Pakāpeniski aizliedz kreisos pagriezienus 29

 
23.novembris 2006 9:54

Satiksmes drošības paaugstināšanai un satiksmes plūsmas uzlabošanai no šodienas ir aizliegts kreisā pagrieziena manevrs no Aleksandra Čaka ielas uz Laboratorijas ielu laika posmā no plkst. 7.00 līdz 22.00.

Mainīts arī kreisā pagrieziena manevra aizliegums no Aleksandra Čaka ielas uz Tallinas ielu - turpmāk šis manevrs būs aizliegts no plkst. 7.00 līdz 22.00.

Šīs izmaiņas satiksmes organizācijā ir daļa no Rīgas domes Satiksmes departamenta priekšlikumiem satiksmes plūsmas uzlabošanai Rīgā. Satiksmes departaments rosinājis noteikt vienotu ierobežojošo manevru laiku visā pilsētā. Kā zināms, šobrīd aizliegumu zīmju darbības laiks pilsētā ir atšķirīgs, kas vakara stundās kavē satiksmes plūsmas vienmērīgumu.

Satiksmes drošības paaugstināšanai un satiksmes plūsmas uzlabošanai Satiksmes departaments turpinās ieviest kreiso manevru aizliegumus pilsētas maģistrālajās ielās. Šobrīd jau ir aizliegti kreiso pagriezienu manevri daudzviet Brīvības ielā, Lāčplēša ielā, Kr.Valdemāra ielā, A.Čaka ielā u.c.

 
Visi komentāri
 
218934. viesis 23.novembris 2006 10:19
0 0 Atbildēt

Godīgi sakot - imo nevienam īpašti netraucēja tas Čaka / Laboratorijas krustojums...

218937. viesis 23.novembris 2006 10:26
0 0 Atbildēt

Sen bija laiks to darīt

218943. viesis 23.novembris 2006 10:52
0 0 Atbildēt

Uz Tallinas ielu jau varēja atļaut no kādiem 20 - 21, a 22 jau druksu par vēlu.

218947. viesis 23.novembris 2006 10:55
0 0 Atbildēt

Gudrelji labaak buutu atljaavushi labo pie sarkanaa!

218954. viesis 23.novembris 2006 11:10
0 0 Atbildēt

Viss it kā jau jauki, aizliedzam kreisos, šajā vietā it kā sasprūdums vairs neveidojas, bet kaut kā jau cilvēkiem jānokļūst uz vajadzīgo vietu... rezultātā sasprūdums veidojas kur citur, daudzās vietās alternatīva kreisajam pagriezienam nav pat trīs labie...

218957. viesis 23.novembris 2006 11:16
0 0 Atbildēt

Par to Laboratorijas ielu čoto neiebraucu... Neesmu manījis ka tas kādam būtu traucējis. Savukārt kreisais uz Tallinas ielu tagad iztaisīs krietni lielāku plūsmu pa Laboratorijas un Zvaigžņu ielām. Cik garš tik plats. Labāk točno būtu atļāvuši labos pie sarkanā... :/

218959. viesis 23.novembris 2006 11:19
0 0 Atbildēt

citas valstiis ir maz taadu krustojumu, kur var veikt kreiso pagriezienu. jo ir izbuveeti lokveida krustojumi, lai visi tikai labo veiktu. tik mazaas pilseetaas, kur nav intensiiva satiksmes pluusma, parastie krustojumi.

man patiktu, ja arii LV buutu lokveida krustojumi. vai arii ja kartees buutu redzams, kur var vai nevar nogriezties.

218960. viesis 23.novembris 2006 11:23
0 0 Atbildēt

es vēl arvien esmu sašutis ka uz brīvības ielas sākot no vef tilta līdz juglai ir aizliegts kreisais pagrieziens vakarā... esmu rakstijis satdep.lv majas lapā jautājumu divreiz bet tā arī neviens nepūlās atbildēt kāpēc teiksim pēc plkst.22 nevarētu veikt kreisos.... kāds tam pamatojums, ja uz centru braucot tie ir atļauti...

218963. viesis 23.novembris 2006 11:33
0 0 Atbildēt

ļoti nopietns jautājums! Kādēļ nesen uzstādītajiem (2) aizliegumiem nogriezties pa kreisi no Lāčplēša ielas (Salu tilta virzienā uzreiz pēc dzelceļa tilta) nav darbības laiks? Var taču vismaz pēc 21:00 to atļaut...

