Jaunā "Volkswagen Touran" ierašanās – jaunas tehnoloģijas jaunā izskatā. Eiropas tirgū jaunais Touran startēs novembra vidū, Latvijā gaidāms ap februāra beigām.
Tas ir pirmais vens pasaulē, kas pats prot iekārtoties stāvvietā. Park Assist sistēmu ir tik vienkārši lietot, ka to var nosaukt par tīro bērnu spēli.
2007. gada pavasarī jaunais Touran kļūs arī par pirmo venu, kas aprīkots ar 125 kW/170 ZS TSI dzinēju. Tiešās degvielas padeves dzinējs, kas aprīkots ar kompresoru un turbokompresoru, izstrādā milzīgas jaudas rezerves pie ļoti neliela daudzuma degvielas padeves. Vēl vairāk, tirgū tūlīt būs pieejams tehniski identiski projektēts TSI dzinējs ar 103 kW/140 ZS jaudu. Iepazīšanās perioda laikā būs pieejami pavisam divi benzīna dzinēji, četri turbo dīzeļdzinēji. Visus TSI un TDI dzinējus (sākot no 77 kW) var kombinēt ar DSG tiešo pārnesumu kārbu. TSI, TDI, DSG – nav otra tāda vena ar tik iespaidīgām, novatoriskām vadības tehnoloģijām.
Jaunā priekša un milzums noprecizētu sīkumu
No pirmā skata uzlaboto Touran iespējams pazīt pēc Volkswagen hromētās radiatora restes, jaunā bufera un vēl noslīpētākajiem priekšējiem lukturiem. Priekšējās gaismas ir pieejamas kā bi–xenon lampas ar statisku un dinamisku stūra spuldzi (15 grādu pagrieziena leņķis) un statisku pagrieziena spuldzi. Volkswagen Touran vena ārējais garums no priekšējas sekcijas ir pieaudzis par 16 mm līdz 4,4907 mm.
Vena aizmugurējā daļā atrodas jaunās aizmugures gaismas un buferis, kas izgatavots līdzīgi priekšējai sekcijai un liek nojaust par jaunās paaudzes modeļu ierašanos. Neskaitāmas modifikācijas un jaunu tehnoloģiju pielietojums salona iekšpusē, kā arī paplašinātā standarta pakete, kurā tagad iekļautas tādas ekstras, kā kruīza kontroles sistēma un RCD 300 radio.
Vācijā Touran ir visvairāk pirkto venu saraksta augšgalā jau kopš 2003. gada
Touran uzvaras gājiens sākās 2003. gada pavasarī. Daudzpusīgais vens vienā rāvienā iekaroja pozīciju Vācijas tirgū un kopš tā laika nekas nav mainījies, vienīgi, pirmo vietu šajā topā nu ieņem jaunās paaudzes Touran modelis. 2006. gada septembrī Vācijā bija reģistrēti 8260 jaunie Touran veni – pirmā vieta, kaut gan tā sekotājs jau atradās uz starta. Līdz septembra beigām par Touran iegādi izšķīrās 62 885 šī auto nākošie īpašnieki, un līdz ar to pēc statistikas datiem Touran tagad apsteidz pārējos venus par 18,3 procentiem. Vēl vairāk, Volkswagen Touran ieņem lieliskas pozīcijas visos Eiropas tirgos tai skaitā arī Nr.1 Latvijā.
2006. gada septembra beigās visā pasaulē jau bija pārdoti 640 000 Touran modeļi. Tā nu ir sanācis, ka 60% to īpašnieku ir vismaz viens bērns un pircēju vidējais vecums ir starp 28 un 49. Vairāk nekā 50% no tiem ir arī otrs auto un visi ir gatavi zvērēt pie Volkswagen pirmšķirīgā tēla. Tas ir ļoti nozīmīgs panākumu faktors.
Auto Group Baltic
Volkswagen importētājs Baltijā
Vens vai vans ?
Vispār jau izmantojot izdevību var sarīkot konkursu mūsdienu endzelīniem: kā latviski saukt šāda tipa auto ?
Imho: priekš "busa" un visiem busa atvasinājumiem tomēr drusku nepievelk, "vans" - drusku perversi...
Niks