Audi attaisnoja savu moto „Vorsprung durch Technik” (“Pārākums tehnikā”), uzvarot leģendārajās Le Mans 24 stundu sacīkstēs ar dīzeļdzinēja auto.
Tagad revolucionārā tehnoloģija ir triumfējusi arī sacensībā ar Formula 1 un citās autosporta kategorijās: ekspertu grupa no Lielbritānijas žurnāla „Race Engine Technology” ir atzinusi 650 ZS V12 TDI dzinēju par 2006. gada labāko sacīkšu dzinēju, kā arī par labāko alternatīvo sacīkšu dzinēju šajā gadā.
Profesionālā autosporta World Expo izstādē Ķelnē Ulrihs Bareckis (Ulrich Baretzky) AUDI AG vārdā saņēma apbalvojumu „Gada sacīkšu dzinējs”. Šajā pašā izstādē Audi Sport dzinēju tehnoloģijas nodaļas vadītājam tika pasniegts arī apbalvojums „Gada dizaina inženieris”.
Audi R10 TDI ir nepārspēts kopš pagājušā gada marta, kad tas debitēja Sebringas (ASV) 12 stundu sacīkstēs. Revolucionārais Audi dīzeļdzinēja sporta auto piedalījās astoņās sacīkstēs un visas reizes finiša līniju šķērsoja pirmais.
Arī Audi klienti drīz baudīs priekšrocības, kas gūtas no Le Mans sacīkšu pieredzes – Audi Q7 plānots aprīkot ar 500 ZS V12 TDI dzinēju. Jau tagad katrs otrais jaunais Audi ir aprīkots ar dīzeļdzinēju.
Sporta traktors