218966. viesis 23.novembris 2006 11:57
0 0 Atbildēt

forši!!! tagad. lai nokļūtu laboratorijas ielā jāgriž no Pērnavas ielas uz zvaigžņu ielu, kas tagad kļūs par "maģistrāli". Braucot pa zvaigžņu ielu savukārt nekur nav normāli uzliktas zīmes 'Galvenais ceļš", kā arī krustojumu pārredzamība uz šīs ielas ir vienkārši super, kā arī tas, ka uz šīs vienvirziena ielas ir tikai viena josla, jo otra ir piekrauta ar stāvošām mašīnām. Un tas viss tāpēc, ka čaka/laboratorijas krustā kāds pagriežas pa kreisi un galvenais nevienam jau tā īsti tur nekas netraucēja, avārisjas ar nebiju novērojis. Varbūt Rīgas domei vajadzētu labāk sakārtot situāciju melnajos punktos vai kaut vai tur pat netālu esošajā lienes/Valmieras krustā, kur regulāri tie kas griežas pa kreisi no valmieras ielas nošķeļ ceļu tiem, kas uzgriežas uz valmieras ielas, jo redz krustojumā ļaudis regulāri neievēro joslu, ko tur grūti ievērot, jo kāds lohs no SD uz Valmieras ielas pagrieziena joslu tā normāli nemaz līdz krustojuma vidum nav uzzīmējis. regulāri tur braucu un praktiski vienmēr avārijas situācijas, ir tur arī redzētas pāris avārijas.

218971. viesis 23.novembris 2006 12:23
0 0 Atbildēt

Manuprāt šiem ierobežojumiem (ja jau tādi ir) būtu jābūt no 8:00 līdz 20:00, un TIKAI darba dienās, jo brīvdienās satiksmes plūsma nav ne tuvu tik intensīva.

Brīvdienās, piemēram, nevar nogriezties no Brīvības uz Cēsu virzienā no centra, lai arī iela tukša...

Ideja par laika ierobežojumiem vienotiem visā pilsētā (izņemot tiltus, varbūt) ir laba, vismaz nebūtu jālasa visas tās plāksnītes ar laikiem...

218975. viesis 23.novembris 2006 12:44
0 0 Atbildēt

uz laboratorijas ielas posmaa starp zvaignju un vaarnu ielaam vispaar 2 mashiinas apmainitiies nav, jo gar malu noparkoti auto. un ja kas tad avaarijas notiek vienliidz biezhi gan uz laboratorijas chaka ielas krusta gan laboratorijas zvaigzhnju ielas krusta- tagad biezhaak buus uz peedeejaa.

218977. viesis 23.novembris 2006 12:48
0 0 Atbildēt

Tas viss ir fufelis un īstermiņa risinājums. Pilsētā vajag vienu vienvirziena ielu, kas iet pa spirāli un no spirāles centra uz ārpusi vienu viaduktu ar nobraucieniem katrā spirāles cilpā. Un viss :)))

218982. viesis 23.novembris 2006 13:05
0 0 Atbildēt

tas jau bija gaidaams. Pats gan arii regulaari izmantoju shito pagriezienu, bet nu biistams viennozimiigi bija.

218988. viesis 23.novembris 2006 13:52
0 0 Atbildēt

Pēc tam sāks aizliegt labos pagriezienus :)

218989. viesis 23.novembris 2006 13:56
0 0 Atbildēt

Jo vairāk aizliedzam, jo lielākas problēmas un grūtāka satiksme. Kreisos pagriezienus vajag atļaut VISUR, tad satiksme samazināsies krietni, jo tagad vietumis lai nogrieztos ir jābrauc līkumu līkumi, kvartālu kvartāli! Un ta brīnās, kur centrā tāda satiksme!

Piemērs-lai nokļūtu uz Lāčplēša ielas pašu sākumu pie Valdemarenes braucot no Sarkandaugavas puses ir javeic neskaitāmi manevri un janoslogo n-tie krustojumi! Diemžēl satdepā ar galvu jau neviens nedraudzējas... :(

218996. viesis 23.novembris 2006 15:39
0 0 Atbildēt

yess, buus kam vakara uztaureet :-))))

219008. viesis 23.novembris 2006 17:31
0 0 Atbildēt

Būtu labāk pamainījuši laikus atkritumu savācējiem, lai tie nebrauktu tieši sastrēguma laikos gan no rītiem gan vakaros.

219009. viesis 23.novembris 2006 18:39
0 0 Atbildēt

Tajaa SD vispaar laikam nav logiski domaajoshu cilveeku. Visi krustojumi kuri ir pa labi vienmeer tiek kaveeti tikai taadelj ka gaajeeji visu cakaree un ja kaut viens gaida, tad visa pirmaa josla apstaajas un visi megina tikt otrajaa, tapeec vareetu vienk saiisinaat gaajeeju signaala laiku taa lai tik tiek paari un viss un tas jau samazinaatu spruusljus pa 10 %. Uz rainja bulvaara spruuslis ir tik tapeec ka puse griezas pa labi uz barona tad uz aspazijas (abos virzienos) kur vienmeer ir gajeeji kuriem zaljais ir tikpat zaljs kaa autinjiem !!!! Kur ir logika ?

219011. viesis 23.novembris 2006 18:49
0 0 Atbildēt

Vajadzētu aizliegt Satiksmes departamentam uz pusgadu kaut ko aizliegt un paskatīties vai situācija pilsētā neuzlabojas!

219016. viesis 23.novembris 2006 19:46
0 0 Atbildēt

Vajadzeetu aizliegt Satiksmes departamentu.

219025. viesis 23.novembris 2006 21:27
0 0 Atbildēt

Katru dienu tur braucu un nogriežos,nekādu sastrēgumu tas kreisais nerada! tagad sanāks no zemitāna tilta braukt pa kreisi un stāvēt rindā!

219030. viesis 23.novembris 2006 22:21
0 0 Atbildēt

Piekriitu 219009. viesis izteikumam par to labo pagriezienu un gaajeejiem...

219032. viesis 23.novembris 2006 23:31
0 0 Atbildēt

Regulaari nogriezos uz Laboratorijas ielu. Un nekad netiku aiz sevis redzeejis lielaaku rindinju par 3 mashiinaam sakraajamies: nupat ir bijusi 1 josla, bet tai krustaa jau ir 2. Shis ir mulkjiigs leemums!

219035. viesis 24.novembris 2006 0:13
0 0 Atbildēt

Un katru vakaru, kad man tā pavēlāk sanāk braukt mājās pēc darba (22-24), es piesaucu nelabus vārdus ik reizi, kad uzgriežos uz tukšās Lāčplēša ielas un no tās nevaru veikt kreiso pagriezienu ne Kalupes ielā, ne Spīdolas. Labi, uz Kalupes ielu griežoties tur it kā līkums priekšā un tā, lai gan pārredzamība ir ok, manuprāt pat drošāk, kā griezt pa kreisi uz Spīdolas ielu, kur kādreiz kāds pa Spīdolas ielu braucošais ir pamatīgi ieskrējies. Un tā nu sanāk vai nu regulāri griezt pa kreisi, vai arī, ja tālumā redzamas kāda auto gaismas un nav nosakāms, vai tie ir pogainie vai nē - tad pabraukt nedaudz garām krustojumam, uz raustītās līnijas apgriezties un tad braukt pa labi. Bet kāda mārutka pēc joprojām nav pielikta zīme, ka no teiksim 22iem pa kreisi tur griezt var? Vismaz vienā no ielām.

Pie tam - joprojām uzskatu, ka kreisais pagrieziens uz Spīdolas ielu dienas vidū korķī netraucēja pilnīgi neko.

219042. viesis 24.novembris 2006 10:49
0 0 Atbildēt

Vajadzētu tam prātvēderam uzlikt par pienākumu vienu nedēļu vismaz 4h dienā braukt pa Rīgu pie stūres. Tad varbūt būtu kāda jēga. Mēs tagad braucam "dziļāk mežā". Tēlaini izsakoties, Koki kļūst biezāki un ceļš šaurāks. Daļa no sastrēgumiem ir tieši tāpēc veidojas, ka, la nokļūtu pa kreisi, labākajā gadījumā "maļam" taisni, tad pa labi, pa labi, pa labi un atkal taisni. Kāds būtu paskaitījis un parēķinājis, vai nebūtu tomēr šis parts sliktākais variants no visiem risinājumiem kāds vien varētu būt. Mēs tik un tā ar laiku nonāksim pie vienvirziena ielām, labiem pagriezieniem pie sarkanā un atļautiem pagriezieniem pa kreisi, bet kad? Tas atkarīgs no tā, cik drīz pie teikšanas būs kāds domājošs cilvēks.

219079. viesis 24.novembris 2006 15:00
0 0 Atbildēt

sstuuuuullllb***enji (sorii)

kam trauceeja chaka- laboratorijas pagrieziens. tur uz stuura dziivoju un tagad, lai no dominas puses nokljuutu maajaas man jaataisa ekstreemais chaka- peernavas ielas tilta pagrieziens pa kreisi (ko melno punktu izpratnee jaauzskata par apdraudeejumu) un tam sekos ekskurss pa gleznaino Griizinjkalna republiku ^$%*T

MC_Girl, kura aizmirsa login parolii / jau gatavoju satdepam pisulju un tas nav uz labu :D/

219101. viesis 24.novembris 2006 17:01
0 0 Atbildēt

jā jā... es ar varu tikai pievienoties sašutušajiem vadītājiem: satiksmes organizāciju veic konkrēti luņi. Kā arī pievienojos tam, ka kreisie pagriezieni naktī uz tukšas ielas nu obligāti jāatļauj gandrīz visur. Nu mudaks ir tas, kas par to nav padomājis. Es vienreiz dabūju 20Ls par to, ka jau pēc pusnakts nogriezu pa kreisi, NEVIENAM netraucējot. A menti, padlas, tik atkārto, ka viņi pilda savu darbu, tipa tajā vietā nav atļauts veikt tādu manevru. Brīnos no kurienes vispār uzradās, jo nekur nebija redzami tuvumā... veicas man viņus atrast laiku pa laikam, tieši viņu atplestajās rokās braucu :-/

219110. viesis 24.novembris 2006 18:24
0 0 Atbildēt

jus visi esat ahtungi!!!!!!!!!!!!!!!1

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti