka drīz uz katra stūra un pagalma būs svetafori

216993. viesis 7.novembris 2006 21:53
0 0 Atbildēt

brauc ar tramvaju un citiem bus vieglak

216995. viesis 7.novembris 2006 22:06
0 0 Atbildēt

Man diezgam bieži sanāk braukāt pa to rajonu visos iespējamajos virzienos. Nu tas ir vāks, kas ir tagad uztaisīts. Cerams, ka RD pietiks dūšas atzīt savu neveiksmi un labot situāciju.. Kaut arī uz to cerēt nav jēgas, jo tad arī kādam krēsls var sakustēties.

217000. viesis 7.novembris 2006 23:04
0 0 Atbildēt

Ausekla-Elizabetes luksofors ir ļoti ok -- agrāk to krusotjumu pārbraukt no Ausekļa ielas [vienvirziena] puses bija visai nepatīkami, ja negadījās kāds gājējs, tad bieži vien atlika tikai palēnām uz bezkaunību "bāzt purnu ārā" no Ausekļa ielas [aiz stāvošajām mašīnām maz ko varēja redzēt], un cerēt, ka pa Elizabetes ielu braucošie pamanīs&piebremzēs :(

Elizabetes-Ekspora jaunais luksofors -- tas gan taisa korķi. It kā prasās labajam pagriezienam [uz Eliazabetes ielu] papildeskcija.

217001. viesis 7.novembris 2006 23:34
0 0 Atbildēt

Runājot par degvielu, parasti ar bāku pa pilsētu varu nobraukt 750-800 km, bet kā smejies, piektdien iepildīju degvielu, pastāvēju korķī piektdien - 2,5st. pirmdien 3st. otrdien 1st + vēl mazie korķi un nobraukto km skaits ar vienu bāku samazinājās uz 520 km. Secinājumus izdariet paši, korķos tika nodedzināti 230-280 km,viens brauciens uz Daugavpili!!!

Lobējam naftiniekus, tā turpināt intelektuālie mērgļi.....

217002. viesis 7.novembris 2006 23:44
0 0 Atbildēt

216968. viesis 07.11.2006 18:57

a tas sovetovs nebija, kas agrak zimes lipinaja uz avotu ielas kada kantoriti? ja ta, tad jau tiesa interese, ka tik vairak salipina visadus meslus uz ielam, izples no domes naudinu un aizpludina uz pareizajam firmelem.

Par kādu Avotu ielas kantorīti tu runā??????????????????

217019. viesis 8.novembris 2006 8:43
0 0 Atbildēt

nu katraa ziņā tas kādam ir izdevīgi..vai tik tur nedzīvo kāds no valsts vīriem !!!

217024. viesis 8.novembris 2006 9:35
0 0 Atbildēt

ko traffic.lv var visa šī sakarā darīt?

217027. viesis 8.novembris 2006 10:06
0 0 Atbildēt

man pēc šis vietas apskates secinājumi ir savādāki:

1. šitie abi krustojumi - gan elizabetes/ausekļa, gan elizabetes/eksporta pēc izdarītajām izmaiņām ir daudz drošāki un pārskatāmāki satiksmei un gājējiem

2. var jau ieprogrammēt luksoforam ilgāku zaļo kustībai pa eksporta ielu, tikai satiksmes sastrēgumi veidosies pie nākošajiem luksoforiem, tā ka zaļā signāla ilgums ir izvēlēts saskaņā ar aprēķiniem, nevis tāpat vien, uz labu laimi.

3. vēl ieteiktu dažas dienas pagaidīt, lai cilvēki pabrauc un pierod pie izmaiņām, kas zina, var izrādīties, ka pārmaiņas ir uz labo pusi un nemaz tik nedasataisīti tie krustojumi ar luksoforiem un ceļa zīmēm nemaz nav.

217031. viesis 8.novembris 2006 10:30
0 0 Atbildēt

Satiksmes departamenta vienīgā ideja palīdzēt gājējiem Eksporta ielā bija uztaisīt pamatīgus korķus. Ik rītu braucu pretējā virzienā un jūtu līdzi tiem, kas sēž tajā korķī. Jautājums dēļ kā? Dēļ viena gājēja stundā. Nedomāju, ka faktiski ielu tur šķērso vairāk.

Ja tie idioti no satiksmes departamenta kādreiz "pieredzes apmaiņas braucienā" paskatītos arī maģistrāles citur pasaulē, tad saprastu, ka nekur pasaulē tādu sviestu netaisa. Plūsmu uz ielām, kas paredzētas lielai intensitātei, cenšas uzlabot, nevis samazināt.

Idioti, idioti, idioti.............

+tika nodarbināts projektēšanas kantoris + rīkoti konkursi par darbu veikšanu + apmaksāts pats darbs- uzstādīšana + regulēšana. SVIESTS

Drīz dzīvošana D-pilī un darba vieta piem. Maskavas 450 būs izevīgāka nekā dzīvošana pārdaugavā un darbs piem Elizabetes ielā.

217035. viesis 8.novembris 2006 10:54
0 0 Atbildēt

To->217027.viesis

1. piekrītu, bet satiksmes drošību varēja uzlabot arī savādāk;

2. Pie vecās kārtības Eksporta/Elizabetes ielu krustojumā, neliels sastrēgums veidojās tikai Hanzas/Eksporta ielu krustojumā, kuru veiksmīgi varēja arī apbraukt, bet tagad ir milzīgs sastrēgums līdz pat Vanšu tiltam;

3. A varbūt pārtraukt tirgot degvielu? Lai cilcēki pierod.

217049. viesis 8.novembris 2006 12:05
0 0 Atbildēt

vajag papildsekciju pa labi no eksporta uz hanzas ielu

217055. viesis 8.novembris 2006 12:23
0 0 Atbildēt

Es tur tieši dzīvoju, un lieliski redzu kas tur bija un kas tagad darās... Lai mazinātu nelielo korķi uz Ausekļa ielas, kas veidojas 2x dienā (ap 9:00 un ap 18:00) ir uztaisīts korķis kas vidojas jau no Vanšu tilta. Jā gājēju pāreja tur bija bīstama, kreisais no Ausekļa ielas arī pagrūts. OK ir luksafori, bet tie būtu jāpieregulē, lai 2/3 vai pat 3/4 būtu zaļais uz Elizabetes ielas. Luksafors uz Elizabetes un Exporta ielas ir pilnīgi jāpārregulē, TIK daudz mašīnu nemaz negriežas no Elizabetes pa kreisi uz Eksporta ielu. Tam būtu jābūt ļoti īsam luksaforam (piem. 2min), sadarbībā ar to kas ir pie ostas un uz Hanzas ielas. Un labajam pagriezienam no Elizabetes būtu jābūt uz papildus sekcijas, kur visu laiku ir zaļais. Tam tagad lieliski kalpotu tās divas joslas. Tā domāju varētu atrisināt visas šīs problēmas.

Tiešām vēlētos, lai kāds sadzirdētu gan citu, gan manus ieteikumus...

Ak jā, ķieģelis uz Citadeles ir pilnīgs debīlisms, TRAMVAJAM NEKAS NETRAUCĒJA, retas reizes šim bija jāuzdzindzina apkārt griežoties, tas arī viss.

Kautgan ko es te daudz uztraucos, man kā riteņbraucējam tak nekas tāpat netraucēs, visas zīmes ir apbraucamas pa gājēju celiņu.

217091. viesis 8.novembris 2006 14:46
0 0 Atbildēt

Kur tur ir uzlabota droshiiba? es uz Eksporta - Elizabetes krusta 2 gadu laikaa kopsh tur regulaari braukaaju neesmu redzeejis nevienu avaariju. Tur mainiiit nevajadzeeja pilniigi neko.

217103. viesis 8.novembris 2006 15:40
0 0 Atbildēt

Ko brīnaties, uz Ausekļa ielas dzīvo mūsu traktors - Šlosers! Tagad mēs zinam, kāds ir viņa maršruts no rīta un vakarā! :D

217107. viesis 8.novembris 2006 15:56
0 0 Atbildēt

"Tāpat atrodas daži gudrie, kuri apbrauc sastrēgumu pa Muitas-Citadeles-Miķeļa ielu."

Sou? Vai tad tas CSN ir aizliegts? Nu nav taču!

217127. viesis 8.novembris 2006 16:39
0 0 Atbildēt

vnk ******* tas viss ir.. neviens auto no elizabetes ielas kameer tur staaveeju propkaa neizgriezaas.. buutu uztaisiijushi TIKAI labo pagriezienu no elizabetes uz exporta un viss... luksoforu vareeja atstaat ka ir: tikai trambulim...

217128. viesis 8.novembris 2006 16:44
0 0 Atbildēt

Jā jā, Šlesers tur dzīvo gan...

Vēlviena Elizabets&Exporta krustojuma iespēja bija, paildzināt tā tramvaja luksaforu tik daudz, lai pēc tramvaja nogrišanās no Elizabetes ielas kāds bariņš auto varētu izgriezties pa kreisi.

217145. viesis 8.novembris 2006 20:00
0 0 Atbildēt

Ziepēs tos RD gudriniekus, kas izdomāja Exporta/Elizabetes krustojuma luksoforu !!!

217229. viesis 9.novembris 2006 10:53
0 0 Atbildēt

Es pazvanīju RD Satiksmes Departamentam 7012701, pajautāju vai attiecīgajam "Satiksmes organizācijas pārvaldes priekšnieks Georgijs Sovetovs" ir augstākā izglītība vai kas tml. Šie mani savienoja ar personāldaļu, a tie teica, ka atzīmju izrakstu takš neprasot, tāpēc ir iespējama situācija, ka viņam ir augstākā izglītība, bet matemātikā knapi 4 izvilcis :D kur nu vēl loģikā 4. nu karo4 pamatīgi aprēcos.

217284. viesis 9.novembris 2006 12:01
0 0 Atbildēt

Nu tagad jau kaut kas ir dariits lietas labaa, jo sastreegums gandriiz vairs nav, un ja ir, tad saakas kaut kur no Statoil, un tas jau ir tik minuute, lai tiktu paari krustojumam ar Elizabetes ielu...

217440. viesis 9.novembris 2006 23:48
0 0 Atbildēt

Luksofors ir ok, bet tas ir nepareizi ieprogrammeets. Buutu sapraatiigaak to paaprogrammeet taa: no saakuma deg zaljaa piem., Elizabetes ielai no O.Kalpaka puses, peec tam Ausekļa iela no vidus ielas puses, tad Elizabetes iela no Eksporta utt. Bet ideālais tajā vietā būtu protams uztaisīt riņķi nevis likt luskoforus. Rīgā ir daudzi krustojumi, kur varētu uztaisīt apļveidīgo satiksmi. Piemērām, vēl šāda veida krustojumu varētu uztaisīt Elizabetes un O.Kalpaka, Pulkveža Brieža un Strēlnieku ielas krustojumā.

217575. viesis 10.novembris 2006 18:56
0 0 Atbildēt

Jaunos"uzlabojumus" vareja izdomat tikai kads garigs invalidz, piedevam tads, kas shajos krustojumos nekad nav braucis. No izmainju stashanas speka mans celjsh no rita aiznjem 10 minutes ilgaku laiku un nikshanu sastregumos! Diemzhel neviens neatzis savu stulbumu un kljudu, tapec laikam jau nekas nemainisies - dusmojies vai ne...

218229. viesis 18.novembris 2006 0:41
0 0 Atbildēt

tajaa krustojumaa mani aptureja policija un iekaseja 20 Ls + 1 soda punktu par "braukt taisni" neieveroshanu. stulbums ir tads ka to zimi nema znevareju redzet, jo smagais staveja labaja josla, bet pats kustejos aiz tramvaja. uz jautajumu ka tas zimes tur tikko nebija, policists atbildeja ka taa tikko uzstadita :(((

234319. viesis 19.maijs 2007 7:47
0 0 Atbildēt

Autors ir malacis, ļoti kompetenti izpētījis situāciju, kāpēc viņš nestrādā satiksmes departamentā?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti