Piedāvās jaunus ceļubūves materiālus 8

 
1.decembris 2006 0:00

Uzņēmums DuPont plāno ieviest Latvijas tirgū jaunus materiālus ceļu būvniecībai - reaģējošo terpolimēru (terpolymers) un ģeotekstilu (geotextile). Atbilstoši uzņēmuma sniegtajai informācijai, šie materiāli paaugstina asfalta seguma izturību pret dažādu deformāciju ietekmi.

"Šīs tehnoloģijas tiek izmantotas valstiskas un reģionālas nozīmes ceļu, automašīnu stāvvietu, lidostu skrejceļu būvniecībā un citu veidu asfalta segumiem, kam nepieciešama visaugstākā izturība pret ārēju spēku iedarbību"- skaidro DuPont biznesa attīstības menedžeris Baltijas valstīs Gailimantas Venskutonis. Pēc viņa teiktā, reaģējošais terpolimērs un ģeotekstils nodrošina izturību pret grambām, aukstuma plaisām un palielinātu ceļa noslogojumu.

Terpolimērs ķīmiski reaģē ar asfaltu un rada pastāvīgi mainīgu saistmateriālu ar uzlabotām elastometriskām īpašībām, augstāku kušanas temperatūru un samazinātu iespēju deformēties.

Reaktīvais terpolimērs un ģeotekstils galvenokārt tiek izmantoti ceļu būvniecībā un projektēšanā, irigācijas (apūdeņošanas) sistēmu izveidē, kā arī būvniecībā vispār. Latvijas tirgu ar šiem materiāliem plānots apgādāt šogad.

DuPont 2006. gada jūnijā atvēra pārstāvniecību Baltijas valstīs, tās birojs atrodas Lietuvas galvaspilsētā Viļņā. DuPont dibināta 1802. gadā.
 
Visi komentāri
 
219353. viesis 1.decembris 2006 7:53
0 0 Atbildēt

kā var izmantot šos materiālus projektēšanā? :D

vai jauc klāt AutoCad projektēšanas programmām? :D

219355. viesis 1.decembris 2006 8:13
0 0 Atbildēt

Ģeotekstils jau sen tiek pielietots ceļu būvē Latvijā un nav nekāds jaunums...Atradušies,zin,rūķīši....

219356. viesis 1.decembris 2006 8:14
0 0 Atbildēt

Kārtējais reklāmraksts ):

Sākumā pierunājiet projektētājus tos paredzēt projektā(kas būs grūti, ticiet man), un tad domājiet, ka kāds uzņēmums tos arī varētu izmantot

219358. viesis 1.decembris 2006 8:59
0 0 Atbildēt

Tad ta jaunumi :D

Kvatra

219365. viesis 1.decembris 2006 9:50
0 0 Atbildēt

Kaada velna peec shis krutais materiaals nepiecieshamas autostaavvietaas? Kaada tur paaraakaa slodze??? Vai varbuut tas speciaali streetreiseriem??? :P

219391. viesis 1.decembris 2006 11:03
0 0 Atbildēt

No sākuma lai zem seguma klāj normālu daudzumu grants un smilšu, tad ceļš nesēdīsies.

219483. viesis 1.decembris 2006 18:41
0 0 Atbildēt

Ievdīs. Rīt izvedīs un vedīs tālāk.

219594. viesis 3.decembris 2006 15:12
0 0 Atbildēt

Varētu no sākuma paņemt kādu ceļa posmu un 10km posmā izmantot dažādus veidus - sākot ar sķĒmbām - granīts vai mūsu dolomīts, kas skābā vidē NAV INERTS UN ĀRDĀS NOST UN SĒŽAS. Tad vēl kādus eksperimentus - biezāku un plānāku zemasfalta kārtu, dažādus segumus, tekstilus, polimērus, piedevas utt, katru kādu puskilometru. Un tad vērtē - šite bijgranīts, te nav bedru, šite tekstils - te nav utt utjpr

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti