Lasītājs: Kā katru rītu braucu pa Mūkusalas ielu. Tā kā parasti cenšos izbraukt laicīgi, lai nebūtu jāstreso sastrēgumos, tad mierīgi bīdījos pa labo joslu...
Tas, pēc maniem novērojumiem, aizņem reizes divas vairāk, kā braucot pa kreiso joslu un pēc tam iespraucoties labajā joslā. Tad nu pārbraucu pāri tiltam diezgan raiti, pulkstens nedaudz pāri pusdesmitiem. Bet apgriežoties braukšanai uz vanšu tilta pusi mani sagaida pārsteigums - sastrēgums. No sākuma domāju, ka kāda avārija. Tad nu lēnām dudināju un pamazām sāku stresot, jo desmitos jābūt galā, bet sasrēgums kustas uz priekšu lēni. Rezultātā ierasto 5 minūšu vietā braucu piecreiz ilgāk.Par iemeslu šim sastrēgumam, kurš bija vēl joprojām līdz šim, vietā, kur tas nekad nav bijis, izrādās ir Rīgas Domes kārtējie "satiksmes uzlabojumi" - uzstādīts luksofors Elizabetes un Eksporta ielas krustojumā un uzstādītais ķieģelis Citadeles ielas un Kronvalda bulvāra krustojumā, kas liedz braukt Elizabetes ielas virzienā.

Rezultātā, tiem, kuriem vajag nokļūt kaut uz Pētersalas pusi, nākas stāvēt lielā sastrēgumā.
No labajiem padarītajiem darbiem patiešām var uzslavēt uzstādīto luksoforu Ausekļa-Elizabetes ielas krustojumā, jo bija grūti izbraukt šo krustojumu dēļ malās novietotajiem auto un gājēju pārejas.
Bet nu nekādu jēgu neredzu uzstādītajam luksoforam Elizabetes-Eksporta ielu krustojumā, jo no Elizabetes ielas Vanšu tilta virzienā brauca retais - parasti visi brauca pa Kronvalda bulvāri un tad pa muitas ielu.
Savukārt, dažreiz novērotais kreisais pagrieziens uz Elizabetes ielu no Hanzas ielas puses braucot, tiks aizliegts, kas arī bija nepieciešams, jo šī manevra veikšana radīja apdraudējumu satiksmei.
Kā risinājums varētu būt luksoforu optimizācija un zaļā viļņa veidošana.
Kā arī likvidēt ķieģeļus, kas uzstādīti Citadeles-Kronvalda krustojumā. Un ja tās automašīnas tik ļoti traucē tramvajam, tad var uzstādīt STOP zīmi un novilkt balto nepārtraukto līniju tā, lai tramvajs var apgriesties. Vēl var uzstādīt atsevišķu luksoforu tramvajam, kas ļautu veikt apgriešanās manevru tad, kad ir zaļais signāls Elizabetes ielā, bet sarkanais Ausekļa ielā.
Pagaidām esošais variants īpašu satiksmes drošību nedod, jo daudzi neievēro ķieģeļus un turpina veikt ierasto maršrutu:

Tāpat atrodas daži gudrie, kuri apbrauc sastrēgumu pa Muitas-Citadeles-Miķeļa ielu:

malvis, iAuto lasītājs
piekrītu, ka jaunais luksofors tikai aizkavē satiksmi, nevis veicin tās optimālu plūsmu. kārtējā murgainā ideja...