Jaunais Citroën Jumpy - visiem dzīves gadījumiem 4

 
15.novembris 2006 9:47

Citroën jau ilgstoši ir bijis viens no līderiem vieglā komerctransporta (LCV) tirgū. 2005.gadā Citroën tirgus daļa 26 Eiropas valstīs šajā segmentā kopā sasniedza 10,2%, ieņemot trešo vietu, pateicoties lieliskiem risinājumiem, kurus Citroën pastāvīgi pielāgo aktuālajām tendencēm autotirgū.

Latvijā 2005.gadā Citroën šajā tirgus segmentā pavisam pārdeva 174 spēkratus, un tā tirgus daļa sasniedza 10,3% procentus.

Spilgts pierādījums tam, ka vieglā komerctransporta segments uzņēmumam ir ārkārtīgi svarīgs, ir fakts, ka 1 no katrām piecām pasaulē pārdotām Citroën automašīnām ir LCV, un 1 no katriem 10 Eiropā pārdotiem LCV modeļiem ir Citroën.



Jaunais Citroën Jumpy, kas vieglā komerctransporta segmentā ieņems vietu starp Berlingo un jauno Jumper, ir būtisks Citroën modeļu klāsta papildinājums, lai apkalpotu augošo tirdzniecības un apkalpošanas industriju Latvijā.

Citroën jauno Jumpy izstrādāja ar nolūku palielināt savu klātbūtni šajā tirgus segmentā, ievērojot iepriekšējā modeļa labos panākumus 11 gadu garumā. Šos centienus pierāda virkne jaunu dizaina iezīmju un tehnisku risinājumu, kas atbilst plašāka klientu loka prasībām.

Jaunais Jumpy var lepoties ar virkni inovatīvu tehnoloģisku risinājumu un aprīkojumu, kas paredzēts pasažieru un vadītāja komfortam un drošībai. Jaunā automašīna piedāvā daudz plašāku izvēli ietilpības, kravnesības un virsbūves garuma ziņā.

Jaunā Jumpy raksturīgākās iezīmes ir šādas:
Lielāka kravnesība:
Citroën Jumpy jaunajai versijai ir daudz lielāka kravnesība — no 1000 kg līdz 1200 kg, atšķirībā no iepriekšējās versijas, kurai tā bija no 815 kg līdz 900 kg.
Lielāks kravas nodalījuma tilpums:
jaunais Jumpy ir pieejams ar divām dažādām virsbūvēm - ar atšķirīgām riteņu bāzēm un virsbūves augstumu. Salīdzinot ar iepriekšējo Jumpy, kura kravas nodalījuma tilpums bija no 4 m3 līdz 5 m3, jaunajam modelim tas ir būtiski palielināts, proti, no 5 m3 līdz 7 m3.

Atkarībā no virsbūves versijas, par 12 līdz 16 cm pagarināts Jumpy kravas nodalījuma iekšējais garums, ko furgoniem ar šķērssienu var pagarināt vēl par 65 cm, izmantojot papildu glabāšanas tuneli garu priekšmetu pārvadāšanai.

Plaša virsbūves tipu un apdares izvēle

Jumpy jauno versiju veido divas pamata sērijas:

    * pie pirmās pieder standarta paneļtipa kravas furgoni un furgoni ar logiem, kā arī šasijas kabīnes virsbūves pārveidojumiem;
    * otrā sērija ietver kombi furgonus pasažieru pārvadājumiem.

Kombinēto furgonu sērija paredzēta mazajiem uzņēmumiem, kuru darbība saistīta ar pasažieru pārvadāšanu, un klientiem, kuriem būtiska ir ietilpīga, funkcionāla automašīna.

Kombinēto furgonu sērija piedāvā izvēli no trīs apdares un aprīkojuma līmeņiem un piecvietīgām vai deviņvietīgām versijām. Kombi furgonu ar diviem augstākajiem apdares līmeņiem interjers ietver ar paklāju nosegtu grīdu un polsterētus durvju paneļus.

Respektabls, dinamisks stils

Priekšējās daļas spēcīgais, modernais veidols ietver izteiksmīgu radiatora režģi, kas sniedz papildu aizsardzību frontālo triecienu gadījumos. Aizmugurējā daļa veidota tā, lai automašīnā būtu viegli ievietot kravu.

Tajā pat laikā vadītāja vietas iekārtojums, skaņas izolācija un ergonomiskais dizains izpilda visaugstākās klientu prasības.

Plašs dzinēju klāsts

Citroën piedāvā izvēli no trīs dīzeļdzinējiem: 1,6 HDi 90 (66 kW, (90Zs), 2,0 HDi 120 (88 kW, 120 Zs) un 2,0 HDi 140 (100 kW, 140 Zs), kuri aprīkoti ar kvēpu filtru. Visi trīs dzinēji ar aprīkoti ar manuālo pārnesumkārbu, turklāt pēdējiem diviem no nosauktajiem tā ir sešpakāpju.
Piedāvājumu papildina arī 2,0 litru benzīna dzinējs ar 143 ZS jaudu (103 kW), kas savienots ar manuālu piecpakāpju pārnesumkārbu.

Jaunajam Jumpy iespējams uzstādīt arī dažādu papildu aprīkojumu, kāds reti sastopams vieglā komerctransporta tirgū, piemēram, pneimatisko balstiekārtu aizmugurē, ESP un automātiskus vējstikla tīrītājus.

Pateicoties standarta aprīkojumā ietvertajai ABS un EBD, Jumpy sniedz drošību un stabilitāti uz ceļa.
 
Visi komentāri
 
217987. viesis 15.novembris 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Citroen Lecigais?

218012. viesis 15.novembris 2006 15:11
0 0 Atbildēt

Atgādina Trafiku, bet, nav slikti!

218034. viesis 15.novembris 2006 19:19
0 0 Atbildēt

Jaunais Citroën Jumpy - visiem dzīves gadījumiem

.

sevišķi iesakām braukšanai uz pieņemšanu pie karalienes...

219017. viesis 23.novembris 2006 19:46
0 0 Atbildēt

Brachka:

Es uzskatu, ka labaaka auto par Citroen nav... Es no tvnet foruma- citas markas utt. uzturu citroen garu!!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti